![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10701 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10702 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Of dubbelnick, dat is volgens jullie xenofoben ook altijd een deugddoend argument. ![]() Ik ga me niet inlaten om in te gaan op jullie 'enge' uitspraken, daarom zwijg ik eerder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10703 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10704 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BulArticloonvardi, U mag Illwil en mij gerust dubbelnick vinden, maar dat zijn we echt niet.
En weer lukt het U om het topic af te leiden...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 oktober 2011 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10705 |
Banneling
|
![]() Waarheid is en blijft waarheid tot je ze weerlegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10706 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Neen, het is pas waarheid wanneer iets bewezen is, zoniet kan ik zeggen dat er in Luxemburg een dier rondloopt met 8 koppen en 200 tenen... Dat blijft waarheid tot jij het weerlegt
![]() Weerleg jij dan de fabel dat elke Vlaming die geen kabouter in zijn voortuin heeft staan een verrader en boer is die mag gestenigd worden. Zoniet blijft het de waarheid, althans volgens jouw manier van denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid is wat iemand gelooft.
![]() |
#10708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom kun je in heel wat moslimlanden met onvolwassen en minderjarige meisjes trouwen, zoals bijvoorbeeld regelmatig gebeurd in Pakistan.In die zin kun je zeggen dat de koran een boek is wat vandaag aanzet tot pedofielie. Natuurlijk was Mohammed een moordenaar, wat dacht u dan? Hij was een krijgsheer uit de zevende eeuw, iedereen die een gooi deed naar macht in die periode deed dit door moord, plundering en wie overwonnen was als slaven te verkopen, vrouwen werden ingelijfd als slavinnen. Daar vormde Mohammed geen uitzondering op, integendeel! Waarom dacht u dat de koran naar het bezit van slavinnen verwijst? U komt geloofwaariger over wanneer u minstens de geschiedenis respecteert! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen de perceptie is wat iemand gelooft
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op Alice, zodadelijk bent U ook een dubbelnick van mij.
![]() |
#10711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje elementaire kennis over het onderwerp isaltyd meegenomen om niet voor idioot te worden aanzien Laatst gewijzigd door Quorn : 1 oktober 2011 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10712 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wel ik vraag het aan jou. Jij beweert dat wanneer iets niet bewezen is, waarheid is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10713 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10714 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10715 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10716 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10717 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10718 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "consensus negeerartisjokkus"
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 oktober 2011 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10719 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad, met beide quotes hebben ze zich in elke mogelijke discussie geblokkeerd.
Want hierdoor is elke uitspraak en/of geloof van elk mogelijk individu een waarheid voor iedereen, althans, volgens hun toch. Hiermee ga ik niet verder in discussie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10720 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar klopt "ons" beeld van de Mo'h niet? Wat voor een man was hij volgens u en graag de bron van dit beeld |
|
![]() |
![]() |