![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet u dat het daarmee verband houdt? Geven de moderatoren u persoonlijk uitleg? Hoe krijgt men een persoonlijke uitleg losgepeuterd van de moderatoren?
#1062 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#1063 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha! Ik heb inside informatie. Koop mij eens om, aub (kan altijd centjes gebruiken
![]()
#1064 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo werkt dat niet hé Marie! Je moet eerst laten zien dat je over waardevolle inside informatie beschikt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1065 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten we niet nadenken over een favoriet verwelkomingsfeestje voor als Mitgard terugkomt?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#1069 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#1070 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#1071 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#1072 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor de positie van king of the one-liners ga je wel nog een beetje moeten oefenen. Daarin heb je nog wat concurrentie. Maar wat betreft het zagen, klagen, mekkeren, jammeren, jeremiëren en zaniken ben je hier inderdaad een uiterst bekende veelposter. Ik zou zelfs durven zeggen dé bekendste. Eenzaam aan de top. Tocht het daarboven niet te veel?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 10 november 2012 om 20:24. |
||
![]() |
![]() |
#1073 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij de verwerking van het forumleed, dat ik bij jou blijf veroorzaken. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 10 november 2012 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
#1074 |
Staatssecretaris
|
![]() Darwinius is verdwenen met alle posts.
Was een dubbel, maar wie was dat? |
![]() |
![]() |
#1075 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Twee "nieuwe" forummers, meer bepaald Rode Maarschalk en Halcon, die tegen elkaar aan het bekvechten zijn. Beiden verwijten elkaar namen toe van ex-forummers die reeds lange tijd van dit forum verdwenen zijn.
Ze kennen blijkbaar goed de geplogenheden op dit forum Overduidelijk dubbelnickers, maar wie? Halcon zou een zekere Sinistra moeten zijn (naam klinkt bekend), of naar verluidt terzelfdertijd zelfs ene Dazi Martina (mij niet gekend). Wie is de Rode?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 november 2012 om 06:52. |
![]() |
![]() |
#1077 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zijn nepprofiel Adara is blijkbaar ook verbannen. De laatste Pindar is ook al verbannen. Ze komen alle vier overigens snel terug ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 november 2012 om 07:41. |
||
![]() |
![]() |
#1078 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp niet waarom ze die niet onder hun gewone nicks laten voortploeteren. Dan weten we tenminste met wie we van doen hebben en kunnen mensen die er problemen met hebben de negeerfunctie gebruiken.
|
![]() |
![]() |
#1079 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 |
Banneling
|