![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11462 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Twee minuten lijkt mij trouwens al vrij lang als je een beetje kunt googelen. Citaat:
Citaat:
Je moet stand-up comedian worden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het belangrijkste is trouwens dat ze de filmpjes ook wel degelijk bekijken. Alleen dan kunnen ze degelijke tegenargumenten ontwikkelen (voor zover dat mogelijk is). Dat is al een begin. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 6 december 2006 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11464 |
|
![]() Er zitten enkele inconsistenties in loose change, ik denk dat ze hier al ergens aan bod zijn gekomen in een van de draden.
Laatst gewijzigd door exodus : 6 december 2006 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11466 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Loose_C...deo)#Criticism
![]() |
![]() |
![]() |
#11467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Teksten die jullie aanbrengen lees ik in het algemeen wel. Ik zeg wel in het algemeen. Ik ga nu niet zeggen dat ik in ELKE tekst ALLES lees, maar teksten bekijk ik dus wel. Videos (en zeker de lange) is wat anders. Daar kijk ik inderdaad meestal niet meer naar. Ik heb ooit naar Loose Change (eerste versie) gekeken, en aan het einde gevloekt en gezegd: never again! Wanneer jullie nu videos posten lees ik waarover ze gaan, en zoek vlug of er een tekstversie over bestaat. Zo kan ik bepalen of de video interessant is of gewoon weer propaganda. Meestal is het waardeloze propaganda, en daar ga ik inderdaad niet een uur of soms langer op zitten staren. Ik ben er zeker van dat waardevolle informatie uit de videos hun weg wel zal vinden naar artikels. Ik mis dus niets waardevols, en bespaar veel tijd. Tevreden nu?
![]() |
![]() |
#11469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een van de makers van Loose Change heeft zelfs toegegeven dat ze opzettelijk fouten in Loose Change hebben gelaten! ![]() Ze zijn nu bezig met hun Loose Change, Final cut, en voor het eerst hebben ze heus onderzoek verricht: ze hebben enkele getuigen opgezocht! Volgens insiders zullen ze er nu van uitgaan dat vlucht 77 wel degelijk in het Pentagon is ingeslagen. Sorry hoor, Loose Change is echt waardeloze brol.
![]() |
![]() |
#11470 |
Banneling
|
![]() Dus met andere woorden, je filtert vooraf welke informatie je al dan niet wilt bekijken, gebaseerd op (waarschijnlijk niet al te objectieve) artikels.
Het kost trouwens veel langer dan een uurtje om een goed boek of een uitgebreide website over de NWO of 9/11 te lezen. Jouw uitspraak dat een filmpje van een uur te lang duurt, toont aan dat je ook nooit de moeite hebt gedaan om een boek te lezen dat de feiten stap voor stap uitdiept en aantoont op basis van harde bewijzen. Eveneens duurt het langer dan een uur om de volledige protocollen door te nemen. Je hebt dus gelogen wanneer je zei dat je de Protocollen gelezen hebt. Je hebt hooguit vluchtig erdoorheen gebladerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11471 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Omdat het jouw vooroordelen niet bevestigt?!? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11472 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() IEDEREEN filtert informatie. Niemand kan elk boek, elke video, elk artikel over een onderwerp lezen of bekijken. Citaat:
![]() Citaat:
Een weinig fraaie eigenschap, maar we zijn het inmiddels gewoon.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 december 2006 om 16:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11473 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen, omdat er bijna niets klopt van wat ze zeggen.
![]() |
![]() |
#11474 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11475 |
Minister
|
![]() Ik vind het vooral hilarisch wanneer de makers van Loose Change a postiori komen vertellen dat ze er met opzet fouten in staken....
Zoiets als: Leraar: "Eh, manneke, er staan wel twaalf schrijffouten in je dictee" Leerling van twaalf jaar: "Ja, dat heb ik met opzet gedaan om te kijken of u wel aan het opletten was". ![]() ![]() ![]() Ik blijf er bijna in!!!
![]() |
#11476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11477 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Omdat Popular Mechanics het zegt, zeker?! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11478 |
Banneling
|
![]() Dus ik neem aan dat "Das Kapital", "Mein Kampf" allebei integraal gelezen heeft, als zijnde twee van de invloedrijkste politieke werken van de laatste 200 jaar?!? Kunt u vertellen welk beroep Hitler nog beweert beoefend te hebben behalve dat van schilder tijdens zijn periode in Wenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11479 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feiten die niet meevallen gewoon negeren of als vervalsing afdoen. Ik vrees voor jouw dat dit interview echt is. Als je de Amerikaanse 9/11-scene beter kende dan wist je dat ook. Citaat:
Neen, omdat hun beweringen niet kloppen. Wie het zegt doet er niet toe.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 december 2006 om 17:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Das Kapital heb ik niet gelezen (al ligt het in de boekenkast van mijn vader), Mein Kampf voor een deel wel, en niet eens zo lang geleden. Ik heb daar op dit forum overigens zelfs iets over geschreven. Op jouw ondervragingen ga ik niet meer in. Ik denk dat ik op dit forum bewezen heb dat ik niet bepaald slecht ben in het opzoeken van informatie. Op jou indruk maken is echter niet motiverend genoeg. En mocht ik het antwoord geven, het bewijst toch niets. Speel dus met iemand anders. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 december 2006 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |