![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De mens is een zeer slechte getuige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 |
Minister-President
|
![]() Met 50 jaar ervaring ter zake: dat is niet waar.
Nooit gezien. Nooit van gehoord. Wat wél waar is: tengevolge van ECCM maatregelen kunnen er op het radarscherm rare bewegingen gebeuren, maar die hebben niets met de werkelijkheid te maken maar alles met electronische misleidingstechnieken.
![]() |
#1124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommige hebben echt contact gehad, er is zelfs sprake van seks met aliens. Er zijn veel ervaringen, maar het gros wordt niet gedeeld door negatieve responses. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 |
Banneling
|
![]() Als ze bestaan, staan ze voor een even groot mysterie waarin wij allen machteloos tegenover staan.
Alles maar dan ook alles is tot stand gekomen door the force. BEING. Creation and destruction. To higher being. Laatst gewijzigd door Peche : 1 februari 2016 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan Peche Er valt zelfs niks te sparen + die zever hoort hier helemaal niet thuis ( ga misschien eens kijken bij aliens en 9/11 of zo ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou moeten beginnen met : waarom behoeft men zo'n autoriteit, waarom zoveel jaren na de feiten waarom laait dat op ná zijn dood en waarom zou die mens méér weten of een bepaalt ufo-verschijnsel nu meer of minder zou moeten duiden op een UFO (we-are-not-alone-here)...daar is geen enkele reden voor Cooper heeft ooit ( in 51, dacht ik ) in een kwak-tijdschrift verklaard dat hij ufo’s gezien heeft boven Duitsland (vóór hij astronaut werd). Die overigens verklaard zijn. ...en de rest is vooral veel gezever van nut-sites |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
Banneling
|
![]() Kijkt Praha, iedereen heeft zo zijn eigen ervaringen.
Van andere ervaringen weet ik weinig, maar volgens mij bestaan ze echt. Wat zijn volgens jou dan Ufo's? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint hier al : "Astronauten zijn toch niet zomaar de eerste en de besten die zo maar wat gaan vertellen." Complete nonsens... Astronauten zijn ook maar gewoon mensen ondanks hun hoge opleiding ( maar die behelst geen cursus onderscheid een ufo van een UFO ) Dat noemt men een autoriteitsargument ... 't liefste wat nut-sites doen En neen hoor... ik kan alvast geen onzin vertellen daar ik geen onnozele uitspraken deed. Nogmaals ufo's bestaan ... over UFO's wordt er nogal veel gespeculeerd maar er is nog 0.0% bewijs voor geleverd waaruit ik dan gerust mag veronderstellen dat het UFO-fenomeen onzin is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de paus die meent in een lichtschijnsel engel Gabriël de erkennen heeft meer geloofwaardigheid.
Zulke mensen kunnen zich zeer zeker vergissen... Een studie wijst uit dat het vaak meer voorkomt net omwille van het feit dat iets dat niet meteen thuishoort in hun wereld ( die veel omvattend is ) vlugger wordt verondersteld dan niet van deze wereld te kunnen zijn. ( bij gelegenheid post ik dat artikel wel eens als ik het terug vind ) Maar stel dan nog voor dat ze zich niet vergissen, perfect rationeel alert waren... wat hebben ze dan gezien ? Awel een ufo hé... daar twijfelt geen kat aan Een ufo tot iemand hen kan vertellen wat ze dan wel gezien hebben. Maar al het gespeculeer daarbovenop dat had evengoed van de plaatselijke beenhouwer kunnen komen... beiden zijn evenwaardig expert wat betreft het gelijkstellen van een onverklaarbaar verschijnsel aan iets buitenaards. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwed er mijn hoed op dat die claims evenredig het gebruik van bepaalde middelen zullen gelopen hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 | ||