![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sinds de import van moslimallochtonen in Europa enkele decennia geleden is begonnen, is hun aandeel in de criminaliteit méér dan evenredig gestegen, in verhouding tot hun bevolkingsaandeel.
Dit aantonen ? Zie de misdaadstatistieken. En u ? Kunt u aantonen dat het zgn autochtone racisme voorafging aan de criminele verrijking door het gestelde moslimracisme ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 december 2011 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 |
|
![]() Zo belangrijk zijn die mannen nu ook niet.
![]() |
#1124 | |||
|
![]() Citaat:
En zolang ze niet aan de macht komen blijft de vrije meningsuiting nog altijd gelden in België. Tot spijt van wie het benijdt. Citaat:
Ik praat met mensen, en voor de meesten is afkomst irrelevant bij het behandelen van de medemens. Anderen laten afkomst wel meespelen en behandelen wie niet uit hun dorp afkomstig is als een mindere. En dat is per definitie racistisch. Citaat:
En zolang die persoon daar niet op ageert is er voor mij geen probleem.
![]() |
![]() |
#1125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat er minimum 1 derde vrouwen in iedere raad van beheer moeten zitten. Dat is geen kwestie van minder problemen met de discriminatie van autochtonen dan met de discriminatie van allochtonen; dat is kwestie van ietwat te corrigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel 'n antwoord op iets wat eindigt met 'n vraagteken; dat is meestal 'n vraag. Was er destijds geen discriminatie; ja of nee, en indien nee; waarvandaan komt de huidige 'discriminatie dan? Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 |
|
![]() Naah, gewoon een clubje randdebielen.
![]() |
#1136 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bedrijven moeten op alle vlakken kunnen discrimineren bij selectie van kandidaten voor een positie, of het nu discriminatie is op basis van scholing, ervaring, talenkennis, religie of afkomst. Stel, ik heb een bedrijf dat machienes maakt voor de olie industrie en ik richt momenteel m'n pijlen op nieuwe klanten in het Midden Oosten. Ik heb een persoon nodig die mijn producten in die regio wil gaan verkopen maar ik weet dat het als Westerling moeilijk is handel te doen in die regio net omwille van de verschillen in cultuur en religie. Liefst zou ik dus iemand van bvb. Arabische afkomst in dienst nemen voor die positie omdat die gewoon een beter begrip heeft van de gewoontes en gebruiken bij handel drijven in die regio, en dus waarschijnlijk beter zal ontvangen worden bij mogelijke klanten. Zie je wat ik bedoel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent weer -naar uw eigen normen- fout en racistisch bezig....
Proficiat! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 december 2011 om 05:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kandidaten selecteren op religie of afkomst is wel discriminatie. Je voorbeeld dat je aanhaalt is eerder een selectie op kennis dan op afkomst. Ik veronderstel dat iemand van Belgische afkomst die jarenlang in het Arabische gebied leefde ook wel in aanmerking komt? Vertel me, een bedrijf die een elektricien zoekt, om in België in de bouw te werken. Mag die selecteren op afkomst en/of religie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 |
Banneling
|
![]() Urbanus van Anus zei ooit :
"Als ge moppekes maakt over gehandicapten dan kunnen die er meestal zelf mee lachen, die de rolstoel moeten duwen, die geven het meeste kritiek..." Zelden of nooit zijn het allochtoonse groepen die eindeloos bijven zeuren over het (vermeende) racisme in onze maatschappij maar hun linkse 'symphatisanten' die een idyllisch beeld hanteren dat niet strookt met de realiteit.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 december 2011 om 07:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |