![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11521 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je betere? Laat zien. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 14 juli 2021 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11523 |
Parlementslid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11524 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is wel 1 klein probleempje om natuurlijke immuniteit te hebben he, je moet ziek worden. Dus, oftewel is ziek zijn niet erg voor de persoon in kwestie, maar dan is er ook geen speciale reden om immuniteit te willen ; oftewel is ziek zijn wel problematisch, en dan is het een beetje idioot om daar "natuurlijke immuniteit" tegen te willen als "remedie" natuurlijk. Natuurlijke immuniteit speelt op het vlak van de volksresistentie, maar heeft individueel gezien redelijk weinig belang: als je tegen corona kan, dan heb je eigenlijk geen speciale reden om immuniteit te willen ; en als je er niet tegen kan, dan is het nogal moeilijk om natuurlijke immuniteit te bekomen. Citaat:
Juist. IgA helpen U om in slijmvliezen virussen te blokkeren, IgG meer elders in het bloed en dergelijke. Het feit dat er IgA ontstaan is goed, en die beletten waarschijnlijk grotendeels de infectie en het verspreiden van virus. Het feit dat die snel dalen kan te maken hebben met het gegeven dat je nadien weer wat besmettelijk zou kunnen worden, maar dat is niet evident. Citaat:
Citaat:
Maw, het vaccin werkt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11525 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is dus die 8% die instaat voor 50% van de ziekenhuis belasting. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juli 2021 om 17:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11526 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11527 |
Europees Commissaris
|
![]() However, in real world conditions, researchers in Britain found that even one dose of Pfizer provided 94 per cent likelihood of protection against hospitalisation, and AstraZeneca provided 71 percent protection after one jab.
https://www.smh.com.au/world/europe/...09-p58885.html
![]() |
#11528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De genen in de bloedbaan enteren nu de celwanden De cels, de vezelwalls beginnen nu ook te produceren de spikes. Die komen terug in de bloedbaan en worden herkent door de lymfeknopen. Die herkennen ze als de vijand en zetten de aanval in op uw celwanden. En niet alleen dit, ook de complementia en de leukocyten gaan uw celwanden herkennen als een soort bacteria en ze op peuzelen. Nou dit lijkt u van de pot gerukt allicht maar het staat in de links. En bovenstaande is pr. Bhakdi die je leest.
![]() |
![]() |
#11530 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah, degene die de aerosol-besmetting niet eens begrepen heeft; haal er misschien ook Peter Borger bij die nebenbei de evolutietheorie loochent.
![]() |
#11531 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11532 |
Europees Commissaris
|
![]() Even iets anders: weet iemand of het nog steeds zo is dat écht asymptomatische besmetting relatief zeldzaam is?
![]() |
#11533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat ge ergens een automatische vertaling hebt gebruikt, want er zitten rare manieren van uitdrukken in, maar ja. We gaan het eens wat vertalen: De "genen", ttz, het RNA van het vaccin, dringen inderdaad de cel membranen in, dat is gans de kunst van die RNA vaccins met hun kationische lipidenzakjes. Ik neem aan dat uw "vezelwalls" ribosomen zijn, en ja die gaan dat RNA lezen, en Spike proteinen produceren, die grotendeels inderdaad in de celmembranen zullen geintegreerd geraken. Een deeltje zal wel vrij los geraken en in de bloedbaan, maar nog beter, in het lymfatisch systeem terecht komen, wat nodig is om B cellen te activeren in de lymfeknopen (ttz, een immuunreactie op te starten). Het is een beetje complexer, maar er moeten ook van de spike proteinen opgegeten worden door dendritische cellen, om ook in uw lymfeknopen T cellen te activeren. Een deel van die T cellen gaat dan inderdaad uw originele cellen vol Spike proteinen aanvallen en afmaken, en macrofagen gaan de stukken oppeuzelen. Ja. (of het complement geactiveerd wordt of niet weet ik niet maar dat kan wel, als ze geopsiniseerd zijn door antilichamen gemaakt door uw geactiveerde B cellen). Wat ge daar dus schrijft is inderdaad exact de bedoeling van dat vaccin, en maakt dat uw immuunsysteem dus getrained wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grens tussen "er zitten wat virussen in mijn neus, maar die doen mij niks", en een "zodanig lichte besmetting dat ik er zo goed als niks van merk", waar ligt die ? Stel dat 10 virus deeltjes 2 cellen infecteren, die zelf 100 virusdeeltjes maken die verder geneutraliseerd worden en afgemaakt worden. Is dat een "asymptomatische besmetting" of is dat "geen besmetting" ? Hoe ver moet de infectie gaan om te zeggen dat ik geinfecteerd ben, ook al merk ik er niks van ? Ik denk dat er een continuum is tussen "10 virusjes binnen gekregen, die niks deden" (ik ben dus totaal niet geinfecteerd geraakt, maar wel "besmet"), en "ik heb een heel heel lichte snotneus". Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juli 2021 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11535 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit je begrijpt het toch niet. Anderen ook niet.
![]() |
![]() |
#11537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De vaatwand ? Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juli 2021 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11538 |
|
![]() endotheelcellen van een bloedvat. Google heeft nog wat werk met zijn vertaalprogramma
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#11539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.medrxiv.org/content/10.1....24.21259087v1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11540 |
|
![]() "1? Werkelijk iedereen rijdt in de verkeerde richting", zei de spookrijder
![]() |
![]() |