![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo een grote villa! Kapitalist! Citaat:
De doos waar censuurscharen in bewaard worden, hoe groot en schoon ook vanbuiten, rieken binnenin onfris.
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 | |
|
![]() Citaat:
Stinken doe je zoiezo, uitschot! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en eigen stoef stinkt.
![]() |
![]() |
#1069 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 10 december 2004 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of toch?
![]() |
![]() |
#1071 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ware Pyrrhus-overwinning. Toch een mooie illustratie van waartoe censuur kan leiden, wanneer ze niet selectief toegepast wordt. Voor mijn part mag rotzooi gerust blijven staan. Ook op die van revisionisten. Ook op jouw site waar een vermanend vingertje het enige verschil is. Als je echter het ene censureert en het andere niet, dan hol je de wet uit en geef je aan de revisionisten de gelegenheid om hun werk 'thePiano'-gewijs te verspreiden. Een simpel Cave Canem bij begin en einde van hun theorie volstaan.: Kijk eens aan wat stoute meneer revisionist-negationist zegt:"...(boek vol rev&neg)..." Erg hee?!
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 |
Vreemdeling
|
![]() Zeer opgelucht dat deze waanzin gedaan is. Hebben hem heel hard gemist en zijn blij dat hij terug is (en hij zijn job weer zélf kan uitoefenen).
Zat voor het plezier meer dan 2 weken in het gevangenis. Onwaarschijnlijk, m'n vertrouwen bereikt dieptepunt na dieptepunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 |
Vreemdeling
|
![]() U bent de hypocriet bij uitstek. Monddood, blinddoek aan en gaaan.
Zielig. edit : en leugens man man, vlakaf leugens verkopen ... bah Laatst gewijzigd door Sjoof : 10 december 2004 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1074 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Ernesto]Idd, moge hij in zijn cel wegrotten
![]() Puberke |
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1076 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Distel schreef op 07 dec 2004 om 12:03 u Ik ben trouwens helemaal geen voorstander van respect voor de mening van andere mensen. Distel schreef op 07 dec 2004 om 18:54 u Ik heb helemaal nergens gezegd dat de mening van een ander mij niet interesseert. Distel schreef op 07 dec 2004 om 18:54 u Hopelijk voor jou was je echtgenote wat aandachtiger bij het lezen van het recept voor je avondmaaltijd. Distel schreef op 08 dec 2004 om 17:32 u Jij gaf te kennen dat je respect moet opbrengen voor de mening van een ander. Ik gaf met bovenstaande quote te kennen dat dat voor mij niet de facto moet. By the way? Uit welk geslacht zou onze forum distel komen? Distel, het plantengeslacht Carduus (Lat., = distel) uit de Composietenfamilie. Distel is ook een verzamelnaam, gebruikt voor diverse planten met stekelige bladen uit andere geslachten: de vederdistel, kogeldistel, melkdistel, Mariadistel, gezegende distel; Citaat:
By the way, vermits u zich als een kampioen ontpopt van de jezuistiek en u zich als een hevig voorstander toont van de absolute vrije meningsuiting wil ik graag een wedervraag stellen en een vraag op volgende stelling: Stelling 1 Immans heben het recht, in het kader van de vrije meningsuiting, om in hun moskee, fundamentalistische teorieën te verkondigen gericht tegen de westerse ongelovigen. Stelling 2 Het Belgische repressieapparat mag de staatsveiligheid niet inschakelen om controle uit te oefenen in de moskee. Stelling 3 De Immans mogen preken in welke taal dan ook. Dat is hun vrije meningsuitng, wij moeten ons daar niet mee bemoeien. Laatst gewijzigd door PieterP : 10 december 2004 om 18:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 |
Gouverneur
|
![]() Hello Folks
Verbeke is vrij. Hallelujah. Bij het intypen van de naam Siegfried etc op Google zag ik een statement staan van iemand die zich vandaag drie maal had afgetrokken om dat Siegfried weer vrij was. Schitterend. Prachtig...Ik hevb dan zijn website gevonden. Gewoon raaskallerij met paranoide trekjes. Nu de Siegfried Saga achter de rug is kunnen we eens een debat voeren rondom de echte vrije meningsuiting, zijn limieten en zijn kansen. De seniele Siegfried was geen goed uitgangspunt om dit debat te openen, Ik heb de bedoelingen van Piano gezien. Doch er kan niet ontkend worden dat er een correlatie bestaat tussen de oude kern van Vlaams Blokkers/ cq NVA die liever nog afstemmen op Radio Nostalgie dan op Radio Future. Ik neem aan dat er geen negationisten zijn rondom de volgende stelling: Stel dat Verbeke in Nazi Duitsland had gewoond, hoeveel vrije meninguiting zou hij dan genoten hebben.? Hoeveel fanatisme heb ik gezien op dit forum? Dewinter heeft naar mijn oordeel gelijk gehad om deze man te verwijderen uit het Vlaams Blok. Dit feit op zich opnieuw duidt de grenzen van de vrije meninguiting aan. En dan komen we op het concept democratie. Mijn oordeel is dat de democratie een georganiseerde methode is van meningsverschil. Doch eens een meerderheid een beslisising genomen heeft, moet die worden uitgevoerd. En de dictatuur van een minderheid dient altijd vermeden te worden. Dewinter is weliswaar traag, maar goed in de goede rcihting aan het evoluren. In zijn voorstel gisteren sprak hij in termen van respect voor de godsdienstvrijheid. Dit ter inspiratie van enkele " die hards " op dit forum. Misschien kunnen we een zuiver debat over vrije meninguiting opstarten op een afzonderlijk forum, los van de problematiek van Verbelen. Inmiddels heb ik wel vastgesteld dat het gemiddeld profiel van de forumgebruikers wel afwijkt van het profiel in de straat. Te observeren. Sommigen rondom zeggen mij, waarom steek je nog uw tijd erin? Het zijn toch allemaal Blokkers en die hebben altijd gelijk... Doorzettingsvermogen is een positieve eigenschap. Koppge hardnekkigheid daarentegen is desctrctief want dan houdt lmen meer van zich zelf en zij telling dan van de waarheid.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 |
Gouverneur
|
![]() Ik hoorde deze morgen dat het nieuwe Biac een visie heeft op Zaventem. Ik zag net dat het team de Vlaamse regering een totaal nieuw concept en plan heeft mbt tot de expansie van Zaventem.
Dat is anders dan wenen en zich afrukken over onze vriend de arme Siegfried. Met DHL is het fout gelopen wegens het disfunctioneren van de federale regering en zijn deelregeringen. . Wat we zelf doen is echter nu wel beter. Zonder historisch onderzoek en zonder Siegfried. Maar mèt dossierkennis en met Facts & Figures. De studiedienst van het VB was niet bereikbaar voor commentaar, gezien zij hun middelen geïnvesteerd hebben in propaganda en niet in brains. |
![]() |
![]() |