Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2011, 14:24   #1081
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
hypocriet eh eberhard, aangezien je op al je vragen al lang een antwoord klaar hebt, natuurlijk niet gebaseerd op een eventueel onderzoek, en moest er toch een onderzoek gebeurd zijn en die conclusie komt niet overeen met die dijk van je vooroordelen, dan is er geknoeid. Ook al is het deze keer gene witte die in je beklaagdenbank zit, maar zo'n geintegreerde knuffelallochtoon die ook nog eens sos is.
Ik heb de vragen gesteld in dat ander topic.

De vragen zijn en blijven onbeantwoord. De enige "antwoorden" die er gegeven werden door uwe geïntegreerde knuffelallochtoon die ook nog eens een sos is (wat ik overigens niet wist, dank voor de info ) (moet je kunnen, mensen zo in vakjes stoppen, voelt dat goed? Ik heb er in al die jaren nog nooit bij stilgestaan dat de mens hier niet geboren is.) zijn strijdig met de verklaringen van de weerinstanties en de festivalgangers.

Geen enkele antwoorden dus.

Het enige wat momenteel zeker is, is dat er in de toekomst meer zal nagedacht worden over de veiligheid van festivals en andere buitenactiviteiten want ik denk niet dat iemand dit nog eens wil zien gebeuren (op sommigen na dan misschien die het allemaal geweldig vinden en mogelijk ook net daarom prediken dat er toch geen maatregel iets tegen kon doen dus dat we het allemaal maar moeten toelaten ). Godzijdank.
Oud 23 augustus 2011, 14:25   #1082
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Wel, er was wel degelijk iets aan de hand. En ik weet nog veel meer over hoe en wat daar te zien was maar ik voel geenszins de behoefte om dat hier degoutant in het rond te liggen smijten. Durf me dat niet te verwijten.
Maar als jij begint over mensen met gebroken nageltjes die ze bij de lichtgewonden hebben geteld, weet je goed genoeg dat je de feiten walgelijk minimaliseert en daarmee heftige reacties kan ontlokken bij mensen die wel beter weten.
Zoals de pers inmiddels ook bekend gemaakt is het gewonden aantal veel hoger dan het aantal dat men vermeldt heeft als zijnde officieel, omdat heel veel mensen ook wel door hadden dat de hulpposten compleet verzopen in het werk en er mensen veel ergere dingen hadden dan zij.
wat een emogeleuter.

Ik heb op pkp veel meer gezien, en gehoord, en gedaan. Gezien groentje, en niet gehoord van iemand. Ik heb geen hulpposten gezien die compleet verzopen, ik heb wel veel lichtgewonden gezien die in eerste instantie eerst naar huis wilde, en pas thuis naar de dokter gingen. Dat zijn geen mensen met schedelfracturen, dat zijn vnl mensen met bluts en schaafwonden. Die worden zowiezo getrieerd als er aan de hulpposten ergere gevallen liggen te wachten op verzorging.
Oud 23 augustus 2011, 14:27   #1083
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
G. Je bent verkeerd bezig. Als breeddenkende is het goed alles te lezen. Ook de zever. Al is het maar om voeling te hebben met de onderlaag.
Dat is ook waar.

Maar mijn psychische draagkracht is eerlijk gezegd redelijk beperkt tegen al dat leed.

Ik was er niet eens bij, en ik ben er nog niet goed van.

Dat ik gisterenavond angst merkte bij heel wat tieners die er geweest waren, gewoon omdat het onweerde, (waarvan sommige brede gasten rond de 20 zijn waarvan je verwacht dat ze een boom zouden kunnen neerleggen bij wijze van spreken) deed me ook niet goed.
Oud 23 augustus 2011, 14:28   #1084
morte-vivante

Standaard

Citaat:
(moet je kunnen, mensen zo in vakjes stoppen, voelt dat goed?
pa-ro-die

1 lettergreep te veel om te begrijpen?
Oud 23 augustus 2011, 14:29   #1085
Groentje-18

Standaard

Citaat:
wat een emogeleuter.

Ik heb op pkp veel meer gezien, en gehoord, en gedaan. Gezien groentje, en niet gehoord van iemand. Ik heb geen hulpposten gezien die compleet verzopen, ik heb wel veel lichtgewonden gezien die in eerste instantie eerst naar huis wilde, en pas thuis naar de dokter gingen. Dat zijn geen mensen met schedelfracturen, dat zijn vnl mensen met bluts en schaafwonden. Die worden zowiezo getrieerd als er aan de hulpposten ergere gevallen liggen te wachten op verzorging.
Schedelfractuur valt nu ook niet echt onder de noemer lichtgewond.

Enfin kom, ik vind de manier waarop gediscussieerd wordt door sommigen een beetje vernederend. Je medeforummer behandelen al ware het een kleuter die net zijn eerste concrete woordjes heeft geleerd getuigt van niet veel resepect, imho.
Oud 23 augustus 2011, 14:30   #1086
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Enfin kom, ik vind de manier waarop gediscussieerd wordt door sommigen een beetje vernederend. Je medeforummer behandelen al ware het een kleuter die net zijn eerste concrete woordjes heeft geleerd getuigt van niet veel resepect, imho.
Gij krijgt meer respect dan dat ge verdient.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 14:32   #1087
morte-vivante

Standaard

Citaat:
daarom dat er ook staat "dat zijn geen schedelfracturen"

Citaat:
ik hou me nogthans in, en ik edit nogal wat voor ik op enter druk. Ge moogt dus content zijn dat ik mijn ware gevoelens niet neertyp
Oud 23 augustus 2011, 14:41   #1088
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je zou denken dat na zoveel tegenstand op je persoonlijke manier van discussiëren, van alle kanten verweten te worden van overdreven en drama-juf te zijn en dergelijke, dat je eens in eigen boezem zou kijken.

Als ik arrogant overkom dan weet ik dat. Maar goed.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 23 augustus 2011, 14:48   #1089
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Steve_M, ik heb even een verwonding erbij gesleurd omdat er hier mensen deden alsof er niets aan de hand was van cholère en walging omdat het hier zo geminimaliseerd werd. Wel, er was wel degelijk iets aan de hand. En ik weet nog veel meer over hoe en wat daar te zien was maar ik voel geenszins de behoefte om dat hier degoutant in het rond te liggen smijten. Durf me dat niet te verwijten.
Maar als jij begint over mensen met gebroken nageltjes die ze bij de lichtgewonden hebben geteld, weet je goed genoeg dat je de feiten walgelijk minimaliseert en daarmee heftige reacties kan ontlokken bij mensen die wel beter weten.
Zoals de pers inmiddels ook bekend gemaakt is het gewonden aantal veel hoger dan het aantal dat men vermeldt heeft als zijnde officieel, omdat heel veel mensen ook wel door hadden dat de hulpposten compleet verzopen in het werk en er mensen veel ergere dingen hadden dan zij.
Ik durf je dat zeer zeker te verwijten en al helemaal als jij beweert dat ik (of andere "sociopaten") daarom vraag, want dat is allerminst het geval. Dat er in een storm waarbij een aantal doden en zwaargewonden vallen minder fraaie taferelen te zien zijn, weet een kleuter ook wel. Het verhaal van de arm heeft trouwens intussen al in zowat alle kranten gestaan, het was dus moeilijk daarnaast te kijken, maar op dit forum was jij toch maar de eerste die met dat horrorverhaal kwam aanzetten. Mij niet gelaten, maar zit dan nadien niet wild om je heen te schoppen en jezelf af te schilderen als de grote gevoelsmens die daar allemaal niet tegen kan. Bovendien weet jij meer over wat daar te zien was dan de honderdduizenden die er niet aanwezig waren, net zoals jij en ik.

Dit was overigens de post waarop je toen reageerde:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Als je een enkel verzwikt of een snee in je vinger hebt, ben je ook lichtgewond. In sommige gevallen volstaat een flinke breuk om zwaargewond genoemd te worden (officieel - bij verkeersongevallen toch - ben je zwaargewond als de politie denkt dat je langer dan 24 uur in het ziekenhuis moet blijven). Natuurlijk is iedere dode en gewonde er een te veel, maar ik vraag me af hoeveel lichtgewonden elk jaar verspreid over vier dagen in de Rode Kruis-tent belanden.
Die had je gerust zelf kunnen citeren, maar dan blijkt (nog maar eens) dat je liegt dat je zwart ziet. Ik minimaliseer immers helemaal niets. De vraag over de telling van het aantal gewonden is trouwens niet zo vergezocht, want daar wordt in het buitenland al jaren uitgebreid onderzoek naar verricht.

Ten slotte nog dit: als het je echt te doen was om een onafhankelijk onderzoek, dan was de discussie eigenlijk al voorbij. Ik zie nl. niemand schrijven dat er geen onderzoek moet plaatsvinden. Integendeel, ik lees vooral dat iedereen vindt dat zo'n onderzoek er moet komen of dat het er sowieso wel zal komen op last van de verzekeringsmaatschappijen. Maar daar lijkt het helemaal niet om te gaan: iedereen die niet wil meegaan in je opgeblazen dramatiek is een sociopaat of een idioot zonder verantwoordelijkheidsgevoel die maar best kan opzouten uit de draden over de ramp.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 14:52   #1090
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu wordt het pas helemaal leuk: net een "artikel" gelezen, wat dan blijkbaar weer wel door de beugel kan, wat erop neer kan dat je alle getuigenissen die het hebben over complete chaos, paniek, totale desorganisatie, hulpdiensten die niet meer weten wat te doen, die niet ter plekke geraken (oa door mensen die hun tegenhouden van zattigheid en zottigheid), het in de steek gelaten voelen door de organisatie, desinformatie, ... het vaak zeer laat komen van de hulpdiensten en hoe ze vooral mekaar hebben moeten helpen, ... niet moet geloven.
Die dingen zijn dan ook helemaal niet waar. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat de hulpdiensten wel degelijk konden bereikt worden, dat iedereen die hulp nodig had binnen het halfuur werd geholpen? Complete chaos was het niet, want dan waren er wel meer mensen gestorven met naar buiten gaan. Totale desorganisatie was er niet, en als dat wel zo was moet u dat maar bewijzen met iets anders dan die vage geruchten van u altijd.
Citaat:
Helaas gebeurt het wel. Hopelijk ben je niet zo naïef om er anders over te denken. Toen veel mensen de camping wilden verlaten, werden ze aangeklampt door mensen die hen smeekten hun wiet en alcohol achter te laten ... (hetzelfde ook voor ander kampeermateriaal)...
Wat een gezeik zeg.
Citaat:
Leg je er dus bij neer dat sommige mensen graag vooruitgang willen, zou ik zo zeggen.
Uiteraard wilt alleen Groentje "vooruitgang". Kan het nog vager?
Citaat:
In nederland zijn de oogjes en oortjes tenminste wat minder gevoelig voor het Belgische zand dat rondgestrooid wordt.
Diezelfde Nederlandse media zeggen ook dat het eigenlijk code rood had moeten zijn, maar KMI was te laat. Stop eens met dat te negeren.
Citaat:
moet je kunnen, mensen zo in vakjes stoppen, voelt dat goed?
U deed hetzelfde met zowat de helft van de mensen die hier post. U zei dat het hier een sociopaten-hol is, wat nog net wat erger is.
Oud 23 augustus 2011, 15:42   #1091
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik durf je dat zeer zeker te verwijten en al helemaal als jij beweert dat ik (of andere "sociopaten") daarom vraag, want dat is allerminst het geval. Dat er in een storm waarbij een aantal doden en zwaargewonden vallen minder fraaie taferelen te zien zijn, weet een kleuter ook wel. Het verhaal van de arm heeft trouwens intussen al in zowat alle kranten gestaan, het was dus moeilijk daarnaast te kijken, maar op dit forum was jij toch maar de eerste die met dat horrorverhaal kwam aanzetten. Mij niet gelaten, maar zit dan nadien niet wild om je heen te schoppen en jezelf af te schilderen als de grote gevoelsmens die daar allemaal niet tegen kan. Bovendien weet jij meer over wat daar te zien was dan de honderdduizenden die er niet aanwezig waren, net zoals jij en ik.

Dit was overigens de post waarop je toen reageerde:

Die had je gerust zelf kunnen citeren, maar dan blijkt (nog maar eens) dat je liegt dat je zwart ziet. Ik minimaliseer immers helemaal niets. De vraag over de telling van het aantal gewonden is trouwens niet zo vergezocht, want daar wordt in het buitenland al jaren uitgebreid onderzoek naar verricht.

Ten slotte nog dit: als het je echt te doen was om een onafhankelijk onderzoek, dan was de discussie eigenlijk al voorbij. Ik zie nl. niemand schrijven dat er geen onderzoek moet plaatsvinden. Integendeel, ik lees vooral dat iedereen vindt dat zo'n onderzoek er moet komen of dat het er sowieso wel zal komen op last van de verzekeringsmaatschappijen. Maar daar lijkt het helemaal niet om te gaan: iedereen die niet wil meegaan in je opgeblazen dramatiek is een sociopaat of een idioot zonder verantwoordelijkheidsgevoel die maar best kan opzouten uit de draden over de ramp.

Jij had de verwondingen geminimaliseerd Steve_M. Je suggereerde niet mis te verstaan dat iedereen er voor een prul naar de hulpdiensten ging en deze mensen er ook bij werden geteld als lichtgewonde slachtoffers.
Je hebt die post er zelf bij gequote. Dan krijg je reactie van anderen...

Je kan hopelijk begrijpen dat ik redelijk geschokt was dat jij zoiets durfde te schrijven terwijl er mensen vreselijke verwondingen hebben opgelopen die mij inmiddels ter ore waren gekomen. (Ja, ter ore en niet via roddelblaadje.) Ik denk trouwens inderdaad dat het zijn effect niet gemist heeft en dat je nu wel twee maal zal nadenken alvorens nog zo minimaliserend te doen over zo'n ramp om toch maar uwe almachtige God Chokri te verschonen van alle verantwoordelijkheden?
Maarja als je graag met een avatar als de jouwe dweept moet je maar tegen een stootje kunnen...

Ik ben blij dat je het eens bent dat er onderzoek moet plaatsvinden, maar ik betreur dat je daarvoor eerst de feiten moest minimaliseren al vrezende dat daar één gewonde te veel werd geteld en deze op naam van de organisatie kwam, en niet hebt meegedacht met kritische vragen bij het festival.
Dat was waar ik het hier over wou hebben. En ik wou ook zeggen hoe die avond voor mij geweest was (met die post begon ik mijn deelname aan die discussie). Maar dat iedereen vindt of hoopt dat dit onderzocht was, is voor mij evident. Doch hier heeft men wat afgesteigerd bij nog maar het gebruik van het woord aansprakelijk, verantwoordelijkheid, nalatigheid of 'fouten'.
De enigen die de moeite deden zinnige dingen te zeggen en na te gaan waar het foutgelopen kan zijn, Discuz en Skaerjaegd, zijn inmiddels al lang uit de discussie verjaagd.

Anderen die dezelfde mening zijn toegestaan als mij, hebben ook niet meer dan één post in de twee threads die hierover lopende zijn, durven plaatsen.

Bedankt om deze discussie voor mij mogelijk te maken. Voor velen kon dit een proces zijn in de verwerking van dit hele drama. Toch leuk dat jij die samen met enkele anderen die vinden dat zoiets maar zomaar moet gebeuren en het nog wel enkele keren mag gebeuren (neen er moet niets gedaan worden, men kan hier simpelweg niets voorzien, ik weet dat onder andere Nynorsk dit standpunt zeer genegen was) met alle geweld hebt voorkomen.
Oud 23 augustus 2011, 15:43   #1092
Groentje-18

Standaard

Maar goed, het meeste wat jullie (de minimaliseerders) posten, is gebaseerd op een gebrek aan informatie over het hele gebeuren. Dat, of moedwillig dwarsliggen.
Oud 23 augustus 2011, 15:46   #1093
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Iedereen die niet met groentje akkoord is (1) dom of moedwillig, (2) sociopaat, (3) beschermd 'de goden', (4) puber, (5) onverantwoordelijk.

Mis ik iets?
Oud 23 augustus 2011, 15:47   #1094
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hypocriet eh eberhard, aangezien je op al je vragen al lang een antwoord klaar hebt, natuurlijk niet gebaseerd op een eventueel onderzoek, en moest er toch een onderzoek gebeurd zijn en die conclusie komt niet overeen met die dijk van je vooroordelen, dan is er geknoeid.
Zeg je nu dat je wel of geen onafhankelijk onderzoek wil?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 15:51   #1095
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donzigschaap Bekijk bericht
Die dingen zijn dan ook helemaal niet waar. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat de hulpdiensten wel degelijk konden bereikt worden, dat iedereen die hulp nodig had binnen het halfuur werd geholpen? Complete chaos was het niet, want dan waren er wel meer mensen gestorven met naar buiten gaan. Totale desorganisatie was er niet, en als dat wel zo was moet u dat maar bewijzen met iets anders dan die vage geruchten van u altijd.
Met wat voor bewijzen neemt u genoegen?

Ik kan hier wel met een hele reeks bewijzen afkomen (al het mogelijke zijn: foto's, videobeelden, ooggetuigenverklaren, artikels, ...). Welke verkiest u en welke zal u niet afdoen als geminimaliseer?

De definitie van chaos is dat er stampede moet zijn, en wel bij de ingang.
Die stampede was er, maar niet bij de ingang.
Gelukkig hebben ze overigens de nooduitgangen opengezet.

Citaat:
Wat een gezeik zeg.
Ooggetuigenverklaring op een forum. Jammer en zeer pijnlijk voor de betrokkenen. Echter door meerdere getuigen bevestigd.

Dat is absoluut gezeik. Maar nu, Chokri kan er niets aan doen dat zijn festival die mensen ook aantrekt.

Citaat:
Uiteraard wilt alleen Groentje "vooruitgang". Kan het nog vager?
Neen, Discuz en Skaerjaerd en nog enkele anderen hier zoals Raven geven ook nog blijk van kritisch en helder denken los van hetgeen ons werd binnengelepend door de media en godfather Chokri "we wisten van niets en konden hier niets aandoen" himself.

Citaat:
Diezelfde Nederlandse media zeggen ook dat het eigenlijk code rood had moeten zijn, maar KMI was te laat. Stop eens met dat te negeren.
Wat is de relevantie?
Was code oranje niet genoeg voor Chokri?

Blijkbaar niet.

Citaat:
U deed hetzelfde met zowat de helft van de mensen die hier post. U zei dat het hier een sociopaten-hol is, wat nog net wat erger is.
Wetende wat bepaalde mensen hier gepost hebben, in het verleden reeds postten of wat voor avatars zij hebben bvb., blijf ik daarbij.
Oud 23 augustus 2011, 16:04   #1096
donzigschaap
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Maar goed, het meeste wat jullie (de minimaliseerders) posten, is gebaseerd op een gebrek aan informatie over het hele gebeuren. Dat, of moedwillig dwarsliggen.
Wat vreemd dat net die mensen die er waren daar ook bij horen. Het zullen dan wel sociopaten zijn die niets moeten verwerken wegens een gebrek aan empathie met zichzelf, en wegens een gebrek aan informatie ondanks een getuige te zijn.

Uw geruchten zijn trouwens geen informatie.
Oud 23 augustus 2011, 16:10   #1097
Fleur__
Lokaal Raadslid

Fleur__'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donzigschaap Bekijk bericht
Wat vreemd dat net die mensen die er waren daar ook bij horen. Het zullen dan wel sociopaten zijn die niets moeten verwerken wegens een gebrek aan empathie met zichzelf, en wegens een gebrek aan informatie ondanks een getuige te zijn.

Uw geruchten zijn trouwens geen informatie.
Negeren dat mens. Ik heb alle reacties gelezen en vind het knap dat jullie zo iemand nog tijd geven. De arrogantie, betweterigheid en hoogmoedigheid druipt eraf.
Fleur__ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2011, 16:12   #1098
donzigschaap
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Met wat voor bewijzen neemt u genoegen?
Met bewijzen. Niet met belachelijke geruchten van de een of andere op een forum, of die u opgepikt hebt aan een roddeltafel.
Citaat:
Gelukkig hebben ze overigens de nooduitgangen opengezet.
Een duidelijk bewijs van de totale desorganisatie, nietwaar.
Citaat:
Maar nu, Chokri kan er niets aan doen dat zijn festival die mensen ook aantrekt.
Als u dat weet, waarom is het dan nodig zo'n zever hier te komen verkopen?
Citaat:
Neen, Discuz en Skaerjaerd en nog enkele anderen hier zoals Raven geven ook nog blijk van kritisch en helder denken los van hetgeen ons werd binnengelepend door de media en godfather Chokri "we wisten van niets en konden hier niets aandoen" himself.
Elk van uw berichten bevat wel een verwijzing naar de "God Chokri". En toch blijft u beweren dat die man niet inwerkt op u zoals een rode lap op een stier.
Citaat:
Wat is de relevantie?
Was code oranje niet genoeg voor Chokri?

Blijkbaar niet.
Wat de relevantie is? Dat code oranje een veel te vage waarschuwing is. Zoals ik al zei, u blijft dwepen met ESTOFEX. Als die zo'n autoriteit zijn, waarom vaardigt het KMI dan niet rapper code rood uit? Als die storm zo zeker was, zo voorspeld als u beweert dat ze was, dan had er code rood gegeven moeten worden. Code oranje is het ook vandaag: de zon schijnt momenteel, geen wind, enkel een kleine hagelbui en regenbui gezien in de loop van de nacht en ochtend.
Citaat:
Wetende wat bepaalde mensen hier gepost hebben, in het verleden reeds postten of wat voor avatars zij hebben bvb., blijf ik daarbij.
Als u aan een avatar kan zien wie sociopaat is, dan kan ik aan uw constante hypocrisie en hysterie zien dat u een roddelend viswijf bent.
Oud 23 augustus 2011, 16:15   #1099
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Jij had de verwondingen geminimaliseerd Steve_M. Je suggereerde niet mis te verstaan dat iedereen er voor een prul naar de hulpdiensten ging en deze mensen er ook bij werden geteld als lichtgewonde slachtoffers.
Je hebt die post er zelf bij gequote. Dan krijg je reactie van anderen...

Je kan hopelijk begrijpen dat ik redelijk geschokt was dat jij zoiets durfde te schrijven terwijl er mensen vreselijke verwondingen hebben opgelopen die mij inmiddels ter ore waren gekomen. (Ja, ter ore en niet via roddelblaadje.) Ik denk trouwens inderdaad dat het zijn effect niet gemist heeft en dat je nu wel twee maal zal nadenken alvorens nog zo minimaliserend te doen over zo'n ramp om toch maar uwe almachtige God Chokri te verschonen van alle verantwoordelijkheden?
Maarja als je graag met een avatar als de jouwe dweept moet je maar tegen een stootje kunnen...

Ik ben blij dat je het eens bent dat er onderzoek moet plaatsvinden, maar ik betreur dat je daarvoor eerst de feiten moest minimaliseren al vrezende dat daar één gewonde te veel werd geteld en deze op naam van de organisatie kwam, en niet hebt meegedacht met kritische vragen bij het festival.
Dat was waar ik het hier over wou hebben. En ik wou ook zeggen hoe die avond voor mij geweest was (met die post begon ik mijn deelname aan die discussie). Maar dat iedereen vindt of hoopt dat dit onderzocht was, is voor mij evident. Doch hier heeft men wat afgesteigerd bij nog maar het gebruik van het woord aansprakelijk, verantwoordelijkheid, nalatigheid of 'fouten'.
De enigen die de moeite deden zinnige dingen te zeggen en na te gaan waar het foutgelopen kan zijn, Discuz en Skaerjaegd, zijn inmiddels al lang uit de discussie verjaagd.

Anderen die dezelfde mening zijn toegestaan als mij, hebben ook niet meer dan één post in de twee threads die hierover lopende zijn, durven plaatsen.

Bedankt om deze discussie voor mij mogelijk te maken. Voor velen kon dit een proces zijn in de verwerking van dit hele drama. Toch leuk dat jij die samen met enkele anderen die vinden dat zoiets maar zomaar moet gebeuren en het nog wel enkele keren mag gebeuren (neen er moet niets gedaan worden, men kan hier simpelweg niets voorzien, ik weet dat onder andere Nynorsk dit standpunt zeer genegen was) met alle geweld hebt voorkomen.
een ware heldin, ons groentje, om tegen het gebeuk van de domme, onverantwoorde, sociopatische puberale, snuivende, spuitende slikkende orgiebeluste massa, de nieuwe politieke correctheid, in te gaan
Oud 23 augustus 2011, 16:16   #1100
donzigschaap
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur__ Bekijk bericht
Negeren dat mens. Ik heb alle reacties gelezen en vind het knap dat jullie zo iemand nog tijd geven. De arrogantie, betweterigheid en hoogmoedigheid druipt eraf.
Ja, u heeft gelijk. Ik ga wat liggen zonnen buiten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be