![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zag er alleszins niet goed uit en hij moet er nog aan beginnen. Ik blijf het compleet belachelijk vinden dat Biden president wordt. Moest ik een stem moeten uitbrengen, het zou op Biden zijn, maar toch met heel veel tegenzin eerlijk gezegd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 |
Minister-President
|
![]() Mensenlief...
Ik schipper tussen lachen om de kolder en afgrijzen dat dit de machtigste man ter wereld is
![]() |
#1083 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Democratische kandidaat was sowieso een compromisfiguur: hoewel Sanders en Warren wellicht veel meer intrinsiek begeesteren, blijken ze voor veel Amerikanen te extreem (bij ons zouden die CD&V zijn of zo, maar soit).
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk +27k voor Biden, want de teller was voordien 3.051.xxx nu 3.078.xxx
Citaat:
Citaat:
Na 2 uur nog eens kijken Edit: Fox news heeft zijn cijfers nu bijgewerkt ~idem NYT behalve dan die 87% reporting die blijft staan. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 5 november 2020 om 16:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er bij iemand die denkt dat zijn in de Bronx geboren vader in Duitsland geboren is grotere mentale problemen zijn.
![]()
![]() |
#1086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met Trump wisten we tenminste dat er geen snode plannen konden uitgevoerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier een lijstje met nog meer Biden-isms. https://thefederalist.com/2019/09/02...best-slip-ups/ Allemaal framing natuurlijk. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 5 november 2020 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ze in Trump zijn familie standaard liegen, is het toch goed mogelijk dat zijn pa hem dat wijsgemaakt heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat ik denk dat ik kanker heb. Mijn dokter toont mij een afdeling palliatieve zorgen, en zegt: "kijk, die uitgemergelde hoop knoken is iemand met een echte kanker, dus gij zijt gezond, meneer". Ik ben niet zeker dat ik veel vertrouwen in de diagnose zou hebben... Laatst gewijzigd door patrickve : 5 november 2020 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, hij is in ieder geval wel iemand wiens interesses niet ophouden bij kijken hoe Fox News vandaag over hem praat, dus daarmee is hij al over een zekere lat heen zou je zeggen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 5 november 2020 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het debat gewonnen. Covfefe!
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 november 2020 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201104_94443419
![]() |
![]() |
#1093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat mijn beste, staat helemaal los van de vijzen in Trump zijn bovenkamer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle geval nog beter dan Trump want die heeft helemaal geen vijzen meer laat staan dat ze los zouden kunnen zitten.
![]()
![]() |
#1100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |