Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2006, 17:54   #10841
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Maar ook dán heb je het niet over drie personen. En van al die mensen heeft er nog nooit iemand zijn mond opengedaan.
Waarom zouden ze?
Oud 23 november 2006, 17:54   #10842
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Ik stel vast dat we op dezelfde lijn zitten
Ja, ik weet het.
Oud 23 november 2006, 17:54   #10843
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Maar ook dán heb je het niet over drie personen. En van al die mensen heeft er nog nooit iemand zijn mond opengedaan.
Het grootste deel gelooft in wa&t ze doet of wordt er zelf beter van. Bovendien weten ze dat het carrièregewijze zelfmoord is (of erger) om ertegenin te gaan.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 17:55   #10844
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Kijk gewoon wie de Knights zijn en wie deze organisatie leidt. Het zijn elitaire types en ze worden closer door de banden die gelegd worden doordat ze lid zijn. Nogal wiedes dat ze voor mekaar zorgen en om te zien dat het types zijn die zich niet om de massa bekommeren moet je ook geen groot licht zijn.
Hebben ze iets met NWO te maken?
Oud 23 november 2006, 18:00   #10845
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Hebben ze iets met NWO te maken?
Maak eerst eens duidelijk wat je met de NWO bedoelt, want anders komen we nergens. Het Engelse koningshuis en heel hun adellijke kliek zie ik idd als een deel van de NWO. Ninian Bertie is Grand Master Wereldwijd van SMOM. Queen Elizabeth van Engeland dacht ik.

Even opmerken dat zoals daarnet werd aangehaald er een duidelijke link is tussen die adel en het Vaticaan. Zoals het altijd geweest is.
Oud 23 november 2006, 18:06   #10846
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maak eerst eens duidelijk wat je met de NWO bedoelt, want anders komen we nergens. Het Engelse koningshuis en heel hun adellijke kliek zie ik idd als een deel van de NWO. Ninian Bertie is Grand Master Wereldwijd van SMOM. Queen Elizabeth van Engeland dacht ik.

Even opmerken dat zoals daarnet werd aangehaald er een duidelijke link is tussen die adel en het Vaticaan. Zoals het altijd geweest is.
De link tussen het Engelse Koningshuis en het Vaticaan is me niet helemaal duidelijk. Tussen de Orde van Malta en het Engelse Koningshuis eigenlijk ook niet.
De vereiste van adel geldt reeds geruime tijd niet meer.

Dus wat bedoelt u nu precies?
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 18:15   #10847
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Maak eerst eens duidelijk wat je met de NWO bedoelt, want anders komen we nergens.
Eenvoudig gesteld:
Een eeuwenoude samenzwering die tot doel heeft te komen tot één wereldregering gecontroleerd door een beperkte elite.

Citaat:
Het Engelse koningshuis en heel hun adellijke kliek zie ik idd als een deel van de NWO.
Hier had ik graag wat meer over vernomen.

Citaat:
Ninian Bertie is Grand Master Wereldwijd van SMOM. Queen Elizabeth van Engeland dacht ik.
Andrew Bertie is inderdaad grootmeester en van ver gerelateerd met de koningin van Engeland. So what?

Citaat:
Inderdaad en deze relatie is nooit een geheim geweest, integendeel.

Ik wil direct een opmerking geven:
De orde heeft als souvereine organisatie geen politieke betrekkingen met Engeland, de Verenigde Staten of Israël.
Oud 23 november 2006, 18:40   #10848
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
De link tussen het Engelse Koningshuis en het Vaticaan is me niet helemaal duidelijk. Tussen de Orde van Malta en het Engelse Koningshuis eigenlijk ook niet.
De vereiste van adel geldt reeds geruime tijd niet meer.

Dus wat bedoelt u nu precies?
Het is deels een vereiste, je kan op uitnodiging lid worden (en ook nog niet zo lang) zonder dat je adel bent, maar SMOM wordt wel door adel geleid, en het zal nooit anders zijn. Als je geen wapenschild van 100 jaar oud kan voorleggen (adellijk m.a.w.) zal je niet opklimmen, moet je een speciale gelofte van gehoorzaamheid afleggen, eventueel word je daarna geadeld en krijg je ook een wapenschild en kan je je beginnen opwerken met het oog op volgende generatis.
De link tussen SMOM lijkt me duidelijk. Die hele adellijke kliek is close en daar hoort ook het Engelse koningshuis bij. Hier een foto van de koningin van Engeland in haar SMOM kostuum (ofwel is het een vervalsing, maar dat lijkt me niet).
De link tussen SMOM en het Vaticaan is ook duidelijk lijkt me.

Ook even opmerken dat ze een speciale status hebben bij de VN van intergouvernementele lichamen als observeerders.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 23 november 2006, 18:44   #10849
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Niet alle mensen bij deze organinaties zijn bewust van het plan. Meestal is dit maar de top, zoals bij de 3000 leden tellende CFR. Die nuance begrijp je toch?
Maar dank zij jou weten ze nu toch allemaal dat de top leden zijn van de NWO.
Oud 23 november 2006, 18:44   #10850
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Maar dank zij jou weten ze nu toch allemaal dat de top leden zijn van de NWO.
Als ze reageren zoals jou zullen ze het inderdaad niet weten.
Oud 23 november 2006, 18:50   #10851
Tashunka
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het is deels een vereiste, je kan op uitnodiging lid worden (en ook nog niet zo lang) zonder dat je adel bent, maar SMOM wordt wel door adel geleid, en het zal nooit anders zijn. Als je geen wapenschild van 100 jaar oud kan voorleggen (adellijk m.a.w.) zal je niet opklimmen, moet je een speciale gelofte van gehoorzaamheid afleggen, eventueel word je daarna geadeld en krijg je ook een wapenschild en kan je je beginnen opwerken met het oog op volgende generatis.
De link tussen SMOM lijkt me duidelijk. Die hele adellijke kliek is close en daar hoort ook het Engelse koningshuis bij. Hier een foto van de koningin van Engeland in haar SMOM kostuum (ofwel is het een vervalsing, maar dat lijkt me niet).
De link tussen SMOM en het Vaticaan is ook duidelijk lijkt me.

Ook even opmerken dat ze een speciale status hebben bij de VN van intergouvernementele lichamen als observeerders.
Dat is niet correct.

Ten eerste kan de Engelse Queen nooit lid zijn van de Orde aangezien de eerste vereiste is Katholiek zijn. De Queen is tot nader order hoofd van de Anglicaanse Kerk en bijgevolg niet Katholiek.

De gelofte waar je het over hebt is de gelofte van kuisheid en soberheid net zoals monniken. Ze stammen immers af van monniken.

Je dient inderdaad gevraagd te worden, maar de invloed van de adel is zeer sterk teruggelopen en zeer veel mensen met verantwoordelijke, hoge functies binnen de orde zijn niet van adel.

De link met het Vaticaan is overduidelijk en nooit ontkent en ze zijn inderdaad erkent door de Un als NGO net zoals het Rode Kruis trouwens. Daar zie ik niet direct een probleem.

Verder kan ik nergens een blijk van berokkenheid zien in de poging een allesoverheersende wereldregering de vormen.
Oud 23 november 2006, 18:53   #10852
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ze reageren zoals jou zullen ze het inderdaad niet weten.
Neen, ze zullen iets doen waar jij niet aan denkt.
Ze zullen op zoek gaan naar bewijzen. En in deze zoektocht zal dan blijken dat de theorie nep is.

Dat is alvast wat mij hier overkomt. Geen enkele bewering en beschuldiging kan je bewijzen, je maakt wilde associaties (en denkt dat je daarmee iets bewijst), negeert bijna alle feiten.

Believers (en niet alléén die van op dit forum) hebben mij in elk geval ervan overtuigd dat 9/11 geen inside-job was.

Laatst gewijzigd door Firestone : 23 november 2006 om 18:55.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 18:54   #10853
exodus

Standaard

Citaat:

De link met het Vaticaan is overduidelijk en nooit ontkent en ze zijn inderdaad erkent door de Un als NGO net zoals het Rode Kruis trouwens. Daar zie ik niet direct een probleem.
Probleem niet, de link is er wel. En dit kadert in het groter geheel. Maar daarover moet je er meer over lezen.
Oud 23 november 2006, 18:57   #10854
Tashunka
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Probleem niet, de link is er wel. En dit kadert in het groter geheel. Maar daarover moet je er meer over lezen.
Als ge me nu gaat proberen wijs te maken dat het Vaticaan samen met een stel New Agers uit een of andere tipi samen na een sessie geestenoproepen en gesteund door het Opus Dei en de Amerikaanse regering een wereldregering gaat vormen, dan zal dat toch een heel dik boekske moeten zijn.
Oud 23 november 2006, 18:57   #10855
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Neen, ze zullen iets doen waar jij niet aan denkt.
Ze zullen op zoek gaan naar bewijzen. En in deze zoektocht zal dan blijken dat de theorie nep is.
Er zijn er nochtans op zoek gegegaan en zijn wel overtuigd door de bewijzen. Ook mensen die lid waren van geheime genootschappen enzo. Niemand wordt geboren met het geloof in de NWO hé.

Citaat:
Believers (en niet alléén die van op dit forum) hebben mij in elk geval ervan overtuigd dat 9/11 geen inside-job was.
Heb je dan ooit de mogelijkheid opengehouden dat het wel een inside job was? (Op deze hoef je niet te antwoorden hoor)
Oud 23 november 2006, 18:58   #10856
La Chunga
Minister

Standaard

...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 23 november 2006 om 19:01.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 18:58   #10857
La Chunga
Minister

Standaard

...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 23 november 2006 om 19:00.
Oud 23 november 2006, 18:58   #10858
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Het is deels een vereiste, je kan op uitnodiging lid worden (en ook nog niet zo lang) zonder dat je adel bent, maar SMOM wordt wel door adel geleid, en het zal nooit anders zijn. Als je geen wapenschild van 100 jaar oud kan voorleggen (adellijk m.a.w.) zal je niet opklimmen, moet je een speciale gelofte van gehoorzaamheid afleggen, eventueel word je daarna geadeld en krijg je ook een wapenschild en kan je je beginnen opwerken met het oog op volgende generatis..
Wat je hier schrijft is correct en absoluut geen geheim. Het is geenszins een bewijs dat de orde op deze of gene wijze bij een samenzwering zou zijn betrokken.

Citaat:
De link tussen SMOM lijkt me duidelijk. Die hele adellijke kliek is close en daar hoort ook het Engelse koningshuis bij. Hier een foto van de koningin van Engeland in haar SMOM kostuum (ofwel is het een vervalsing, maar dat lijkt me niet)...
Mij lijkt de link tussen de orde en het Engels koningshuis niet duidelijk. Integendeel zelfs ...

De foto van de koningin van Engeland is zo fake als maar kan zijn:
-bekijk de onduidelijkheid
-maar vooral: bekijk het kruis nog eens goed en probeer eens het gewicht van dat ding in te schatten.

Maar soit..zij is geen lid van de Maltezer Orde.
Hoe zou het ook kunnen?
De Maltezer Orde is Rooms-katholiek - een absolute vereiste voor elk lid - en wat is the queen? Het kan natuurlijk dat ze zich binnen het kader van de grote samenzwering in het geheim liet omdopen maar ik durf het te betwijfelen.

Een lijst van alle eretekens en ordelidmaatschappen etc. van de queen zie je hier: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...United_Kingdom

Benieuwd indien je het lidmaatschap bij de Maltezer Orde eruit kan halen.
Het kan natuurlijk dat ze een 'geheim lid' is, maar dat moet je dan wel even aantonen, natuurlijk.

Citaat:
De link tussen SMOM en het Vaticaan is ook duidelijk lijkt me..
Ja, dat is al zo sinds de oprichting van de orde en dat merkte ik hierboven al op. Maar welk bewijs lever je hiermee dat ze deel uitmaken van deze of gene samenzwering?

Citaat:
Ja? En verder...
De orde is een politiek ongebonden organisatie die soms diplomatiek bemiddelt ook op vraag van de UN. So what? Waar blijft het bewijs dat de orde ook maar iets met één of andere samenzwering heeft te maken?

Ik kan wel aannemen dat binnen de orde allerhande han en spandiensten worden verleend tussen leden onderling maar verder dan dat gaat het ook niet.

Dus de vraag: Is de Maltezer orde betrokken bij een samenzwering?
Welke samenzwering? Hoe is de orde erbij betrokken?

Redelijke vragen me dunkt...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 23 november 2006 om 18:59.
Oud 23 november 2006, 18:58   #10859
La Chunga
Minister

Standaard

...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 23 november 2006 om 19:00.
Oud 23 november 2006, 18:59   #10860
exodus

Standaard

Citaat:
Als ge me nu gaat proberen wijs te maken dat het Vaticaan samen met een stel New Agers uit een of andere tipi samen na een sessie geestenoproepen en gesteund door het Opus Dei en de Amerikaanse regering een wereldregering gaat vormen, dan zal dat toch een heel dik boekske moeten zijn.
Je stelt het te simpel voor. Je moet de juiste "angle" vinden om de informatie hollistisch te bekijken.

Een goed boek is "Rule by secrecy" in het Nederlands vertaalt als "Regeren vanuit het Duister".

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be