Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2020, 13:40   #1061
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dat bedoel nou net.
Weer een intentieproces enkel gebaseerd op vooringenomenheid.
Wel, we zullen zien of de vooringenomenheid terecht was of niet.

1) Vindt u dat homokoppels mogen trouwen?
2) Vindt u dat homokoppels kinderen mogen adopteren?
3) Vindt u dat homokoppels op straat hun liefde mogen uiten op eenzelfde manier als heterokoppels?

Als het antwoord driemaal ja is, wens ik u mijn verontschuldigingen aan te bieden.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 september 2020 om 13:41.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 13:41   #1062
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
En al helemaal niet dat men hen bepaalde rechten (die alle anderen wel hebben) moet ontzeggen. Tenzij is aangetoond dat toekennen van deze rechten schadelijk zou zijn.

De bewijslast ligt dan uiteraard bij degene die zegt dat het toekennen van deze rechten schadelijk is.
Pleiten voor de rechten van kinderen wanneer deze niet stroken met de wensen van holebi's is blijkbaar verkeerd.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 13:44   #1063
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Heb ik nergens gedaan.
Integendeel.
Toch wel.. u probeert een lezersbrief van een 88 jarige als " bewijs" te verkopen, negeert dat de universiteit afstand neemt van die mening, schoffeert homoseksuelen door hun geaardheid te omschrijven als " gebrek", en stigmatiseert, door uw attitude tegenover homoseksualiteit.

Is dit een afwijking van de norm? Zeker maar dat is een I.Q van 145 ook, niet dat ik denk u die afwijking te moeten toebedelen.

Uw mag denken wat u wilt, maar dit als " bewijs" hier aan te brengen op dit forum zegt wel iets over u instelling.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 13:46   #1064
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Pleiten voor de rechten van kinderen wanneer deze niet stroken met de wensen van holebi's is blijkbaar verkeerd.
Nee echt?
In welke zin worden kinderen geschaad met twee liefhebbende ouders die goed voor hen zorgen?
Hoe " verkeerd" is dit juist?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 13:47   #1065
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Pleiten voor de rechten van kinderen wanneer deze niet stroken met de wensen van holebi's is blijkbaar verkeerd.
Bent u tegen adoptie of enkel tegen adoptie door homoseksuele koppels?


Mijn vooringenomenheid is dus juist gebleken. U koppelt een afwijking (homoseksualiteit) aan een inperking van rechten (recht op adoptie) zonder aan te tonen dat dit nefast zou zijn voor kinderen.

Het feit dat u opgevoed worden door een homoseksueel koppel automatisch en zonder enig bewijs beschouwt als een schending van rechten van kinderen, toont zwart op wit aan dat deze post wel degelijk klopte:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Homofilie is ook een afwijking.

Het probleem is dat mensen zoals u aan de vaststelling dat het afwijkend is, een hele reeks onverantwoorde gevolgen willen koppelen.

Waarom vindt u ouders met de afwijking homoseksualiteit een schending van de rechten van kinderen en niet bijvoorbeeld ouders met de afwijking linkshandigheid, het missen van een teen,...

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 september 2020 om 13:49.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 13:47   #1066
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Pleiten voor de rechten van kinderen wanneer deze niet stroken met de wensen van holebi's is blijkbaar verkeerd.
Welke rechten ?? Kinderen van holebi's hebben evenveel rechten als kinderen van hetero's.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 13:49   #1067
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Toch wel.. u probeert een lezersbrief van een 88 jarige als " bewijs" te verkopen, negeert dat de universiteit afstand neemt van die mening, schoffeert homoseksuelen door hun geaardheid te omschrijven als " gebrek", en stigmatiseert, door uw attitude tegenover homoseksualiteit.

Is dit een afwijking van de norm? Zeker maar dat is een I.Q van 145 ook, niet dat ik denk u die afwijking te moeten toebedelen.

Uw mag denken wat u wilt, maar dit als " bewijs" hier aan te brengen op dit forum zegt wel iets over u instelling.
En wederom verdraait Alice andermans woorden.
Ik heb het nergens over een gebrek.
Dat zou in mijn benadering betekenen dat blauwe ogen of blond haar gebreken zijn.
Uw antwoord geeft aan, in uw eigen logica, dat dat wel gebreken zijn...
Foei Alice!
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 13:56   #1068
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
En wederom verdraait Alice andermans woorden.
Ik heb het nergens over een gebrek.
Dat zou in mijn benadering betekenen dat blauwe ogen of blond haar gebreken zijn.
Uw antwoord geeft aan, in uw eigen logica, dat dat wel gebreken zijn...
Foei Alice!
"Homofilie is zoals een klompvoet" en dan schetteren over " bewijs".
Zucht..blauwe ogen en blond haar kunnen deel uitmaken van de norm, en betekenen dit niet per definitie dat er sprake is van een afwijking, denk dat u niet goed begrijpt wat iets betekent of juist niet.

Nee, wat ik aantoon( maar je moet wel meer bevattingsvermogen hebben dan een gemiddelde fruitvlieg natuurlijk) is dat afwijkend niet gelijk is aan gebrek zoals klompvoeten.
Ik denk dat u dat zeker begrijpt, toch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 14:03   #1069
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
En wederom verdraait Alice andermans woorden.
Ik heb het nergens over een gebrek.
Dat zou in mijn benadering betekenen dat blauwe ogen of blond haar gebreken zijn.
Uw antwoord geeft aan, in uw eigen logica, dat dat wel gebreken zijn...
Foei Alice!
Blauwe ogen zijn ook een gebrek in streken met heel veel licht. Blauwe ogen laten immers veel meer licht door dan bruine ogen.

Blauwe ogen zouden dan wel weer beter in het donker kunnen kijken dus op dat vlak zijn bruine ogen weer een gebrek.

Wat is uw punt?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 september 2020 om 14:05.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 14:17   #1070
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Blauwe ogen zijn ook een gebrek in streken met heel veel licht. Blauwe ogen laten immers veel meer licht door dan bruine ogen.

Blauwe ogen zouden dan wel weer beter in het donker kunnen kijken dus op dat vlak zijn bruine ogen weer een gebrek.

Wat is uw punt?
U leest dan weer opzettelijk over "in mijn benadering" heen om wat te kunnen tollen.
Wat is het punt daar van?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 14:27   #1071
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
U leest dan weer opzettelijk over "in mijn benadering" heen om wat te kunnen tollen.
Wat is het punt daar van?

U beschuldigde mij van vooringenomenheid.

Dit terwijl u duidelijk te kennen geeft dat u mensen met een bepaalde afwijking bepaalde rechten wil ontzeggen, zonder enige deftige reden.

Opgevoed worden door homoseksuele ouders beschouwt u immers als een schending van de rechten van een kind terwijl opgevoed worden door linkshandige ouders in uw visie geen schending is van de rechten van een kind.

Als kind geconfronteerd worden met homoseksualiteit is in uw ogen dus het benadelen van kinderen. Enig bewijs waarom homoseksuele ouders slechtere ouders zouden zijn, wordt niet geleverd.

Dat is pas vooringenomenheid.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 september 2020 om 14:27.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 14:27   #1072
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Bent u tegen adoptie of enkel tegen adoptie door homoseksuele koppels?


Mijn vooringenomenheid is dus juist gebleken. U koppelt een afwijking (homoseksualiteit) aan een inperking van rechten (recht op adoptie) zonder aan te tonen dat dit nefast zou zijn voor kinderen.
Het perverse van de zaak is dat er misschien zelfs een kern van waarheid in zit dat die kinderen het niet altijd even gemakkelijk hebben. Ik kan me voorstellen dat ze wel eens het mikpunt van spot kunnen worden op school omdat ze 2 papa's hebben ipv de normale mama en papa. Het is echter de kroost van idioten die homo's geen recht op adoptie willen geven die dat pestgedrag vertonen... Self fulfilling prophecy.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 14:29   #1073
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het perverse van de zaak is dat er misschien zelfs een kern van waarheid in zit dat die kinderen het niet altijd even gemakkelijk hebben. Ik kan me voorstellen dat ze wel eens het mikpunt van spot kunnen worden op school omdat ze 2 papa's hebben ipv de normale mama en papa. Het is echter de kroost van idioten die homo's geen recht op adoptie willen geven die dat pestgedrag vertonen... Self fulfilling prophecy.
Inderdaad.

Een beetje zoals weigeren om zwarten in dienst te nemen en dan terzelfdertijd te stellen dat zwarten te lui zijn om te werken.

Of zoals de maffia die beschermingsgeld vraagt aan winkels om die winkels te beschermen tegen... de maffia zelf.

Nu mijnheer Claessens... om discussies over de rechten van kinderen te vermijden: vindt u dat homoseksuele koppels zouden mogen trouwen?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 september 2020 om 14:31.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 14:34   #1074
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Pleiten voor de rechten van kinderen wanneer deze niet stroken met de wensen van holebi's is blijkbaar verkeerd.
Heeft u eigenlijk de kinderen hierover bevraagd? Kent u kinderen die worden opgevoed door holebi-koppels?

En ik ben niet kwaad he Joris.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 17 september 2020 om 14:35.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 15:16   #1075
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Heeft u eigenlijk de kinderen hierover bevraagd? Kent u kinderen die worden opgevoed door holebi-koppels?

En ik ben niet kwaad he Joris.
Mijn standpunt daarover is nog steeds gelijk aan datgene dat ik stelde toen de wet hierover gestemd werd.
Er zijn andere rechten die meespelen behalve de kinderwens van holebi's. Belangrijk is hier het verschil tussen recht en wens.
Het gaat dan om kinderrechten zoals opgenomen in onze grondwet en in het EVRM.
In het licht van het feit dat toen en ook nu nog er geen eensgezindheid over bestaat, ook niet onder de deskundigen, dat het gemiddeld NIET schadelijker is voor kinderen om opgevoed te worden in een niet klassiek gezin...
Moet de goedkeuring voor holebi adoptie afhangen van de internationaal erkende kinderrechten. Niet van een persoonlijke kinderwens.
En net zoals toen ben ik nog steeds van mening dat potentiële pleegouders die hun persoonlijke wensen laten voorgaan op de onbetwiste kinderrechten per definitie onwaardige ouders.

Heb ik kinderen bevraagd? Nee, ik bevraagd liever deskundigen.
Zijn die kinderen ooit bevraagd over hoe het was om door holebi's opgevoed te worden?
Hoe heeft men dat toen dan gedaan? Met een tijdmachine?
Kan jij nu echt niet eerlijk discussiëren?
Ik zou denken dat kinderrechten daarvoor belangrijk genoeg zijn...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 15:30   #1076
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Mijn standpunt daarover is nog steeds gelijk aan datgene dat ik stelde toen de wet hierover gestemd werd.
Er zijn andere rechten die meespelen behalve de kinderwens van holebi's. Belangrijk is hier het verschil tussen recht en wens.
Het gaat dan om kinderrechten zoals opgenomen in onze grondwet en in het EVRM.
In het licht van het feit dat toen en ook nu nog er geen eensgezindheid over bestaat, ook niet onder de deskundigen, dat het gemiddeld NIET schadelijker is voor kinderen om opgevoed te worden in een niet klassiek gezin...
Moet de goedkeuring voor holebi adoptie afhangen van de internationaal erkende kinderrechten. Niet van een persoonlijke kinderwens.
En net zoals toen ben ik nog steeds van mening dat potentiële pleegouders die hun persoonlijke wensen laten voorgaan op de onbetwiste kinderrechten per definitie onwaardige ouders.

Heb ik kinderen bevraagd? Nee, ik bevraagd liever deskundigen.
Zijn die kinderen ooit bevraagd over hoe het was om door holebi's opgevoed te worden?
Hoe heeft men dat toen dan gedaan? Met een tijdmachine?
Kan jij nu echt niet eerlijk discussiëren?
Ik zou denken dat kinderrechten daarvoor belangrijk genoeg zijn...
Wat als zou blijken dat kinderen beter worden opgevoed door homoseksuele koppels dan door heteroseksuele koppels?

Zou u in die hypothese het standpunt innemen dat heterokoppels niet zouden mogen adopteren en homokoppels wel?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 15:45   #1077
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Wel, we zullen zien of de vooringenomenheid terecht was of niet.

1) Vindt u dat homokoppels mogen trouwen?
2) Vindt u dat homokoppels kinderen mogen adopteren?
3) Vindt u dat homokoppels op straat hun liefde mogen uiten op eenzelfde manier als heterokoppels?

Als het antwoord driemaal ja is, wens ik u mijn verontschuldigingen aan te bieden.
Tweemaal ja.
Drie maal totaal irrelevant met betrekking tot de beginstelling.
100% intentieproces.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 15:49   #1078
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.318
Standaard

De mening van die professor is te reduceren tot zeggen dat wat het minst voorkomt "abnormaal" is.

Maar dan is bloedgroep AB hebben net zo goed abnormaal. De hele discussie begint moeilijker te worden wanneer je in discussies over rechten en plichten verschillen gaat toekennen op basis daarvan.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 15:51   #1079
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Wat als zou blijken dat kinderen beter worden opgevoed door homoseksuele koppels dan door heteroseksuele koppels?

Zou u in die hypothese het standpunt innemen dat heterokoppels niet zouden mogen adopteren en homokoppels wel?
Als dat na een aantal generaties door onafhankelijk onderzoek bewezen zou worden, uiteraard. Op voorwaarde dat er bij de deskundigen op zijn minst een vorm van eensgezindheid zou zijn.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 15:53   #1080
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Tweemaal ja.
Drie maal totaal irrelevant met betrekking tot de beginstelling.
100% intentieproces.
Helemaal niet irrelevant.

De meesten hier zijn het immers volledig met u eens dat homofilie een afwijking is.

Tussen degenen die het eens zijn met uw stelling dat homofilie een afwijking is, bestaat er echter een zeer groot onderscheid: namelijk degenen die aan die afwijking het afnemen van rechten willen koppelen en degenen die dit niet willen doen.

Het afnemen van rechten die anderen wel hebben moet altijd worden verantwoord.

Om één of andere reden wil u mensen met de afwijking homofilie wel het recht op adoptie ontnemen terwijl u mensen met andere afwijkingen dit recht niet wil ontnemen.

Dan is het toch interessant om te weten waarom?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be