![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar terwijl er in de UK duizenden blanke meisjes misbruikt, verkracht, verkocht, doorgegeven, verkracht worden, jarenlang zelfs, kijkt meneer agent de andere kant op en stuurt de meisjes naar huis, of in bepaalde gevallen werden ze zelf opgepakt. En het politiecorps loopt dansend op straat samen met de LGBTQAZERTYVWCCT community. Ondertussen doen de VS cops waarvoor ze betaald worden: hun job.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit "conservatief Vlaanderen" anno 2020?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 8 juni 2020 om 14:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 |
Staatssecretaris
|
![]() Mss. had beter soort bij soort gebleven iets wat in dierenrijk als evident beschouwd word.
Wat kan met een zebra ,rode mier of vissoorten enz. kan blijkbaar niet met het intelligentste diersoort. Die zijn al bezig om van een cel een evenbeeld te maken. Mss. niet zo slecht als ze discriminatie op voorhand uit het DNA verwijderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij een normaal gedrag is dat voor niks nodig.
![]() |
#1085 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ook niet bij een gewone discussie of bij het "vermoeden van betalen met een vals briefje"?
Als ik zeg dat ik een bekeuring ga aanvechten moet ik dan schrik krijgen omdat dat smaad is?
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.tripsavvy.com/dangerous-...apolis-2369920
![]() |
![]() |
#1087 |
Staatssecretaris
|
![]() Mss. eens een mening vragen van alle winkeliers die overvallen zijn of waar alles is kapotgeslagen door de voorbeeldige betogers.
De kleur van dat crapuul was 99% zwart, of heeft iemand iets anders vastgesteld op die honderden filmpjes. Natuurlijk is het maar een klein % van betogers net zoals er klein % crapuul bij politie zit. Om onkruid te verdelgen is het beter om volledige nieuwe gazon te zaaien. Laatst gewijzigd door Deo : 8 juni 2020 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat zeg ik helemaal niet. Bij een schietpartij ben je immers met 2. Hoe vaak hebben criminelen een pistool op zak in de UK en hoe vaak hebben ze een pistool op zak in de US en wat betekent dat voor een agent die een arrestatie moet verrichten? Dat is bijvoorbeeld iets waar je eens over zou kunnen nadenken, maar ik begrijp dat dat soms wat teveel gevraagd is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politie steekt banden van betogers, journalisten en medics plat:
https://www.reddit.com/r/pics/commen...rs_cant_leave/ https://www.youtube.com/watch?v=gfb_zJiMTFU ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je simpelweg normaal gedragen volstaat. De politie hier waar ik woon, hoeft mijn respect helemaal niet, het volstaat dat ik mij een beetje normaal gedraag. Buiten een paar parkeer-tickets en enkele flits-boetes heb ik mij nog nooit hoeven te verantwoorden bij de politie. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
In het begin vd lockdown ben ik ook tegengehouden door een combi om te checken of mijn verplaatsing essentieel genoeg was. Indien ik niet gestopt was, hadden ze mij ook achtervolgd, en was ik ook misschien ergens opgereden, zoals met diene Adil is gebeurd in Anderlecht.
![]() |
#1092 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.motherjones.com/anti-rac...n-minneapolis/
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl ze lopen te dansen op straat, tijdens diensttijd, zouden ze beter hun job doen. Trouwens, als jij 't nog niet moest weten, terwijl iedereen 't weet. De daders waren Pakistanen, en hadden totaal niks vandoen met de alfabetpeople, integendeel, daar smijten ze die mensen van gebouwen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.
Ik wil 'n politie die haar job doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You may kneel now.
![]() #BlackFeetMatter #AllLivesMatter
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Alleen voor Marion Cotillard.
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |