![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#10921 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
|
#10922 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is een iraki voor U minder waard dan een amerikaan.... Citaat:
En gaf het bewijs hen gelijk mijn beste, nee toch... Citaat:
U geeft het hier toe ,het was niet meer of minder dan een oorlogsmisdaad gebaseerd op valse bewijzen... Een misdaad tegen de menselijkheid dus.... Citaat:
Dank zij de lekken van Felt naar die journalisten toe bleef die zaak volop in de aandacht... Ik heb het destijds van begin tot het einde meegevolgd weet U ,zou oud ben ik dus al.... Citaat:
Man man ,Felt als tweede man bij de FBI vertrouwde zijn eigen inlichtingendienst niet wat dat betreft... En U gooit het op pure speculatie, een beetje kortzichtig.... Als hij niets gelekt had,zouden de bewijzen wel "verdwenen" zijn,net zoals de serienummers van de wrakstukken van het vliegtuig in het pentagon verdwenen blijken te zijn.... Citaat:
http://www.fromthewilderness.com/fre...1_02_lucy.html Hier mijn beste, U hebt het eerder genegeerd en punt 86, 87 én 92 zullen U wél bijzonder intresseren.... En nummerke 43 niet vergeten uiteraard.... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 juli 2009 om 21:06. |
||||||
|
|
|
|
|
#10923 | ||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
de VS hebben aan leugens genoeg om oorlogje te spelen. Irak bewijst dat 9/11 totaal zin- en nutteloos is wil je persé oorlogje spelen. een paar leugens volstaan Citaat:
Zou Illwill dat berichtje nog in haar favorieten hebben staan? Laatst gewijzigd door 1207 : 19 juli 2009 om 21:09. |
||||
|
|
|
|
|
#10924 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De serienummers van de teruggevonden wrakstukken zijn nog altijd niet officieel medegedeeld,nét zomin de serienummer van de FDR.... Ze hebben zélf nog geeneens bewezen dat het wat het pentagon betreft om hetzelfde vliegtuig gaat.... |
|
|
|
|
|
|
#10925 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
indien het pentagon het nr zou vrijgeven kom je hier toch doodleuk beweren dat ze liegen omdat ze in het complot zitten zo blijft ge natuurlijk bezig en die 550 pagina's lijken dat te bewijzen Laatst gewijzigd door 1207 : 19 juli 2009 om 22:40. |
|
|
|
|
|
|
#10926 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb destijds in die link het identificatienummer gegeven van het toestel dat er destijds is opgestegen én waarvan de VS regering beweerd dat nét dit toestel is dat in het pentagon is gecrasht.... Dus moeten zij maar gaan bewijzen wat zij beweren.... En dat hebben zij nou nét niet gedaan..... |
|
|
|
|
|
|
#10927 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ongelooflijk, hoe men kan blijven liegen op dit forum. Niet te doen.
Laatst gewijzigd door illwill : 20 juli 2009 om 13:59. |
||
|
|
|
|
|
#10928 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als je hier dus opnieuw over begint te mekkeren en te liegen haal ik dit groffe leugen opnieuw even naar voor.
|
|
|
|
|
#10929 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#10930 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je deze verklaring kan geven zijn we eruit. Trouwens, tzijn allemaal jou woorden en linkjes waar het om gaat hier.
|
|
|
|
|
#10931 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Zoniet lieg jij hier alweer voor de zoveelste keer. |
|
|
|
|
|
|
#10932 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoveelste keer? Geef de leugens dan eens...ben benieuwd. Los daarvan, als de link een bewijs is voor het air france toestel, dan is het ook een bewijs voor het pentagon toestel. Zoniet...leg dan maar eens uit waarom niet...
|
|
|
|
|
#10933 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#10934 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bedoel je de mensen die in God geloven? Of zij die jouw mirobolante samenzweringtheorieën als ongeloofwaardig bestempelen?
Laatst gewijzigd door Antoon : 21 juli 2009 om 16:41. |
|
|
|
|
|
#10935 |
|
|
Al diegene die eerder in God geloven missen inderdaad enige vorm van intelligentie. Onvrijwillig.
|
|
|
#10936 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Believers en gelovigen zijn toch hetzelfde...ze geloven beiden in iets wat niet bestaat.
|
|
|
|
|
#10937 | |
|
|
Citaat:
Jij bent een believer, jij gelooft de officiële theorie, jij bent hier de religieuse, en in jouw geval bevestigt dit voor 100% mijn handtekening
|
|
|
|
#10938 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
en dat is iets wat mensen zoals jij niet snappen en wat er blijkbaar nooit in zal gaan. Ik ben er zeker van dat Illwill, net als ikzelf, de "officiële" theorie en al haar details niet eens kennen |
|
|
|
|
|
|
#10939 | |
|
|
Citaat:
Jullie hoeven de details niet te kennen, indien, zeker jij, ze zou kennen zou je een andere mening zijn toegedaan, voor IKKWILL ligt dat anders wegens zijn religieuse aard Jullie volgen echter wel de rode draad van het officiële verhaal, jullie geloven wat jullie wordt voorgeschreven, jullie zijn believers, jullie zijn religieus.
|
|
|
|
#10940 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb NOOIT, maar dan ook NOOIT gezegd dat ik de officiele versie geloof. Ik heb altijd maar dan ook altijd gezegd dat ik niet weet wat er precies is gebeurt. Dat ik het inside job verhaal "belony" vind omdat er geen enkel bewijs voor is betekend voor de zoveelste keer NIET dat ik de officiele versie wel geloof. Jou reactie is dan ook maar weer eens totaal fout en gelogen. Dat krijg je als je niets effectief nagaat.
|
|
|