![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1124 | |
|
![]() Citaat:
En vraag toch eens aan je zwarte man met witte vlag wat die ervan denkt. Laatst gewijzigd door luc broes : 6 oktober 2004 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
|
![]() Citaat:
[size=3]Ik ben tegen amnestie![/size] Ook voor volksverradende Belgicistisch krapuul. Na de Vlaamse onafhankelijkheidsverklaring (2 dagen later wegens stevige kater) duikel ik wel een studie op om aan te tonen hoeveel doden de Belgicisten op hun geweten hebben door het gebrek aan geld om de Vlaamse behoeftigen te helpen. Als monitor voor deze studie stel ik, dik betaald, de bewuste cardioloog aan die hoofd is van de buurtbeweging tegen de nachtvluchten boven de rand en die beweert studies te hebben van doden als gevolg van lawaai. Geloof mij: de Vlamingen hebben veel en lang geleerd van de Rwa en zijn bastaards. Wij weten ondertussen hoe je iemand kan breken als je de media, justitie en besluitvorming aan je korrupte kant hebt... Woehaarrrrgggghhhhhh!!!!! Aan de andere kant kunnen we ook het pacifisme prediken (!?).... we zullen wel zien.... maar de dag nadert dat we zullen moeten beslissen....
![]() |
![]() |
#1126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1127 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=3][/size] [size=3]ik ben niet volledig tegen, aangezien sommigen misschien echt wel onschuldig waren[/size] [size=3][/size] Citaat:
welke wet uit het strafrecht overtreden belgicisten? Citaat:
Citaat:
bespeur ik daar de vlaamsche mobutu ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1128 | |||||||
|
![]() [quote=gm10][/size]
[size=3] Citaat:
Amnestie nu nog? Veel te laat... En zoals ik al in mijn vorige post heb gezegd. Dat maakt het ons ook gemakkellijker bij de volgende afrekening, dan hoeven we lekker niet rekening te houden met de maat van schuld, en hoeven we ons daar later ook niet voor te verantwoorden. Citaat:
Welnu beste Rwajalist, heb je niet gelezen in mijn vorige post dat ik van de rwa van vandaag veel heb geleerd? Welnu: wij zullen in tegenstelling tot de rwa van vandaag geen 6 wetsaanpassingen nodig hebben om een wet te fabrikeren waarbij belgicisme aantoonbaar racistisch wordt. Citaat:
Vraag maar aan Marion Van San of prof Juul Hannes. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of "the kid killer" van de VLD Of Dutroux van de PS Of Tobbac met zijnen boxer van de SP Of dorazio van de PS Of de milities van ABVV, ACW,et tuti quanti Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 oktober 2004 om 12:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() 2. Waarmee de VB-tolerantie nog eens duidelijk in de verf werd gezet. Ik wens je veel succes hiermee. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 6 oktober 2004 om 12:21. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Banneling
|
![]() [size=7]AMNESTIE NU ![/size] EXECUTIE Zij hoort 't genadeschot vanuit de morgenstille laan. Een moederhart staat stil, en weet : het is gedaan. In de melaatse muur krijst scherp de zware poort ; daarachter hebben loden kogels haar enig kind vermoord ... Een slagersjongen kijkt omhoog naar zwaluwen die zwerven : het was de eerste maal dat hij een mens zag sterven ... Een klerkje gaat aan 't lopen, wanneer hij d'eerste tram hoort bellen ; en denkt hoe hij straks op kantoor, gewichtig zal vertellen. Een hoer jaagt haar emotie weg met een zeer zware sigaret, en spoedt zich zelfvoldaan naar het nog warme bed ... En niemand die het vrouwtje ziet in morgenstille laan, weet dat zij juist haar zoon tegen de paal zag staan. Zij bidt met dode ogen ... en 't grijze hoofd geneigd ... God haalt de schouders op en zwijgt ... BOB DOSFEL 23.6.'48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 | |
|
![]() Citaat:
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 10 oktober 2004 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gruwelijk, dat zo'n walgelijke misdadigers nu amnestie durven te eisen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
bende hypocrieten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het als volgt in zijn werk is gegaan. 1/ In het blok veel van zijn kl*t*n gemaakt maar ontmaskerd als blaaskaak de wijk genomen naar de windbuilpartij bij uitstek waar itt het Blok helemaal niet naar de inhoud maar alleen naar het volume wordt geluisterd 2/ Daar ontdekt hij dat SS eigenlijk God is (want zo orakelt zijn partijvod) 3/ Na een periode van devote aanbidding zich geidentificeerd met het opperwezen (God=SS=Triangel) 4/ En nu denken dat je naar God kan é-mailen... want in de overtuiging dat SS als opperwezen contact heeft met de slachtoffers van de Nazi's [size=1]Daarom Triangeltje: zou je bij God een goed woordje voor mij kunnen doen en papa de goeie dag doen...zeg hem dat het met zijn familie goed gaat: allen gezond, geen financiele zorgen en een mooi toekomstperspectief (hij zal de uitslag van 13/06/04 al wel vernomen hebben denk ik)[/size]
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 oktober 2004 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar amnestie voor het uitschot der aarde? jamais
![]() |
![]() |
#1139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ik zie net je onderschrift je beseft toch dat "the lord of the rings" een strijd tussen goed en kwaad is, compleet onafhankelijk van ras en huidskleur? het is de meest on-vlaams blokse film die er bestaat
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 11 oktober 2004 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 |
|
![]() is de Lord of the Rings een anti Vlaams Blok boek ????
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |