![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10861 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10862 |
Minister-President
|
![]() Trololo is naar Tirol vermoed ik....
#10863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft onzen Edwaar uitgespookt?
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#10865 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Anyway, beter zal het er idd niet op worden - qua vrije meningsuiting - zolang de poco's het politiek voor het zeggen hebben, al begint zo te zien ook die slinger aardig te keren.
![]() |
#10866 |
Banneling
|
![]() Eduard Khil de grootste trol van het forum in gaan spelen in Cuba bij zijn beste vriendjes .
Laatst gewijzigd door Anitta : 26 mei 2016 om 23:47. |
![]() |
![]() |
#10867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad... Eduard Khil staat niet meer in de ledenlijst...
![]() We verliezen dus een stuk forum folklore in K & K |
![]() |
![]() |
#10869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10870 |
Banneling
|
![]() Eduard toch
![]() |
![]() |
![]() |
#10871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moderatie beslist autonoom, wat ook logisch is.
Maar niemand is onfeilbaar... Ik volgde het draadje waar Sonny het over heeft ook op dat moment. En ja, dat was argumenteren tot op het bot. Volgens mij was de term 'flooden' niet van toepassing, het klopte dat Jan het mordicus vertikte om op een vraag van Sonny te antwoorden. (wat uiteraard zijn goed recht is). Maar is een vraag herhalen dan gelijk aan flooden ? ![]() Veel van de beste debaters hier gaan al wel eens te ver in de reactie, maar als dat niet systematisch het geval is, dan lijkt het me toch niet van die aard om er een ban voor te krijgen. (puur persoonlijke opinie) e-mail gevechten met de moderatie ? Lijkt me niet de verstandigste move... Maar als zelfs de koning (af en toe) eens een maatregel van gratieverlening goedkeurt, zou de moderator dat toch ook kunnen in overweging nemen ? Er is de laatste tijd een daling in het aantal forumleden die iets te vertellen hebben, de weinige die inhoudelijk iets toe te brengen hebben mogen we toch liefst niet aan de kant laten staan. (opnieuw : dit is gewoon mijn persoonlijke mening) |
![]() |
![]() |
#10873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste tijd begint dat fenomeen ziekelijke proporties aan te nemen. Fatalisme van zwartkijkers met Lemming gedrag.
|
![]() |
![]() |
#10874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rare beslissingen.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#10875 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ook op het forum, geen genade!
![]() |
![]() |
#10876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé den Eddy eraf.
![]() Wie had dat zien komen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#10877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé den Eddy eraf.
![]() Wie had dat zien komen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#10878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij mag Sonny genieten van een koninklijke gratie maatregel bij monde van Akira & Pontifex ![]() Sorry voor mijn naïviteit maar zo denk ik erover. |
|
![]() |
![]() |
#10879 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt een beetje grotesk stilaan, je mag ze niet quoten, maar er tegen praten zonder quoten schijnt ok te zijn. Ieder nieuw lid moeten we behandelen als zijnde dubbelnick anders zijn we 'strafbaar' als het de zoveelste incarnatie blijkt van wie dan ook. De moderatie kan ze niet weghouden maar wij moeten altijd weten wie dat wie is. Nu, je maakt me nieuwsgierig, wie is Sonny misschien, dat je zo vergevingsgezind bent? Een VB'er zal het niet zijn zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#10880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mis dergelijke sparring partners in het debat. Heeel wat interessanter dan tegen een 99 jarige te zitten lullen die vanop de gezamenlijke PC in Huize Sint Franciscus in Brakel ook eens een kwartiertje zijn idolatrie voor N-VA mag komen etaleren. En jammer genoeg stijgt het aantal van dergelijke oelewappers hier de laatste maanden nogal erg. |
|
![]() |