Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 17 april 2005, 07:41   #1121
DeoSolis
Schepen
 
DeoSolis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: vlaanderen
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
[size=3]Een verwijt dat dikwijls terug komt is dat rijken rijk zijn geworden door 1/ zelf niet te werken en 2/ hun werknemers uit te buiten.[/size]

[size=3]Ik vindt het intriest dat men zo 'n eng beeld heeft van economie. De stelling van jullie is dat alleen arbeid welstand tot stand brengt. Dat arbeid de enige productiefactor is. Het is begrijpelijk want het is jullie productiefactor.[/size]

[size=3]Wat ik onbegrijpelijk vindt is dat rijk worden poepsimpel is door eenvoudigweg een bedrijf op te richten, mensen aan te nemen en dan achterover te liggen en wachten tot het geld binnenrolt. Waarom doen er dat dan zo weinig? Waarom gaan er dan zoveel in faling? Het is toch gewoon niets doen en anderen brengen het geld op uw schoot![/size]
Het is absoluut niet poepsimpel om rijk of succesvol te worden, want daar zijn veel te veel factoren waar men rekening moet mee houden.
Het is ook zeer naief te denken dat het altijd aan jezelf ligt ,of je nu succesvol bent of niet.Want de factor geluk is nog altijd het belangrijkste.
DeoSolis is offline  
Oud 17 april 2005, 08:28   #1122
Bece
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Limburg
Berichten: 2.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Gezien ik nu zowat 18 h per dag met het vierde wereld syndicaat bezig ben (zonder tegenzin overigens ) en dus meer dan bijna 70 percent van mijn tijd, vind ik mensen die slechts 30 percent van hun tijd productief zijn maar luiaards !
Ik ben nu ook 18uur /dag bezig, maar ik noem dat hobbyen en niet werken. Werken is iets dat je moet doen voor den brode.
__________________
Democraat in hart en nieren. http://users.telenet.be/brov Laatst bijgewerkt op 09/2011
Bece is offline  
Oud 17 april 2005, 08:39   #1123
Bece
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Limburg
Berichten: 2.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
[size=3]Een verwijt dat dikwijls terug komt is dat rijken rijk zijn geworden door 1/ zelf niet te werken en 2/ hun werknemers uit te buiten.[/size]

[size=3]Ik vindt het intriest dat men zo 'n eng beeld heeft van economie. De stelling van jullie is dat alleen arbeid welstand tot stand brengt. Dat arbeid de enige productiefactor is. Het is begrijpelijk want het is jullie productiefactor.[/size]

[size=3]Wat ik onbegrijpelijk vindt is dat rijk worden poepsimpel is door eenvoudigweg een bedrijf op te richten, mensen aan te nemen en dan achterover te liggen en wachten tot het geld binnenrolt. Waarom doen er dat dan zo weinig? Waarom gaan er dan zoveel in faling? Het is toch gewoon niets doen en anderen brengen het geld op uw schoot![/size]
Net zoals een dief heeft deze die rijk geworden is door gewetensloosheid en geluk (80%) en veel uurtjes maken ( 20% overwegend met smoesjes te verkopen, te vreten en te zuipen ) een excuus voor hun rijkdom. Een dief kan ook zeggen dat zijn beroep veel vraagt en grote risicos meebrengt en dat hij dus in verhouding veel moet verdienen. Witteboorden kriminaliteit is niet beter dan andere kriminaliteit en iemand die bvb. de belastingen, al (door aangepaste wetten die zijn soortgenoten hebben gemaakt) of niet legaal, oplicht is net zo'n krimineel als deze die inbreekt in mijn huis en mijn spullen meeneemt. Maar zeg dat niet tegen een ondernemer.
Mensen met een groot gevoel voor eerlijkheid en rechtvaardigheid , het zogenaamde geweten, worden dus nooit ondernemer (of zij gaan failliet) en dus ook nooit rijk. Tenzij ze de lotto winnen natuurlijk.
__________________
Democraat in hart en nieren. http://users.telenet.be/brov Laatst bijgewerkt op 09/2011
Bece is offline  
Oud 17 april 2005, 08:45   #1124
DeoSolis
Schepen
 
DeoSolis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: vlaanderen
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
Net zoals een dief heeft deze die rijk geworden is door gewetensloosheid en geluk (80%) en veel uurtjes maken ( 20% overwegend met smoesjes te verkopen, te vreten en te zuipen ) een excuus voor hun rijkdom. Een dief kan ook zeggen dat zijn beroep veel vraagt en grote risicos meebrengt en dat hij dus in verhouding veel moet verdienen. Witteboorden kriminaliteit is niet beter dan andere kriminaliteit en iemand die bvb. de belastingen, al (door aangepaste wetten die zijn soortgenoten hebben gemaakt) of niet legaal, oplicht is net zo'n krimineel als deze die inbreekt in mijn huis en mijn spullen meeneemt. Maar zeg dat niet tegen een ondernemer.
Mensen met een groot gevoel voor eerlijkheid en rechtvaardigheid , het zogenaamde geweten, worden dus nooit ondernemer (of zij gaan failliet) en dus ook nooit rijk. Tenzij ze de lotto winnen natuurlijk.
gelegaliseerde criminaliteit in feite
DeoSolis is offline  
Oud 17 april 2005, 09:04   #1125
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
Net zoals een dief heeft deze die rijk geworden is door gewetensloosheid en geluk (80%) en veel uurtjes maken ( 20% overwegend met smoesjes te verkopen, te vreten en te zuipen ) een excuus voor hun rijkdom. Een dief kan ook zeggen dat zijn beroep veel vraagt en grote risicos meebrengt en dat hij dus in verhouding veel moet verdienen. Witteboorden kriminaliteit is niet beter dan andere kriminaliteit en iemand die bvb. de belastingen, al (door aangepaste wetten die zijn soortgenoten hebben gemaakt) of niet legaal, oplicht is net zo'n krimineel als deze die inbreekt in mijn huis en mijn spullen meeneemt. Maar zeg dat niet tegen een ondernemer.
Mensen met een groot gevoel voor eerlijkheid en rechtvaardigheid , het zogenaamde geweten, worden dus nooit ondernemer (of zij gaan failliet) en dus ook nooit rijk. Tenzij ze de lotto winnen natuurlijk.
Dat is toch een verkeerd beeld dat je neerzet hoor.
De meeste ondernemers, niet allen maar de meesten halen hun succes door correct te zijn!
Het begint bij een duidelijke offerte/meestal gratis aangeboden
De klant ziet van tevoren wat juist hoeveel kost en dat is ook meestal een vaste prijs.
Als het werk gedaan is wordt dat samen met de klant eens flink nagezien, opmerkingen worden meteen behandeld.
Er is nog altijd een verschil in voor of nadeel tussen werk in regie, en werk op vaste prijs. Ja als je met een vaste prijs wat uren sneller gedaan hebt heb je wat meer verdiend. Omgekeerd, als je dan door tegenslag een dag of wat langer bezig bent zit je al geld toe te steken meestal. Vreemd dat de klant dan nooit iets zegt natuurlijk. Dat ze meestal mogen profiteren van een gratis crediet van 30 tot 90 dagen klappen ze ook niet van en stellen uit eigen houtje vaak genoeg nog eens 90 dagen er bij. Voor de ondernemer, met wat werkvolk is dat 6 maand, doe dat alle dagen en je mag een flinke kas hebben om dat te financieren allemaal.

Louche meestal is die welke bv dure en grote advertentie zetten van streek naar streek en eenmalige klanten zoeken.
Ze proberen u een werk aan m² te verkopen of zo en laten de addertjes open, geen duidelijke offerte of bij schatting, meestal geen erkenningsnr ook en zulke zaken.
Als gij als klant zegt "doe maar, prijs speelt geen rol als het maar gedaan is?" Tja oké.
Ik heb ooit eens een aannemer gekend en die kreeg van een blinde blanco cheque's die hij zelf mocht invullen. En invullen deed hij! Ze hebben er hem voor binnengestoken zelfs. (ikke dus niet)
Mambo is offline  
Oud 17 april 2005, 10:05   #1126
Bece
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Limburg
Berichten: 2.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Dat is toch een verkeerd beeld dat je neerzet hoor.
Benieuwd hoeveel, niet ondernemers, het daar mee eens zijn.
Citaat:
De meeste ondernemers, niet allen maar de meesten halen hun succes door correct te zijn!
Maar die zijn dan ook niet rijk en hebben moeite om het hoofd boven water te houden.

Citaat:
Het begint bij een duidelijke offerte/meestal gratis aangeboden
De klant ziet van tevoren wat juist hoeveel kost en dat is ook meestal een vaste prijs.
Tot je uiteraard de kleine lettertjes op de achterkant (liefst nog in nauwelijks leesbaar schrift) hebt gelezen.
Citaat:
Als het werk gedaan is wordt dat samen met de klant eens flink nagezien, opmerkingen worden meteen behandeld.
Als je tot de gelukkigen behoord en nog niet betaald hebt.
Citaat:
Er is nog altijd een verschil in voor of nadeel tussen werk in regie, en werk op vaste prijs. Ja als je met een vaste prijs wat uren sneller gedaan hebt heb je wat meer verdiend. Omgekeerd, als je dan door tegenslag een dag of wat langer bezig bent zit je al geld toe te steken meestal. Vreemd dat de klant dan nooit iets zegt natuurlijk. Dat ze meestal mogen profiteren van een gratis crediet van 30 tot 90 dagen klappen ze ook niet van en stellen uit eigen houtje vaak genoeg nog eens 90 dagen er bij. Voor de ondernemer, met wat werkvolk is dat 6 maand, doe dat alle dagen en je mag een flinke kas hebben om dat te financieren allemaal.
Dan heb ik altijd al pech gehad. Bij mij werd meestal boter bij de vis gevraagd en een flink deel op voorhand.
Citaat:
Louche meestal is die welke bv dure en grote advertentie zetten van streek naar streek en eenmalige klanten zoeken.
Ze proberen u een werk aan m² te verkopen of zo en laten de addertjes open, geen duidelijke offerte of bij schatting, meestal geen erkenningsnr ook en zulke zaken.
Als gij als klant zegt "doe maar, prijs speelt geen rol als het maar gedaan is?" Tja oké.
Ik heb ooit eens een aannemer gekend en die kreeg van een blinde blanco cheque's die hij zelf mocht invullen. En invullen deed hij! Ze hebben er hem voor binnengestoken zelfs. (ikke dus niet)
Goed voor U.
__________________
Democraat in hart en nieren. http://users.telenet.be/brov Laatst bijgewerkt op 09/2011
Bece is offline  
Oud 17 april 2005, 10:25   #1127
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
Benieuwd hoeveel, niet ondernemers, het daar mee eens zijn.
Maar die zijn dan ook niet rijk en hebben moeite om het hoofd boven water te houden.
Tussen al het koren zit er kaf nietwaar?
Een echte zelfstandige, de echte hé die bekijken eerst het werk en dan pas het geld! t'is daarom dat correct werken altijd vruchtbare grond aflevert.


Citaat:
Tot je uiteraard de kleine lettertjes op de achterkant (liefst nog in nauwelijks leesbaar schrift) hebt gelezen.
Algemene verkoopsvoorwaarden, het is de belgische wet die altijd primeert. Ik heb ze er nog maar onlangs laten opzetten trouwens. Ik werkte zonder en baseerde me op de belgische wetgeving terzake. Nooit problemen mee gehad.

Citaat:
Als je tot de gelukkigen behoord en nog niet betaald hebt.
Dan heb ik altijd al pech gehad. Bij mij werd meestal boter bij de vis gevraagd en een flink deel op voorhand.
Goed voor U.
t' één werk is het andere niet.
Bij grotere werken worden de kosten al zoveel mogelijk op voorhand geind, om dergelijke toestanden te minimaliseren natuurlijk.
Omdat we dat al een beetje kennen als de betalingen op tafel komen!
Hebt ge liever dat we failliet gaan omdat de klant plots "dringend" op reis moet gaan toch?
Een voorschot is ook een vorm van akkoord nietwaar?
(t' zijn er zo bij die durven zeggen achteraf "ik heb u dat niet gevraagd!" )
Mambo is offline  
Oud 17 april 2005, 11:34   #1128
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
Ik ben nu ook 18uur /dag bezig, maar ik noem dat hobbyen en niet werken. Werken is iets dat je moet doen voor den brode.
Vrijwillig werken is in jouw ogen niet werken? Je zou eens moeten weten hoeveel zinvol en onmisbaar werk er verzet wordt door mensen die zich vrijwillig inzetten.
debbie is offline  
Oud 17 april 2005, 14:06   #1129
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Vrijwilligerswerk is zielige waanzin.
Ik trap daar niet in.

Mensen die zelf kiezen van bepaalde dingen te doen, die zij graag doen, in de tijd die hun past, is niet werken.

Dat is hobby-isme.

Die moeten niet komen kankeren.
Don Quichote is offline  
Oud 17 april 2005, 14:12   #1130
Lutifer
Gouverneur
 
Lutifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Locatie: Poperinge
Berichten: 1.324
Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

don quichote , danke voor de reactie maar heb je eigenlijk mijn bericht gelezen?
dit gaat niet over vrijwilligerswerk of niet
probeer het nog eens te lezen , als je vragen hebt omdat iets niet duidelijk is, stel ze gerust
groetjes Lutifer
__________________
Lutifer maakt werk van Het Mysterie !
Lutifer is offline  
Oud 17 april 2005, 14:13   #1131
Lutifer
Gouverneur
 
Lutifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Locatie: Poperinge
Berichten: 1.324
Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

en oeps don quichote , mijn excuses, ik zat er zelf dik naast :d
ik postte een ander bericht en dacht dat jouw reactie daarop sloeg
__________________
Lutifer maakt werk van Het Mysterie !
Lutifer is offline  
Oud 17 april 2005, 15:23   #1132
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer
en oeps don quichote , mijn excuses, ik zat er zelf dik naast :d
ik postte een ander bericht en dacht dat jouw reactie daarop sloeg
Lees eens een paar post van DQ en je zal zien dat je excuses wellicht overbodig waren.
Kijk ook eens naar zijn handtekening ! Heeft ze er zelfs speciaal voor ons ingezet !
De ergste vijand van de armen is loyaliteit koesteren tav de verkeerde personen.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 april 2005 om 15:28.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 17 april 2005, 15:32   #1133
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

En uit solidariteit met de A-denkers = een authentieke armenvereniging uit Menen hier een koppeling naar de oproep die ze zopas hier plaatsten. http://forum.politics.be/showthread.php?t=32351

Het vierde wereld syndicaat verklaard zich in deze uitdrukkelijk solidair met de A -denkers en alle andere locale verenigingen die de komende maanden zullen gaan muiten binnen het vlaams netwerk voor verenigingen waarin de armen [size=4]het woord in de mond wordt gelegd.[/size]
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 april 2005 om 15:32.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 17 april 2005, 19:49   #1134
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
Ik ben nu ook 18uur /dag bezig, maar ik noem dat hobbyen en niet werken. Werken is iets dat je moet doen voor den brode.
Het vierde wereld syndicaat is iets dat wij armen MOETEN doen - het alternatief is stillaan maar zeker wegkwijnen. Neemt niet weg dat ik het graag doe - maar een hobby ? Misschien toch wel ja
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 17 april 2005, 21:50   #1135
malinois
Gouverneur
 
malinois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
[size=3]Een verwijt dat dikwijls terug komt is dat rijken rijk zijn geworden door 1/ zelf niet te werken en 2/ hun werknemers uit te buiten.[/size]

[size=3]Ik vindt het intriest dat men zo 'n eng beeld heeft van economie. [/size]
Uw eng beeld van de werkloze, de werknemer en de zorgbehoevende vind ik anders ook intriest.
malinois is offline  
Oud 18 april 2005, 10:43   #1136
Jezus Christus
Burger
 
Jezus Christus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2005
Berichten: 122
Stuur een bericht via MSN naar Jezus Christus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
[size=3]Een verwijt dat dikwijls terug komt is dat rijken rijk zijn geworden door 1/ zelf niet te werken en 2/ hun werknemers uit te buiten.[/size]

[size=3]Ik vindt het intriest dat men zo 'n eng beeld heeft van economie. De stelling van jullie is dat alleen arbeid welstand tot stand brengt. Dat arbeid de enige productiefactor is. Het is begrijpelijk want het is jullie productiefactor.[/size]

[size=3]Wat ik onbegrijpelijk vindt is dat rijk worden poepsimpel is door eenvoudigweg een bedrijf op te richten, mensen aan te nemen en dan achterover te liggen en wachten tot het geld binnenrolt. Waarom doen er dat dan zo weinig? Waarom gaan er dan zoveel in faling? Het is toch gewoon niets doen en anderen brengen het geld op uw schoot![/size]
De economie is er voor de mens en niet de mens voor de economie.
__________________
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE]
Jezus Christus is offline  
Oud 18 april 2005, 12:24   #1137
Marco
Parlementslid
 
Marco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2004
Locatie: Waasland
Berichten: 1.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jezus Christus
De economie is er voor de mens en niet de mens voor de economie.
Economie is eten op de plank. Ik denk dat dit onlosmakelijk verbonden is met het feit dat we dieren zijn. Het één kan niet zonder het andere.
Het verwerpelijke is dat sommigen vinden dat anderen voor hen moeten zorgen. Hun eten op je eigen plank.
__________________
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel.
Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen.
Marco is offline  
Oud 18 april 2005, 12:28   #1138
Marco
Parlementslid
 
Marco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2004
Locatie: Waasland
Berichten: 1.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
Uw eng beeld van de werkloze, de werknemer en de zorgbehoevende vind ik anders ook intriest.
Doe eens net als ik en geef eens aan wat je intriest vindt aan mijn beeld. Anders is het niets meer dan een mening. Graag wat feiten. Dan kan ik u antwoorden. Het is iets te gratuit.
__________________
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel.
Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen.
Marco is offline  
Oud 18 april 2005, 14:35   #1139
Jezus Christus
Burger
 
Jezus Christus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2005
Berichten: 122
Stuur een bericht via MSN naar Jezus Christus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
Economie is eten op de plank. Ik denk dat dit onlosmakelijk verbonden is met het feit dat we dieren zijn. Het één kan niet zonder het andere.
Het verwerpelijke is dat sommigen vinden dat anderen voor hen moeten zorgen. Hun eten op je eigen plank.
Niet alleen van brood leeft de mens. Het is daarin net dat hij anders is dan de andere levende wezens.
__________________
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE]

Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 18 april 2005 om 14:37.
Jezus Christus is offline  
Oud 18 april 2005, 14:43   #1140
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco in een andere thread
Ik heb mij niet kunnen inhouden en zodoende heb ik nu opnieuw personeel in een andere branche. [size=3]Weetje, zaken doen is helemaal niet zo moeilijk. Personeelsbeleid daarentegen is toch 90% van de problemen die opgelost moeten worden[/size].
of maw het bewijs dat de meeste werkgevers wel degelijk luiaards zijn; die zelf helemaal niet productief zijn doch zich louter bezig houden met anderen te commanderen.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be