![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook wel moeilijk om als welkom door het leven te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
20.000 op 8 miljoen?....dat wil zeggen dat er 7.980.000 tegen de asielzuigers zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10804 |
Banneling
|
![]() Antwerpen meest achterlijke bestuur, stad en provincie.
Antwerpistan. Ik verafschuw Antwerpen. Beikes En welke achterlijken laat nu alle tramlijnen door de metro lopen ![]() Metro zou vlot moeten gaan maar das nu voorbij. Ge zijt echt een foempstad vol conservatieve eikels. Ik verafschuw mijn afkomst. Ik kots en speek erop. Vieze boertige stad vol vreemden. Laatst gewijzigd door Peche : 5 oktober 2016 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10805 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10806 |
Banneling
|
![]() Idd weg uit deze kakstad ... Niet moeilijk dat iedereen hier verzuurd. Trekt op niet, heeft nooit op iet getrokken en zal nooit op iets trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik & veel anderen ergeren zich aan de Italianen die gisteren & vandaag in 30 "operaties" 11.000 vluchtelingen naar Italie brachten.
Waarom doen ze dat ??????????????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10809 |
Banneling
|
![]() Als we ze lieten verzuipen dan stopte deze hele overtocht op twee weken tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10811 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs een Nello en Patrasche. Ik was fier. Ge moet dat nu zien, mijn grootvader draait zich om in zijn graf als hij ziet waarvoor hij door de 2e wereldoorlog bokste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10812 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10813 |
Banneling
|
![]() Neen ik ben niet meer verknocht aan die stad aan de schelde.
Ik heb schone herinneringen, maar een zure nasmaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10814 |
|
![]() Kieken!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10815 |
Banneling
|
![]() Ja waar die politici zitten zal het wel schoon zijn!
![]() Ik heb daar schoon tijden beleefd, park avenue, karboenkel, mistral, bonaparte, zelfs in de Mercator en het reeds verdwenen Hoegaarden café. LEVEN dat ik daar gedaan heb. Genieten man, jaarlijks kwamen daar Amerikaanse toeristen met een boot, maar doordat er steeds meer en meer ge weet wel kwamen bleven die op een keer weg. Systematisch heb ik overheen 2 decennia redelijk wat zien veranderen. Ik ben dan een decennia weggeweest en terug gekomen. We moeten de situatie eens evalueren over decades. Ge moogt uw stinkstad hebben man. Ik kots erop zonder enige wroeging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bweik, daar gaat mijn zin in ontbijt...als zo iets op een nieuwssite te zien is.
Je kan de haat en nijdigheid zo van haar gezicht schrapen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10818 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze hebben hun leven geriskeerd voor wat nu een modderpoel is. Dat is zoveel als een mes in je rug gestoken krijgen.
![]() |
![]() |
#10819 |
Europees Commissaris
|
![]() Een negerin die in een hoek van het Centraal Station onder een deken meelijwekkend naar me zat te glimlachen.
Ik liet minachting en afkeer zien. Je hoopt dan dat ze oprot naar haar eigen land. Niet dat ik me daar illusies over maak maar het is het proberen waard.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 7 oktober 2016 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Angela Merkel is naar het schijnt genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede. Ze ondermijnt de stabiliteit van Europa en dan dit? Zitten er dan echt zo'n idioten in het Nobelprijscomité?
![]() |
![]() |