![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1081 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03...oor-het-virus/ |
|
|
|
|
|
|
#1082 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03...oor-het-virus/ |
|
|
|
|
|
|
#1083 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"De maatregelen" zijn gebaseerd op leugens en controle-drang. J6 was een klas-excursie. Er WAS geen Trump/rusland collusie Hunter Biden is nen drugsverslaafde oplichter, en zijn laptop stond vol met belastend materiaal, maar werd door de mainstream netjes "verborgen" tot papa Biden (hoogstwaarschijnlijk na valsspelen) zijn verkiezing binnen had. Le Bon en Desmet beschrijven, of trachten dat te doen, dat je met de juiste technieken en de juiste tools een hele bevolking kan laten rondlopen als kakelende kiekens. Er zijn er zelfs, nu uitkomt dat het allemaal dikke bullshit was, die GRAAG als een gehypnotiseerde zot willen blijven rondlopen.....
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 maart 2023 om 18:25. |
|
|
|
|
|
|
#1084 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1085 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hersh gaf een interview in de Chinese media. Putin haat zou de drijfveer zijn geweest voor de aanslag, lijkt me een correcte conclusie na 4 jaar Trump-haat met even domme beslissingen.
https://countercurrents.org/2023/03/...media-stories/ Hatred Of Putin Makes U.S. Officials Do Dumb Things, Says Seymour Hersh Legendary investigative journalist Seymour Hersh on Sunday offered a theory for what he sees as “complete idiocy” in foreign policy from U.S. officials. He told Chinese state television that he believes they’re so consumed by hatred of Russian President Vladimir Putin that they stumble into bad decisions. Hersh, who reported last month that U.S. President Joe Biden ordered last fall’s sabotage of the Nord Stream natural gas pipelines, has called the alleged plot one of Washington’s “dumbest” decisions in years. The White House dismissed Hersh’s bombshell report on the Nord Stream blast as “complete fiction.” The New York Times, where Hersh did award-winning work on the Watergate scandal and other stories as a star reporter in the 1970s, claimed earlier this month that a “pro-Ukrainian group” was behind the Nord Stream attack. The story cited unidentified U.S. officials. Hersh told CGTN that neither the Ukrainian navy nor a non-state actor had the resources to carry out the sabotage, which involved planting C4 explosives on four concrete-encased steel pipelines at the bottom of the Baltic Sea. He said the false claim was made to distract from the fact that U.S. Navy divers planted the remotely detonated explosives under cover of a NATO exercise in the Baltic. He added that Biden’s foreign policy has alienated governments around the world since Russia’s military operation in Ukraine began last year. “Russia has made more friends in the Third World since this began than anybody in this administration seems to appreciate,” Hersh said. “This notion of American hegemony, if you will, just does not work anymore.” Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 14 maart 2023 om 08:14. |
|
|
|
|
|
#1086 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
essentially if putin says its not proUkrainian , then this is probably true. But how could Putin know for so sure ? Or he knows who did it, and want us to believe his version of the story.. Putin wants us the west to believe its done by the US biden, he hopes this will split Nato... but hé it does not work his story... its a pitty.. .Can't he come up with a real prove... or yes the only prove exists in Russia hence he can't prove it... the only thing he can do is inventing JamesBondstyle stories, to confuse everybody... https://www.newsweek.com/putin-russi...7889?piano_t=1 |
|
|
|
|
|
|
#1087 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier komt er ééntje met het juiste verhaal naar boven
Dus Putin was de leidingen aan het sluiten en probeerde de gasprijs omhoog te krijgen, ondanks de lange termijn contracten... Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1088 | |
|
|
Citaat:
Maar 't was door domheid, niet "by design." Allez, zo proberen er sommigen ze toch van onder de lantaarnpaal vandaan te houden.
|
|
|
|
#1089 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie niet in waarom je voor domheid minder aan een lantaarnpaal moet dan voor by design hoor. Ik zou zelfs zeggen dat domheid gevaarlijker is.
|
|
|
|
|
|
#1090 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij stelde voor om het gas dan te versturen via Nord Stream 2 maar dat mocht niet van de VS.
|
|
|
|
|
|
#1091 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1092 |
|
|
Neen, van dommeriken die eens een keer chance hebben, is niets te vrezen. Zoals gezegd, domheid is voorspelbaar.
|
|
|
#1093 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://factcheck.bg/en/no-evidence-...t-in-the-area/ |
|
|
|
|
|
|
#1094 | |
|
|
Citaat:
Het ligt voor de hand, de huidige verdieping van het fascime in Europa in acht nemend, dat de fact checkers zullen evolueren naar een instrument van een gedachten politie. In Polen zit er blijkbaar een Spaans journalist (een zekere Gonzalez) reeds een jaar vast zonder proces kwam ik gisteren te weten. Dat beginnen er al aardig wat te worden die achtervolgd worden omdat ze rapporteren wat niet mag gerapporteerd worden. De man wordt gewoon vergeten zelfs door Spanje (wat ook niet hoeft te verwonderen als je ziet hoe ze net de Catelanen omgaan bv.) Laatst gewijzigd door Bach : 17 maart 2023 om 07:24. |
|
|
|
|
|
|
#1095 | |
|
|
Citaat:
Heb je meer info over die Gonzalez, en wat hij dan rapporteerde?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 maart 2023 om 07:47. |
|
|
|
|
|
|
#1096 | |
|
|
Citaat:
Minuut 17:50 https://m.youtube.com/watch?v=zlffElQrRhU Rapporteren uit Donbass dat is wat verschillende van die journalisten met elkaar verbindt. Niets mag het narratief van een 'ongeprovoveerde' Russische invasie verstoren. Laatst gewijzigd door Bach : 17 maart 2023 om 09:35. |
|
|
|
|
|
|
#1097 | |
|
|
Citaat:
Niet alleen op politics.be heeft men in het snuitje dat de hegemon enkel maar bezig is met hegemon te zijn. De hegemon z'n dagen van alleenheerschappij zijn geteld. Alleen al daardoor.
|
|
|
|
#1098 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat gedoe van "rechtvaardig zijn" en zo, dat weet toch iedereen dat dat gewoon een manier van praten is, niemand neemt dat au serieux zou ik hopen. Wij dienen onze belangen, en die bestaan er voornamelijk in om agressie vanuit de Russische hegemon tegen te houden en niet opnieuw voor te hebben wat we al eens voorgehad hebben met die kwiebussen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 maart 2023 om 10:25. |
|
|
|
|
|
|
#1099 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik begrijp ook wel het tegengas dat daarom gegeven wordt door sommige mensen. Ook op dit forum lopen er van dat soort schapen rond.
|
|
|
|
#1100 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, er loopt dan ook veel empathisch idioot vee rond. En daarom is het goed dat men die dat verhaaltje voorschotelt he. Maar kom, we gaan ons toch niet verlagen tot het niveau van dat vee, zou ik hopen.
Laatst gewijzigd door patrickve : 17 maart 2023 om 10:50. |
|
|
|