![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10781 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vergeet ook niet dat dit wel een rijke familie is, goede banden met saudia arabie dat goede vriend is van de VS.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10782 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Johan Bollen, ik had vroeger enorm veel respect voor u (ondanks dat ik het misschien niet altijd toonde), hoewel ik al vond dat u wat paranoïde kon zijn, zag ik u altijd als een waardig tegenstander in discussies. Nu is mijn respect weg, dat u maar ook een beetje kan twijfelen aan dit historisch feit, dat enkel nog in twijfel wordt getrokken door geobsedeerde gekken, is erover. Ik kan u onmogelijk nog serieus nemen nu.
![]() |
![]() |
#10783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zul je dan toch eerst moeten aantonen ipv het enkel te beweren.
![]() |
![]() |
![]() |
#10784 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10786 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat 9/11 een terroristische aanslag is, gepleegd door Al-Qaeda, en dat de VS Afghanistan binnengevallen is omwille van Bin Laden en de Taliban. Zoniet, wat discussieerd u hier?
![]() |
#10787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10788 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juli 2009 om 18:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10789 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Moore is een goede documentairemaker en brengt belangerijke issues naar voren, maar hij ook kan fouten maken. En "alle pisten" mogen inderdaad onderzocht worden, maar als je even 5 minuten deze "piste" onderzocht zou je rap zien hoe ongezien belachelijk onrealistisch, absurd en idioot ze is, ver in de wereld van de fantasie waar de wetten van de fysica en logica lang niet meer tellen. Zegt meer over de personen die erin geloven dan over politiek werkelijk.
![]() |
#10790 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had geen kabelTV op het moment van die aanslag, en ik was ook niet in de VS of Europa. Ik heb die beelden geen 500 maal gezien. Er zijn zoveel erge dingen die gebeuren elke dag zowat. Ik wil mijn tijd niet 'verdoen' met 9/11, wel met de gevolgen ervan op het heden. Ooit lees ik misschien eens een geschiedenisboek over. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juli 2009 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10793 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Das redelijk oppervlakkig. "Azië" bestaat niet. Iran heeft slechte relaties met de VS, Pakistan heeft z'n handen vol, en China is de concurrent van de VS. En wat gaan ze doen, zelf troepen sturen? Betwijfel ik. Sommige van deze landen invloed geven in Afghanistan is trouwens jezelf in de voet schieten. Niet dat het voor iedereen zo is natuurlijk, kijk maar naar Rusland die nu partner is met de VS. Maar rivalen invloed geven daar is dom, tuurlijk wil het westen de grootste invloed behouden daar, het was ons recht om de Taliban daar weg te jagen om mee te beginnen, maar belangerijkst van al, het zijn onze mannen die daar vechten om de Taliban te verslaan, zo gaat het. En maar best, de Afghanen zijn beter af zonder de Taliban en dat weten ze zelf ook. We zijn niet verplicht om rivalen te betrekken, dus waarom zouden we als we dat niet willen? Dit wil daarom niet zeggen dat we daar enkel zitten net om die rivalen te irriteren he. Trouwens, militair gezien heeft het westen zelf genoeg troepen om het conflict te winnen, de wil om ze te sturen ontbreekt enkel.
![]() |
#10794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beweert doodleuk dat er geen ander bewijs kan bestaan als de serienummers . Grotere onzin is bijna niet denkbaar . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De passage uit een Moore interview over de Saoudis hun vertrek uit de VS na 9/11
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed. Dat is al ver genoeg off topic denk ik. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juli 2009 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier nog een artikel over het vertrek van de Saoudis na 9/11 dat ik op het internet vond, na uitgenodigd te zijn geweest wat rond te neuzen mbt dit thema.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 juli 2009 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10798 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laat de teruggevonden wrakstukken controleren door een onafhankelijk team experts samengesteld door beide partijen,hetzij enerzijds de VS regering,anderzijds pilots for truth.... Met fotografische bewijzen van de teruggevonden serienummers gepubliceerd om de bewijslast te staven,zodat we dit dan ook kunen controleren.... Meer moet dat niet zijn mijn beste.... Dan is deze case closed wat de identiteit van het toestel betreft.... Citaat:
Heb ik nooit beweerd mijn beste, dat maakt U ervan.... Wat DNA gegevens betreft kan ik al ten eerste niet controleren of dit klopt, ten tweede kan ik nog véél minder controleren of die matchen met de zogenaamde slachtoffers.... Dus mijn beste, is het mijn goed recht mij te richten tot het materiële in deze kwestie, de teruggevonden wrakstukken én hun serienummers ten einde de identiteit van het toestel te kunnen vaststellen.... Ach zo, U had het enige tijd geleden over dat de identificatienummers van die FDR volgens U bekend waren....Ik wacht nog altijd op een link vanwege U waarin deze nummers staan zodat ik kan gaan matchen of U de waarheid spreekt in dit geval...... En kom niet af met het type FDR aangezien ik dat allang wéét.... Geef het serienummer maar..... Eens zien hoevéél groter Uw onzin zal zijn om zich hier vanonder te kronkelen .... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10799 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe bepaal je dat een sterfte meer of minder erg is dan een ander? Persoonlijke voorkeur? Is het verkeerd om die beelden 500x gezien te hebben? Stilstaan bij dergelijke gebeurtenissen zijn tijd verdoen? Goe bezig kerel. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 14 juli 2009 om 06:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10800 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |