![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik weet dat er hier wel wat mag afgescheld worden of dat je hier iemand zeer had mag aanvallen vooraleer er wordt gereageerd.
Daarnaast is het mijn mening dat er vooral in een bepaalde, rechtse hoek, héél veel mag vooraleer er in actie wordt geschoten. Maar ik leg er mij bij neer, de moderatie doet wat hij/zij het beste vindt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#11442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
weet ons te zeggen hoe die agent reageerde, tx ! |
|
![]() |
![]() |
#11443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie niet in waarom de moderatie dat moet tolereren? We zitten toch nog altijd op een discussieforum hé? er mag toch nog gediscussieerd worden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#11445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou, laat hem maar, want wie gaat ons anders van hilarische onderschriften voorzien?
![]() |
![]() |
#11448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Donald Muyle?
![]() |
![]() |
#11451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
aanval... Feit dat zeker is,is dat er hier ettelijke ronddwalen die graag zelf steekjes onderwater uitdelen,maar die zélf over bijzonder lange tenen blijken te beschikken als er eens een steekje hun richting uitkomt.... En dan gaat de moderatie uiteraard ingrijpen door strafpunten uit te delen en desbetreffende post geheel te verwijderen... Je weet alleen niet over welke post en vooral welke zin in die post gaat... Het antwoord luidt ,je weet zelf wel over welke post het gaat.... Dat is hetzelfde dan als je een pro justitia zou thuiskrijgen waarop staat vermeld dat je bent betrapt op overdreven snelheid zonder dat er daarin vermeld wordt op welke dag en op welke plaats ze je hebben geflitst en hoe hard je op dat moment reed.... Met als reden ,je wéét zelf ook wel waar je de laatste dagen zoal hebt rondgereden..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#11454 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er wordt héél veel toegelaten, zeker op het vlak van racisme. maar als je overdrijft, en vuile muilekoek deed dat blijkbaar, treden ze op. toch normaal??
|
![]() |
![]() |
#11457 |
Banneling
|
![]() En anders moet ze haar ding maar op hln.be proberen kwijt te raken.
Die zijn daar een pak soepeler. |
![]() |
![]() |
#11458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank u om te bevestigen wat ik al vermoedde: je hebt mij hiermee veel tijd bespaard want ik was net aan het overwegen eens een Brusselmans te lezen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 26 september 2016 om 15:48. |
![]() |
![]() |
#11460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |