![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11461 |
Banneling
|
![]() Former High-Ranking Intelligence Officer: Cheney Responsible for 9/11
http://www.washingtonsblog.com/2009/...elligence.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#11462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [QUOTEDat is dus hetzelfde materiaal zoals die beroemde ytong blokken die wij hier kennen ,dit heeft dus maar de sterkte van een normale muur met toch nog twee voordelen,het kan beter tegen vuur gezien de structuur van deze blokken en of panelen,en het weegt véél lichter,maar is helaas ook véél breekbaarder....
Deze kwestie is dus uitgeklaard wat mij betreft.... [/quote] Ok , wat mij betreft ook ,maar het brengt ons bij een volgend belangrijk punt, die breekbaarheid die u ook al noemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hadden wat vlucht 93 betrof een volle 26 minuten om in actie te komen... wat vlucht 77 betreft hadden zij zelfs nog 10 minuten méér daarvoor én dit dan nog in een area waar alle andere luchtverkeer een half uur voor de crash door de FAA werd weggedirigeerd omdat deze area tot verboden zone werd uitgeroepen,verboden voor alle toestellen... Die tijden die ik wat de 4 toestellen betreft aanhaal zijn allen de officiële van overheidswege vrijgegeven tijdstippen... En verwarring is géén excuus voor een militaire organisatie wiens mensen vrijwel continue trainen op onverwachte situaties... En wiens installatie zélfs laagvliegende raketten kan opsporen én onderscheppen.... En mijn beste,er zaten precies 86 minuten russen de eerste officiële melding aan NORAD én de crash van het laatste gekaapte vliegtuig.... Na 2 snel opeenvolgende crashes van gekaapte toestellen zonder transpondersignaal ,radiocommunicatie én met een vér afwijkende koers hoort een militaire organisatie zoals NORAD er één is op en top paraat te staan wat ingrijpen betreft.... Zeker gezien het feit dat zij bij de vluchten 77 én 93 juist het meeste tijd tot ingrijpen hadden aangezien ze bij deze ywee vliegtuigen volgens hun eigen officiële bron nét het meeste tijd kregen tussen de melding en de crash ervan om in te grijpen.respectievelijk 23 én 26 minuten ..... Gesteld dat men per onderscheppingvlucht er 6 minuten over doet om de jagers in de lucht te krijgen... Hoevéél afstand kunnen supersonische gevechtstoestellen op maximaal vermogen overbruggen in respectievelijk 17 én 20 minuten DENKT u.... Laatst gewijzigd door Svennies : 2 september 2009 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11464 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NORAD zélf beweerd dat zij hiervan maar later in kennis werden gesteld... According to the New York Times, "within a few minutes" after 8:48 a.m., controllers knew that "American 77 had probably been hijacked." (NYTimes, 15 September, 2001, Wald, Matthew) Moreover, the flight's transponder was turned off at 8:56 a.m., a sure sign to controllers, in light of one plane already having crashed into the North Tower and another unresponsive and heading to NYC, that AA 77 had been hijacked. Citaat:
http://www.911hardfacts.com/report_13.htm Laatst gewijzigd door Svennies : 2 september 2009 om 21:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11465 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval vind ik hier veel van mijn mening in terug. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 2 september 2009 om 21:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11466 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11467 |
Gouverneur
|
![]() @ Micele
Je post worden wel degelijk gelezen. Ik antwoord zelden omdat het nogal gevoelig ligt in mijn huidige job maar weet dat je post wel gelezen worden. Zeker met jouw expertise achtergrond. Ik werk ondertussen reeds bijna 20 jaar voor een organisatie die gelegerd ligt op de grootste luchtmacht basis van Europa (je weet ongetwijfeld wel dewelke ik bedoel) Ik herinner me 9/11 heel duidelijk. We kwamen juist terug van een trip en mijn zoon zat te kijken naar de inslagen. Het eerste dat in mij opkwam was "dit is niet mogelijk" Het tweede was "staged" En toen ben ik begonnen met mijn boeltje te pakken. 9 min later kwam het telefoontje. Totale mobilisatie. Aangekomen was de reaktie van de meeste van mijn collega's dezelfde zoals de mijne, met uitzondering van de jongere generatie van een bepaalde natie natuurlijk. Die waren hun messen al aan het slijpen. Wij weten gewoon dat dit onmogelijk was als alle reakties die bijna dagelijks ingehamerd worden bij het beroeps personeel naar behoren zouden uitgevoerd zijn. En geloof mij, de USAF is niet te vergelijken met de onze. Kan gewoon niet. Voor al degenen die twijfelen, je hebt nog nooit een Quick reaction Response gezien. Deze vliegtuigen zijn ALTIJD klaar. De betreffende piloten ook. Deze vliegtuigen nemen niet deel aan wat voor oefening dan ook. Ze zijn ALTIJD vertrekkensklaar. Als ze uitzonderlijk eens deelnemen worden er andere in stand by gezet. Wat hier gebeurt is, is onmogelijk. Goed één misschien zou tussen de mazen kunnen gevallen zijn, maar DRIE, sorry neen. TENZIJ..................
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 3 september 2009 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11468 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze kunnne het niet laten.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11469 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan we nu trouwens beweren dat er toch 1 systeem bestaat op de wereld dat PERFECT werkt? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11470 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En het systeem in de states is niet één systeem, het is een bolwerk van systemen.
![]() |
![]() |
#11471 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11472 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() volgens mij is de vraag: wanneer is het systeem feilbaar?
Wanneer het goed uitkomt?
![]() |
#11473 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minister Peeters was de dag van de ontsnapping uit de gevangenis smorgens aanwezig in diezelfde gevangenis...inside job???????
![]() |
![]() |
![]() |
#11474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja nog heel veel, de juiste informatie moet eerst bij de juiste mensen komen die dan uiteindelijk over alles beslissen na verificatie. Het is niet zomaar van...vliegtuig doet vreemd...1 minuut later zitten F18's in de lucht, en hupla, toestel is neergehaald. Zo werkt het dus absoluut niet.
Laatst gewijzigd door illwill : 3 september 2009 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11477 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de jets hadden er al moeten naast/achter hangen. Daarvoor zijn er standaard procedures die automatisch in voege treden in geval van mogelijke vijandige interventie van het US luchtruim. Maar waar waren ze????? Nergens in de buurt zelfs. En voor het opstijgen hebben die echt niet de toestemming van het witte huis nodig hoor. Integendeel. Maar ik veronderstel dat jij ook de nodige ervaring ( >30 jaren) hebt met het militaire apparaat. Ook al in een aktieve war room geweest waarschijnlijk. For all I know heb jij misschien zelfs de te volgen regels mee ontworpen. In dat geval mijn excuses.
![]() |
![]() |
#11478 |
Gouverneur
|
![]() Dit is voor morgen.
![]() |
#11479 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien men nu al toegeeft dat een crash van een groot passagiersvliegtuig bijzonder nefast zou zijn wat de veiligheid van van de centrale betreft,laat staan dat er 3 vliegtuigen dit als doel hadden gekozen... Citaat:
En hier wat de gevolgen ervan zouden zijn.... Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer interessant artikel met vanaf pagina 2 de opnames van 'air traffic control' en dergelijke .
Aan de hand daarvan valt beter onderzoek te doen ! http://www.vanityfair.com/politics/f...?currentPage=1 |
![]() |
![]() |