Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2012, 17:48   #1121
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Het is maar wat je 'binnenkort' noemt. Als de regering zo sterk blijft verderdoen zal het niet voor morgen zijn.
Vergeleken met de eeuwigheid is het zeker en vast héél binnenkort.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 17:50   #1122
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Tja, volgens die redenering is het verdwijnen van België ook voor héél binnenkort.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 17:50   #1123
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Partijen komen, partijen gaan. Maar de Vlaamse wil om de Belgische macht te breken is een eeuw oud en gaat vandaag naar een hoogtepunt. De geschiedenis toont aan dat deze beweging niet te breken is, ze zal doorzetten tot ze haar doel bereikt heeft. Nog eens ter info: dat is het breken van de Belgische macht.
Inderdaad, de Vlaamse ontvoogding is een historisch proces die wel kan eb en tij kan meemaken, maar die enkel één afloop kan hebben, net zoals de andere ontvoogdingsstrijden van de voorbije eeuw, die van de vrouw, homos, ethnische en religieuze minderheden. Ja, de N-VA zou kunnen blunderen, hoewel ik dat onwaarschijnlijk acht, maar dan staat er gewoon een andere beweging op die de fakkel zal overnemen. De pVlaamse partijen van begin vorige eeuw zijn verdwenen, de VU ook, misschien dat VB volgt - so what? De grondstroom die erachter schuilde is enkel gegroeid...
Oud 9 januari 2012, 17:50   #1124
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
We hadden het over het VB, remember?
Dat heeft hij in zijn razernij niet eens gemerkt
Oud 9 januari 2012, 17:52   #1125
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ik ben helemaal niet te vreden - Silvio Di Rupo is de slechtste eerste minister ooit, en hij is goed bezig om de economie de grond in te boren. Dat hoer van een mens is de hardwerkende Vlaming dood aan 't belasten terwijl de problemen helemaal niet sturctureel aangepakt worden - al onze buurlanden zijn naar een pensioenleeftijd van 67 gegaan, Vladimir Di Poetin wil eventueel in zijn tweede ambtstermijn brugpensioenen pas vanaf 54(!) toelaten, met uitzonderingen uiteraard...

Die man weet dat hij de problemen enkel opstapelt voor morgen (net zoals Leterme en Verhofstadt dat wisten) maar dat kan hem geen reet schelen omdat hij enkel bezig is met PM te spelen, excuseer, Président te spelen. Uitschot die man en de hele regering eigenlijk. Ze verdienen een eerlijk proces en dan een kogel in het hoofd eigenlijk - gelijk Moebarak, die reed ook uit grootheidswaanzin zijn land de gracht in.
Bij welke rechtbank ga je ze een proces aandoen ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 17:52   #1126
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Het is maar wat je 'binnenkort' noemt. Als de regering zo sterk blijft verderdoen zal het niet voor morgen zijn.
Inderdaad, door de stommiteiten Di Rupo & C° zit N-VA zeer comfortabel.
Oud 9 januari 2012, 17:58   #1127
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Partijen komen, partijen gaan. Maar de Vlaamse wil om de Belgische macht te breken is een eeuw oud en gaat vandaag naar een hoogtepunt. De geschiedenis toont aan dat deze beweging niet te breken is, ze zal doorzetten tot ze haar doel bereikt heeft. Nog eens ter info: dat is het breken van de Belgische macht.
Wat is jouw definitie van de "Belgische macht" ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 9 januari 2012, 18:04   #1128
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, de Vlaamse ontvoogding is een historisch proces die wel kan eb en tij kan meemaken, maar die enkel één afloop kan hebben, net zoals de andere ontvoogdingsstrijden van de voorbije eeuw, die van de vrouw, homos, ethnische en religieuze minderheden. Ja, de N-VA zou kunnen blunderen, hoewel ik dat onwaarschijnlijk acht, maar dan staat er gewoon een andere beweging op die de fakkel zal overnemen. De Vlaamse partijen van begin vorige eeuw zijn verdwenen, de VU ook, misschien dat VB volgt - so what? De grondstroom die erachter schuilde is enkel gegroeid...
En wat is die grondstroom dan volgens jouw ? Is deze vooral "makaken buiten", "weg met de Koning", "Geen Frans in Vlaanderen", "Vlaanderen onafhankelijk", "Vlaamse zelfgenoegzaamheid" of iets anders dat primeert in die grondstroom ?

Oud 9 januari 2012, 18:07   #1129
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
En wat is die grondstroom dan volgens jouw ? Is deze vooral "makaken buiten", "weg met de Koning", "Geen Frans in Vlaanderen", "Vlaanderen onafhankelijk", "Vlaamse zelfgenoegzaamheid" of iets anders dat primeert in die grondstroom ?
Wat zijn makaken, dat ken ik helemaal niet ? Klinkt nogal racistisch maar ik kan me vergissen.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 18:11   #1130
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Facepalm d'Or voor uw belachelijke bijdrage - ja, een oneidige getal is veel groter dan een eindig getal. Proficiat. Als jullie in Wallonie allemaal zo slim zijn, waarom is dat daar zo 'n economisch zwart gat vol kak?
Oud 9 januari 2012, 18:13   #1131
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Wat zijn makaken, dat ken ik helemaal niet ? Klinkt nogal racistisch maar ik kan me vergissen.
Makaken zijn een familie van apensoorten, maar het lijkt me sterk dat iemand er in BE een punt van zou maken van ze buiten te jagen omdat men ze in deze contreien enkel aantreft in zoos...
Oud 9 januari 2012, 18:16   #1132
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat het meeste primeert is; laat ons onze eigen zaken regelen, en dat de Walen zich niet moeten moeien.

NB: Vlamingen hebben over het algemeen geen problemen met apen uit Zuid-oost Azie...
Oud 9 januari 2012, 18:18   #1133
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Makaken zijn een familie van apensoorten, maar het lijkt me sterk dat iemand er in BE een punt van zou maken van ze buiten te jagen omdat men ze in deze contreien enkel aantreft in zoos...
U bent precies zeer vertrouwd met deze beesten. Het lijkt me zelfs soms dat u het een en het ander van hen hebt overgenomen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 18:23   #1134
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U bent precies zeer vertrouwd met deze beesten. Het lijkt me zelfs soms dat u het een en het ander van hen hebt overgenomen.
En niet alleen Salvadorii zelfs. Dankzij het quote-systeem van dit forum zijn er wel meer mensen die stukjes bericht van u hebben overgenomen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 18:26   #1135
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
En niet alleen Salvadorii zelfs. Dankzij het quote-systeem van dit forum zijn er wel meer mensen die stukjes bericht van u hebben overgenomen.
U kunt veel beter. Enfin, misschien ook niet.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 18:29   #1136
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Liever een aap dan een huisneger...

NB: Ik ben met vele dierensoorten vertrouwd. De natuur is iets wonderbaars. Maar zelfs moest ik die apen niet door die weg kennen, zou ik ze sowieso kennen via het Macaca-incident die in 2006 George Allen zijn zitje in de senaat koste. Maar geen erg, onwetendheid mond vaak uit in haat voor diegene die wel kennis hebben. Dat is maar menselijk...
Oud 9 januari 2012, 18:32   #1137
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
In alle geval ik wacht eigenlijk op een reactie van u met betrekking tot de reactie van het rekenhof betreffende de begroting. In tegenstelling tot de EU die nogal zachtjes de zaak afwees was het rekenhof niet mals voor dat onding dat sommigen een begroting durven noemen. Mensen zoals u in feite. En blijf aub bij de les, het gaat niet over de Vlaamse begroting!
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 18:54   #1138
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij kunnen inderdaad beter dan jou quoten. Jij bent immers niet geinteresseerd in en volwassen discussie.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 19:02   #1139
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pech voor u:

Minister van Financiën Steven Vanackere had afgelopen weekend naar eigen zeggen een goed gesprek met Europees commissaris Olli Rehn over de begroting die ons land eind vorig jaar opstelde. Volgens Vanackere geeft de Europese Commissie, na wat hij "de heisa van de afgelopen weken" noemt, "voorwaardelijk vertrouwen" aan ons land.

"Men kreeg op zeker ogenblik de indruk dat we door Europa op de vingers werden getikt. Wel, ik denk dat het correct is om te zeggen dat er nog werk aan de winkel is, maar dat Europa ook wel erkent dat de begroting stapsgewijs in orde aan het komen is", reageerde Vanackere in "De ochtend" op Radio 1.

Zó is dat! En dat is al héél wat anders dan uw aprioristisch geneuzel.
Bedankt om te bevestigen dat de originele begroting afgekeurd werd
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 19:04   #1140
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niks van . Dat de begroting moest bijgesteld worden, dat wist iedereen zo wat. Dat zal dan, zoals gepland, gebeuren in februari . Trouwens niet alleen zal de Federale regering dit moeten doen. Oók de Vlaamse regering zal haar begroting moeten bijstellen. En nog niet zo'n klein beetje als ik Van Mechelen mag geloven.
U draait uw gat maar dat is niet wat jij tot deze morgen beweerde. Jij beweerde dat de originele begroting goedgekeurd zou worden na 'een woordje uitleg'. De waarheid is totaal anders.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be