Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2009, 17:32   #11461
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Former High-Ranking Intelligence Officer: Cheney Responsible for 9/11

http://www.washingtonsblog.com/2009/...elligence.html
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 17:35   #11462
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

[QUOTEDat is dus hetzelfde materiaal zoals die beroemde ytong blokken die wij hier kennen ,dit heeft dus maar de sterkte van een normale muur met toch nog twee voordelen,het kan beter tegen vuur gezien de structuur van deze blokken en of panelen,en het weegt véél lichter,maar is helaas ook véél breekbaarder....

Deze kwestie is dus uitgeklaard wat mij betreft....

[/quote]

Ok , wat mij betreft ook ,maar het brengt ons bij een volgend belangrijk punt, die breekbaarheid die u ook al noemt.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 20:30   #11463
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ernstig blijven hé, u suggereerde dat ze 86 minuten hadden om in te grijpen, daar waar vlucht 93 slechts 26 minuten voor het crashte het contact verbrak. En dan moest NORAD nog verwittigd worden, in de verwarring van die dag ook geen evidentie. Als het net als bij die eerdere vlucht 20 minuten duurde om NORAD te verwittigen, dan blijven er slechts 6 minuten over. Een stuk minder dan de 86 waar u van sprak, niet?
Mijnheer, wederom haalt U de woorden uit zijn context,de officiële versie volgens NORAD zélf dat zij om 9U40 ,26 minuten voor de crash dus werden in kennis gesteld dat vlucht 93 gekaapt was....

Zij hadden wat vlucht 93 betrof een volle 26 minuten om in actie te komen...

wat vlucht 77 betreft hadden zij zelfs nog 10 minuten méér daarvoor én dit dan nog in een area waar alle andere luchtverkeer een half uur voor de crash door de FAA werd weggedirigeerd omdat deze area tot verboden zone werd uitgeroepen,verboden voor alle toestellen...
Die tijden die ik wat de 4 toestellen betreft aanhaal zijn allen de officiële van overheidswege vrijgegeven tijdstippen...

En verwarring is géén excuus voor een militaire organisatie wiens mensen vrijwel continue trainen op onverwachte situaties...

En wiens installatie zélfs laagvliegende raketten kan opsporen én onderscheppen....

En mijn beste,er zaten precies 86 minuten russen de eerste officiële melding aan NORAD én de crash van het laatste gekaapte vliegtuig....

Na 2 snel opeenvolgende crashes van gekaapte toestellen zonder transpondersignaal ,radiocommunicatie én met een vér afwijkende koers hoort een militaire organisatie zoals NORAD er één is op en top paraat te staan wat ingrijpen betreft....

Zeker gezien het feit dat zij bij de vluchten 77 én 93 juist het meeste tijd tot ingrijpen hadden aangezien ze bij deze ywee vliegtuigen volgens hun eigen officiële bron nét het meeste tijd kregen tussen de melding en de crash ervan om in te grijpen.respectievelijk 23 én 26 minuten .....

Gesteld dat men per onderscheppingvlucht er 6 minuten over doet om de jagers in de lucht te krijgen...

Hoevéél afstand kunnen supersonische gevechtstoestellen op maximaal vermogen overbruggen in respectievelijk 17 én 20 minuten DENKT u....

Laatst gewijzigd door Svennies : 2 september 2009 om 20:58.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 21:07   #11464
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
wat vlucht 77 betreft hadden zij zelfs nog 10 minuten méér daarvoor én dit dan nog in een area waar alle andere luchtverkeer een half uur voor de crash door de FAA werd weggedirigeerd omdat deze area tot verboden zone werd uitgeroepen,verboden voor alle toestellen...
....
En dit volgens de luchtvaarleiding zélf die beweert om NORAD daarvan onmiddelijk in kennis te hebben gesteld toen vlucht 77 alle radiocontact verbrak en zijn koers drastisch veranderde,die beweren dat Norad wat de kaping van dit toestel betreft al rond 9 uur hiervan in kennis was gesteld...

NORAD zélf beweerd dat zij hiervan maar later in kennis werden gesteld...

According to the New York Times, "within a few minutes" after 8:48 a.m., controllers knew that "American 77 had probably been hijacked." (NYTimes, 15 September, 2001, Wald, Matthew) Moreover, the flight's transponder was turned off at 8:56 a.m., a sure sign to controllers, in light of one plane already having crashed into the North Tower and another unresponsive and heading to NYC, that AA 77 had been hijacked.
Citaat:
And yet, the 9/11 Commission Report concludes that the military was not contacted regarding Flight 77's unapproved wayward path toward D.C. until 9:34 a.m. Forty minutes after the confirmed hijacking, and fifty minutes after the first plane impact. This directly contradicts not only common sense, logic, and standard operating procedures in full effect on the morning of 9/11, it also inexplicably contradicts specific information given directly to the Commission itself in regards to Flight 77. "Within minutes after the first aircraft hit the World Trade Center (at 8:46 a.m.), the FAA immediately established several phone bridges that included FAA field facilities, Command Center, headquarters, DOD, the Secret Service, and other government agencies. The US Air Force liaison immediately joined the FAA phone bridge and established contact with NORAD on a separate line…The FAA shared real-time information on the phone bridges about unfolding events…including Flight 77. NORAD logs indicate that the FAA made formal notification about AA Flight 77 at 9:24 a.m., but information about the flight was conveyed continuously during the phone bridges before the formal notification." (FAA clarification memo presented by Laura Brown to the 9/11 Commission, entitled 'FAA Communications with NORAD on Sept 11, 2001', presented 21 May, 2003)

http://www.911hardfacts.com/report_13.htm

Laatst gewijzigd door Svennies : 2 september 2009 om 21:27.
Oud 2 september 2009, 21:28   #11465
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Former High-Ranking Intelligence Officer: Cheney Responsible for 9/11

http://www.washingtonsblog.com/2009/...elligence.html
Ik zal maar iets citeren, blijkbaar leest het hier niemand...
In elk geval vind ik hier veel van mijn mening in terug.

Citaat:
http://www.washingtonsblog.com/2009/...ay-things.html

Tuesday, June 16, 2009

Dick Cheney Only Had to Delay Things a COUPLE OF MINUTES to Reach his Long-Sought Goals

CIA director Leon Panetta told the New Yorker:
When you read behind it, it’s almost as if he’s wishing that this country would be attacked again, in order to make his point.
News commentator Ed Schultz said today that Cheney is wishing for a terrorist attack on the U.S.
What should we make of all this?

Well, everyone knows that Cheney is ruthless:

Cheney is the guy who pushed for torture, pressured the Justice Department lawyers to write memos saying torture was legal, and made the pitch to Congress justifying torture. The former director of the CIA accused Cheney of overseeing American torture policies

Cheney is also the guy who:

Helped found the Project for a New American Century, which called for a new American empire well before 9/11, and lamented that, without a "catastrophic and catalyzing event — like a new Pearl Harbor", transformation of America into an empire would be very slow.
In the 70's -- Cheney was instrumental in generating fake intelligence exaggerating the Soviet threat in order to undermine coexistence between the U.S. and Soviet Union, which conveniently justified huge amounts of cold war spending. See also this article.

30 years later, Cheney was largely responsible for generating fake intelligence about Iraq in order to justify the war. And, according to former British Defense Secretary, Cheney has called the shots in the failed Iraq war.

According to former high-level intelligence officer Melvin Goodman, Cheney orchestrated phony intelligence for the Congress in order to get an endorsement for covert arms shipments to anti-government forces in Angola

Cheney has been perhaps the leading advocate for strengthening the powers of the White House to the point of monarchy for at least 20 years
Cheney was involved in debates concerning illegal wiretaps 30 years ago

Cheney was probably responsible for outing CIA agent Valerie Plame.

Pulitzer-prize winning investigative reporter Seymour Hersh says that the military ran an "Executive Assassination Ring" throughout the Bush years which reported directly to Cheney.

Hersh also says that Cheney is the main guy helping to fund groups which the U.S. claims are terrorists (see confirming articles here and here)

Blast from the Past

Okay, Cheney is a bad apple. But that's not all.

Remember that Cheney falsely claimed that there was a link between 9/11 and Iraq, but has recently admitted there was never any evidence to back up such a claim.

Remember also that the torture program which Cheney created was specifically aimed at producing false confessions in an attempt to link Iraq and 9/11.

A well-known writer said of Dick Cheney:

For his entire career, he sought untrammeled power. The Bush presidency and 9/11 finally gave it to him . . . .

Indeed, as I've previously pointed out:

The Afghanistan war was planned before 9/11
The decision to launch the Iraq war was made before 9/11
The Patriot Act was written before 9/11
The government's spying on Americans began before 9/11 (confirmed here and here)
The neocons who now run the U.S. government lamented, before 9/11, that they could not institute their plans for global domination without a "new Pearl Harbor"

So Cheney had a lot of motivation to "accidentally" let 9/11 happen.

Cheney also knew 9/11 was going to happen. The government knew that terrorists could use planes as weapons -- and had even run its own drills of planes being used as weapons against the World Trade Center and other U.S. high-profile buildings, using REAL airplanes -- all before 9/11. Indeed, the government heard the 9/11 plans from the hijackers' own mouths before 9/11.

Indeed, Cheney was in charge of all counter-terrorism exercises, activities and responses on 9/11 (see this Department of State announcement; this CNN article; and this essay). So he was in a perfect position to "accidentally" let it happen.

He Only Had to Wait a Couple of Minutes

Before you say "that's a crazy conspiracy theory", please note that Cheney would have only had to delay normal military response a couple of minutes to let the 9/11 attacks succeed.

Specifically, the Secretary of Transportation testified to the 9/11 Commission:
"During the time that the airplane was coming into the Pentagon, there was a young man who would come in and say to the Vice President … the plane is 50 miles out…the plane is 30 miles out….and when it got down to the plane is 10 miles out, the young man also said to the vice president “do the orders still stand?” And the Vice President turned and whipped his neck around and said “Of course the orders still stand, have you heard anything to the contrary!?"
(this testimony is confirmed here and here).

A retired 27-year CIA analyst who prepared and presented Presidential Daily Briefs and served as a high-level analyst for several presidents stated that the Pentagon is a heavily-defended building, with defensive weapons on the roof. This matches a Pentagon employee’s statement that she was told "you are now standing in one of the most secure building in all of the United States".

And a former air traffic controller, who knows the flight corridor which the two planes which hit the Twin Towers flew "like the back of my hand", and who handled two actual hijackings, says that that planes can be tracked on radar even when their transponders are turned off, and that Donald Rumsfeld and the Pentagon tracked three of the four flights from the point of their hijacking to hitting their targets (also, listen to this interview).

Moreover, this diagram shows that the hijacked planes flew over numerous military bases on 9/11 before crashing. See also this essay regarding the stand down of the military; and see this war game proposal created before 9/11 revolving around Bin Laden and including "live-fly exercises" involving real planes, later confirmed by this official Department of Defense website.
And remember that, according to CBS news, radar shows Flight 77 did a downward spiral, turning almost a complete circle and dropping the last 7,000 feet in two-and-a-half minutes.

All Cheney had to do was delay normal defensive procedures a couple of minutes to let the plane slam into the Pentagon. It was obvious by that time that the 9/11 attacks were not random instances of "pilot error". Cheney - in charge of counter-terrorism on 9/11 - simply had to watch the plane approach from many miles away and yell at everyone that “the orders still stand” to let the attacks succeed.

By just delaying for a few minutes, Cheney's long-dreamed Iraq and Afghanistan wars, imperial ambitions as described by the Project for a New American Century, and increase of powers domestically would all be justified.

Given Cheney's masterminding of a program torture to produce false information about 9/11, fake intelligence regarding wmds to justify the Iraq war, centralization of power in the executive branch, assassinations and other hanky panky, and the rest of Cheney's biography, do you really think he couldn't delay things a couple of minutes to reach all of this goals?

Postscript: The 9/11 Commissioners themselves now doubt the "official" 9/11 story:

The Senior Counsel to the 9/11 Commission (John Farmer) - who led the 9/11 staff's inquiry - said "At some level of the government, at some point in time...there was an agreement not to tell the truth about what happened". He also said "I was shocked at how different the truth was from the way it was described .... The tapes told a radically different story from what had been told to us and the public for two years.... This is not spin. This is not true."
The Commission's co-chairs said that the CIA (and likely the White House) "obstructed our investigation"
Indeed, they said that the 9/11 Commissioners knew that military officials misrepresented the facts to the Commission, and the Commission considered recommending criminal charges for such false statements (free subscription required)
9/11 Commissioner Bob Kerrey said that "There are ample reasons to suspect that there may be some alternative to what we outlined in our version . . . We didn't have access . . . ."

9/11 Commissioner Timothy Roemer said "We were extremely frustrated with the false statements we were getting"

9/11 Commissioner Max Cleland resigned from the Commission, stating: "It is a national scandal"; "This investigation is now compromised"; and "One of these days we will have to get the full story because the 9-11 issue is so important to America. But this White House wants to cover it up"

Laatst gewijzigd door Micele : 2 september 2009 om 21:35.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 02:50   #11466
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Zie mijn post hierboven mijn beste, je hebt het misschien niet over de onderste vloer maar wel over alle vloeren mijn beste, dus de onderste hoort hier bij mijn beste. Of heb je weer zitten liegen mijn beste en was het eigenlijk niet "alle" vloeren?

Geen fantasietje mijn beste en dus heb ik wel degelijk goed gelezen wat er staat mijn beste. T'is niet de eerste keer mijn beste dat je zelf niet goed doorhebt wat je post é mijn beste!

Tjonge jonge, ja idd ja, als je nu de discussie wil verderzetten beginnende van gebouwen als de twin towers naar nu gewone woningen...ga dan maar een ander zoeken mijn beste. Daar doe ik niet aan mee mijn beste. Belachelijk. Als jij twin towers of andere wolkenkrabbers wil gaan vergelijken met eensgezinswoningen mijn beste...be my guest.
En hoe zit het nu mijn beste Svennies, ga je wederom voor de 2de maal op korte tijd je fout niet toegeven en weer zwijgen?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 07:58   #11467
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

@ Micele

Je post worden wel degelijk gelezen. Ik antwoord zelden omdat het nogal gevoelig ligt in mijn huidige job maar weet dat je post wel gelezen worden. Zeker met jouw expertise achtergrond.
Ik werk ondertussen reeds bijna 20 jaar voor een organisatie die gelegerd ligt op de grootste luchtmacht basis van Europa (je weet ongetwijfeld wel dewelke ik bedoel)
Ik herinner me 9/11 heel duidelijk. We kwamen juist terug van een trip en mijn zoon zat te kijken naar de inslagen. Het eerste dat in mij opkwam was "dit is niet mogelijk" Het tweede was "staged" En toen ben ik begonnen met mijn boeltje te pakken.
9 min later kwam het telefoontje. Totale mobilisatie.
Aangekomen was de reaktie van de meeste van mijn collega's dezelfde zoals de mijne, met uitzondering van de jongere generatie van een bepaalde natie natuurlijk. Die waren hun messen al aan het slijpen.
Wij weten gewoon dat dit onmogelijk was als alle reakties die bijna dagelijks ingehamerd worden bij het beroeps personeel naar behoren zouden uitgevoerd zijn. En geloof mij, de USAF is niet te vergelijken met de onze.
Kan gewoon niet.
Voor al degenen die twijfelen, je hebt nog nooit een Quick reaction Response gezien. Deze vliegtuigen zijn ALTIJD klaar. De betreffende piloten ook. Deze vliegtuigen nemen niet deel aan wat voor oefening dan ook. Ze zijn ALTIJD vertrekkensklaar. Als ze uitzonderlijk eens deelnemen worden er andere in stand by gezet.
Wat hier gebeurt is, is onmogelijk. Goed één misschien zou tussen de mazen kunnen gevallen zijn, maar DRIE, sorry neen.
TENZIJ..................

Laatst gewijzigd door Erwinvds : 3 september 2009 om 07:59.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 09:39   #11468
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Ze kunnne het niet laten.

Citaat:
Psychology Today Hit Piece Labels Conspiracy Thinking A Psychotic Illness

Psychologist Gartner fulfils the very criteria he levels at “conspiracy theorists” to claim their concerns are a product of mental instability

Psychology Today Hit Piece Labels Conspiracy Thinking A Psychotic Illness 020909top2

Paul Joseph Watson
Prison Planet.com
Wednesday, September 2, 2009

In an article entitled Dark Minds: When does incredulity become paranoia, Psychology Today writer John Gartner attempts to make the case that the concerns of “conspiracy theorists” are not based in reality but are a product of mental instability, while himself fulfilling every criteria for what he claims classifies such people as psychotics – ignoring evidence that contradicts his preconceptions while embracing the ludicrous “conspiracy theory” that powerful men and governments do not conspire to advance their power.

Probably somewhat upset about how our coverage of the dangers associated with the swine flu vaccine has contributed to a global revolt against mass vaccination programs being readied, Psychology Today’s gravy train of big pharma advertisers will no doubt be pleased to see the publication wastes no time in savagely attacking radio host and film maker Alex Jones, dispensing with any notion of fairness and zealously going after him as early as the second paragraph.
http://www.prisonplanet.com/psycholo...c-illness.html
Oud 3 september 2009, 11:18   #11469
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
@ Micele

Je post worden wel degelijk gelezen. Ik antwoord zelden omdat het nogal gevoelig ligt in mijn huidige job maar weet dat je post wel gelezen worden. Zeker met jouw expertise achtergrond.
Ik werk ondertussen reeds bijna 20 jaar voor een organisatie die gelegerd ligt op de grootste luchtmacht basis van Europa (je weet ongetwijfeld wel dewelke ik bedoel)
Ik herinner me 9/11 heel duidelijk. We kwamen juist terug van een trip en mijn zoon zat te kijken naar de inslagen. Het eerste dat in mij opkwam was "dit is niet mogelijk" Het tweede was "staged" En toen ben ik begonnen met mijn boeltje te pakken.
Aangekomen was de reaktie van de meeste van mijn collega's dezelfde zoals de mijne, met uitzondering van de jongere generatie van een bepaalde natie natuurlijk. Die waren hun messen al aan het slijpen.
Wij weten gewoon dat dit onmogelijk was als alle reakties die bijna dagelijks ingehamerd worden bij het beroeps personeel naar behoren zouden uitgevoerd zijn. En geloof mij, de USAF is niet te vergelijken met de onze.
Kan gewoon niet.
Voor al degenen die twijfelen, je hebt nog nooit een Quick reaction Response gezien. Deze vliegtuigen zijn ALTIJD klaar. De betreffende piloten ook. Deze vliegtuigen nemen niet deel aan wat voor oefening dan ook. Ze zijn ALTIJD vertrekkensklaar. Als ze uitzonderlijk eens deelnemen worden er andere in stand by gezet.
Wat hier gebeurt is, is onmogelijk. Goed één misschien zou tussen de mazen kunnen gevallen zijn, maar DRIE, sorry neen.
TENZIJ..................
Het gaat er niet om hoe snel piloten met hun vliegtuigen de lucht in zijn, het gaat erom hoe snel het bevel komt om op te stijgen, om de informatie te krijgen welk toestel ze moeten onderscheppen en wat ze er dan mee moeten doen.
Gaan we nu trouwens beweren dat er toch 1 systeem bestaat op de wereld dat PERFECT werkt?
Oud 3 september 2009, 14:44   #11470
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het gaat er niet om hoe snel piloten met hun vliegtuigen de lucht in zijn, het gaat erom hoe snel het bevel komt om op te stijgen, om de informatie te krijgen welk toestel ze moeten onderscheppen en wat ze er dan mee moeten doen.
Gaan we nu trouwens beweren dat er toch 1 systeem bestaat op de wereld dat PERFECT werkt?
Nog iets??????
En het systeem in de states is niet één systeem, het is een bolwerk van systemen.
Oud 3 september 2009, 14:51   #11471
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog iets??????
En het systeem in de states is niet één systeem, het is een bolwerk van systemen.
En dat is onfeilbaar om welke reden juist?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 15:35   #11472
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
volgens mij is de vraag: wanneer is het systeem feilbaar?
Wanneer het goed uitkomt?
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 15:40   #11473
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
volgens mij is de vraag: wanneer is het systeem feilbaar?
Wanneer het goed uitkomt?
Maakt niet uit wanneer het feilbaar is of was, het zou dan toch als inside job bestempeld worden door believers.

Minister Peeters was de dag van de ontsnapping uit de gevangenis smorgens aanwezig in diezelfde gevangenis...inside job???????
Oud 3 september 2009, 15:42   #11474
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog iets??????
Ja nog heel veel, de juiste informatie moet eerst bij de juiste mensen komen die dan uiteindelijk over alles beslissen na verificatie. Het is niet zomaar van...vliegtuig doet vreemd...1 minuut later zitten F18's in de lucht, en hupla, toestel is neergehaald. Zo werkt het dus absoluut niet.

Laatst gewijzigd door illwill : 3 september 2009 om 15:42.
Oud 3 september 2009, 17:55   #11475
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@ Micele

Kan gewoon niet.
TENZIJ..................
Thx voor de steun Erwin
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 19:36   #11476
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Thx voor de steun Erwin
Micele, zoals Erwin trouwens al zegt ,Uw links worden wél degelijk gelezen...

En vooral bedankt voor Uw link wat betreft de discutie over wat er rond de cores blijkt te staan...
Oud 3 september 2009, 20:41   #11477
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja nog heel veel, de juiste informatie moet eerst bij de juiste mensen komen die dan uiteindelijk over alles beslissen na verificatie. Het is niet zomaar van...vliegtuig doet vreemd...6 minuten later zitten F18's in de lucht, en hupla, toestel is neergehaald. Zo werkt het dus absoluut niet.
Het neerhalen niet, dat is juist.
Maar de jets hadden er al moeten naast/achter hangen. Daarvoor zijn er standaard procedures die automatisch in voege treden in geval van mogelijke vijandige interventie van het US luchtruim.
Maar waar waren ze?????

Nergens in de buurt zelfs.
En voor het opstijgen hebben die echt niet de toestemming van het witte huis nodig hoor.
Integendeel.
Maar ik veronderstel dat jij ook de nodige ervaring ( >30 jaren) hebt met het militaire apparaat. Ook al in een aktieve war room geweest waarschijnlijk. For all I know heb jij misschien zelfs de te volgen regels mee ontworpen.
In dat geval mijn excuses.
Oud 3 september 2009, 20:48   #11478
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dit is voor morgen.
Oud 3 september 2009, 21:02   #11479
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan gewoon niet.
TENZIJ..................
Inderdaad,en wat mij het meest verwonderd is dan nog het feit dat die zogenaamde terroristen de VS zwaar wilden treffen nochtans een uitstekende mogelijkheid hadden om qua levens een véél grotere schade hadden kunnen aanrichten indien ze 35 mijl noordelijk van New York hun vliegtuigen hadden gericht op de twee kernreactoren van indian point ....

Aangezien men nu al toegeeft dat een crash van een groot passagiersvliegtuig bijzonder nefast zou zijn wat de veiligheid van van de centrale betreft,laat staan dat er 3 vliegtuigen dit als doel hadden gekozen...

Citaat:
KROFT: That's exactly the same answer that the Nuclear Regulatory Commission
gave after the September 11th attack. Then it came back two days later and changed its mind and said, `Look, we've re-evaluated this and most of the plants were not designed to meet this kind of a threat.'
http://www.nci.org/01nci/10/1014-60min-transcript.htm

En hier wat de gevolgen ervan zouden zijn....

Citaat:
This report presents the results of an independent analysis of the health and economic impacts of a terrorist attack at Indian Point that results in a core meltdown and a large radiological release to the environment. We find that, depending on the weather conditions, an attack could result in as many as 44,000 near-term deaths from acute radiation syndrome or as many as 518,000 long-term deaths from cancer among individuals within fifty miles of the plant. These findings confirm that Indian Point poses a severe threat to the entire New York metropolitan area. The scope of emergency planning measures should be promptly expanded to provide some protection from the fallout from an attack at Indian Point to those New York area residents who currently have none. Security at Indian Point should also be upgraded to a level commensurate with the threat it poses to the region
http://www.ucsusa.org/nuclear_power/...st-attack.html
Oud 3 september 2009, 21:15   #11480
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Zeer interessant artikel met vanaf pagina 2 de opnames van 'air traffic control' en dergelijke .
Aan de hand daarvan valt beter onderzoek te doen !

http://www.vanityfair.com/politics/f...?currentPage=1
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be