Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2007, 18:10   #1081
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Ik weet maar al te goed wat het nazisme is
Wist je dit ook?

Citaat:
http://www.axt.org.uk/antisem/archiv...ium/index.html In 1996 the association Belgique et Chrétienté (Belgium and Christianity) was revived. Founded in 1989 to 'promote the western and Christian identity of Belgium', it is now presided over by Alain Escada (see Publications and media). Its leading light is G. Dubois, a young lawyer and member of the PSC who has regularly visited Lebanon and Croatia to support 'his brothers in religion' .

In 1992 a group of Catholic fundamentalists from Charleroi joined the Ligue Chrétienne Belge (LCB, League of Belgian Christianity), which is linked with Le Cri du Citoyen (The Cry of the Citizen), a Catholic paper that has been known to publish antisemitic material (see Publications and media). Charleroi is also the home of Milice de Jésus-Christ, a Catholic order of chivalry led by the former PSC prime minister, Paul Vanden Boeynants. This actively recruiting group is the Belgian branch of the Chevaliers de Notre-Dame, the French Catholic fundamentalist organization that helped in the escape of the former Nazi Paul Touvier (see France).
These groups together with the Rassemblement Patriotique (Patriotic Rally), led by Princess Rosalie de Mérode, have lent their support to Bastien's FNB (see Parties, organizations, movements). New Roman']Another similar movement is the late Monsignor Léfèbvre's Fraternité sacerdotale St Pie X (Sacred Brotherhood of St Pius X, see also France). With branches in Brussels, Antwerp and Namur, this Catholic sect claims to be the ideological heir of Charles Maurras and Vichy France. One of its leaders, the magistrate G. Walliez, has been supporting Féret's FNB since 1987 and is one of the ideologists of ultra-Catholic clandestine outfits such as L'Ordre du Rouvre. The sect also has links with Pro Vita (see Publications and media), Belgium's most influential anti-abortion lobby group. Since its creation in 1972, Pro Vita has been strongly influenced by a range of antisemitic theories, although its activities in recent years have slowed down (see also Publications and media).
En dit?

Citaat:
Leopold III sprak van Joden als vreemde luizen die het Belgische volk kwamen bezoedelen en beter terug de grens naar Duitsland konden worden overgeschopt (Van Velthem en Van Goethem, "Leopold III". Wat dat betreft stond hij op dezelfde lijn als het VNV.
Ganshof van der Meersch, de groot-inquisiteur tijdens de depressie, bleef nog een hele periode voor de Duitse bezetter werken. Als topambtenaar was hij zelfs verantwoordelijk voor het overdragen van talloze geheime dossiers van de staatsveiligheid aan de bezetter.
Pas toen na Stalingrad de kansen keerden, vluchtte hij naar Engeland en begon de repressie voor te bereiden op al die kleine dorpsburgemeestertjes die wel hun plicht hadden gedaan voor hun bevolking tijdens de bezetting.

Uiteraard zijn geheime onderhandelingen tussen Hilter en een Belgische koning klein bier vergeleken met een Hitlergroet brengen van klein grut tijdens de bezetting...

Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 juli 2007 om 18:13.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 18:19   #1082
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wist je dit ook?

En dit?

Uiteraard zijn geheime onderhandelingen tussen Hilter en een Belgische koning klein bier vergeleken met een Hitlergroet brengen van klein grut tijdens de bezetting...
Sooo? Heb ik het ik het ooit voor koningen of Katholieken opgenomen. Ik haat het monarchisme en georganiseerde religie. En alles wat ik zei geef je toe NExt!!!

Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 18 juli 2007 om 18:21.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 18:22   #1083
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sooo? Heb ik het ik het ooit voor koningen of Katholieken opgenomen. Ik haat het monarchisme en georganiseerde religie. NExt!!!
Door hen is dit land nochtans monarchistisch, georganiseerd katholiek en Vlaamsvijandig.
Oud 18 juli 2007, 18:25   #1084
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik weet maar al te goed wat het nazisme is en bij het Blok zitten er veel die negationistische uitspraken hebben gedaan en elk jaar bloemetjes gaan leggen op het kerkhof van de Vlaamse SSers.
De stichter van het blok, Miss Dillen, is al op vele foto's gezien terwijl hij de hitlergroet doet. Meer hoeft een normale mens niet te weten. Next.
Bij mijn weten is één iemand, een zekere Verbeke geloof ik voor negationisme veroordeeld. Die man is trouwens uit de partij gezet. Trouwens, de Belgische wetgeving is nogal selectief in die zin, je mag bv. de onmenselijke en moorddadige praktijken van de Sovjets voor, tijdens en na de oorlog gerust ophemelen, deze praktijken zijn niet strafbaar. Wat niet wegneemt dat ik de genocide zou willen vergoelijken, het is één van de verschrikkelijkste dingen die ooit gebeurd zijn.

De term "Vlaamse SSers" is ook zo een heikel punt. Jongens van 18 jaar die opgejut door de clerus dachten de communisten even een lesje te moeten gaan geven steek je vermoedelijk in dezelfde zak als de Vlaamse kampbeul in Breendonk.

En wat Karel Dillen betreft bestaat welgeteld één foto waar hij zogezegd de Hitlergroet brengt, en dan is die foto dan nog zeer onduidelijk. Next.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2007, 18:37   #1085
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Bij mijn weten is één iemand, een zekere Verbeke geloof ik voor negationisme veroordeeld. Die man is trouwens uit de partij gezet. Trouwens, de Belgische wetgeving is nogal selectief in die zin, je mag bv. de onmenselijke en moorddadige praktijken van de Sovjets voor, tijdens en na de oorlog gerust ophemelen, deze praktijken zijn niet strafbaar. Wat niet wegneemt dat ik de genocide zou willen vergoelijken, het is één van de verschrikkelijkste dingen die ooit gebeurd zijn.

De term "Vlaamse SSers" is ook zo een heikel punt. Jongens van 18 jaar die opgejut door de clerus dachten de communisten even een lesje te moeten gaan geven steek je vermoedelijk in dezelfde zak als de Vlaamse kampbeul in Breendonk.

En wat Karel Dillen betreft bestaat welgeteld één foto waar hij zogezegd de Hitlergroet brengt, en dan is die foto dan nog zeer onduidelijk. Next.
Onduidelijk? Ja hij had waarschijnlijk diarree. En die negationist is achter de schermen lekker aan het werk gebleven bij de Vlaamse fascistyboys.
En kom niet af met communisme bij mij, haat dat evenveel als nazisme Allebij dictaturen!!! NEXT
Kijk maar naar de documentaire La face cachée du VB

Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 18 juli 2007 om 18:38.
Oud 18 juli 2007, 21:15   #1086
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onduidelijk? Ja hij had waarschijnlijk diarree. En die negationist is achter de schermen lekker aan het werk gebleven bij de Vlaamse fascistyboys.
En kom niet af met communisme bij mij, haat dat evenveel als nazisme Allebij dictaturen!!! NEXT
Kijk maar naar de documentaire La face cachée du VB
Erik Feremans bis (Erik Feremans is de nar van dit forum), ik neem aan dat u dan ook een cordon wilt rondom de SP.a, wiens leiders bij de dictator Fidel Castro op bezoek gingen, en wiens leiders beweren dat ze vroeger trotskist geweest waren.

'Next'.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 01:55   #1087
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Het is natuurlijk zo dat jij hier nonsens aan het verkopen bent. Oorlogen ontstaan door legers te mobiliseren.
Zo simpel is dat.
Waarom eigenlijk nog wetenschappen zoals de polemologie?
Waarom nog geschiedenislessen?
Waarom onze militairen nog uitleggen hoe ze oorlogen vermijden?

Distel knows it all.

Ophangen boven je bed, jongens en meisjes!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 02:15   #1088
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:

1. Ik heb nooit beweerd dat propaganda geen invloed heeft. Ik dicht er echter niet de catastrofale gevolgen aan toe die jij er zonder enig bewijs wel aan toeschrijft.
Jij beweerde herhaaldelijk dat er een verschil is tussen woorden en daden: volgens jou zijn woorden geen daden. Nu ben je bijgedraaid. Het ging tijd worden. Dank u voor het, het weze laattijdig, vertonen van enige rationaliteit: oef!

Citaat:
2. Fijn dat je mij enerzijds probeert af te schilderen als een verdediger van negationisme, om vervolgens zelf te zeggen dat ik negationisme als leugens bestempelde. Het toont meteen aan welk hypocriet vuil leugenachtig spelletje jij speelt.
Het verdedigen van negationisten is het colaboreren met nazi's.
Denk je dat alle nazi's en collabo's oprecht geloofde dat Joden des duivels waren en de schuld van alles

Citaat:
Je vergeet de belangrijkste vraag: hoeveel slachtoffers maakten deze "aanslagen op de menselijkheid" al? Wat was de geleden schade?
Intussen pleit men in linkse kringen blijkbaar voor het vervolgen van mensen omwille van een meningsuiting...
Een sofisme: vermits negationisten en revisionisten vervolgd worden, opgesloten desnoods en hun geschriften uitgebeend door het gerecht zullen ze geen invloed hebben gehad... Je verhaal toont enkel aan dat de wet op het negationisme blijkbaar goed werkt....
Logica

Citaat:
Het is natuurlijk zo dat jij hier nonsens aan het verkopen bent. Oorlogen ontstaan door legers te mobiliseren.
Een van de mooiste stommiteiten die ik van je las in JAAAAAREN!

Citaat:
Daarom dat je mij probeert af te schilderen als negationisme-verdediger?
Als een verdediger van het recht op negationisme, als een vrijpleiter van negationisten: je wil ze niet straffen omdat het "schrijvers" zijn, en "verkondigers van vrije meningsuiting". Net zoals opstellers van pedofyle tijdschriften, samenstellers van handboekjes voor jihadisten. Je ziet nooit het verband tussen oorzaak en gevolg, tussen wat je aanprijst en in welke stinkende hoek je jezelfd dan zet. Collabo zijn is inderdaad erg. Je wordt er op aangekeken. Uitgestoten, men laat je lekker links liggen (en dat voor een rechtse!)

Citaat:
Decennia van vrede ondanks de aanwezigheid negationisme bewijzen dat het allemaal zo'n vaart niet loopt.
Weeral de zaak omdraaien: vrede dankzij het VERVOLGEN van het negationisme.....
Citaat:
Je bent zelf en kampioen in het afschilderen van anderen als iets wat ze niet zijn, dat heb jij zojuist zelf bewezen. Gelieve dan ook niet de hypocriete weldoener te komen uithangen.
Weerom het slachtoffer spelen: als je meespeelt met nazi gebroed, rechtsstreeks of onrechtsstreeks moet je niet anderen de les spelen.
Je dient dan deemoedig het boetekleed te dragen ofwel een hakenkruisje slaan en een schiet-gebedje doen voor Hansje, het onschuldige ventje dat helemaal niet is beïnvloed door het VB....

Citaat:
Maar je kan er geen een van aanwijzen met propaganda als directe oorzaak...
Blij dat je met jezelf lacht, we willen wel helpen hoor
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 02:42   #1089
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wist je dit ook?
Citaat:

Ganshof van der Meersch, de groot-inquisiteur tijdens de depressie, bleef nog een hele periode voor de Duitse bezetter werken.
Ik begrijp het niet?
Oud 19 juli 2007, 05:52   #1090
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Erik Feremans bis (Erik Feremans is de nar van dit forum), ik neem aan dat u dan ook een cordon wilt rondom de SP.a, wiens leiders bij de dictator Fidel Castro op bezoek gingen, en wiens leiders beweren dat ze vroeger trotskist geweest waren.

'Next'.
Geen slecht idee, heb er toch nog nooit op gestemd!
Oud 19 juli 2007, 07:50   #1091
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan ben je toch blij dat het ondemocratisch is, aangezienje vooreen on demomocratische bende neo-Himmlers bent.
Leer eerlijk discussie voeren, dan praten we wel verder.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 07:57   #1092
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Geronimo Bekijk bericht
Mensen uitsluiten mag je niet doen.
Maar in het geval van een racistische (zelfs facistische) partij zie ik daar geen graten in.
Hoog tijd dan om alle partijen uit te sluiten.

Citaat:
En daarbij zouden ze niet in staat zijn te besturen.
Een beetje zoals de regeringspartijen dus.

Citaat:
Alleen de partijkopstukken (6 ofzo) lijken me nog een beetje intelligent. De rest is onbekend en/of incapabel.
Dat weet jij niet.

Citaat:
Dus het Cordon is een goede zaak.
Het cordon is ondemocratisch en dus een slechte zaak.

Citaat:
En de stemmen van Vlaams Belang slinken toch beetje bij beetje. Dus het positieve effect voor VB van het Cordon lijkt uitgewerkt.
En toch blijven ze vooruit gaan...

Citaat:
voorbeeld van een typische Vlaams-Belanger:
http://nl.youtube.com/watch?v=w4NxRHjKB8k
Als jij denkt dat je iets bereikt door 1 geval te gaan veralgemenen naar "een typische Vlaams-Belanger", dan is het wel duidelijk wie er hier eigenlijk incapabel is.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 19 juli 2007, 08:01   #1093
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Zo simpel is dat.
Waarom eigenlijk nog wetenschappen zoals de polemologie?
Waarom nog geschiedenislessen?
Waarom onze militairen nog uitleggen hoe ze oorlogen vermijden?

Distel knows it all.

Ophangen boven je bed, jongens en meisjes!
Jij bent diegene die zonder enig bewijs beweert dat misdaden en gruwelijkheden het gevolg zijn van propaganda, niet ik. Het staat dan ook vrij onnozel om over wetenschap te beginnen als je zelf niet verder geraakt dan wat idiote doemvoorspellinkjes...
Oud 19 juli 2007, 08:15   #1094
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Jij beweerde herhaaldelijk dat er een verschil is tussen woorden en daden: volgens jou zijn woorden geen daden. Nu ben je bijgedraaid. Het ging tijd worden. Dank u voor het, het weze laattijdig, vertonen van enige rationaliteit: oef!
Beweer ik dan plots ergens dat woorden daden zijn?

Citaat:
Het verdedigen van negationisten is het colaboreren met nazi's.
Alleen maar wanneer je geen andere argumenten hebt om die ingebeelde "verdedigers" tegen te spreken.

Een verontschuldiging van uwentwege voor wat duidelijk een valse aantijging is, zou op zijn plaats zijn.

Citaat:
Denk je dat alle nazi's en collabo's oprecht geloofde dat Joden des duivels waren en de schuld van alles
Wat heeft dat te maken met de tegenstrijdigheid dat je zelf zegt dat ik negationisme als leugens bestempel maar het toch verdedig?

Citaat:
Een sofisme: vermits negationisten en revisionisten vervolgd worden, opgesloten desnoods en hun geschriften uitgebeend door het gerecht zullen ze geen invloed hebben gehad... Je verhaal toont enkel aan dat de wet op het negationisme blijkbaar goed werkt....
Logica
Negationisme was decennialang toegelaten, en is dat nog steeds in andere landen. Ongetwijfeld zul je dus op mijn vraag kunnen beantwoorden ipv te beginnen lullen over sofismen.

Citaat:
Een van de mooiste stommiteiten die ik van je las in JAAAAAREN!
Lees: je weet niet wat zeggen.

Citaat:
Als een verdediger van het recht op negationisme, als een vrijpleiter van negationisten:
Ik pleit negationisten helemaal niet vrij: ze verkondigen niet meer dan een hoop wansmakelijke rommel. Maar aangezien jij het niet kan halen met echte argumenten, verlaag jij je maar tot dezelfde ontmenselijkingstactieken waar je zelf zo hard tegen bent. Hypocriet.

Citaat:
je wil ze niet straffen omdat het "schrijvers" zijn, en "verkondigers van vrije meningsuiting".
Waar beweer ik dan dat negationisten "verkondigers van vrije meningsuiting" zijn? Leugenaar.

Citaat:
Net zoals opstellers van pedofyle tijdschriften, samenstellers van handboekjes voor jihadisten. Je ziet nooit het verband tussen oorzaak en gevolg, tussen wat je aanprijst en in welke stinkende hoek je jezelfd dan zet.
Zoals jij jezelf in het hoekje van dictators, leugenaars, en hypocrieten steekt?

Citaat:
Collabo zijn is inderdaad erg. Je wordt er op aangekeken. Uitgestoten, men laat je lekker links liggen (en dat voor een rechtse!)
Vandaar dat haast niemand jou hier serieus neemt he.

Citaat:
Weeral de zaak omdraaien: vrede dankzij het VERVOLGEN van het negationisme.....
Negationisme was decennialang toegelaten, en is dat nog steeds in andere landen. Gelieve de zaken dus niet om te draaien omda je met je bek vol tanden staat.

Citaat:
Weerom het slachtoffer spelen: als je meespeelt met nazi gebroed, rechtsstreeks of onrechtsstreeks moet je niet anderen de les spelen.
Gelukkig dan dat ik niet meespeel met "nazi gebroed". Jij, daarentegen, past hun tactieken maar al te graag toe: ontmenselijken, censureren, valse propaganda...

Citaat:
Je dient dan deemoedig het boetekleed te dragen ofwel een hakenkruisje slaan en een schiet-gebedje doen voor Hansje, het onschuldige ventje dat helemaal niet is beïnvloed door het VB....
De Spaanse Inquisitie zou trots geweest zijn op jou.

Citaat:
Blij dat je met jezelf lacht, we willen wel helpen hoor
Is dit het beste dat je kan verzinnen op de pijnlijke waarheid dat jij geen enkel bewijs kan aanhalen dat propagana direct tot gruwelijkheden en misdaden leidt?

Wat ben jij toch een slechte verliezer...

Laatst gewijzigd door Distel : 19 juli 2007 om 08:16.
Oud 19 juli 2007, 10:07   #1095
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen slecht idee, heb er toch nog nooit op gestemd!
Ah zo. Elke partij die niet 'uw' partij is (wat is die overigens?) moet dus geweerd worden?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 11:54   #1096
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El Duvel

De politici vertegenwoordigen de burger ze zijn verkozen in democratie door de burger......
.
Dat is niet waar. Zie groen. Zie cooptatie. Zie opvolgers. Zie migrantenstemrecht. Zie cordon sanitaire. Zie...
????

zeg slimmerik...

wat komt groen hierbij doen? niet democratisch verkozen?
wat komen de opvolgers hier doen? bij de laatste verkiezingen is het VB de kampioen van het ge- of misbruiken van opvolgers
wat komt het migrantenstemrecht hier doen? zijn migranten geen burgers die belastingen betalen...?
wat komt het cs hier doen? de regering wordt nog altijd samengesteld door meerdere partijen die willen samenwerken... iets wat het vb nog altijd niet wilt...

dus, leer je lesje nog eens en kom dan nog eens terug...

distel? eerder een pisbloem

Laatst gewijzigd door Khonnor : 19 juli 2007 om 11:54.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 12:09   #1097
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
wat komt groen hierbij doen? niet democratisch verkozen?
Niet in 2003, toen Jacyntha de Roeck toch een stoeltje cadeau kreeg via cooptatie.

Citaat:
wat komen de opvolgers hier doen? bij de laatste verkiezingen is het VB de kampioen van het ge- of misbruiken van opvolgers
Het maakt niet uit welke partij dat doet. Ondemocratisch is ondemocratisch.

Citaat:
wat komt het migrantenstemrecht hier doen? zijn migranten geen burgers die belastingen betalen...?
Peilingen gaven destijds aan dat tot zelfs 80% van de bevolking tegen het migrantenstemrecht was. Toch voerde men het in. Democratie my ass...

Citaat:
wat komt het cs hier doen? de regering wordt nog altijd samengesteld door meerdere partijen die willen samenwerken... iets wat het vb nog altijd niet wilt...
De kiezers, niet de partijen, dienen te bepalen wie er regeert. Volgens diverse peilingen is een meerderheid van de mensen overigens tegen het CS. Ondemocratisch dus om het zomaar in stand te houden.

Citaat:
dus, leer je lesje nog eens en kom dan nog eens terug...
Lees eerst eens wat ik in deze topic al verschillende keren herhaald heb en trek dan pas een groot bakkes open.

Citaat:
distel? eerder een pisbloem
Moet jij maar niet op jouw kop laten pissen met je gezeik.

Laatst gewijzigd door Distel : 19 juli 2007 om 12:09.
Oud 19 juli 2007, 12:38   #1098
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
1. Niet in 2003, toen Jacyntha de Roeck toch een stoeltje cadeau kreeg via cooptatie.

2. Het maakt niet uit welke partij dat doet. Ondemocratisch is ondemocratisch.

3. Peilingen gaven destijds aan dat tot zelfs 80% van de bevolking tegen het migrantenstemrecht was. Toch voerde men het in. Democratie my ass...

4. De kiezers, niet de partijen, dienen te bepalen wie er regeert. Volgens diverse peilingen is een meerderheid van de mensen overigens tegen het CS. Ondemocratisch dus om het zomaar in stand te houden.

5. Lees eerst eens wat ik in deze topic al verschillende keren herhaald heb en trek dan pas een groot bakkes open.

6. Moet jij maar niet op jouw kop laten pissen met je gezeik.
1. Een voorbeeld. Andere partijen doen dit ook.

2. Alle partijen doen dit, again. Dat krijg je in een klein landje met een beperkt aantal kopstukken en elfendertig regeringen.

3. Het gaat er niet om of men voor of tegen is. het draait om het principe. aan migrantenstemrecht is op zich niets verkeerd. een meerderheid van de europese landen heeft een of andere vorm van migrantenstemrecht. die 80% lijkt me overdreven en eerder aangedikt door een hetze van 1 partij die mits halfslachtige leugens het volk tracht te bedriegen. over non-democratie gesproken.

4. dat maak jij ervan. wij stemmen op partijen. de partijen stellen een meerderheid samen met de partijen waarmee zij kunnen en willen samenwerken. wil je dit niet? ga dan naar een tweepartijenstelsel

5. heb ik al gedaan en ik ben zeker niet de enige die zich stoort aan jouw gespartel

6. kan je me de logica hierachter eens uitleggen? jouw argumentjes zou ik niet bepaald omschrijven als "op mn kop laten pissen", beste schat
Oud 19 juli 2007, 12:41   #1099
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
1. Een voorbeeld. Andere partijen doen dit ook.
Heb jij dan nog een ander voorbeeld van een partij die geen verkozenen had (door de burgers verkozen) en dan een zetel kreeg van een andere partij ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 12:48   #1100
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Heb jij dan nog een ander voorbeeld van een partij die geen verkozenen had (door de burgers verkozen) en dan een zetel kreeg van een andere partij ?
aha... dat geval? bwaaah... waarom heb jij daar een probleem mee? dat is toch de verantwoordelijkheid van die andere partij?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be