![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,49% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
60 | 84,51% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren de ouders consequent geweest en hadden we hier niet zoveel NGO's die teren op onze kosten, dan was dit gezin in 2009 hier vertrokken. Het kind had dan niet beter geweten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door reservespeler : 30 december 2017 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds het aantreden van deze regering heeft de CD&V oppositie gevoerd. Het resultaat zagen we in de recentste peilingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vooral die laatste gaan op in de stadslijst van antwerpen samen...geeft goed aan dat je de wind in de zeil probeert te krijgen qua politieke wil om echte samenwerking in plaats van de typische eigenzinnigheid van de losse partijwerking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan net evengoed verkondigen dat na de oproep via facebook om Theo te gaan steunen en er slechts 5 mensen voor op straat kwamen dat dit een goede graadmeter is voor alle facebook gebruikers volgens U ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2017 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel ik mij al een tijdje de hoogst 'eigenaardige' vraag van wie er die Soedanezen betaalde om de boel hier op stelten te komen zetten.
Zo snel mogelijk met zen allen zonder 'boeh of bah' huiswaarts sturen. Iemand die er een idee van heeft wat die hier komen doen buiten de boel verzieken? ![]() Wat komt héél Afrika afgevaren naar de EU? Iemand die daar een boodschap aan heeft? Oei, ik vergat even diegenen die daar veel geld met verdienen bij dit schrijven, zijnde politici en mensenhandelaars. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben alleszins blij dat mijn wieg ooit in het welstellende België stond en niet in één van de achterbuurten van Khartoem. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2017 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @reservespeler : je hebt het wel erg te pakken hoor, in 5 verschillende draadjes zitten posten over Theo Francken. Dat moet momenteel zowat het record zijn.
Schoofzak mag zich zorgen beginnen te maken over zijn statuut als forumwoordvoerder van N-VA... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht er toch iets aan de hand zijn dan moeten ze tegen hun eigen leiders ingaan en het niet snel op een vluchten zetten naar landen waar alles mooi in orde is en alles maar te 'pakken' valt. Het 'Paard van Troje, de gelukszoekers, de hoorn des overvloeds zoekers' dat moet een halt toegeroepen worden. Onzen grootouders en ouders, wijzelf hebben best hard moeten wroeten en nog steeds om te kunnen leven zoals wij dat nu kennen. Moeten wij ons dat laten afpakken of alles naar de bom laten slagen of terug te keren naar de Middeleeuwen? Nu, ik ben nooit fan geweest van het 'wir schaffen das' gedoe en het zomaar lukraak grenzen open te zetten. Daar moet een stop op komen anders gaat dat helemaal fout aflopen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan hebben ze minder zetels en is het moeilijker om tot één standpunt te komen. Hét ideale in Vlaanderen zou zijn dat PVDA overal nét onder de kiesdrempel zit. En de rest van de linkse stemmen verdeeld tussen spa en groen. Dan zijn ze gemakkelijk kalt te stellen ![]() |
|
![]() |
![]() |