![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Homohuwelijk nu ook goedgekeurd per referendum door Zwitserland: een discriminatie minder in Europa!
![]() |
#1122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zeg William nog iets, jij moet je niet excuseren hé man; jij kan het niet helpen hé dat die hardliners in je partij zou superhomohatend zijn!
![]() |
![]() |
#1123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1124 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja hoor, dat staat wel in het B.W., zij het dan misschien niet zo letterlijk. Je kan het onder meer afleiden uit art. 213 B.W. dat de huwelijkstrouw als verplichting voorschrijft aan de echtelieden. Als je getrouwd bent, mag je m.a.w. niet naast de pot piesen. Overigens is de definitie die ik hanteerde niet de mijne, maar die van prof. Patrick Senaeve, deskundige in familierecht van de universiteit van Leuven. Ik weet dat jij je wereldbeeld liever bepaalt aan de hand van wat je in Van Dale vindt, maar neem van me aan dat Senaeve wéét waarover hij spreekt... Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Raf]"afaik"??[quote]
As Far As I Know (een usenet-afkorting). Citaat:
En dan wordt daar plots een professor opgevoerd die zou beweerd hebben dat een huwelijk wel moet gebaseerd zijn op sexualiteit... Ferdorie nog 'es an toe, zeg, wil die man dan de ontbinding van alle huwelijken waarin van sex geen sprake is? Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 |
Banneling
|
![]() meerderheid?
een meerderheid kan veranderen...in het slechtste geval nog 2 jaar Of zullen we er een referendum over organiseren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Banneling
|
![]() Ik vind het geen goed idee om homoseksuele koppels kinderen te laten adopteren. ik heb geprobeerd om er objectief over na te denken en het druist in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel. Ik snap wel dat die mensen vinden dat ze iets missen maar ik kan de gedachte dat een flink deel van die arme kinderen vroeg of laat psychologische en andere problemen gaan krijgen niet van me afzetten.
Trouwens ik dacht dat de regering zich met de economische problemen van het land ging bezig houden in plaats van probleem 1788) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 | |
|
![]() Citaat:
Als je geen argumenten meer hebt, dan wordt het offtopic. Niet dat ik verwacht had dat je een sluitend antwoord had kunnen verzinnen, maar ik had toch een minimaal verweer verwacht. Goed, de vraag blijft dus gesteld voor eenieder die ze wil beantwoorden : [size=3]waarom zou de wet moeten verbieden dat twee broers, die hun sexualiteit willen beleven, mogen trouwen?[/size] Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
ze gaan probleem 178 bij-creeren. Gelukkig is een wet maar een wet, paars is ook begonnen met een streep te trekken door wetten van paars-groen[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 5 juni 2005 om 18:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
Banneling
|
![]() Raf, waarom mag uw buurman niet trouwen met zijn bloempot?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het interesseert me allerminst of jij dat zwakjes vindt of niet. Ik vind het dan weer uitermate zwakjes van jou dat je al een hele dag rond de pot draait, op alle mogelijke manieren van het onderwerp probeert af te wijken en allerlei zaken uit hun verband rukt om toch maar je ongelijk te verhullen... Ik vind dat eerlijk gezegd bijzonder jammer. Ik had de laatste tijd een zeer positieve indruk van je gekregen, maar daar schiet na vandaag niets meer van over... Wil jij graag een boompje opzetten over seksualiteit en huwelijksrecht tussen broers, be my guest. Ik speel niet mee, dank je wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 | |||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Maar het feit dat jij mijn vraag niet met één van je scherpe oneliners de grond in kan antwoorden, is veelzeggend. Als ik een haai was (quod non), zou ik bloed ruiken. Citaat:
Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 5 juni 2005 om 18:53. |
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mvg, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() een alleenstaande moeder of vader, of tijdens weekendbezoek bij echtscheidingen kan je niet vergelijken met dagdagelijkse opvoeding van een kind door 2 vrouwen of mannen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |