![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft hij in zijn razernij niet eens gemerkt
![]()
![]() |
#1125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 |
Banneling
|
![]() Wat zijn makaken, dat ken ik helemaal niet ? Klinkt nogal racistisch maar ik kan me vergissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Facepalm d'Or voor uw belachelijke bijdrage - ja, een oneidige getal is veel groter dan een eindig getal. Proficiat. Als jullie in Wallonie allemaal zo slim zijn, waarom is dat daar zo 'n economisch zwart gat vol kak?
![]() |
#1131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Makaken zijn een familie van apensoorten, maar het lijkt me sterk dat iemand er in BE een punt van zou maken van ze buiten te jagen omdat men ze in deze contreien enkel aantreft in zoos...
![]() |
#1132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
NB: Vlamingen hebben over het algemeen geen problemen met apen uit Zuid-oost Azie...
![]() |
![]() |
#1133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent precies zeer vertrouwd met deze beesten. Het lijkt me zelfs soms dat u het een en het ander van hen hebt overgenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En niet alleen Salvadorii zelfs. Dankzij het quote-systeem van dit forum zijn er wel meer mensen die stukjes bericht van u hebben overgenomen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
NB: Ik ben met vele dierensoorten vertrouwd. De natuur is iets wonderbaars. Maar zelfs moest ik die apen niet door die weg kennen, zou ik ze sowieso kennen via het Macaca-incident die in 2006 George Allen zijn zitje in de senaat koste. Maar geen erg, onwetendheid mond vaak uit in haat voor diegene die wel kennis hebben. Dat is maar menselijk...
![]() |
![]() |
#1137 |
Banneling
|
![]() In alle geval ik wacht eigenlijk op een reactie van u met betrekking tot de reactie van het rekenhof betreffende de begroting. In tegenstelling tot de EU die nogal zachtjes de zaak afwees was het rekenhof niet mals voor dat onding dat sommigen een begroting durven noemen. Mensen zoals u in feite. En blijf aub bij de les, het gaat niet over de Vlaamse begroting!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij kunnen inderdaad beter dan jou quoten. Jij bent immers niet geinteresseerd in en volwassen discussie.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |