![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1081 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
The Italian. 't Wordt gepromoot als een jeugdfilm, maar daarvoor lijkt hij mij iets te grimmig. Desondanks: een van de betere van het jaar al. Die Russen ook...
|
|
|
|
|
|
#1082 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The Notebook. Niet echt mijn genre.
|
|
|
|
|
|
#1083 |
|
Europees Commissaris
|
Alexandra's Project... Great Little Movie!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#1084 |
|
Europees Commissaris
|
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#1085 |
|
|
'mooie' film, en 'fijne' soundtrack
ben vandaag berlin alexanderplatz beginnen zien, heb na 30 vd meer dan 900min. precies al moeite om verder te kijken Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 3 juli 2007 om 01:00. |
|
|
|
|
|
#1086 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veiligheidsfilm op het werk
|
|
|
|
#1087 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The astronaut farmer (slaapverwekkend saai vond ik hem)
One night at the museum (viel wel mee...) |
|
|
|
|
|
#1088 |
|
Partijlid
|
Zonet "The aviator" gezien.
Sebiet ga ik nog eens kijken naar "Jabberwocky" GRRRRR!! Grizelda! Mmmmm... Mjammie! |
|
|
|
|
|
#1089 |
|
Minister
|
The Lookout, met de zoon uit 3rd Rock from the Sun (deze middag)
en 's avonds Transformers.
|
|
|
|
#1091 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die Hard 4.0
Lang geleden dat ik nog zo'n slechte film gezien hebt. This film sucks on so many levels!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#1092 |
|
|
Vrijdag gezien en viel inderdaad tegen, leuk concept maar dat was het.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#1093 |
|
|
Killing Fields.
Best wel interessant, over de Khmer Rouge van Pol Pot die Cambodja tijdens de oorlog, uitgezaaid vanuit Vietnam, onder de knoet wist te brengen en de bevolking in kampen dreef. Maar zoals altijd...verschrikkelijk USA-georiënteerd. Niet een keer zie je een ondertiteld gesprek tussen twee Cambodjanen in eigen taal, alles gebeurt in het Engels.
|
|
|
#1094 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Romper Stomper. Wel goed qua actie.
|
|
|
|
|
|
#1095 |
|
Staatssecretaris
|
Red Eye van Wes Craven
Puike acteerprestatie van Cillian Murphy. Film zelf was wat zozo, maar toch genietbaar. |
|
|
|
|
|
#1096 | |
|
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#1097 |
|
|
Zojuist deze na lange tijd weer eens gezien:
![]() |
|
|
|
|
|
#1098 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Saving Private Ryan vanavond op DVD met mijn vriendin... had 'm al gezien. soms kokhalzen van het amerikaanse pattriotisme in die film maar als film zelf kan hij wel erg aangrijpen. Eigenlijk behoort die film een proloog te hebben met het waarom dat D-Day zo een ramp was door het amateurisme van de geallieerden in plaats van enkel te beginnen met hun afslachting op de stranden. Ware het niet dat Hitler er zo gerust in was en zijn generaals negeerde in zijn waanzin, dan was D-Day een Zero-Day geweest. Ik verwijs gerust naar heel wat documentaires uit onverdachte bron.
|
|
|
|
|
|
#1099 | |
|
|
Citaat:
Allemaal anti-usa films, allemaal erg? Voorbeelden graag!
|
|