Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2008, 18:37   #1061
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Mijn beste libertaristen, voordat jullie lachen, illustreer eens hoe concurrentie voor meer efficiëntie zorgt, en hoe jullie efficiëntie definieren!
Ge kunt die zin vervangen door 'Mijn beste mensen die een inleiding in de economie gaan krijgen, voordat we aan de les beginnen, illustreer eens hoe concurrrentie voor meer efficiëntie zorgt en hoe jullie efficiëntie definieren!'
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 18:40   #1062
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Als het nog te onduidelijk is:
de energiemarkt is vrij.
Daar kan ik alleen maar eens een beetje om glimlachen.

Citaat:
Kijk eens enkele keren naar de Nederlandse 'kassa' om te zien hoe efficiënt die energiemarkt er nu aan toegaat en hoe weinig problemen de concurrenten daarmee ervaren.
Daar kan ik een beetje om grijnzen.

Citaat:
Alle Chinese producten zullen jullie hopelijk ook wel opgevallen zijn.
Eens gemerkt hoe duurzaam, efficiënt en vrij van toxische stoffen deze producten zijn??
En gemerkt hoe die producten uit de markt zijn gehaald door de fabrikant zelf?

Citaat:
Nochtans is in beide van deze gevallen de concurrentie gestegen.
Concurrentie leidt dus niet altijd tot efficiëntie ...
Straffe conclusie. Methodologisch is er niets om uw onderzoek aan te merken, uw uitgangspunten kloppen volledig en uw empirische waarnemingen ook. Derhalve is uw conclusie volledig correct.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 18:52   #1063
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Daar kan ik alleen maar eens een beetje om glimlachen.



Daar kan ik een beetje om grijnzen.
Diepzinnig.



Citaat:
En gemerkt hoe die producten uit de markt zijn gehaald door de fabrikant zelf?
Sorry, ik had het over de planeet Aarde. Jij bent bezig over een andere zie ik.

Citaat:
Straffe conclusie. Methodologisch is er niets om uw onderzoek aan te merken, uw uitgangspunten kloppen volledig en uw empirische waarnemingen ook. Derhalve is uw conclusie volledig correct.
De hypothese 'alle zwanen zijn wit' moet verworpen worden als je een zwarte zwaan hebt gevonden....
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 juni 2008 om 18:53.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 18:55   #1064
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Sorry, ik had het over de planeet Aarde. Jij bent bezig over een andere zie ik.
Ik weet niet over welk voorbeeld jij het had, maar ik had het hierover:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door http://www.depers.nl/economie/99295/Opnieuw-speelgoed-uit-de-handel.html
Speelgoedfabrikant Mattel haalt opnieuw speelgoed terug. Het gaat om verschillende Barbie-accessoires en een Geotrax locomotief waarvan de verf te veel lood bevat. In Nederland zijn 34 duizend van deze producten verkocht. Wereldwijd gaat het om 844 duizend stuks, meldt de fabrikant woensdag. Vorige maand werd al besloten andere producten van Mattel en Fisher Price terug te halen vanwege een te hoog loodgehalte in de verf. De Chinese fabrikant van het Mattelspeelgoed pleegde daarop zelfmoord.

Bij de Barbie-accessoires gaat het om een hond en een kat. Het speelgoed dat na 1 september 2006 is gekocht, kan worden teruggestuurd naar Mattel. Ook de locomotief die na 1 september 2006 is gekocht, wordt teruggehaald. Vijf andere Barbie-accessoires afkomstig van de Keuken-, de Toilet- en de Badkamermeubelset worden ongeacht de aanschafdatum teruggeroepen.

Mattel voert nog onderzoek uit naar speelgoed dat afkomstig is uit China. Dat is ingesteld na een terughaalactie van speelgoed met een te hoog loodgehalte, eind vorig jaar. Consumenten die in het bezit zijn van het bewuste speelgoed kunnen het terugsturen naar Mattel. Zij krijgen een nieuw stuk speelgoed retour.
Citaat:
De hypothese 'alle zwanen zijn wit' moet verworpen worden als je een zwarte zwaan hebt gevonden....
Ben je zo'n falsificatie-fan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 18:58   #1065
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik weet niet over welk voorbeeld jij het had, maar ik had het hierover:
Denk je dat het enkel de teruggehaalde matrassen, babykleding, speelgoed, ... zijn waarin schadelijke stoffen zitten?
Ga eens naar de blokker en koop eens één van de spullen daar. Vertel me nadien hoe lang ze meegingen.

Ohja, in Afrika is er ook een vrij vrije markt van medicijnen die niet gehinderd wordt door enig overheidsingrijpen. Ik stel voor dat je daar eens een antibioticum of anti-malaria middel koopt en dit inneemt als je één van de ziektes heb. Vertel me nadien hoe effectief het was.
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 juni 2008 om 19:00.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:00   #1066
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Denk je dat het enkel de teruggehaalde matrassen, babykleding, speelgoed, ... zijn waarin schadelijke stoffen zitten?
Geen idee; enig bewijs dat er andere producten zijn met gevaarlijke stoffen in, die niét zijn teruggeroepen?

Citaat:
Ga eens naar de blokker en koop eens één van de spullen daar. Vertel me nadien hoe lang ze meegingen.
Een wii - al anderhalf jaar (bij een vriendin wel). Voor de rest koop ik geen overprijsde rommel.
Maar kan je nu bewijzen dat die volzitten met giftige stoffen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:02   #1067
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Ohja, in Afrika is er ook een vrij vrije markt van medicijnen die niet gehinderd wordt door enig overheidsingrijpen. Ik stel voor dat je daar eens een antibioticum of anti-malaria middel koopt en dit inneemt als je één van de ziektes heb. Vertel me nadien hoe effectief het was.
Onwaarheid nummer zoveel, natuurlijk. De markt van medicijnen wordt enorm gecontroleerd door overheidsinterventie. Patenten ken je toch, hé?

Verder zie ik je punt niet echt? Er bestaan oplichters en dus...?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:04   #1068
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Onwaarheid nummer zoveel, natuurlijk. De markt van medicijnen wordt enorm gecontroleerd door overheidsinterventie. Patenten ken je toch, hé?
In Afrika????
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:05   #1069
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Ja, Groentje, zelfs daar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:07   #1070
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Afrika is, in tegenstelling tot 'common belief', geen wilde jungle waar de stammen nog leven van pijlen en het vereren van Goden.

Ze hebben daar dus effectief gsms, flatgebouwen en tvs.

Heus waar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:11   #1071
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Geen idee; enig bewijs dat er andere producten zijn met gevaarlijke stoffen in, die niét zijn teruggeroepen?
Maar kan je nu bewijzen dat die volzitten met giftige stoffen?
Zowat allest wat er nu rond je staat zit vol met stoffen die schadelijk zijn voor mens en dier. Ik had het niet enkel daarover, maar ook over de kwaliteit van de producten.
Zijn die er op verbeterd volgens jou?

Maar toch wil ik je graag een bronnetje geven. Waarom niet uit De ChinaDaily zelf? ..... waar zelfs het nieuws is doorgedrongen (itt tot in het MRI) dat de westerlingen in het algemeen niet erg tevreden zijn over de goedkope Chinese producten.

Citaat:
Unrealistic foreign buyers created Chinese product 'quality problem'
By John Goss (China Daily)
Updated: 2007-08-31 07:16

The foreign media have recently been full of stories about the perceived poor quality of goods and products from China. This perception can and must be effectively challenged and proved to be an incorrect assumption and charge on their part.

In fact, the original fault lies with an irresponsible few foreign buyers who are continually driving down the factory prices they are willing to pay. This state of affairs can result in the factory involved making a loss as their slice of the cake gets smaller, so in the end there is no cake to eat.
http://www.chinadaily.com.cn/opinion...nt_6070860.htm


Kijk eens waar het aan ligt? (Vetgedrukt in tekst).

Waarvoor zorgde meer concurrentie ook alweer voor zei je?
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:11   #1072
nun
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 maart 2008
Berichten: 1.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Denk je dat het enkel de teruggehaalde matrassen, babykleding, speelgoed, ... zijn waarin schadelijke stoffen zitten?
Ga eens naar de blokker en koop eens één van de spullen daar. Vertel me nadien hoe lang ze meegingen.

Ohja, in Afrika is er ook een vrij vrije markt van medicijnen die niet gehinderd wordt door enig overheidsingrijpen. Ik stel voor dat je daar eens een antibioticum of anti-malaria middel koopt en dit inneemt als je één van de ziektes heb. Vertel me nadien hoe effectief het was.
Heb je liever pillen die €100 per stuk kosten? Mss de afrikanen zullen er blij mee zijn als dat de enige pillen zijn die ze mogen kopen van ons.
nun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:15   #1073
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Afrika is, in tegenstelling tot 'common belief', geen wilde jungle waar de stammen nog leven van pijlen en het vereren van Goden.

Ze hebben daar dus effectief gsms, flatgebouwen en tvs.

Heus waar.
Och neen toch?
Leuk dat je enige weet hebt AH van wat zich afspeelt op het Afrikaanse continent. Maar door te demonstereren dat je een beetje kennis hebt leid je de aandacht van alle hiaten in kennis die je hier hebt gedemonsteerd niet af.

Terug to the point: ben jij me hier nu aan het vertellen dat je geen weet hebt van wat er gebeurt als je een antibioticum haalt in Afrika? En van hoe dat antibioticum daar komt?
Tip: Port Louis. Jaja, een vrijhaven! Ergens dus waar geen controle van de overheid plaatsvindt!
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:15   #1074
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Zowat allest wat er nu rond je staat zit vol met stoffen die schadelijk zijn voor mens en dier. Ik had het niet enkel daarover, maar ook over de kwaliteit van de producten.
Waarmee je dus je stelt dat het geen argument is pro noch contra iets.

Citaat:
Zijn die er op verbeterd volgens jou?
Dat bepaalt de consument wel - wat hij ervan vindt.

Citaat:
Kijk eens waar het aan ligt? (Vetgedrukt in tekst).
Stoute Westerlingen, he. Wat is je punt nu?

Citaat:
Waarvoor zorgde meer concurrentie ook alweer voor zei je?
Efficientie.
Nu mag je zelf raden waarom je 'bewijs' geen bewijs is. Daarna zal ik het je zeggen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:15   #1075
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nun Bekijk bericht
Heb je liever pillen die €100 per stuk kosten? Mss de afrikanen zullen er blij mee zijn als dat de enige pillen zijn die ze mogen kopen van ons.
Twintig euro voor pillen die niet werken is zoveel beter ????????????

Pillen die ze mogen kopen van ons???????????????????????????????
Tegen wie met een grootheidswaanzin ben ik hier nu weer bezig.
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 juni 2008 om 19:16.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:18   #1076
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Och neen toch?
Leuk dat je enige weet hebt AH van wat zich afspeelt op het Afrikaanse continent. Maar door te demonstereren dat je een beetje kennis hebt leid je de aandacht van alle hiaten in kennis die je hier hebt gedemonsteerd niet af.
Dat is waar.

Citaat:
Terug to the point: ben jij me hier nu aan het vertellen dat je geen weet hebt van wat er gebeurt als je een antibioticum haalt in Afrika? En van hoe dat antibioticum daar komt?
In tegenstelling tot wat je van me dunkt - waar ik je voor dank - ken ik niet alles wat er in de gehele wereld gebeurt. Het valt me trouwens op dat - en dit is niet alleen tegen u - dat dat nogal snel als argument wordt aangehaald. Als ik eens met mijn mond vol tanden sta bij een onderwerp, wordt er triomfantelijk geroepen dat het libertarisme niet goed genoeg is!

Maar zover ga je niet, hé?

In ieder geval; neen, ik weet het niet.

Citaat:
Tip: Port Louis. Jaja, een vrijhaven! Ergens dus waar geen controle van de overheid plaatsvindt!
Ik ben hartstikke benieuwd.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:19   #1077
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Waarmee je dus je stelt dat het geen argument is pro noch contra iets.
Laat maar. Ik vrees dat je het niet zal vatten als ik iets schrijf en al je dubbelaccounts weer zal moeten activeren/vrienden erbij zal moeten halen om mij te beschimpen zodat we weer drie pagina's verder zijn waardoor mijn opmerking is verdwenen.

Citaat:
Dat bepaalt de consument wel - wat hij ervan vindt.
Uiteraard. Ik zeg het je toch: ze deugen niet. En dat zien we ook in dat artikel. Het nieuws heeft vanuit Europa en Amerika China al gebruikt, maar niet de libertaristen.

Citaat:
Stoute Westerlingen, he. Wat is je punt nu?
Raad eens?
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:19   #1078
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Twintig euro voor pillen die niet werken is zoveel beter ????????????
Dat heet 'oplichterij', volgens mij.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:21   #1079
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Laat maar. Ik vrees dat je het niet zal vatten als ik iets schrijf en al je dubbelaccounts weer zal moeten activeren/vrienden erbij zal moeten halen om mij te beschimpen zodat we weer drie pagina's verder zijn waardoor mijn opmerking is verdwenen.
Als jij zegt dat 'in alles' iets giftig zit? Alé; wat dan nog?

Verder; wie is er mijn dubbelaccount?
Ik heb verder nooit aan iemand gevraagd om mij te komen helpen, hoor.

Citaat:
Uiteraard. Ik zeg het je toch: ze deugen niet. En dat zien we ook in dat artikel. Het nieuws heeft vanuit Europa en Amerika China al gebruikt, maar niet de libertaristen.
Wie deugt er niet?
Mensen?
Wauw.

Citaat:
Raad eens?
Dat concurrentie niet efficient is?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 19:22   #1080
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
In tegenstelling tot wat je van me dunkt - waar ik je voor dank - ken ik niet alles wat er in de gehele wereld gebeurt. Het valt me trouwens op dat - en dit is niet alleen tegen u - dat dat nogal snel als argument wordt aangehaald. Als ik eens met mijn mond vol tanden sta bij een onderwerp, wordt er triomfantelijk geroepen dat het libertarisme niet goed genoeg is!

Maar zover ga je niet, hé? In ieder geval; neen, ik weet het niet.
Ik heb je al gezegd dat het libertarisme mij overkomt als een groepje vervelende jongeren zonder de gepaste kennis en al helemaal zonder de gepaste kennis van onze geschiedenis en van levenservaring.
Ik had die hypothese liever niet om de twee posts bevestigd gezien.
Dit staat trouwens in geen enkel contrast met de persoonlijke verwijten die jij om de drie posts maakt...



Citaat:
Ik ben hartstikke benieuwd.
Naar wat? Google is uw vriend. Ik vind het hier met de seconde belachelijker worden. Ik zie bijgevolg helemaal niet meer waarom ik nog moeite doe. Het ziet er me ietwat te hopeloos uit. Als je per se wil vasthouden aan je absurde ideeën dan doe je dat maar, het zal me worst wezen.
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 juni 2008 om 19:25.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be