Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2021, 13:55   #1121
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina Bekijk bericht
Ondanks alle facebook onzin die hier passeert hier toch even op reageren: alles wijst er op dat men na vaccinatie nog wel besmet kan worden maar dat de symptomen minder ernstig zijn. Men is wel nog besmettelijk.

Dus inderdaad, je laten vaccineren doe je voor jezelf en niet om anderen te "redden". In die zin begrijp ik ook helemaal niet waarom we gezonde jonge mensen zouden aanraden zich te laten vaccineren, dat is pure verspilling. Dit verhaal is wel het ideale excuus om de noodtoestand vol te houden: het rekken tot iedereen gevaccineerd is. Ongetwijfeld gaat men ook beweren dat de vaccinaties hun wonderlijk werk hebben gedaan als covid in de zomer zoals te verwachten zal afzwakken.

Zeer voorspelbaar allemaal.
ik begrijp het ook niet hoe ze dat verkocht krijgen, ze geven ronduit toe dat die vaccins geen besmetting voorkomen. Wat is dan het nut voor een -40er?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2021, 15:03   #1122
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ongetwijfeld gaat men ook beweren dat de vaccinaties hun wonderlijk werk hebben gedaan als covid in de zomer zoals te verwachten zal afzwakken.

We zullen zien of je voorspelling van dat zomer afzwakken ook zal uitkomen
Aan voorspellingen geen gebrek dit laatste jaar
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2021, 15:14   #1123
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ondanks alle facebook onzin die hier passeert hier toch even op reageren: alles wijst er op dat men na vaccinatie nog wel besmet kan worden maar dat de symptomen minder ernstig zijn. Men is wel nog besmettelijk.

Dus inderdaad, je laten vaccineren doe je voor jezelf en niet om anderen te "redden". In die zin begrijp ik ook helemaal niet waarom we gezonde jonge mensen zouden aanraden zich te laten vaccineren, dat is pure verspilling. Dit verhaal is wel het ideale excuus om de noodtoestand vol te houden: het rekken tot iedereen gevaccineerd is. Ongetwijfeld gaat men ook beweren dat de vaccinaties hun wonderlijk werk hebben gedaan als covid in de zomer zoals te verwachten zal afzwakken.

Noem genetische manipulatie geen vaccinatie.
Een corona vaccin zou anders werken. Men verzwakt een virus of maakt het compleet inactief bij vaccinatie om alzo immuniteit op te wekken. Dit doen ze nu niet.
Deze experimentele mRNA vaccins wekken reeds 110 maal meer allergene reacties op. Volksgezondheid sneuvelde tegaarne met de democratie.
Als jij die spuit van mensenmoordenaars wilt, neem ze. Maar dwing ze mijn huishouden niet op. Gelovigen staan verenigd als ik de tam tam mag geloven. Moslims gaan ook niet vaccineren, succes ermee.

Joshua 24:15 And if it seem evil unto you to serve the Lord, choose you this day whom ye will serve; whether the gods which your fathers served that were on the other side of the flood, or the gods of the Amorites, in whose land ye dwell: but as for me and my house, we will serve the Lord.

Laatst gewijzigd door CUFI : 14 januari 2021 om 15:20. Reden: Genetische
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2021, 15:33   #1124
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Noem genetische manipulatie geen vaccinatie.
Een corona vaccin zou anders werken. Men verzwakt een virus of maakt het compleet inactief bij vaccinatie om alzo immuniteit op te wekken. Dit doen ze nu niet.
Deze experimentele mRNA vaccins wekken reeds 110 maal meer allergene reacties op. Volksgezondheid sneuvelde tegaarne met de democratie.
Als jij die spuit van mensenmoordenaars wilt, neem ze. Maar dwing ze mijn huishouden niet op. Gelovigen staan verenigd als ik de tam tam mag geloven. Moslims gaan ook niet vaccineren, succes ermee.

Joshua 24:15 And if it seem evil unto you to serve the Lord, choose you this day whom ye will serve; whether the gods which your fathers served that were on the other side of the flood, or the gods of the Amorites, in whose land ye dwell: but as for me and my house, we will serve the Lord.
De vaccins van Johnson & Johnson zijn wel op basis van een ouder virus dacht ik. Dus meer traditioneel vaccin.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2021, 15:41   #1125
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
De vaccins van Johnson & Johnson zijn wel op basis van een ouder virus dacht ik. Dus meer traditioneel vaccin.
België koos voor Pfizer.
Geen enkel vaccin meer, zelfs geen tetanus en de kleinkinderen krijgen geen polio vaccin meer als het mij zou believen.
Ze zijn nergens eerlijk over en met geen enkele ingreep te vertrouwen. Waarschijnlijk gebruiken ze daar stamcellen van een geaborteerd kind voor en veroorzaakte eerder tumoren. Niemand is aansprakelijk gesteld. Mensenmoordenaars.

Citaat:
https://www.nvkp.nl/veelgestelde-vra...en-in-vaccins/
Een eerder gebruikt poliovaccin is jarenlang besmet geweest met apenvirussen waarvan uiteindelijk, 30 jaar later, erkend werd dat ze tumoren hebben veroorzaakt en duidelijk betrokken waren bij tumoren in mensen. Over het Simian virus 40 (SV40) is veel in de medische literatuur te vinden. (red.: ook in het Oops, an error occurred! Code: 20210113165947b21dbac0 onder ‘bijwerkingen’
En dan komen er nog superbacterie aan. Ik zou niet teveel met je biologie laten knoeien.
Oud 14 januari 2021, 19:49   #1126
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
ik begrijp het ook niet hoe ze dat verkocht krijgen, ze geven ronduit toe dat die vaccins geen besmetting voorkomen. Wat is dan het nut voor een -40er?
Ik denk dat men het gewoon niet weet. Het is onduidelijk of gevaccineerden ook besmettelijk kunnen zijn of niet. Maar dat is niet verwonderlijk dat men dat niet weet: men weet dat zelfs niet voor niet-gevaccineerden. Men weet niet echt hoe besmettelijk iemand is die asymptomatisch is. Men weet niet hoe een superverspreider te onderscheiden van een andere. Men heeft gewoon zo goed als niks gemeten over besmettelijkheid, omdat men daar geen experimenten over durft doen.

De kans bestaat inderdaad dat mensen - zeker na enkele maanden - die gevaccineerd zijn, wel een tijdje (1 dag ? 5 dagen ? ) drager van het virus zullen kunnen zijn - hoe goed werkt het vaccin in slijmvliezen ?

Maar men weet het gewoon niet. Men zal het wel merken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2021, 19:52   #1127
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat moet ge zeker geloven, juist zoals alles wat op faceboek of You Tube staat.....de enige echte waarheid.....
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2021, 19:58   #1128
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In Spanje is ook een soort raar mirakel bezig.
Geen mens of auto die door de sneeuw geraakt.
Eergisteren + 25000
Gisteren + 38000
Vandaag bijna 9000.

Terwijl de wegen dicht liggen en men uren moet stappen naar het ziekenhuis.
Met tienduizenden tegelijk uren stappen in de sneeuw om zich te laten testen dus. Toch wel zieke mensen want ze zijn positief, dus ziek per definitie. Wat een moed!

We zullen het maar geloven.

Ik vraag me niet langer af hoe want de cijfers staan er toch van in de morgen al op voor de dag.
Maakt dus niet uit of er wel of niet iemand door de sneeuw geraakt.

Just he?

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 januari 2021 om 20:10.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2021, 20:05   #1129
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Dat moet ge zeker geloven, juist zoals alles wat op faceboek of You Tube staat.....de enige echte waarheid.....
De echte waarheid ligt in uw schuif zeker, onder uw onderbroeken?
Oud 14 januari 2021, 20:08   #1130
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik denk dat men het gewoon niet weet. Het is onduidelijk of gevaccineerden ook besmettelijk kunnen zijn of niet. Maar dat is niet verwonderlijk dat men dat niet weet: men weet dat zelfs niet voor niet-gevaccineerden. Men weet niet echt hoe besmettelijk iemand is die asymptomatisch is. Men weet niet hoe een superverspreider te onderscheiden van een andere. Men heeft gewoon zo goed als niks gemeten over besmettelijkheid, omdat men daar geen experimenten over durft doen.

De kans bestaat inderdaad dat mensen - zeker na enkele maanden - die gevaccineerd zijn, wel een tijdje (1 dag ? 5 dagen ? ) drager van het virus zullen kunnen zijn - hoe goed werkt het vaccin in slijmvliezen ?

Men weet zelfs niet of het een cola is.

Feitelijk weten ze niet veel he?

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 januari 2021 om 20:08.
Oud 15 januari 2021, 11:10   #1131
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En nu... Zwijgen.
Verboden nog te spreken.
https://www.facebook.com/10000276956...77771/?app=fbl
Oud 15 januari 2021, 12:40   #1132
siegfried1648
Provinciaal Gedeputeerde

siegfried1648's schermafbeelding

Standaard

Blindelings de overheid en virologen geloven lijkt mij niet erg gezond.
siegfried1648 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2021, 21:50   #1133
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er waren eens 13 Noorse ouderen....

https://www.facebook.com/10000163475...81780/?app=fbl...

En het vertelseltje is uit.

Laatst gewijzigd door Mambo : 15 januari 2021 om 21:53.
Oud 15 januari 2021, 23:05   #1134
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En of course vallen of stoppen regeringen.
Nederland.
Duitsland
Italie
Estonia
Oud 15 januari 2021, 23:45   #1135
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Er waren eens 13 Noorse ouderen....

https://www.facebook.com/10000163475...81780/?app=fbl...

En het vertelseltje is uit.
Wat staat er in die links? Ik kan het niet lezen.
Oud 16 januari 2021, 00:10   #1136
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Ze weten het inderdaad niet en ze hebben dat ook niet geprobeerd te onderzoeken. Ze hadden geen zin om de deelnemers te testen nadien, het lijkt me echter logisch dat iemand besmettelijk kan zijn als de neus-swiffer test positief is.

https://theconversation.com/a-covid-...d-to-do-151839

However, it is not surprising we do not have this information at this stage. It is not feasible to determine whether the vaccine prevents spread in a trial involving about 43,000 participants. This would need routine testing of trial participants, a huge undertaking.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2021, 00:23   #1137
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ze weten het inderdaad niet en ze hebben dat ook niet geprobeerd te onderzoeken. Ze hadden geen zin om de deelnemers te testen nadien, het lijkt me echter logisch dat iemand besmettelijk kan zijn als de neus-swiffer test positief is.

https://theconversation.com/a-covid-...d-to-do-151839

However, it is not surprising we do not have this information at this stage. It is not feasible to determine whether the vaccine prevents spread in a trial involving about 43,000 participants. This would need routine testing of trial participants, a huge undertaking.
ik begrijp dat dus niet. Morrelen aan de fundamentele vrijheden waar hele generaties voor gevochten hebben is geen probleem maar routinematig 40.000 mensen testen in een wetenschappelijke studie is "a huge undertaking".

Als ge half de maatschappij kunt/durft platleggen dan kan dat er wel vanaf niet? Ofwel is het crisis en dan is dit een kleine prijs om te betalen, ofwel is het eigenlijk allemaal zo erg niet maar dan leg je ook niet half de maatschappij plat...
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2021, 00:26   #1138
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat staat er in die links? Ik kan het niet lezen.
EU onderzoekt dood 13 Noorse ouderen na bijwerkingen vaccin

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...ource=facebook

Stel je voor dat zoiets overal in de wereld begint te gebeuren, dat her en der gevaccineerden bij bosjes beginnen dood te vallen.
Dan zou het vaccineren on hold gezet worden tot er meer duidelijkheid is daarover, maar dat betekent ook dat de lockdowns en maatregelen zullen gehandhaafd blijven en zelfs verstrengd zullen worden.

Als dan Ivermectine niet van 't schab wordt gehaald, dan zal blijken dat voor de overheid crowd control belangrijker blijkt dan volksgezondheid en daar zelfs willens wetens een kadukke maatschappij voor over heeft.
De volkswoede die zal uitbarsten als heel deze sanitaire travestie door de mand zal vallen, zal dan niet van de poes zijn.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 januari 2021 om 00:27.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2021, 00:44   #1139
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

Stel je voor dat zoiets overal in de wereld begint te gebeuren, dat her en der gevaccineerden bij bosjes beginnen dood te vallen.
Dan zou het vaccineren on hold gezet worden tot er meer duidelijkheid is daarover, maar dat betekent ook dat de lockdowns en maatregelen zullen gehandhaafd blijven en zelfs verstrengd zullen worden.

Als dan Ivermectine niet van 't schab wordt gehaald, dan zal blijken dat voor de overheid crowd control belangrijker blijkt dan volksgezondheid en daar zelfs willens wetens een kadukke maatschappij voor over heeft.
De volkswoede die zal uitbarsten als heel deze sanitaire travestie door de mand zal vallen, zal dan niet van de poes zijn.
Het zal niet voor de poes zijn idd.
Oud 16 januari 2021, 00:52   #1140
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

Bedankt. Ik volg deze link ook op, maar had vandaag nog niet gelezen. Ze hebben het mee op de lijst gezet. https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...nieuws/vaccin/

De tragische realiteit is dat ze deze vaccins niet terugroepen maar gewoon doorgaan. De kassa rolt beter dan mensen tijdens een lockdown en beschadigde economie.
De woede moest al uitbarsten. We hebben gewoon geen been om op te staan waar het misgaat. Mijn grote angst is dat scholen dit ooit gaan verplichten en zo hun biologie ontregelt. De lange termijn effecten zijn totaal onbekend en de korte termijn effecten kennen we.

Het wordt tijd dat we onze generatie van deze tirannie bevrijden. We weten waar we staan, ze geven niets meer om volksgezondheid.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be