![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees eens eerlijk en ga uit van wat ik schrijf. Niet van wat u me meent te kunnen toedichten. Dat lijkt nu immers wel op die "achterbaksheid" die u ter sprake brengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 21 juni 2019 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 |
Banneling
|
![]() ![]() Geen schrik, ik zal u niet aanklagen wegen stalking ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. En daarmee is de kous af. Ik ben het uiteraard niet eens met dat standpunt, maar het is wel perfect coherent. De reden waarom ik het er niet mee eens ben, is gewoon het gegeven dat "aan de onderkant" uw opbouw dogmatisch is ; maar ik erken perfect dat je daarvoor uitkomt, als gelovige. Ik beschouw het als "zonde" voor het denkwerk, maar bon, het is coherent, vanaf een "onnozele dogmatische" basis die zelf geen grond heeft. Maar dat is nu net precies eigen aan "gelovig zijn" (zoals we die andere discussie hadden). Aangezien "gelovige mensen" het recht hebben om "gelovig te zijn", ben je dus perfect OK.
Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juni 2019 om 06:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien ik "de maatschappij" gewoon maar als een strijd arena beschouw, is eigenlijk a priori alles toegelaten. De vraag is gewoon of zekere daden uw overwinning, en het verlies van anderen, dichterbij brengen of niet. Aan een homo gaan zeggen dat hij zondig leeft, is niet direct een manier om winst te boeken, zou ik denken. Hem gaan kruisbranden, da's iets anders, natuurlijk. Maar de vraag is gewoon of de daardoor uitgelokte reactie van anderen U niet meer nadeel gaat opleveren dan het voordeel om een homo de wereld te hebben uit geholpen. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juni 2019 om 06:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus de geboden zijn een weerspiegeling van het plan. Wat is het plan? Ha, dat kunt ge zien in de 10 geboden. En de cirkel is rond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het scheppingsplan is voorhanden en wordt toegelicht in de verhalen over Gods schepping, de zondeval en herstel in Jezus Christus. De geboden zijn daarom geen "geboden om de geboden", maar wegwijzers naar de volheid van het mens-zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt dat niet een beetje op een piano die ik volgens een orde van de muziek gemaakt heb, die nadien zondig vals speelt ? Is dat dan de piano die schuldig is, of ik die een piano maakte die niet goed speelt, of was men gewoon mis in te denken dat die piano juist moest spelen ? Als appelen "niet tot de orde van de schepping" horen, waarom werden er dan appelen geschapen ? Ofwel zijn we mis met te denken dat appelen niet tot de orde van de schepping behoren he. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juni 2019 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn altijd wel omstandigheden denkbaar waarin diefstal positief is.
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergelijkt homoseksualiteit met pedofilie, wat natuurlijk totaal onjuist is, en al vaak toegelicht maar u blijft homoseksualiteit stigmatiseren en criminaliseren, omdat u denkt uw" boodschap van Jezus" actief te moeten uitdragen. Daar dient dit forum niet voor, maar soit. Valt er met u een discussie te voeren?Nee want u heeft eigenlijk geen werkelijke eigen mening maar redeneert vanuit uw religieuze dogma's waarbij homoseksualiteit hoe dan ook onaanvaardbaar is en bijgevolg voor ieder redelijk argument geen ruimte zal zijn, maar anderen lezen wel hoe uw religieuze waanzin weerlegt wordt en dat is wel van belang. Wat zeker ook opvalt is hoe u steeds probeert door persoonlijk te worden ( nu is mijn gedrag weer onsamenhangend) uw gesprekspartner onderuit te halen, wat ik als zwakte zie. Meningen zoals de uwe waarbij iemand zich gedraagt als virtuele kruisridder zie ik als een psychische stoornis, waarbij fanatisme het redeneringsvermogen heeft uitgeschakeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vindt ik die opvattingen ronduit ranzig , en achterlijk, bedoeld om wie homo is te stigmatiseren en criminaliseren, maar fanatici zijn niet voor rede vatbaar. Bijgevolg zijn discussies met Jan ook zinloos,maar ze lijken wel tegemoet te komen aan zijn virtuele kruistocht hier op het forum. Dat soort meningen lijken mij vooral getuigen van een psychische stoornis. |
|
![]() |
![]() |