Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 november 2009, 03:57   #1081
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris
 
jamás será vencido's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Locatie: Sociaal Europa
Berichten: 6.000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
Volgens mij ben jij daarintegen héél goed geïnformeerd

"tijdens een zattemansgesprek"

Vreemd dat ze die zattemansgesprekken op papier zetten...
__________________
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 12:25   #1082
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Zijn de bendeleiders van Comac en aanverwante organisaties al opgepakt en ondervraagd omwille van de recente incidenten met KVHV, NSV! en de onlangs in elkaar gebeukte politieagenten?
Wat heeft Comac er mee te maken?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 12:45   #1083
Odoric
Partijlid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Dat heb ik al een paar keer gedaan. Eddy Hermy: ex VMO, niet meer uitleg nodig, Thomas Boutens, gefaalde terrorist, Jarno Roppe, heeft in Hasselt iemand neergestoken tijdens een caféruzie.
Allemaal feiten gebeurd jaren terug. Dus mensen kunnen niet tot inkeer komen?
__________________
Political power grows out of the barrel of a gun -Mao Zedong-
Odoric is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 13:03   #1084
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

We kunnen daar sinds een paar dagen (!) Hans Verreyt aan toevoegen.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 14:14   #1085
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
We kunnen daar sinds een paar dagen (!) Hans Verreyt aan toevoegen.
Och belachelijkaard, informeer je eerst even over wat daar echt gebeurd is. Zal het eens even samenvatten: petje pikken is kletsen krijgen. Als iemand mijn NSV!-pet probeert te stelen, kan die persoon ook een hoop lappen verwachten. Of moeten we heel lief vragen om ze terug te geven?
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 14:55   #1086
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris
 
jamás será vencido's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Locatie: Sociaal Europa
Berichten: 6.000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Och belachelijkaard, informeer je eerst even over wat daar echt gebeurd is. Zal het eens even samenvatten: petje pikken is kletsen krijgen. Als iemand mijn NSV!-pet probeert te stelen, kan die persoon ook een hoop lappen verwachten. Of moeten we heel lief vragen om ze terug te geven?
Metternich Klop.
__________________
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 15:07   #1087
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Ik meen mij zo te herinneren dat NSV nog ergens een gepikte vlag van Meervoud heeft liggen. Moeten wij dan ook NSV'ers lappen gaan geven?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 15:08   #1088
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Spreek eens met een paar stormfusiliers uit Leopoldsburg
Ik heb mijn basisopleiding in Leopoldsburg gevolgd toen Boutens daar ook zat. Boutens liep daar toen 's avonds rond de janneman uit te hangen en bleukes laten aftroeven, door zijn vriendjes.

Hijzelf had een air van "ik ben hier de man".

Niemand van de stormfuseliers die het zal opnemen voor zo'n clown die de naam van zijn regiment zwaar bezoedeld heeft.

Good riddance.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 15:24   #1089
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Ik meen mij zo te herinneren dat NSV nog ergens een gepikte vlag van Meervoud heeft liggen. Moeten wij dan ook NSV'ers lappen gaan geven?
In al mijn NSV!-jaren ben ik die vlag alvast nooit tegengekomen. En NSV!-Leuven en -Gent hebben een tijd geleden zelfs Meervoud een forum gegeven om hun mening te geven. In het debat in Gent was Meervoud zelf de enige niet-partijgebonden vertegenwoordiger. Dus jullie hebben niet te klagen me dunkt.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 15:35   #1090
Nestor Burma
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 4.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik heb mijn basisopleiding in Leopoldsburg gevolgd toen Boutens daar ook zat. Boutens liep daar toen 's avonds rond de janneman uit te hangen en bleukes laten aftroeven, door zijn vriendjes.

Hijzelf had een air van "ik ben hier de man".

Niemand van de stormfuseliers die het zal opnemen voor zo'n clown die de naam van zijn regiment zwaar bezoedeld heeft.

Good riddance.
Moest ge hem daar toen ook al in het oog houden?
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 15:38   #1091
Odoric
Partijlid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik heb mijn basisopleiding in Leopoldsburg gevolgd toen Boutens daar ook zat. Boutens liep daar toen 's avonds rond de janneman uit te hangen en bleukes laten aftroeven, door zijn vriendjes.

Hijzelf had een air van "ik ben hier de man".

Niemand van de stormfuseliers die het zal opnemen voor zo'n clown die de naam van zijn regiment zwaar bezoedeld heeft.

Good riddance.
Tiens, toevallig dan dat ik precies enkel militairen ken die zeggen nooit geen problemen gehad te hebben met Boutens, door zijn peleton zelfs op handen werd gedragen blijkbaar (bij manier van spreken) wegens excellente prestaties in het veld en dat die allemaal zeggen dat gans die zaak eigenlijk een grote luchtbel is want dat de openbare aanklager eigenlijk weinig hardmakend bewijs heeft buiten een hoop verklaringen die mekaar soms zelfs pertinent tegenspreken.
Dat hij misschien bleukes heeft afgetroefd of heeft laten aftroeven zou misschien nog kunnen maar als je zelf in het leger hebt gezeten zul je evengoed weten dat er bij iedere lichting ook een zootje ongeregeld toekomt met een groot bakkes en veel show. Meestal zijn het de anciens die die dan rap wel eens op hun plaats zetten. Zo ging het toch toen ik in dienst was althans. Het testosterongehalte bij Bevrijding, Karpatten en de para's houdt je sowieso al niet voor mogelijk zodus.
__________________
Political power grows out of the barrel of a gun -Mao Zedong-
Odoric is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 15:47   #1092
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Moest ge hem daar toen ook al in het oog houden?
Ik moest en moet nog steeds niets.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 15:52   #1093
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Tiens, toevallig dan dat ik precies enkel militairen ken die zeggen nooit geen problemen gehad te hebben met Boutens, door zijn peleton zelfs op handen werd gedragen blijkbaar (bij manier van spreken) wegens excellente prestaties in het veld en dat die allemaal zeggen dat gans die zaak eigenlijk een grote luchtbel is want dat de openbare aanklager eigenlijk weinig hardmakend bewijs heeft buiten een hoop verklaringen die mekaar soms zelfs pertinent tegenspreken.
Dat hij misschien bleukes heeft afgetroefd of heeft laten aftroeven zou misschien nog kunnen maar als je zelf in het leger hebt gezeten zul je evengoed weten dat er bij iedere lichting ook een zootje ongeregeld toekomt met een groot bakkes en veel show. Meestal zijn het de anciens die die dan rap wel eens op hun plaats zetten. Zo ging het toch toen ik in dienst was althans. Het testosterongehalte bij Bevrijding, Karpatten en de para's houdt je sowieso al niet voor mogelijk zodus.
Ik ken, ik ken ... dat bewijst niets.
Ik was daar.
De imagoschade voor Bevr/5de linie is wel reeel.
Anciens hoeven zich niet in de buurt van 18 jarige bleukes op te houden om de grote jan uit te hangen, omdat zij wel een baret mogen dragen.
Het was een rotte appel en ik denk dat hij zich in zijn nieuwe mand snel zal thuisvoelen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 15:57   #1094
Odoric
Partijlid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik ken, ik ken ... dat bewijst niets.
Ik was daar.
De imagoschade voor Bevr/5de linie is wel reeel.
Anciens hoeven zich niet in de buurt van 18 jarige bleukes op te houden om de grote jan uit te hangen, omdat zij wel een baret mogen dragen.
Het was een rotte appel en ik denk dat hij zich in zijn nieuwe mand snel zal thuisvoelen.
Ik kan zo ook zeggen dat ik daar was. Je was op de landing van Normandië ook zeker?
2 er van zitten in Bevrijding, 1 er van in Karpatten en alle 3 zeggen ze hetzelfde? Toeval? Dat jij je misschien geïntimideerd voelde door hem is jouw zaak. Misschien was je testosterongehalte niet hoog genoeg om met zandstuivers om te gaan.
__________________
Political power grows out of the barrel of a gun -Mao Zedong-

Laatst gewijzigd door Odoric : 14 november 2009 om 15:58.
Odoric is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 16:01   #1095
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Ik kan zo ook zeggen dat ik daar was. Je was op de landing van Normandië ook zeker?
2 er van zitten in Bevrijding, 1 er van in Karpatten en alle 3 zeggen ze hetzelfde? Toeval?
Als jij vermoedt dat ik een leugenaar ben, wil ik je best alle bewijzen PM sturen.

BTW: Boutens zal ginder ook wel vrienden gehad hebben, zeker?

Of is handlangers niet een beter woord?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 november 2009 om 16:11.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 16:14   #1096
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
We kunnen daar sinds een paar dagen (!) Hans Verreyt aan toevoegen.
Manneke toch,;als ze er zelf achter vragen dan moet je achteraf niet komen bleiten.
Ze wisten heel goed gvdm wie ze waren,als je dan zonder enige reden ja zonder enige reden mensen begint uit te maken en uit te dagen dan zal ik mij ook niet laten doen zenne of wat denk je,dat ik op mijne kop ga laten schijten en dit dan nog door extreem linkse losers die altijd staan te roepen van peace en weet ik nog allemaal wat maar zelf constant de boel vernielen en de mensen uitdagen en uitlachen?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 16:39   #1097
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
In al mijn NSV!-jaren ben ik die vlag alvast nooit tegengekomen. En NSV!-Leuven en -Gent hebben een tijd geleden zelfs Meervoud een forum gegeven om hun mening te geven. In het debat in Gent was Meervoud zelf de enige niet-partijgebonden vertegenwoordiger. Dus jullie hebben niet te klagen me dunkt.
Die vlag interesseert mij niet. Ik vind heel dit gezever gewoon achterlijk en kinderachtig, da's al. maar die heeft mijn pet afgepakt! boehoe!

Dat onnozel betogen en tegenbetogen van nsv, nsa, als en wat weet ik nog allemaal is totaal irrelevant in de politiek. In de wetstraat lachen ze eens goed als ze dat op tv zien. Ondertussen houden ze het volk wel bezig met de meest nutteloze "acties". Wat hebben die betogingen en tegenbetogingen tot nu toe eigenlijk al opgeleverd?

Geen bal.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 19:49   #1098
N-SA
Gouverneur
 
N-SA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 1.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Moest ge hem daar toen ook al in het oog houden?
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 19:53   #1099
N-SA
Gouverneur
 
N-SA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 1.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Die vlag interesseert mij niet. Ik vind heel dit gezever gewoon achterlijk en kinderachtig, da's al. maar die heeft mijn pet afgepakt! boehoe!

Dat onnozel betogen en tegenbetogen van nsv, nsa, als en wat weet ik nog allemaal is totaal irrelevant in de politiek. In de wetstraat lachen ze eens goed als ze dat op tv zien. Ondertussen houden ze het volk wel bezig met de meest nutteloze "acties". Wat hebben die betogingen en tegenbetogingen tot nu toe eigenlijk al opgeleverd?

Geen bal.
Best dat ze met die marxistische flaminganten niet lachen hé Pelgrim?


Nog eens, je kan nog jaren in jullie hoekje zitten treuren en mokken over die traditionele rechtse Vlaamse Beweging, of je kan eindelijk eens inzien dat N-SA iets nieuw is die ook kritiek levert op bepaalde zaken van die traditionele Vlaamse Beweging, die ook kapitalisme bekritiseert en die mogelijks bereid kan zijn tot gesprekken en op bepaalde vlakken samenwerking (zeker niet alles, en dat zal wel wederzijds zijn) zonder dat elk van de partijen zijn eigenheid verliest. DURF eens te vernieuwen en buiten de lijntjes te denken Pelgrim en medestanders van Meervoud / VSB.
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2009, 19:55   #1100
N-SA
Gouverneur
 
N-SA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 1.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Tiens, toevallig dan dat ik precies enkel militairen ken die zeggen nooit geen problemen gehad te hebben met Boutens, door zijn peleton zelfs op handen werd gedragen blijkbaar (bij manier van spreken) wegens excellente prestaties in het veld en dat die allemaal zeggen dat gans die zaak eigenlijk een grote luchtbel is want dat de openbare aanklager eigenlijk weinig hardmakend bewijs heeft buiten een hoop verklaringen die mekaar soms zelfs pertinent tegenspreken.
Dat hij misschien bleukes heeft afgetroefd of heeft laten aftroeven zou misschien nog kunnen maar als je zelf in het leger hebt gezeten zul je evengoed weten dat er bij iedere lichting ook een zootje ongeregeld toekomt met een groot bakkes en veel show. Meestal zijn het de anciens die die dan rap wel eens op hun plaats zetten. Zo ging het toch toen ik in dienst was althans. Het testosterongehalte bij Bevrijding, Karpatten en de para's houdt je sowieso al niet voor mogelijk zodus.
Dat had ik ook al gehoord...
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be