Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2006, 15:26   #10801
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Kort filmpje over de moord op Robert Kennedy, betrokkenheid van CIA agenten en hoe Sirhan Sirhan niet alleen gehandeld heeft.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/programme...ht/6169006.stm

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 november 2006 om 15:36.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 15:27   #10802
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Op verzoek van Lex Blanca om de discussie te voeren waar hij thuishoort zal ik mezelf bij uitzondering hier citeren:
Dat was het deel waar het niet over ging hé slimme.
Oud 23 november 2006, 15:34   #10803
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Kort filmpje over de moord op Robert Kennedy, betrokkenheid van CIA agenten en hoe Sirhan Sirhan niet alleen gehandeld heeft.
Ik denk dat je een linkje vergat.

Ok, ik zie dat de link is toegevoegd.

Laatst gewijzigd door La Chunga : 23 november 2006 om 15:37.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 15:35   #10804
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Helemaal fout.
Maar het staat in Wikipedia, dus zal ik het niet hier neerpennen.
Ik heb het zo gelezen, als je zegt dat het niet klopt, geef de link, ik vind het niet in Wiki.
Oud 23 november 2006, 15:35   #10805
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was het deel waar het niet over ging hé slimme.
Nee, dat dacht ik natuurlijk wel weer. Maar het ging in die draad al zes pagina's niet meer om 9/11 omdat het wolvenpak bezig was Firestone aan te vallen, voordat ik erin kwam.

En..beter laat dan nooit toch?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 15:37   #10806
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Samenzweringen op het hoogste niveau zijn er.
Inderdaad. Maar die zijn dan toch veel interessanter om te onderzoeken dan koste-wat-kost proberen aan te tonen dat er een NWO bestaat?
Oud 23 november 2006, 15:37   #10807
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Ik denk dat je een linkje vergat.
Juist, hier is ie.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/programme...ht/6169006.stm
Oud 23 november 2006, 15:41   #10808
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het zo gelezen, als je zegt dat het niet klopt, geef de link, ik vind het niet in Wiki.
***sarcasme waar believers niet tegen kunnen op verzoek van Firestone geknipt***

Hier

Citaat:
The Federal Open Market Committee (FOMC) is charged under U.S. law with overseeing open market operations in the United States, and is the principal tool of US national monetary policy. (Open market operations are the buying and selling of government securities.) The Committee sets monetary policy by specifying the short-term objective for those operations, which is currently a target level for the federal funds rate (the rate that commercial banks charge on overnight loans among themselves). The FOMC also directs operations undertaken by the Federal Reserve in foreign exchange markets, although any intervention in foreign exchange markets is coordinated with the U.S. Treasury, which has responsibility for formulating U.S. policies regarding the exchange value of the dollar.
...
The Federal Open Market Committee was created by statute currently codified at 12 U.S.C. § 263, and consists of twelve voting members: the seven members of the Federal Reserve Board and five of the twelve Federal Reserve Bank presidents. The New York Reserve Bank president always sits on the Committee, and the other presidents serve one-year terms on a rotating basis.
Het enige voorrecht van de Federal Reserve Bank van New York is dat haar voorzitter altijd in de FOMC zit.

Laatst gewijzigd door Firestone : 23 november 2006 om 15:43.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 15:42   #10809
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Maar die zijn dan toch veel interessanter om te onderzoeken dan koste-wat-kost proberen aan te tonen dat er een NWO bestaat?
We proberen ze allemaal te onderzoeken, maar zeggen erbij dat de elite nauwere banden heeft dan algemeen aangenomen en dat ze lobbieën richting een wereldregering en cashless society met gemicrochipte bewoners.
Technisch gezien geloof ik zelfs niet in "de NWO" als je de "geschriften" raadpleegt. Wat ik wel geloof is wat ik hierboven schreef. Dat is voor mij de NWO.
Oud 23 november 2006, 15:52   #10810
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
We proberen ze allemaal te onderzoeken, maar zeggen erbij dat de elite nauwere banden heeft dan algemeen aangenomen en dat ze lobbieën richting een wereldregering en cashless society met gemicrochipte bewoners.
Technisch gezien geloof ik zelfs niet in "de NWO" als je de "geschriften" raadpleegt. Wat ik wel geloof is wat ik hierboven schreef. Dat is voor mij de NWO.
Dan ben je volgens mij de enige 'believer' die zo denkt. Wél de meest realistische benadering die ik tot nu toe heb gezien.
Oud 23 november 2006, 15:59   #10811
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dan ben je volgens mij de enige 'believer' die zo denkt. Wél de meest realistische benadering die ik tot nu toe heb gezien.
Ik heb dit nochthans al minstens 10x gepost hoor hoe ik denk over de NWO en dat ik de Weishaupt fabel en de 13 Bloodlines onzin vind-gebaseerd op wat ik erover gelezen heb (behoorlijk wat).

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 november 2006 om 16:08.
Oud 23 november 2006, 16:04   #10812
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals bijvoorbeeld de samenzwering die er is om een wereldregering op te richten. Wanneer mensen in het geheim werken aan een plan dat voor andere negatief zijn dan wordt dat correct een samenzwering genoemt. De NWO is een samenzwering, door een kleine elite.

Als men samenzweringen onderzoekt dan probeert men aan te tonen dat het inderdaadn een samenzwering was. Bij de NWO is dat niet anders, er is dus geen ondersccheid tussen "samenzweringen onderzoeken" zoals jiij stelt en proberen aan te tonen dat de NWO bestaat. Sommige samenzweringen zijn gelinkt met elkaar omdat dezelfde personen erachter zitten.

De NWO is een samenzwering gezien de definitie van een samenzwering, op vele vlakken. Ook op het religieuze en spirituele vlak, en economische vlak.

Een voorbeeld van de NWO samenzwering op het spirituele vlak is de new age, en in feite bijna alle grote godsdiensten.
Oud 23 november 2006, 16:06   #10813
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

Een voorbeeld van de NWO samenzwering op het spirituele vlak is de new age, en in feite bijna alle grote godsdiensten.
Dat moet u mij eens uitleggen...
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 16:08   #10814
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
The Federal Open Market Committee was created by statute currently codified at 12 U.S.C. § 263, and consists of twelve voting members: the seven members of the Federal Reserve Board and five of the twelve Federal Reserve Bank presidents. The New York Reserve Bank president always sits on the Committee, and the other presidents serve one-year terms on a rotating basis.
De 7 leden van de Federal Reserve Board, de President van Federal Reserve Bank of NY en 4 andere Presidents die 8x per jaar samenkomen.
Wordt die currency rate niet dagelijks bepaald?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 november 2006 om 16:08.
Oud 23 november 2006, 16:26   #10815
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Dat moet u mij eens uitleggen...
Dat is niet zomaar duidelijk in één twee drie uit te leggen. Er zijn verschillende artikels die hierover gaan vooral ivm de New Age, hier enkele artikels die het veel beter uitleggen dan dat ik het zou doen:

New age en de NWO:

http://www.conspiracyarchive.com/New...orld_Order.htm

New age connectie met de U.N :

http://contenderministries.org/articles/UN_aaclucis.php

New Age heeft vele occulte trekjes door de invloedsfeer van de elite die ze opgericht heeft. De New Age is van alle godsdiensten diegene die het dichst bij de waarheid zit, maar enkele belangrijke concepten vertroebelt. Ik kan straks nog een stuk erover posten waar er daar specifiek over gesproken wordt.

Hier de belangriojkste punten van de New Age, het is geen toeval dat we daar dit bepaald punt vinden:

Citaat:
A New Planetary Order or New World Order which calls for an emerging global civilization and one world government is in the agenda. When a "critical mass" is achieved through world wide New Age events like the Harmonic Convergence, or the World Peace Meditations, or Mind Body Conferences, Earth Day, etc...then we will arrive at the New Age. Millions have already participated in these events and some of them are annual and ongoing..there are countless new age communities, conferences, peoples, and publications in many countries "networking" to achieve critical mass or the "Hundredth Monkey Effect" as it often called. Although at this present time there is no one leading group or individual guiding this movement...it, never-the-less through networking... is becoming a powerful force in society and the world.
Bron: Premises of the new age

En dit:
Citaat:
New Age Idea That the Conspiracy is Benevolent
  • Alice A. Bailey, the "New Age Prophetess", predicted (correctly) in 1940 the victory of the Allies over the Axis and the establishment afterward by the Allies of a "New World Order"--regarded by her (as by H.G. Wells [see below]) as a benevolent conspiracy by political progressives that would bring humanity to a higher level of civilization. [5] [2]
Oud 23 november 2006, 16:28   #10816
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
door een kleine elite.
Beste Exodus, dit is toch geen 'kleine elite'. Weet je wel hoeveel mensen dit zijn?:
Citaat:
Oud 23 november 2006, 16:34   #10817
exodus

Standaard

Citaat:
Beste Exodus, dit is toch geen 'kleine elite'. Weet je wel hoeveel mensen dit zijn?:
Niet alle mensen bij deze organinaties zijn bewust van het plan. Meestal is dit maar de top, zoals bij de 3000 leden tellende CFR. Die nuance begrijp je toch?
Oud 23 november 2006, 16:34   #10818
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet zomaar duidelijk in één twee drie uit te leggen. Er zijn verschillende artikels die hierover gaan vooral ivm de New Age, hier enkele artikels die het veel beter uitleggen dan dat ik het zou doen:

New age en de NWO:

http://www.conspiracyarchive.com/New...orld_Order.htm

New age connectie met de U.N :

http://contenderministries.org/articles/UN_aaclucis.php

New Age heeft vele occulte trekjes door de invloedsfeer van de elite die ze opgericht heeft. De New Age is van alle godsdiensten diegene die het dichst bij de waarheid zit, maar enkele belangrijke concepten vertroebelt. Ik kan straks nog een stuk erover posten waar er daar specifiek over gesproken wordt.

Hier de belangriojkste punten van de New Age, het is geen toeval dat we daar dit bepaald punt vinden:

Bron: Premises of the new age

En dit:
Wat ik niet goed begrijp is dat bv De Ridder Orde van Malta wordt genoemd als mede samenzweerders. Die zouden dan hand in hand wandelen met New Age adepten?
Wat bedoel je met New Age is de godsdiensr die het dichtst bij de waarheid zit?
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 16:36   #10819
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof in de samenzwering van de vakbonden om alle arbeidsplaatsen uit de westerse wereld te bannen. Er is daarvoor zelfs een wereldvakbond opgericht die gesprekken voert met de Oeso.
Oud 23 november 2006, 16:38   #10820
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alle mensen bij deze organinaties zijn bewust van het plan. Meestal is dit maar de top, zoals bij de 3000 leden tellende CFR. Die nuance begrijp je toch?
Gelukkig ben jij je wel bewust van het plan.

Laatst gewijzigd door Firestone : 23 november 2006 om 16:41.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be