Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 maart 2017, 07:08   #1121
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zo'n lieve en zachte man heeft een sterke vrouw nodig.
Misschien een psychotherapist.
https://www.youtube.com/watch?v=s1PMZnpHIB4
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 11:39   #1122
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Blijkbaar is hier een moraliteitsverslag aan de gang die de straf zal bepalen.
Niet de inbreuk op de wetgeving.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 11:59   #1123
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Blijkbaar is hier een moraliteitsverslag aan de gang die de straf zal bepalen.
Niet de inbreuk op de wetgeving.
Dat komt er van als ge zoals JB de specialiteit hebt moraalprediker te spelen. Het is te mooi nu die kans te laten liggen. Il a été pris la main dans le sac!
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 12:27   #1124
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat komt er van als ge zoals JB de specialiteit hebt moraalprediker te spelen. Het is te mooi nu die kans te laten liggen. Il a été pris la main dans le sac!
Le slip, man... la main dans le slip.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 maart 2017 om 12:28.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 12:33   #1125
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Le slip, man... la main dans le slip.
In het verbloemd frans: la main au panier (grab the pussy)
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:00   #1126
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Als ik in Azie ben is het om te werken. Ik heb niets te maken met drug of sextoerisme. Ik vind beide verwerperlijk. Het is waarschijnlijk uw stijl maar niet de mijne.
Wat ben jij een saaie mens zeg
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:27   #1127
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat weet jij gewoon niet, je mag zo stilaan stoppen met liegen daarover.



Ik ben zeer mild voor wie het verdiend.
Ik ga geen mensen verdedigen, vrienden of niet, die in de gevangenis draaien of door extreme domheid of omdat ze een schimmige constructie hebben opgezet waarvan ze de wereld denken te mogen wijsmaken dat ze van niets wisten.
Wel Luk Alloo heeft zijn dossier ingekeken.
Ik verdedig mensen, vrienden of niet, die onterecht in de gevangenis zitten,. U wil ze dieper de put induwen, gewoon omdat zijn standpunten U niet aanstaan. Maar goed, ik denk dat dat voor de overgrote meerderheid van degene die deze draad lezen al lang duidelijk is.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:28   #1128
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.613
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zijn vrouw had dat Hollands Kieken het huis nooit binnen gelaten.).
90% van de mensen uit zijn geboortestreek zou ook 2 keer nadenken alvorens aan een Nederlander te verhuren.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:28   #1129
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zegt meer over de middens waarin jij je begeeft....
Die zaken zie je gewoon als je diec landen bezoekt...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:33   #1130
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zijn vrouw had dat Hollands Kieken het huis nooit binnen gelaten. Dat, Tommy boy, is de nuance die jij tracht te verdoezelen misschien?
Daar en in de broek van uw kunstenaar ligt de basis van Bollen zijn fait divers avontuur.
Naïef? Duidelijk... volgens wat ik hier lees sinds een paar jaar is dat duidelijk ook uw eigen specialiteit.
Behalve in de persoonlijke sfeer als het om meer gaat dan babbelend de do-gooder uithangen.
Dan, volgens jouw eigen woorden hier, is 't meer van: klopt d'erop, kwestie van U te doen respecteren, nietwaar Tommy Lad?

Nu: Gipsy vindt illegale drugs & handel een 100% NO-GO, blijkbaar zonder uitzondering. Ik ga akkoord zonder evenwel even extreem als Gipsy te denken.
Maar: een dame afkloppen om jezelf zogenaamd te doen respecteren: daar word ik pas extreem non-tollerant van. Te wijten aan opvoeding misschien. Wie zal 't zeggen?
Zo iemand hoort thuis in dat meer radicale deel van die gevangenis in La Paz: you got my drift, 'Tommy'?
Er is inderdaad verschil tussen een naïeve idioot die zijn verstand 'kunstig' etaleerde ter hoogte van zijn kloten en jouw handelingen die jezelf hier trots postte.

Trouwens, je constante krenkende en denigrerende verwijzing naar G. zijn Chinese echtgenote is een bewijsje te meer van je eigen kotsmisselijke persoonlijkheid, voor zover dat nog moest bewezen worden.
En dat zeg ik niet omdat mijn eigen echtgenote van hetzelfde merk is, Mr. Tommy-mot-d'erop. (rode driehoekje: zie links).
Ik ga veel naar Azië en zie wat ik zie, oude westerlingen met jonge Aziatische vrouwen. Het is voor hun schone ogen. Ware liefde, niet waar?

Ik heb nog nooit een dame geslagen tenzij uit zelfverdediging, omdat ik bijvoorbeeld bijna levend verbrand werd...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:33   #1131
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zijn vrouw had dat Hollands Kieken het huis nooit binnen gelaten. Dat, Tommy boy, is de nuance die jij tracht te verdoezelen misschien?
Daar en in de broek van uw kunstenaar ligt de basis van Bollen zijn fait divers avontuur.
Naïef? Duidelijk... volgens wat ik hier lees sinds een paar jaar is dat duidelijk ook uw eigen specialiteit.
Behalve in de persoonlijke sfeer als het om meer gaat dan babbelend de do-gooder uithangen.
Dan, volgens jouw eigen woorden hier, is 't meer van: klopt d'erop, kwestie van U te doen respecteren, nietwaar Tommy Lad?

Nu: Gipsy vindt illegale drugs & handel een 100% NO-GO, blijkbaar zonder uitzondering. Ik ga akkoord zonder evenwel even extreem als Gipsy te denken.
Maar: een dame afkloppen om jezelf zogenaamd te doen respecteren: daar word ik pas extreem non-tollerant van. Te wijten aan opvoeding misschien. Wie zal 't zeggen?
Zo iemand hoort thuis in dat meer radicale deel van die gevangenis in La Paz: you got my drift, 'Tommy'?
Er is inderdaad verschil tussen een naïeve idioot die zijn verstand 'kunstig' etaleerde ter hoogte van zijn kloten en jouw handelingen die jezelf hier trots postte.

Trouwens, je constante krenkende en denigrerende verwijzing naar G. zijn Chinese echtgenote is een bewijsje te meer van je eigen kotsmisselijke persoonlijkheid, voor zover dat nog moest bewezen worden.
En dat zeg ik niet omdat mijn eigen echtgenote van hetzelfde merk is, Mr. Tommy-mot-d'erop. (rode driehoekje: zie links).
Ik ga veel naar Azië en zie wat ik zie, oude westerlingen met jonge Aziatische vrouwen. Het is voor hun schone ogen. Ware liefde, niet waar?

Ik heb nog nooit een dame geslagen tenzij uit zelfverdediging, omdat ik bijvoorbeeld bijna levend verbrand werd...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:36   #1132
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Als je niet in je eigen levensonderhoud kan voorzien, zal je veel sneller in de miserie geraken.

Als Johan nu in de gevangenis zit, is dat niet door één stomme vergissing, maar door een hele reeks: de keuze van zijn carriere, de keuze van zijn woonplaats, de keuze om te blijven als zijn vrouw het is afgebold, de keuze van een kamer te verhuren zodat hij nietsnut kan blijven in plaats van in het echt te gaan werken.
Iedereen is vrij om z'n leven te leiden. Echter, dat is geen reden om hem 25 jaar in een Boliviaanse gevangenis te laten opsluiten.
Ik kan me niet voorstellen dat U nooit domme beslissingen hebt genomen in uw leven. Wel, als U ooit in een gelijkaardige situatie zou belanden, zou U dan niet geholpen willen worden?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:38   #1133
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Blijkbaar is hier een moraliteitsverslag aan de gang die de straf zal bepalen.
Niet de inbreuk op de wetgeving.
Het is gewoon een kwestie van geld in Bolivië, en hier van lijkenpikkers op dit forum die zich goed voelen bij het ongeluk van een andere "forumnaar".
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:39   #1134
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die zaken zie je gewoon als je diec landen bezoekt...
Uw obsessie doet vermoeden dat ge meer doet dan zien.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:41   #1135
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

doet me een beetje denken aan de "perruchen" die ik had. Als er ene ziek is, pikken de andere hem dood. Wel zo'n mentaliteit zie je bij sommige hier.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 18:44   #1136
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Uw obsessie doet vermoeden dat ge meer doet dan zien.
Toen ik geen relatie had ben ik uiteraard naar de meisjes van plezier geweest.
MAAR ben nooit met een minderjarige mee geweest, ook niet toen ik zelf amper 19 was. Maar wel heel veel zaken gezien.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 19:27   #1137
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Toen ik geen relatie had ben ik uiteraard naar de meisjes van plezier geweest.
MAAR ben nooit met een minderjarige mee geweest, ook niet toen ik zelf amper 19 was. Maar wel heel veel zaken gezien.
Ik heb niets tegen prostitutie maar het is mijn ding niet. Normaal in Bangkok heb ik een hotel iets buiten het centrum maar begin deze week moest ik verschillende afspraken afwerken tegen Sukhumvit. Om tijd te winnen en niet steeds te moeten terugkomen heb ik een hotel genomen in de Nana buurt. Ik wist dat die buurt er voor gekend is maar had geen flauw idee dat het zo erg was. Zuipende mannen in bars zonder voorgevel met hoeren langs alle kanten. Het ene "massage" salon naast het andere. Voortdurend aangeklampt worden. Goed voor één keer maar volgende keer wordt het weer mijn normaal hotel.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 20:08   #1138
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het is gewoon een kwestie van geld in Bolivië, en hier van lijkenpikkers op dit forum die zich goed voelen bij het ongeluk van een andere "forumnaar".
Het is een kwestie van het gerecht in Bolivie zijn beloop te laten, het vooraf al afdoen als corrupt is gewoon te gemakkelijk. Met die mentaliteit is elke misdadiger in Bolivie zo onschuldig als een pasgeboren baby.

En Bollen is (nog) geen lijk, er kan dus geen sprake zijn van lijkenpikkerij, maar wel een zich goed voelen bij een duidelijk geval van immanente gerechtigheid waarbij de meest moraliserende "forumnar" in realiteit de man met de zowat minste moraal blijkt te zijn van ons allemaal.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 20:35   #1139
Reverberation
Minister-President
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 4.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het is een kwestie van het gerecht in Bolivie zijn beloop te laten, het vooraf al afdoen als corrupt is gewoon te gemakkelijk. Met die mentaliteit is elke misdadiger in Bolivie zo onschuldig als een pasgeboren baby.

En Bollen is (nog) geen lijk, er kan dus geen sprake zijn van lijkenpikkerij, maar wel een zich goed voelen bij een duidelijk geval van immanente gerechtigheid waarbij de meest moraliserende "forumnar" in realiteit de man met de zowat minste moraal blijkt te zijn van ons allemaal.
En dat is het erectiepunt van onze alwetende filmster en rechter.



Meer hoeft men niet te weten.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 20:37   #1140
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het is een kwestie van het gerecht in Bolivie zijn beloop te laten, het vooraf al afdoen als corrupt is gewoon te gemakkelijk. Met die mentaliteit is elke misdadiger in Bolivie zo onschuldig als een pasgeboren baby.

En Bollen is (nog) geen lijk, er kan dus geen sprake zijn van lijkenpikkerij, maar wel een zich goed voelen bij een duidelijk geval van immanente gerechtigheid waarbij de meest moraliserende "forumnar" in realiteit de man met de zowat minste moraal blijkt te zijn van ons allemaal.
Zoals een pastoor die vanop zijn preekstoel moraliseert en verketterd maar die gepakt wordt terwijl de misdienaartjes hem pijpen. I love it, wat een afgang! Om duimen en vingers af te likken.

La vengeance est un plat qui se mange froid!
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be