![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit zo eens gehoord over een volledig normale jongen die mentaal gehandicapte ouders had, en voor hen zorgde. Is dat ook zo in jouw geval ? Laatst gewijzigd door meneer : 8 februari 2014 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11362 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus ja, volgens mij zijn wij meermaals bezocht. Ik heb jammer genoeg geen foto kunnen nemen, en had het fysiek bewijs misschien toch beter kunnen aanvaarden. Maar wél ben ik bereid een getuigenis af te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het waren waarschijnlijk getuigen van Jehovah, geen Aliens hoor, wees maar niet ongerust. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11365 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien shape-shifters ? Tenslotte zijn ze hier al héél lang tussen ons hee. Volgens niburu. Toch bedankt om mij gerust te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Woon je in een verlaten buurt, een stil en donker straatje ? Aliens gaan namelijk graag zo discreet als mogelijk te werk. Best is een geladen geweer naast je in bed te leggen, en te schieten zogauw je verdachte geluiden hoort in huis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11368 |
Banneling
|
![]() Ah, onze katten-killer komt ook wat zeveren in de Alien-draad, met de fanatiek sceptische zagemannen...
![]() Laat mij eens raden, jij gelooft zeker niet dat Aliens onze aarde bezoeken ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11370 |
Banneling
|
![]() Juist, zij voeren experimenten op je uit door giftige kaka in je kleinburgerlijk tuintje te dumpen, Demper. Straks breken over je hele lichaam geelgroene harige etterpuisten uit Dumper, arme stumper, waar wormen uitkruipen die je vlees verslinden terwijl de zwerfkatten er bij staan en zich een kriek lachen !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man, man toch. Laat gewoon weten wat uw bron is, en vooral hoe die boodschappen uit Acturistan worden verstuurd. Want voor zover ik wordt hun regio nog niet gedekt door BPost en DHL. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11373 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Lees verder op de site. Zéér belangrijk voor jouw verdere ontwikkeling, Antoon ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Star Trek, maar dan omgekeerd. Zij hebben ons ontdekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Garbage in, garbage out, nietwaar? In elk geval : als er een bewoonde planeet Troll bestaat, sta jij met stip bovenaan als afgezant van deze planeet. Vermoedelijk zijn ze het daar nu noch altijd aan het vieren dat ze jou zo vakkundig hebben geloosd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hi, "I'm Mork from Ork"
![]()
![]() |
#11378 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nanoo Nanoo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11380 |
Staatssecretaris
|
![]() Een buitenaardse beschaving die zo enorm ontwikkeld is dat ze tot hier kunnen reizen zou het uiteraard niet nodig hebben om stiekem, maar aan de lopende band, experimenten om ons mensen uit te voeren. Die dreiging bestaat enkel in het fantasiewereldje van amoeben als Meneer.
|
![]() |
![]() |