![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11281 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ben ik daar niet van overtuigd, maar de redenering is even plausibel als die van IlluSion en de conspiracysites. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb je nogal wat aanmerkingen op het esoterische aspect van de NWO. Het staat je vrij van daar niet in te geloven natuurlijk. Of je opvattingen met de realiteit overeenkomen is echter iets anders. Het is geen kwestie van geloof, want voor iedereen die het objectief bestudeert is het duidelijk dat de esoterische aspecten een rol spelen. Je kan dat zefls beseffen als je een puur materialistische houding hebt, want dan kan je nog altijd inzien dat het voor de elite een rol speelt en binnen geheime genootschappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11283 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vermits elk van beide vliegtuigen 3 ?* 4 verdiepingen verwoest heeft (proven pacts) was de draagkracht van het stalen gebinte op die plaats stevig geschonden. Dat even later de bovenliggende verdiepingen naar beneden donderen, waarop ook de rest van het gebouw onder de instorting bezwijkt lijkt mij een logische opeenvolging van natuurkundige verschijnselen die alles met de zwaartekracht te maken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11284 |
|
![]() De feiten zijn er, als je erin geintereseerd bent, lees er dan over, bekijk er docu's over en vel dan je oordeel. Indien je niet bereid bent van de houding te veranderen laat het dan zijn en ga verder met uw huidige opvattingen over hoe de dingen zijn. Je kan alleen jezelf overtuigen.
![]() |
![]() |
#11285 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 4 december 2006 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11286 | |
|
![]() Citaat:
"Ah, but none of the buildings mentioned above were struck by a 390,000 pound aircraft traveling at 350+ m.p.h." Well, each of the Twin Towers was still standing 50 minutes after being hit, so it was not the impacts which caused them to collapse. "Ah, but the intense heat of the burning jet fuel!" Actually, according to NIST's chief WTC-investigator the jet fuel burnt itself out in less than ten minutes. Don't believe it? Read through Reply to Popular Mechanics re 9/11: Claim #6. Then go to the top and read it all. Then follow the links to other articles on this website showing that the official story is bogus. Then follow the links to the many other websites which demonstrate that 9/11 was an inside job. Too busy? Oh, well, then, if you don't care to know what really happened on 9/11 ...
![]() |
![]() |
![]() |
#11287 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11288 | |
Banneling
|
![]() Weer aanradertje!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11289 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ze komen niet. De simplismen waar de believers mee jongleren wordt mooi geïllustreerd door degene die dacht dat hij of zij alle tegenargumenten de kop insloeg door te beweren dat er op de WTC-inslagen een "slechte brand" is gevolgd omdat er ook rook te zien was. Nogmaals: de brand (heet of zeer heet) was bijkomstig: het stalen gebinte is vernield door de inslag zelf, de hoogte van de vliegtuigen (3 ?* 4 verdiepingen tegelijk doorboord) en de gigantische explosie (met vuurbol van tientallen meters doorsnee) die daarop volgde. Om te zien of dat volstaat voor de instortingen die we gezien hebben moet je niet een kantoor in brand steken maar een zelfde viegtuig met dezelfde kracht en een even volle kerosinetank in een zelfde toren laten invliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11290 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nochthans toont mijn berekening aan dat Silverstein, (met de gegevens momenteel beschikbaar) wel degelijk WINST doet!! Citaat:
Citaat:
![]() Mijn uitgebreide post bevat een berekening aan de hand van wat we vandaag weten aan cijfers, en de vraag naar u toe of u meer weet over toekomstige cijfers (oa.Silversteins aandeel in de wederopbouw) Ik stel vast dat je: a)NIET reageert op mijn vragen en ze afdoet als "techniek om de bewijslast om te keren" ![]() b) NIETS weerlegt van de "voorlopige" rekening die ik maak, maar ze afdoet als "Micky Mouse boekhouding". Eerder beledigend dan "sportief", zou ik zeggen. ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 4 december 2006 om 15:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze blijven maar dezelfde zever herhalen.
![]() Nu weer de inslag van de B25 in de Empire State Building en de bewering dat de WTC-torens ontworpen waren om de inslag van een vliegtuig te weerstaan. Ik weet echt niet meer hoe vaak deze onzin al weerlegd werd. Ik zal er niet nogmaals in detail ingaan. De believers blijven de onzin toch maar herhalen, de rationele denkers weten wellicht zelf wel de nodige informatie te vinden. Het volstaat het gewicht en de snelheid van de B25 te vergelijken met dat van de Boeing 767 die in de WTC zijn ingeslagen om te beseffen hoe onnozel de vergelijking tussen de twee incidenten is. Maar believers blijven dit maar herhalen, bij gebrek aan beter uiteraard. Voor wat de hoofdingenieur van de WTC erover te vertellen heeft, zie hier. Enkele citaten: Citaat:
![]() |
![]() |
#11292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ALLES weerleggen als je dat zou willen. Je past gewoon je definitie van je bewijs aan NADAT men bewijs geleverd heeft. Verder is het raar dat er voor de "mainstream-theorien" bijna geen enkel PROVEN FACT wordt gevraagd, en voor alternatieve theorien worden er bovenmenselijke bewijzen gevraagd. Het gekke is echter dat de meeste mainstream ideen verre van kloppen en blijken als je gaat spitten en veel alternatieve theorien veel meer hout te snijden. Maar bijna niemand van de 'non-believers' hier is kritisch op mainstream theorien. Vreemd eigenlijk he? my two cents Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon belachelijk hoor. De kosten voor heropbouw zijn gemakkelijk te vinden, behalve op de conspiracy-sites uiteraard. Je houdt absoluut geen rekening met de BELANGRIJKSTE FACTOR, de geleden schade. Jouw "berekening" slaat dus nergens op. Ze is zuiver bedoeld om toch maar "grote winsten" voor Silverstein te toveren. Ze is inderdaad nauwelijks een reactie waard.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 december 2006 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11294 | |
Banneling
|
![]() The Microchip continues to infiltrate daily life
![]() Citaat:
http://networks.silicon.com/lans/0%2...64446%2C00.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11295 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het monoculturele Derde Rijk van de nazi's en van hun fascistische bondgenoten als de ideale, niet door de NWO bezoedelde samenleving voorstellen zegt wel veel over uw eigen politieke voorkeur. Maar ik weet wel dat u daar geen geheim van maakt. (En dat doet in deze discussie weinig ter zake.) Anderzijds zijn Lex en Exodus (en vermoedelijk ook Pindar) ervan overtuigd dat de nazi's wel degelijk zelf ook deel uitmaken van de "NWO". Waarschijnlijk op basis van dezelfde "proven facts"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 december 2006 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voor de derde keer, (zie de topic) weet JIJ hoe groot Silversteins aandeel is in die kosten????? ![]()
![]() |
![]() |
#11300 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet zo dat ik geen vragen heb over 9/11. Er zijn veel aspecten waarvan ik graag zou weten hoe het zit. Alleen de 'antwoorden' die hier gegeven worden zijn veel te makkelijk en op niets gebaseerd. Jullie willen iemand(en) 'aanklagen' voor 9/11. Maar ook bij 'gewone' rechtszaken is het zo dat als één en ander ook op een andere manier gebeurd kan zijn, een feit niet bewezen is. De instorting van WTC 1 en 2 is perfect te verklaren volgens de gangbare natuurkundige wetten. Het is aan de 'aanklagers' te bewijzen dat het anders zit. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Ook over de moord op de Kennedy's heb ik mijn vragen. Maar sluitende alternatieve theorieën heb ik nog nooit gezien. Ondertussen zitten respectievelijk FBI, CIA, KGB. Castro, Miami-cubanen, Maffia, Ku-Klux-Klan en Johnson 'in het complot', in wisselende combinaties en bezettingen. |
|
![]() |
![]() |