![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11281 |
Minister-President
|
![]() Recht en hetero hier. Waarom probeert u constant uw tegenstanders in die twee hokjes te plaatsen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11282 |
Minister-President
|
![]() Hehe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11283 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duidelijk voor ieder die wil zien uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#11285 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
and last but not least, 4. dat dit eigenlijk Effect z'n antwoord is aan Paulus die wou weten op welke manier die vriendin van Effect aan haar vier geplande kinderen ging geraken (!). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11286 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U kan ook een uitzondering zijn, maar in mijn, relatief grote, vriendengroep, ben ik de enige man die dat kan. Bijgevolg ben ik er vrij zeker van dat u minder goed met mensen om kan gaan dan mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11287 |
Minister-President
|
![]() Bij uitbreiding wil ik wel even stellen dat ik inderdaad moeite heb met forums. Negentig procent van de communicatie is non-verbaal. Wanneer je dit wegneemt op een forum krijg je inderdaad dat mensen moeilijker begrepen worden. Voor iemand als mij die iemand in de ogen moet kunnen kijken wanneer hij praat is dat een groot probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11288 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gesprekken IRL gaan er meestal veel beschaafder en minder extremistisch aan toe.
![]() |
![]() |
#11289 |
Minister-President
|
![]() Dat is waar. Maar ik moet wel bemerken dat ik een gelovige altijd van weerwoord voorzie wanneer hij/zij domme uitspraken doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11290 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
U hebt mijn opmerking veel te letterlijk begrepen. In de contekst van onze recente conversatie kan ik onmogelijk met 'met mensen om te gaan' het 'meisjes versieren' en 'feestjes vieren' bedoeld hebben. Eigenlijk bedoelde ik juist wat u zelf geeft toe niet te hebben: de grip op de non-empirische werkelijkheid, bedoelingen en conteksten. De menselijke werkelijkheid is grootendeels non-empirisch. U lijkt bovendien niet door te hebben dat meeste vragen en stellingen op dit forum provocatief of rhetorisch bedoeld zijn en geen 'echt', bevestigend of ontkennend, antwoord behoeven. Daarom stel ik vast ik dat uw manier van denken ergens autistische trekjes vertoont. Laatst gewijzigd door regenboog : 25 augustus 2011 om 19:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11291 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) ik weiger zomaar beledigingen te incasseren. Wanneer u zegt dat ik niet met mensen om kan gaan, geef ik weerwoord. Noem het autisme, noem het eer of noem het irritatie op uw provocerend gedrag... 3) er is geen non-empirische werkelijkheid. Wat you see is what you get. Alles kan tot zijn bouwstenen herleid worden en rationeel geanalyseerd. U beseft dat ons bewustzijn niets meer is dan het gevolg van evolutie, en dat het menselijk gedrag niets meer is dan het programma van een zeer ingewikkelde computer. Ik zie de code achter het mooie programma, niet meer of minder. Dat laatste is zeer controversieel, maar het is de enige manier voor een autist om "normaal" te functioneren. Ik drijf het een heel stuk verder dan de meeste van mijn lotgenoten, maar wel met het resultaat dat ik sociaal perfect functioneer, beter zelfs dan veel "normale" mensen. Veel mensen komen uit de lucht komen vallen wanneer ik mijn "handicap" vermeld. Op een forum valt het blijkbaar een stuk meer op dan in het echt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11292 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11293 |
Minister-President
|
![]() Right back at ya
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11294 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Bovendien, ik denk echt dat uw aanwezigheid een verrijking voor dit forum is. Dit meen ik zonder enige bijbedoelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11295 |
Minister-President
|
![]() Thanks
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, roep uw bewaarder - of hoe dat dit dan ook mag heten in de instelling waar je verblijft, en zeg hem dat ze je medicijn vergeten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#11298 |
Minister-President
|
![]() Laten we lekker grof worden ... Ik weet tenminste wat ik heb, en ik heb ermee leren leven. Misschien kunt gij best ook eens naar een psychiater gaan. Psychopathie lijkt me een goede diagnose voor u. Daar bestaat echter geen medicijn voor, uw type mensen hoort thuis in een isoleercel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11299 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of beter je begrijpt het punt gewoon niet. Jij haalt de term 'contraproductief' aan. Je kan alleen maar stellen dat iets contraproductief is als een actie/gedrag/etc een vooropgesteld iets tegen zou tegenwerken. Bij deze is er niks vooropgesteld. De link 'actie/gedrag : relatie -> vooropgesteld iets : voortplanting' is er gewoon niet tenzij men net uit gaat van een traditioneel hetero(relatie)-plaatje dus. Bovendien is het helemaal niet waar dat een homo-relatie, of zelf bij uitbreiding homoseksualiteit ( als levenshouding dus niet als daad ) , het onmogelijk of moeilijker zou zijn zich voor te planten. Laatst gewijzigd door praha : 25 augustus 2011 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |