![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1081 |
|
Banneling
|
Oh maar ze zullen het politiek correct, lees totaal gecorrumpeerd, blijven spelen...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 20 november 2020 om 10:55. |
|
|
|
|
|
#1082 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ondertussen kunnen ze verder knoeien en analfabeten uit de Sahara importeren voor de stemmekes waar zij rijk van worden en wij voor mogen werken..
|
|
|
|
#1083 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zijzelf??? Hun bedjes zijn gespreid en de anderen mogen betalen... |
|
|
|
|
|
|
#1084 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het is dan ook intelligenter om kapitalist te zijn dan plebs. Ik geef toe, het is niet gemakkelijk voor het plebs om kapitalist te worden. Daar is intelligentie, durf en zin voor risico nemen nodig. Het plebs beperkt zich meestal tot domweg hard te werken, met de kop naar het asfalt gericht, en dan ook niet verder dan enkele meters.
|
|
|
|
|
|
#1085 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het volk betaalt toch... |
|
|
|
|
|
|
#1086 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat is de plebs versie, want ze moeten toch maar een schuldige vinden om hun eigen incompetentie te verdoezelen.
|
|
|
|
|
|
#1087 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Over de competentie of incompetentie zullen we maar zwijgen zeker... |
|
|
|
|
|
|
#1088 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dit in tegenstelling tot de meeste mensen die hard werken en geld opzij zetten. Hun bijeengespaard geld rot weg op een quasi renteloze zicht-of spaarrekening. Hoe rijker mensen zijn hoe procentueel hoger hun inkomsten uit beleggingen.. Ik ben ook een werknemer met een modaal inkomen, maar toch beschouw ik mezelf als een kapitalist. Ik beleg als jarenlang met succes al mijn bijeengespaard geld in aandelenmarkten. Maandelijks wordt bijeengespaard geld geïnvesteerd en dividenden worden herbelegd. Indien ik rendementen van 10 % blijf halen, wordt FIRE mogelijk vanaf mijn 40ste. Dit jaar is mijn ytd 12,49 % en stiekem begin ik mij al in zekere zin 'onafhankelijk' te voelen. Op het werk voel ik mij heimelijk superieur. De grootste posities in mijn portefeuille zijn Brederode, Lotus Bakeries, Sofina, VGP en WDP. De heerlijkheid van buy & hold is dat je door een winnaar lang bij te houden kan rekennen op een netto dividend die meer dan 10 % bedraagt op bep. posities. Ik vind het ook fascinerend dat sommige mensen stiekem miljonair zijn geworden door de aandelenmarkten, terwijl ze eerder een laag inkomen hadden ... Lees maar eens dit verhaal. Earl Crawley. |
|
|
|
|
|
|
#1089 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lotus, WDP ,Sofina en Brederode zijn stuk voor stuk pareltjes. Alleen VGP vertrouw ik zo niet. Ze doen het zeer goed tot nu toe, maar volgens mij zal het beste instapmoment pas komen als Van Malderen zijn aandelen VGP verkoopt om die som te investeren in zijn bedrijf Drylock. Wat denk jij daar van? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 november 2020 om 17:58. |
|
|
|
|
|
|
#1090 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Parking C: het filmpje op You tube "Vlaams Belang tv" gezien ?
Formidabel ! |
|
|
|
|
|
#1091 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iets minder formidabel... Man die rond reed met nazisymbolen op truck, zit in cel voor brandstichting in asielcentrum van Bilzen. Het gaat om Zutendalenaar Emmanuel M. die vorige maand werd opgepakt nadat hij met nazisymbolen rondreed op zijn wagen. (Het Laatste Nieuws, vandaag.) Was dat niet die kornuit die met zijn fameuze wagen met veel bravoure en poeha naar de betoging van het VB reed? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 december 2020 om 13:53. |
|
|
|
|
|
|
#1092 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1093 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"We hebben aanwijzingen dat hij de brand stichtte”, zegt Bruno Copin van het parket. “De onderzoeksrechter liet hem dan ook aanhouden voor opzettelijke brandstichting.” Zijn vrouw werd ook opgepakt maar is vrijgelaten onder strikte voorwaarden."
(hln) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 december 2020 om 13:58. |
|
|
|
|
|
#1094 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Denk dat ik dit citaat ga bewaren. Gaat in andere discussies van pas kunnen komen.
|
|
|
#1095 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1096 |
|
Banneling
|
Rollin for Flanders and Burning Down Refugee Homes !
|
|
|
|
|
|
#1097 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Furza Flandria!
![]() |