![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt toch ne 30+ ? ![]()
![]() |
![]() |
#11162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was meestal met een nog klassieke variant toen die testen doorgevoerd werden, en dat zegt niks over ZWARE ziekte. Maar daar gaat het eigenlijk niet om. Het gaat erom dat er een stevig merkbare immuunrespons is die iets doet vanaf dat punt. Merk trouwens op dat de "densiteit van rode bollekes" niet echt meer verandert na 2 weken of zo, terwijl de blauwe lijn min of meer recht omhoog toeneemt (constante blootstelling bij de placebos). Dat geeft mij aan dat: 1) de essentie van de immunitaire bescherming eigenlijk is ingezet na 1 of 2 weken (wat de normale immunitaire reactie is). 2) de tweede dosis niet heel veel doet (de densiteit van rode bollekes neemt misschien een beetje af maar heel duidelijk is dat niet) Je kan dus verwachten dat in andere omstandigheden, de timing van de bescherming gelijkaardig zal zijn, want uw immunitaire respons zal dezelfde timing volgen (misschien niet hetzelfde effect hebben). Maw, wanneer is "het gros' van uw immunitaire beschermin "in gang geschoten" ? Na 1 of 2 weken. Kan het zijn dat het nadien nog verbetert ? Ja, maar niet spectaculair meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Op basis van mijn nieuwe topic zullen we zien wie hier aan welk vaccin al dan niet bezwijkt he. ![]()
![]() |
![]() |
#11166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sanitair gezien, ja. Binnen 2 weken riskeer je als 30-er echt niks serieus meer, zelfs waarschijnlijk geen smaakverlies. Die kans was al niet groot en die is dan serieus afgenomen. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 juni 2021 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe is uw tweede prik bevallen trouwens?
![]() |
![]() |
#11168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een collega die ongeveer synchroon ook met Moderna gevaccineerd werd, ongeveer hetzelfde. Zat gewoon suf achter zijn bureau gans de dag. En de dag daarop, alles weg, alles normaal. Kan wel de vaatwasser niet meer open doen, veel te gevaarlijk, alle messen vliegen op mijn gemagnetiseerde arm af ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 15 juni 2021 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11171 |
|
![]() Beter opletten op het forum , system!
![]() |
#11172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb wel goed opgelet;
Van die kapotte economie zal ook niet veel meer zijn te merken. Die is al volledig hersteld ![]() https://www.hln.be/economie/economie...ken~a8159720b/ Fred - Patrick= 1-0 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 juni 2021 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U let echt niet op he. Patrick is tegen de maatregelbrigade. Nu ja, misschien is het voor u wel gemakkelijk om iedereen die tegen de maatregelen is, in het antivaxxers kamp te steken
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11174 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2021 om 17:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11175 | |
|
![]() Citaat:
En in dat geval heeft u , hier in Belgie , vlg mij , de staat, de 'overheid' aan uw zijde.
![]() |
![]() |
#11176 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#11177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NV overheid. En dat zijn dan diegenen die "we" MOETEN laten denken in "ons" plaats.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben we gemaatregel gehad of niet in de eerste helft van 2021 ? Niet identiek dezelfde maatregelen, want die van de eerste lockdown kan niemand zich meer permitteren, men heeft ingezien dat dat TOTALE waanzin was natuurlijk. Maar geen Paaspauze ? Geen kappers dicht ? En deze zomer ? Er is nu veel meer gemaatregel dan vorig jaar zelfde tijdstip he. Dus voor de helft van het jaar 2021 heb ik al gelijk gehad he. Zoals vorig jaar, veel idioot gemaatregel en vrijheidsbeperkingen. Dus, denk jij dat dat gemaatregel in het najaar verdwenen gaat zijn, of gaat er in het najaar weeral zot gedaan worden ? Met nog extra zeverderij van vaccinatie paspoorten en dergelijke er bovenop (dingen die vorig jaar nuttig hadden kunnen zijn bijvoorbeeld, maar toen niet mochten). Laatst gewijzigd door patrickve : 16 juni 2021 om 05:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er geen drama's gebeuren dan zie ik geen terugkeer naar de situatie zoals vorig najaar, inclusief sluitingen, avondklokken en dergelijke. Als er wel een heropflakkering komt, maar dan wel een serieuze, dan is de vaccinatiecampagne mislukt. Niemand heeft een glazen bol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11180 | |
|
![]() Citaat:
Het zal daarvan afhangen. ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 16 juni 2021 om 07:07. |
|
![]() |
![]() |