![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ... Alhoewel ...
... in feite ... ... de vrouwen zijn blijkbaar niet meer wat ze vroeger waren ... ... pfff... ... ze willen met mij aan de bar van het Mövenpick Luxorhotel aan de bar hangen tot 's morgens vroeg ... ... TARARA ... ... MWOEHAHA ... ... voor 02.00 uur naar hun nestje ... ... in plaats van hier tot een uur of 4 - 5 bij mij te blijven tot de vogeltjes beginnen te fluiten ... ... pfff ... ... tja, 't is niet meer wat het vroeger was ... ... soit, we zullen zien hoelang mijn allerliefste forumbitch ginder op die barkruk zal blijven zitten - hangen (?) ... ... 'k zal rond dat uur al voor ambulance- en/of reanimatiedienst mogen spelen ... ... gelukkig voor haar heb daar wel al enige ervaring mee 8)
![]() |
#1082 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alhoewel nog een beetje vroeg in 't jaar ...
maar nu wel hoogst toepasselijk ... [size=5]"STILLE NACHT ..." [/size] Dan maar een beetje verder in boekje lezen ![]() Zit al aan p. 275 ... ... nog ongeveer een kleine 2.725 pagina's te gaan ![]() ![]() ![]() Laat het nu maar beginnen stormen, regenen, ijzelen en sneeuwen ![]()
What you do in life ... echoes in eternity Laatst gewijzigd door Silverback : 1 oktober 2004 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 |
Partijlid
|
![]() Silver, need your help on this one...
Berichtje in mijn yahoo-dinges ontvangen van een gemeenschappelijke kennis die mij er van verdenkt te vallen voor adonissen. Kan jij hem nog eens helpen overtuigen (om een of andere stupiede reden gelooft men jou veel meer dan ikke) dat bij mij niet het uiterlijk telt, maar vooral het innerlijke (van de portefeuille dan wel)? And you should know, wouldn't you? ![]()
![]() |
#1085 |
Lokaal Raadslid
|
![]() klopperdekop klopperdeklop klopperdeklop
HO mijn edel ros , een maagdekein (hmmm) lief (hmmm) en fijn is hier in hoogste nood ![]() [size=3]"er van verdenkt te vallen voor adonissen."[/size] Da's ni waar zenne ... Sabientje valt meer op gasten die al de nodige tekenen van fysisch verval vertonen ... 'k kan er van meespreken. [size=3]"dat bij mij niet het uiterlijk telt, maar vooral het innerlijke (van de portefeuille dan wel)? "[/size] [size=3][/size] Abosluut zeker van ... vooral het innerlijke ... [size=1]van de portefeuille[/size] ... is hier van doorslaggevende rol. Er is dus vooral hoop voor bouwvallige oudere zakken met een welgevuld innerlijk die niet van plan zijn het nog onbehoorlijk lang te trekken! 8) N'est-ce pas Sabine ma biche ... of was het nu my favorite bitch ![]()
![]() |
#1086 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Damn zeg. Jonge verblindend mooie mannen als ik staan weer in de kou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Schoon en braaf aanschuiven mannekes, en niet te veel duwen: one at a time, one at a time ![]()
![]() |
![]() |
#1088 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt nog vele jaren voor jou liggen om wat te doen aan die innerlijke waarden en zodoende een alfa-male te worden. ![]() En binnen dertig jaar zal bovenvermelde nu nog piepjonge deernachtige forum-bitch waarschijnlijk wel in de soldes gezet worden ![]() Wordt dan een echt koopje voor de kalende ouwe prostaatpatient ![]() ![]() The Big Bad Silverback
![]() |
![]() |
#1089 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
": one at a time, one at a time" Pff ... da's ook nie meer wat het vroeger was ... pff ... EENTJE maar ![]()
![]() |
![]() |
#1090 |
Vreemdeling
|
![]() Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.....
hoe gaat het hier??? srry voor mijn langdurige afwezigheid hoe gaat het hier met mijn stamvader? en met de brugse blonde deerne.. jullie vereren beiden mijn scherm al een lange tijd niet meer op msn... ik hoop op beterschap Greetz de eeuwig optimistische SA |
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Stamgrootvader in wording stelt het goed ![]() MSN werd toen voor jou voor de eerste maal in mijn carrière en slechts eenmalig geïnstalleerd wegens niet echt mijn ding zijnde. Nu staat dat boeltje hier buiten werking ...Kruipt te veel tijd in. Het ganse internetgedoe staat hier trouwens op een laag pitje hoor. Af en toe hier eens mijn zever kwijtraken en basta. In noodgevallen is er toch ook nog de mail hé ! ... en het politics-asiel ![]() En Sabientje ... die is ook altijd op de lappen ... nergerkes en egyptenaren aan het terroriseren ![]() ![]() The Big Bad Silverbacchus
![]() |
![]() |
#1093 |
Lokaal Raadslid
|
![]() SALVE
Beetje gedacht dat ik 20 jaarkes jonger was ... oei ai ... Werveltjes hebben ergens een zenuwke geklemd ... ![]() Was al een tijdje geleden ... Komt ervan met die zware kratten antioxydanten uit de autokoffer te slepen ... Seffens eens zien of ze ook anesthesiërende effecten hebben ... ![]() Hebde nu geen beetje compassie ![]() Scipia seffens eens een lekkere gel laten inwrijven zie ... 8) En dan lekker in mijne zetel met "De PG" (Jef Geeraerts) ... spannend boekje ... aanbevolen. Liggen nog te wachten "De zaak Alzheimer" (idem) En dan nog een beetje oorlogstictac ... euh taktiek "Slag om Kuweit" (Tom Clancy) "Woestijnstorm" (idem) En voor zij die het nog niet wisten : ook aanbevolen Dan Brown 1/ Het Bernini Mysterie en 2/ De Da Vinci Code The Big Bad Silverback
![]() |
#1094 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Iedereen met vakantie in Afrika zekers?
'k Ga ergens mijn eigen weblog beginnen vullen. ![]() [SIZE=3] "The Ups and Downs of one hell of a Big Bad MTF Silverback" 8) [/SIZE]
![]() |
#1095 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MTF... Music telefiese ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Motherfucking , Jazeker ... jazekers
![]() (Pardon my french ![]() Beetje straffe titel gebruiken om die bezoekersteller vlug in de hoogte te krijgen ![]()
What you do in life ... echoes in eternity Laatst gewijzigd door Silverback : 6 oktober 2004 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 oktober 2004 om 23:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "zou ik graag eens iemand zien afkomen die begint over braaf al je groentjes opeten of hoeveel beter z'n huiswerk is dan dat van een ander "
MWoehaha YOU PUSSY ![]()
![]() |
#1099 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() [size=3] Citaat:
Citaat:
Is 't nu al een beetje beter? ![]()
![]() |
![]() |
#1100 | |