Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 april 2006, 15:14   #1061
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij springt van van de ene bevolking naar de andere al naargelang dit in je eigen kraam te pas komt. Maar eigenlijk gaat het jou maar om één ding: om je eigen Waalse volk dat het Vlaamse tot de laatste drup kan blijven uitpersen.
amen
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2006, 16:14   #1062
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Het laat u niet alleen koud, u lacht er ook nog mee...... u hebt inderdaad een raar gevoel voor humor Egidius.
Vindt u de Ronde van Vlaanderen voor Vrouwen om te lachen?

Ik niet hoor.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2006, 17:26   #1063
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Zie het voor eenmaal wat ruimer dan je eigen streek en je persoonlijke problemen Knuppel. Ik bedoel de wereldbevolking. De armste landen die door de opwarming van de aarde het water zullen zien stijgen tot boven hun lippen.
Knuppel je verstaat het echt niet. Omdat door de opwarming van de aarde het water stijgt, moeten wij elk jaar meer dan 10 miljard euro aan de Walen blijven betalen. Aldus de universele liefde.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2006, 17:29   #1064
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Neen dat wil ik niet zeggen. Wel dat het nu niet het ogenblik is om te weten of we nu milieuverontreiniging in het Nederlands of het Frans gaan schrijven. Dringende zaken moeten het eerst aangepakt worden en ik beschouw het niet als belangrijk of in BHV nu Nederlands of Frans gesproken wordt. Het kan me echt niets schelen........
Als we onlangs gewaarschuwd werden om niet naar buiten te gaan omdat de lucht te ongezond was en dat de lucht werkelijk stonk naar uitlaatgassen dan vind ik dat het wel belangrijk is dat we daar samen iets aan doen.
Het kan jou niets schelen, maar de verenigde Franstalige partijen vinden het wel belangrijk.
HV ligt in Vlaanderen en daar is enkel de Vlaamse regering bevoegd.
Aan grenzen mag niet geraakt worden.

Laatst gewijzigd door luc broes : 2 april 2006 om 17:35.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2006, 19:02   #1065
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Knuppel je verstaat het echt niet. Omdat door de opwarming van de aarde het water stijgt, moeten wij elk jaar meer dan 10 miljard euro aan de Walen blijven betalen. Aldus de universele liefde.
Alleen als u Walen en/of Brusselaars in België niet behorend tot het eigen volk beschouwd ........
Dat zegt heel wat !
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2006, 19:04   #1066
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Het kan jou niets schelen, maar de verenigde Franstalige partijen vinden het wel belangrijk.
HV ligt in Vlaanderen en daar is enkel de Vlaamse regering bevoegd.
Aan grenzen mag niet geraakt worden.
Daarmee is uw prioriteit ook duidelijk.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2006, 19:10   #1067
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Daarmee is uw prioriteit ook duidelijk.
Het is me dan ook nieuw dat de universele liefde een voorstander is van de verovering van grondgebied zodat de originele bewoners daarna kunnen worden weggepest. cfr. wat jullie universeel vredelievende volkje in Voeren heeft aangericht. Wat een varkens zeg.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2006, 19:21   #1068
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het is me dan ook nieuw dat de universele liefde een voorstander is van de verovering van grondgebied zodat de originele bewoners daarna kunnen worden weggepest. cfr. wat jullie universeel vredelievende volkje in Voeren heeft aangericht. Wat een varkens zeg.
Dat is de Waalse manier om dank-u-wel te zeggen voor de 12 miljard Euro die de Vlamingen elk jaar afdragen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2006, 19:23   #1069
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Dat is de Waalse manier om dank-u-wel te zeggen voor de 12 miljard Euro die de Vlamingen elk jaar afdragen.
sssst... dat moet je bedekken met de mantel van de universele liefde. Knokken met de Vlaamse burgemeester van een Vlaamse gemeente is het tonen van universele liefde.

__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2006, 19:55   #1070
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Daarmee is uw prioriteit ook duidelijk.
Inderdaad, en dat zou ook de prioriteit moeten zijn van iedereen die in vrede wil leven met zijn buren.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2006, 22:27   #1071
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Sluit u u op met 13 katten ? Wat hebben katten meer dan mensen ?
En natuurlijk is alles de schuld van die slechte Waal.......
Katten kunnen niet oneerlijk zijn. Ze tonen echte affectie en kunnen geen comedie spelen. De meesten zijn grootgebracht met een poppen zuigflesje omdat de lieve omgeving liever een nest katten ergens tussen de bomen legt dan de verantwoording nemen en de eigen poes te laten steriliseren. Want dat kost 100 Euro. En da's toch zonde van het geld. Bovendien redden die beestjes het best in de vrije natuur (althans volgens die klote Walen). Ze gebruiken daarvoor bij voorkeur de omgeving van de kapel omdat ze weten dat daar regelmatig mensen komen. Mijn mening: Verachtelijk volk die dat doen. Het laatste poesje is en blijft overigens niet groter dan een jong van 2 maanden hoewel het al zeven maanden is. Omdat het langharig is ziet het er opgeblazen uit. Zo ongeveer als Labyrinth die haar haar met een voetzoeker heeft gekamd. Het kleintje is dus vereerd met de naam Fluffy van Saxen Coburg.
Overigens heb ik ook de andere posts met jou reacties gelezen. En ik heb mezelf ook nog een groot aantal vroegere van jou voor de geest gehaald. Ik zal je een klein verhaaltje vertellen:
Op de grote handelsvaart leven mensen dicht bij elkaar op een schip. Omdat de mensen meestal een jaar met elkaar doorbracht en elkaar grondig leerde kennen, was het zaak conflictgedrag te vermijden. In tegenstelling wat verondersteld wordt, waren (en zijn vermoedelijk nog) zeelieden kameraadschappelijk en inschikkelijk jegens elkaar. Als er een jenner tussen liep die teveel treiterde, beledigde of de sfeer op het schip teveel belaagde, werd het onvermijdelijk dat hij van het laatste slachtoffer de uitnodiging kreeg "om even mee te gaan naar het sloependek". Hij kon dat doen of laten. De overige bemanningsleden hanteerden de gedragscode dat er dan niemand anders op dat sloependek aanwezig was. Uitdager en treiteraar konden elkaar naar believen afdrogen zonder getuigen. Een ander aspect van die gedragscode was dat niemand vroeg naar een winnaar of verliezer (hoewel dat vaak overduidelijk zichtbaar was) en dat geen van de twee na afloop moest opscheppen of het voorval nog ter sprake brengen. Meestal was het probleem dan uit de wereld en de sfeer hersteld. Als de uitgedaagde (en veroorzaker van het sfeerverpesten) niet op de uitnodiging inging, werd hij vanaf dat moment geboycot. Er werd niet meer met hem gepraat, de ketelbink schonk geen koffie meer voor hem in, aan tafel hoefde hij niet te vragen om een schaal met voeding door te geven want er werd gewoon niet op gereageerd en geen enkele opvarende was nog bereid met hem te gaan stappen. De mores van de koopvaardij waren eerlijk, streng en niet te schenden.
Er was slechts een enkele uitzondering op de regels. En dat was als iemand zich zo verachtelijk gedroeg dat hij het zelfs niet waard werd geacht om een uitnodiging voor het sloependek te krijgen. Je bent zo dol op suggestieve opmerkingen, Labyrinth. Denk maar eens na over dit verhaaltje.
Foreigner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 08:58   #1072
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
jij veroordeelt hier zomaar 25 % van de Vlamingen!

Wie een politieke tegenstander of partij bij gefinitie beschouwt als haat propagerend neemt het niet zo nauw met het zich menselijk gedragen.
Ja, ik veroordeel hier 25% van de mensen,
maar niet zomaar ...
In duitsland waren ze ook met velen,
en bij de volgende verkiezingen daar waren ze er met een verpletterende meerderheid,
zei het enigsinds "opgelegd"
De meerderheid heeft niet per definitie gelijk ...

En het "niet zo nauw nemen met zich menselijk gedragen" is ook al een verkeerde voorstelling,
ik wijs met de vinger naar diegenen die zich misdragen door een
fascistische partij te steunen,
daar is niks onmenselijks aan.
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 09:55   #1073
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.830
Standaard

Wedden dat Hitler zichzelf evenveel of weinig een fascist vond als jij jezelf?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 11:13   #1074
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Inderdaad, en dat zou ook de prioriteit moeten zijn van iedereen die in vrede wil leven met zijn buren.
Maar dat is juist mijn prioriteit mijnheer broes.
Als een vierjarig jongetje blond en met diepblauwe ogen op een rustige speelplein ergens in Vlaanderen tegen een donkerharig jongetje die Belg is en prima Nederlands praat zegt dat hij hier niet mag wonen dan loopt er iets mis in de gedachten van dat vierjarig jongetje en vooral in de gedachten van zijn ouders........
en dan gaat het niet langer over de rechten van de Vlaming maar wel over de rechten van de mens en die zal ik blijven verdedigen.

@Foreigner

Uw Fluffy van Saxen Cobourg lijkt sprekend op de mijne......... ik hou ook van katten maar niet van mariniers die hun wapen te vlug en te onpas hanteren.......
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 april 2006 om 11:24.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 11:48   #1075
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever Bekijk bericht
Ja, ik veroordeel hier 25% van de mensen,
maar niet zomaar ...
In duitsland waren ze ook met velen,
en bij de volgende verkiezingen daar waren ze er met een verpletterende meerderheid,
zei het enigsinds "opgelegd"
De meerderheid heeft niet per definitie gelijk ...

En het "niet zo nauw nemen met zich menselijk gedragen" is ook al een verkeerde voorstelling,
ik wijs met de vinger naar diegenen die zich misdragen door een
fascistische partij te steunen,
daar is niks onmenselijks aan.
Is dat nu een pleidooi tegen de democratie?
Hitler had een verpletterende meerderheid, en dus telt het aantal stemmen dat een partij behaalt niet meer!? Wat stel je dan voor? Een dictatuur van de politiek correcten? Zoals de Ayatolla's in Iran die ook regeren zonder inspraak van de burger.
Als er één partij is in België die zich misdraagt dan is het wel de PS. En die bepaalt ongemoeid wat moet gebeuren.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 11:51   #1076
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Maar dat is juist mijn prioriteit mijnheer broes.
Als een vierjarig jongetje blond en met diepblauwe ogen op een rustige speelplein ergens in Vlaanderen tegen een donkerharig jongetje die Belg is en prima Nederlands praat zegt dat hij hier niet mag wonen dan loopt er iets mis in de gedachten van dat vierjarig jongetje en vooral in de gedachten van zijn ouders.........
Jij weet duidelijk NIETwat er ECHT op de speelpleinen gebeurt.
En nogmaals, wie hier wettig verblijft en onze maatschappij mee opbouwt is welkom.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 13:51   #1077
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.830
Standaard

Citaat:
ik hou ook van katten maar niet van mariniers die hun wapen te vlug en te onpas hanteren.......
En waarop baseer je deze beschuldiging?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 14:13   #1078
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En waarop baseer je deze beschuldiging?
Van de inwoonster van een land dat geen mariniers heeft kun je niet verwachten dat ze weet wat dat zijn.
Mariniers zijn overigens het soort mannen dat uitsluitend geweld gebruikt in opdracht van de democratisch verkozen regering van een land. De domme suggestie sloeg overigens nergens op. Zoals dat zo vaak gebeurd in de posts van Labyrinth. Ze hanteert graag niet-inhoudelijke suggesties maar herkent ze niet als die door anderen worden gebruikt. Ze herkent zelfs geen logische en eerlijke motivaties.
Foreigner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 14:24   #1079
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.830
Standaard

Vóór Labyrinth tomaten met wapens gaat vergelijken dit:

Lees nog eens het verhaal van Foreigner in post 1071 waar jij zonder commentaar aan voorbij ging.
Meer bepaald dit stukje:

Citaat:
Er was slechts een enkele uitzondering op de regels. En dat was als iemand zich zo verachtelijk gedroeg dat hij het zelfs niet waard werd geacht om een uitnodiging voor het sloependek te krijgen.
Ik bedoel maar dat sommingen zelfs geen kogel waard zijn maar enkel een tomaat.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 15:07   #1080
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Jij weet duidelijk NIETwat er ECHT op de speelpleinen gebeurt.
En nogmaals, wie hier wettig verblijft en onze maatschappij mee opbouwt is welkom.
Het is een waar gebeurd feit dat ik zelf heb meegemaakt. Dat jongetje was zelfs niet een nieuwe Belg hij was gewoon een donkerharige Vlaming, zo diep is de haat al ingeworteld bij sommigen......
Al dat nationalistisch gedoe verpest onze jeugd, dus onze eigen toekomst.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be