![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot plezier van Zijne Heiligheid.
![]() |
![]() |
#1123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 26 juni 2020 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor hetzelfde geld staat er die drie idioten na hun aankomst een C4 op hun te wachten en dat terwijl de psychiater of psycholoog niet goedkoop is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging niet gepaard met strafpunten. Tenzij die nog moeten komen was het dus eerder een pedagogische tik.
![]() |
#1128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10 jaar geleden was er een parlementair debat naar aanleiding van 50 jaar Congo onafhankelijk en het bezoek van Albert II aan het land. Heeft papa Kompany toen als CdH lid zijn mening laten kennen aan zijn parlementaire fractie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U antwoordt selectief op het eerste terwijl dat de evidentie zelf is, niet op het 2de de overlast en zoeken om problemen .....
![]() |
#1131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij moet het dus niet afbollen, eerder andersom, degenen die niet tegen zijn aanwezigheid en mening kunnen hebben het recht om het af te bollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idem hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben benieuwd of je er iets van gaat leren.
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 |
Staatssecretaris
|
![]() De zwarten krijgen geel en de Blanken rood als het om racisme gaat.
Zwarten roepen de fout en blanken reageren te fel, wie is dan de racist ? Moet je mee geboren worden om als pester het slachtoffer uit te hangen. Alles wat zwarten doet struikelen in hun leven word herleid naar bron racisme. Ik krijg geen.. ik heb geen.. ze moeten mij n... Waarom kijken ze naar mij... Denk dat ze lachen met mij... Ik heb het gevoel dat iedereen mij pest... Dan kruip het besluit in hun zwart kopje blanken zijn racisten. |
![]() |
![]() |