![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vragen zijn en blijven onbeantwoord. De enige "antwoorden" die er gegeven werden door uwe geïntegreerde knuffelallochtoon die ook nog eens een sos is (wat ik overigens niet wist, dank voor de info ![]() Geen enkele antwoorden dus. Het enige wat momenteel zeker is, is dat er in de toekomst meer zal nagedacht worden over de veiligheid van festivals en andere buitenactiviteiten want ik denk niet dat iemand dit nog eens wil zien gebeuren (op sommigen na dan misschien die het allemaal geweldig vinden en mogelijk ook net daarom prediken dat er toch geen maatregel iets tegen kon doen dus dat we het allemaal maar moeten toelaten ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb op pkp veel meer gezien, en gehoord, en gedaan. Gezien groentje, en niet gehoord van iemand. Ik heb geen hulpposten gezien die compleet verzopen, ik heb wel veel lichtgewonden gezien die in eerste instantie eerst naar huis wilde, en pas thuis naar de dokter gingen. Dat zijn geen mensen met schedelfracturen, dat zijn vnl mensen met bluts en schaafwonden. Die worden zowiezo getrieerd als er aan de hulpposten ergere gevallen liggen te wachten op verzorging.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | |
|
![]() Citaat:
Maar mijn psychische draagkracht is eerlijk gezegd redelijk beperkt tegen al dat leed. Ik was er niet eens bij, en ik ben er nog niet goed van. Dat ik gisterenavond angst merkte bij heel wat tieners die er geweest waren, gewoon omdat het onweerde, (waarvan sommige brede gasten rond de 20 zijn waarvan je verwacht dat ze een boom zouden kunnen neerleggen bij wijze van spreken) deed me ook niet goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |
|
![]() Citaat:
1 lettergreep te veel om te begrijpen?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 | |
|
![]() Citaat:
Enfin kom, ik vind de manier waarop gediscussieerd wordt door sommigen een beetje vernederend. Je medeforummer behandelen al ware het een kleuter die net zijn eerste concrete woordjes heeft geleerd getuigt van niet veel resepect, imho.
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
|
![]() Citaat:
ik hou me nogthans in, en ik edit nogal wat voor ik op enter druk. Ge moogt dus content zijn dat ik mijn ware gevoelens niet neertyp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou denken dat na zoveel tegenstand op je persoonlijke manier van discussiëren, van alle kanten verweten te worden van overdreven en drama-juf te zijn en dergelijke, dat je eens in eigen boezem zou kijken.
Als ik arrogant overkom dan weet ik dat. Maar goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 | ||
|
![]() Citaat:
Dit was overigens de post waarop je toen reageerde: Citaat:
Ten slotte nog dit: als het je echt te doen was om een onafhankelijk onderzoek, dan was de discussie eigenlijk al voorbij. Ik zie nl. niemand schrijven dat er geen onderzoek moet plaatsvinden. Integendeel, ik lees vooral dat iedereen vindt dat zo'n onderzoek er moet komen of dat het er sowieso wel zal komen op last van de verzekeringsmaatschappijen. Maar daar lijkt het helemaal niet om te gaan: iedereen die niet wil meegaan in je opgeblazen dramatiek is een sociopaat of een idioot zonder verantwoordelijkheidsgevoel die maar best kan opzouten uit de draden over de ramp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U deed hetzelfde met zowat de helft van de mensen die hier post. U zei dat het hier een sociopaten-hol is, wat nog net wat erger is.
![]() |
![]() |
#1091 | |
|
![]() Citaat:
Jij had de verwondingen geminimaliseerd Steve_M. Je suggereerde niet mis te verstaan dat iedereen er voor een prul naar de hulpdiensten ging en deze mensen er ook bij werden geteld als lichtgewonde slachtoffers. Je hebt die post er zelf bij gequote. Dan krijg je reactie van anderen... Je kan hopelijk begrijpen dat ik redelijk geschokt was dat jij zoiets durfde te schrijven terwijl er mensen vreselijke verwondingen hebben opgelopen die mij inmiddels ter ore waren gekomen. (Ja, ter ore en niet via roddelblaadje.) Ik denk trouwens inderdaad dat het zijn effect niet gemist heeft en dat je nu wel twee maal zal nadenken alvorens nog zo minimaliserend te doen over zo'n ramp om toch maar uwe almachtige God Chokri te verschonen van alle verantwoordelijkheden? Maarja als je graag met een avatar als de jouwe dweept moet je maar tegen een stootje kunnen... Ik ben blij dat je het eens bent dat er onderzoek moet plaatsvinden, maar ik betreur dat je daarvoor eerst de feiten moest minimaliseren al vrezende dat daar één gewonde te veel werd geteld en deze op naam van de organisatie kwam, en niet hebt meegedacht met kritische vragen bij het festival. Dat was waar ik het hier over wou hebben. En ik wou ook zeggen hoe die avond voor mij geweest was (met die post begon ik mijn deelname aan die discussie). Maar dat iedereen vindt of hoopt dat dit onderzocht was, is voor mij evident. Doch hier heeft men wat afgesteigerd bij nog maar het gebruik van het woord aansprakelijk, verantwoordelijkheid, nalatigheid of 'fouten'. De enigen die de moeite deden zinnige dingen te zeggen en na te gaan waar het foutgelopen kan zijn, Discuz en Skaerjaegd, zijn inmiddels al lang uit de discussie verjaagd. Anderen die dezelfde mening zijn toegestaan als mij, hebben ook niet meer dan één post in de twee threads die hierover lopende zijn, durven plaatsen. Bedankt om deze discussie voor mij mogelijk te maken. Voor velen kon dit een proces zijn in de verwerking van dit hele drama. Toch leuk dat jij die samen met enkele anderen die vinden dat zoiets maar zomaar moet gebeuren en het nog wel enkele keren mag gebeuren (neen er moet niets gedaan worden, men kan hier simpelweg niets voorzien, ik weet dat onder andere Nynorsk dit standpunt zeer genegen was) met alle geweld hebt voorkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 |
|
![]() Maar goed, het meeste wat jullie (de minimaliseerders) posten, is gebaseerd op een gebrek aan informatie over het hele gebeuren. Dat, of moedwillig dwarsliggen.
![]() |
![]() |
#1093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die niet met groentje akkoord is (1) dom of moedwillig, (2) sociopaat, (3) beschermd 'de goden', (4) puber, (5) onverantwoordelijk.
Mis ik iets?
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 | |||||
|
![]() Citaat:
Ik kan hier wel met een hele reeks bewijzen afkomen (al het mogelijke zijn: foto's, videobeelden, ooggetuigenverklaren, artikels, ...). Welke verkiest u en welke zal u niet afdoen als geminimaliseer? De definitie van chaos is dat er stampede moet zijn, en wel bij de ingang. Die stampede was er, maar niet bij de ingang. Gelukkig hebben ze overigens de nooduitgangen opengezet. ![]() Citaat:
Dat is absoluut gezeik. Maar nu, Chokri kan er niets aan doen dat zijn festival die mensen ook aantrekt. Citaat:
Citaat:
Was code oranje niet genoeg voor Chokri? Blijkbaar niet. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uw geruchten zijn trouwens geen informatie.
![]() |
![]() |
#1097 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 | ||||
Gouverneur
|
![]() Met bewijzen. Niet met belachelijke geruchten van de een of andere op een forum, of die u opgepikt hebt aan een roddeltafel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als u aan een avatar kan zien wie sociopaat is, dan kan ik aan uw constante hypocrisie en hysterie zien dat u een roddelend viswijf bent.
![]() |
![]() |
#1099 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |