![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Aan voorspellingen geen gebrek dit laatste jaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een corona vaccin zou anders werken. Men verzwakt een virus of maakt het compleet inactief bij vaccinatie om alzo immuniteit op te wekken. Dit doen ze nu niet. Deze experimentele mRNA vaccins wekken reeds 110 maal meer allergene reacties op. Volksgezondheid sneuvelde tegaarne met de democratie. Als jij die spuit van mensenmoordenaars wilt, neem ze. Maar dwing ze mijn huishouden niet op. Gelovigen staan verenigd als ik de tam tam mag geloven. Moslims gaan ook niet vaccineren, succes ermee. Joshua 24:15 And if it seem evil unto you to serve the Lord, choose you this day whom ye will serve; whether the gods which your fathers served that were on the other side of the flood, or the gods of the Amorites, in whose land ye dwell: but as for me and my house, we will serve the Lord.
CHRISTIAN UNITED FOR ISLAM Laatst gewijzigd door CUFI : 14 januari 2021 om 15:20. Reden: Genetische |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkel vaccin meer, zelfs geen tetanus en de kleinkinderen krijgen geen polio vaccin meer als het mij zou believen. Ze zijn nergens eerlijk over en met geen enkele ingreep te vertrouwen. Waarschijnlijk gebruiken ze daar stamcellen van een geaborteerd kind voor en veroorzaakte eerder tumoren. Niemand is aansprakelijk gesteld. Mensenmoordenaars. Citaat:
![]() |
![]() |
#1126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans bestaat inderdaad dat mensen - zeker na enkele maanden - die gevaccineerd zijn, wel een tijdje (1 dag ? 5 dagen ? ) drager van het virus zullen kunnen zijn - hoe goed werkt het vaccin in slijmvliezen ? Maar men weet het gewoon niet. Men zal het wel merken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Spanje is ook een soort raar mirakel bezig.
Geen mens of auto die door de sneeuw geraakt. Eergisteren + 25000 Gisteren + 38000 Vandaag bijna 9000. Terwijl de wegen dicht liggen en men uren moet stappen naar het ziekenhuis. Met tienduizenden tegelijk uren stappen in de sneeuw om zich te laten testen dus. Toch wel zieke mensen want ze zijn positief, dus ziek per definitie. Wat een moed! We zullen het maar geloven. Ik vraag me niet langer af hoe want de cijfers staan er toch van in de morgen al op voor de dag. Maakt dus niet uit of er wel of niet iemand door de sneeuw geraakt. Just he?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 januari 2021 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De echte waarheid ligt in uw schuif zeker, onder uw onderbroeken?
![]() |
#1130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feitelijk weten ze niet veel he?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 januari 2021 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1132 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Blindelings de overheid en virologen geloven lijkt mij niet erg gezond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren eens 13 Noorse ouderen....
https://www.facebook.com/10000163475...81780/?app=fbl... En het vertelseltje is uit.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 januari 2021 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En of course vallen of stoppen regeringen.
Nederland. Duitsland Italie Estonia
![]() |
#1135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://theconversation.com/a-covid-...d-to-do-151839 However, it is not surprising we do not have this information at this stage. It is not feasible to determine whether the vaccine prevents spread in a trial involving about 43,000 participants. This would need routine testing of trial participants, a huge undertaking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ge half de maatschappij kunt/durft platleggen dan kan dat er wel vanaf niet? Ofwel is het crisis en dan is dit een kleine prijs om te betalen, ofwel is het eigenlijk allemaal zo erg niet maar dan leg je ook niet half de maatschappij plat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() EU onderzoekt dood 13 Noorse ouderen na bijwerkingen vaccin
https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...ource=facebook Stel je voor dat zoiets overal in de wereld begint te gebeuren, dat her en der gevaccineerden bij bosjes beginnen dood te vallen. Dan zou het vaccineren on hold gezet worden tot er meer duidelijkheid is daarover, maar dat betekent ook dat de lockdowns en maatregelen zullen gehandhaafd blijven en zelfs verstrengd zullen worden. Als dan Ivermectine niet van 't schab wordt gehaald, dan zal blijken dat voor de overheid crowd control belangrijker blijkt dan volksgezondheid en daar zelfs willens wetens een kadukke maatschappij voor over heeft. De volkswoede die zal uitbarsten als heel deze sanitaire travestie door de mand zal vallen, zal dan niet van de poes zijn.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 januari 2021 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tragische realiteit is dat ze deze vaccins niet terugroepen maar gewoon doorgaan. De kassa rolt beter dan mensen tijdens een lockdown en beschadigde economie. De woede moest al uitbarsten. We hebben gewoon geen been om op te staan waar het misgaat. Mijn grote angst is dat scholen dit ooit gaan verplichten en zo hun biologie ontregelt. De lange termijn effecten zijn totaal onbekend en de korte termijn effecten kennen we. Het wordt tijd dat we onze generatie van deze tirannie bevrijden. We weten waar we staan, ze geven niets meer om volksgezondheid.
![]() |