![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou eigenlijk niet meer zo van thrillers. Tegenwoordig doe ik zelfs mijn ogen toe als ze in een brave doktersserie iemand opereren en er een beetje bloed te zien is. Ik begin flauw te worden ...
![]()
![]() |
#11362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarschijnlijk bij uw aanstekers in één van de jaszakken van uw vrienden... Komt wel boven water... ![]() Mor toch...Sterkte met het verlies, hopelijk heeft de eerlijke vinder de zevende hemel gezien met uwe polm.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Zie het weeral, 't is weer dezelfde die de boel hier moet volspammen...
![]() Of ging dezen draad toe en ging de befaamde (beruchte) D-draad terug opengezet worden voor trollvrij trollen en spammen??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Was terecht gekomen, ik snap ook niet goed hoe ie lag waar ie lag... muhhenheheuhen. Kzen blij dat ge terug zijt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dafür habe ich ein lied: http://hetwokpanmonster.be/ich_habe_24-6-2015_11025.mp3 ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 juni 2015 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel k&k staat vol met de laatste forumbattle...
![]() Nu ja, dat komt hier wel meer voor. Zolang Eno en Knuppel na den battle nog aan den toog een tas thee kunnen drinken is 't goe... Geen van de twee drinkt een pint geloof ik dus 't kan zelfs nog in de forumtaverne, dan blijft de forumkroeg lekker ruiken naar verschaald bier en smoor ipv kamillethee... ![]() Voor de rest krijgt iedereen in deze draad een slecht spamrapport, zo weinig moeite gedaan om bladzijden te vullen... ![]() Voor straf allemaal1000 keer posten "ik zal meer spammen"... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hey Cookie, alles goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van klojo kan 'k niet verwachten dat hij 1000 keer post want die mag eigenlijk niets doen, mss een secretaresse zoeken die full time kan forummen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe nutteloos is een laptop nu eigenlijk, als ge eindelijk buiten zit is z'n batterij leeg... Rommel...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep , zo zot als een vliegende draaideur , dus alles is ok
![]() Hoe vond je het liedje ?? ![]() 2.min.4.sec. ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's wel eerder laat dat uw frankske gevallen is ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Komt hier efkes terug en begint al direkt straffen uit te delen ...
![]() |
![]() |
#11378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'k Zou 't eigenlijk een ietske trager willen spelen maar 'k heb er geen idee van hoe 'k da kan instellen. Met cassetjes kon je dat bandje nog wat tegenhouden... ![]() 't Geeft zo'n beetje een meer dreamy/psychedelic-achtige relaxte sound die helemaal rond de kamer gaat. ![]() Wel keitof ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertragen ??
Download audacity , en dan kan het je vertrager , versnellen , tonen verlagen of verhogen , nog zwevender , enz .... http://audacityteam.org ivm het relaxe muziekje: Ik loop wel meer met zulke ideeën in mijne kop ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 juni 2015 om 17:53. |
![]() |
![]() |