Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 september 2009, 13:02   #11541
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat bewijst niets, gelieve mij de serienummers teruggevonden op de wrakstukken van het tuig dat er in het pentagon is gecrasht te bezorgen....

Dat is het échte bewijs en de rest is slap gelul....

En nu negeert U nog altijd datgene wat Micele ,Erwin en ik bijdragen wat de onderscheppingen betreft.... ,of beter gezegd het falen hierin....

De leugens die men daarover heeft verkondigd....Het grote falen van de onderzoekscommissie om hier een schuldige aan te duiden....

Negeert U maar volop wat wij bijdragen....

Ik had van U écht niets anders verwacht.....



En dit hier, weer mooi genegeerd....

Breng het ultieme onweerlegbare bewijs maar aan...

Of ga jij je kop wéér in het zand steken zoals gewoonlijk....
Ga je nu godverdomme opnieuw beginnen over die serienr's? Je hebt zelf de link gegeven die je officieel genoeg vond!!!!!!!!!!!!!

De serienr's zijn vrijgegeven en je hebt zelf per ongeluk deze link gegeven mijn beste. Denk je nu echt dat iedereen jou mega blunder hier al zo snel vergeten is?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 7 september 2009 om 13:02.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 13:09   #11542
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ach zo ,dit is nochtans een officiële site mijn beste....




http://aviation-safety.net/database/...?id=20010911-3
Jou post en van niemand anders.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 18:02   #11543
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Misschien niet, misschien wel, de rechtbank zal beslissen ...

Wat heel leuk is aan deze film ... geen groot woorgebruik ... gewoon de feiten ...

ABC, CNN, NBC, FOX, CBS, O2, C-SPAN, ...

DETAILS

Dit is geen film voor de keiharde die-hards als Parcifal en Firestone maar voor alle kritisch ingestelde burgers van deze site is dit echt een leukerd.
Waarom heb ik niet eerder naar de starttopic + video gekeken, ik was in de waan dat...

Deze videolink werkt: (klank aan en vergroten aub)
http://video.google.com/videoplay?do...19501&q=9%2F11

Waarom haalde dat niemand aan ?
Wat zegt de 9/11-Commission daarvan ?
Of is dit debunked of zoiets ?

Wtf, "War Games" tijden 9/11

...dat zou veel kunnen verklaren.

Wie kwam op het idee juist in die dagen van 9/11 zulke oefeningen te houden ? Haha toeval zeker

Citaat:
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/usaf_911.html
War Games:

The Key to a 9/11 USAF Stand Down

On 9/11 there was no reaction from the USAF as hijacked aircraft flew through US airspace and plowed into buildings. This lack of response is inconceivable unless the USAF was stood down.

Careful planning made this easy to achieve.

Chairman of the Joint Chiefs of Staff Instruction CJCSI 3610.01A (dated 1 June 2001) changed the protocol so that any requests for "potentially lethal support" had to come explicitly from the secretary of defense, leaving commanders in the field unable to respond to hijackings in any meaningful fashion.

Five military exercises were held on 9/11, and this resulted in flight controllers, commanders and pilots being unable to distinguish real world events from exercise scenarios.

Even if a hostile plane was identified it couldn't be fired upon because secretary of defense Donald Rumsfeld was "out of the loop" during the attacks (as was the acting head of the Joint Chiefs of Staff).

Chaos reigned supreme on 9/11 thanks to the above...

Laatst gewijzigd door Micele : 7 september 2009 om 18:14.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 18:36   #11544
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.342
Standaard

Vervolg:
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/usaf_911.html
(Testimoney-video helemaal onderaan in de link, getuigenis Mineta voor de 9/11 commissie over gehoord gesprek in de Presidential Ops Room waar R. Cheney... wat doof was aan beide oren )

In elk geval volgens deze testimoney-video is het duidelijk dat vlucht 77 [?] <> crash Pentagon gemakkelijk onderschept kon worden (afschieten "hoefde" zelfs niet) aangezien de Scramble F15-s van Langley maar 10 minuten verwijderd waren van Washington DC.

***... "50 miles out, ... , 30 miles out".... (een grote opsporingsradar heeft een veel groter dedectiebereik als 50 miles)
Een F15 haalt gemakkelijk 30 miles per minuut...
[Haha, alweer toeval zeker ... ]

Nu dé vraag nog: hoelang duurt het tussen die werkelijke uitspraak 50 miles out en .... 30 miles out = 20 miles, want als we dat juist weten, weten we of het een missele was of een Boeiing...
Als er bvb 30 sec pause of minder was tussen die 50 <> 30miles out is het 40 miles per minuut of minimum mach 3... een missele.

Citaat:
Dr. Robert Bowman, a man so decorated with medals and honors they could fill a patriotic Christmas tree, has joined the ranks of those who are declaring that the attacks on 9/11 were an inside job. As right wing world comes tumbling down, more prominent individuals are coming forward with their doubts and concerns with the official report. Some have little more than the powers of their own deduction, others are expert engineers and physicists.
Dr. Bowman has inside knowledge of military protocol, and has stated that it is apparent to him that the massive military exercises that took place on September 11, 2001 were intentionally staged to confuse civil defenses. The person who headed those exercises? None other then Richard Cheney, otherwise known as Dead-eye Dick.

Laatst gewijzigd door Micele : 7 september 2009 om 19:05.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 19:15   #11545
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
jij beweert dat het niet om AA77 gaat.
aan jou om deze bewering te onderbouwen.

omdraaien bewijslast = valsspelen
Als je toch zo'n kinderachtige argumenten wil bovenhalen... het was de overheid van de VS die beweerde dat het om die vlucht ging. Dus jij bent degene die de bewijslast aan het omdraaien is.

Voila sé.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 20:38   #11546
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Als je toch zo'n kinderachtige argumenten wil bovenhalen... het was de overheid van de VS die beweerde dat het om die vlucht ging. Dus jij bent degene die de bewijslast aan het omdraaien is.

Voila sé.
elke NORMALE mens ter wereld zegt dit alleen jullie niet!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 22:49   #11547
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
elke NORMALE mens ter wereld zegt dit alleen jullie niet!
Wie beweerd er dat vlucht AA77 in het pentagon is gecrasht mijn beste,wij of de regering van de VS...

Wie geloofd dat dit vliegtuig daadwerkelijk in dat pentagon is gecrasht, wij,of jullie ...

Heeft de regering van de vs daadwerkelijk bewezen met onweerlegbare bewijzen dat het hier dit toestel betreft....

Hebben jullie hier onweerlegbaar bewezen dat de regering van de vs grlijk heeft....


Ik dacht het niet mijn beste, dat is overigens aan jullie om onweerlegbaar te bewijzen dat het inderdaad vlucht AA77 was....

De serienummers van de wrakstukken zijn het onweerlegbare bewijs mijn beste....

En dat kunnen jullie dus duidelijk niet......

Laatst gewijzigd door Svennies : 7 september 2009 om 22:49.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 23:01   #11548
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Vervolg:
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/usaf_911.html
(Testimoney-video helemaal onderaan in de link, getuigenis Mineta voor de 9/11 commissie over gehoord gesprek in de Presidential Ops Room waar R. Cheney... wat doof was aan beide oren )

In elk geval volgens deze testimoney-video is het duidelijk dat vlucht 77 [?] <> crash Pentagon gemakkelijk onderschept kon worden (afschieten "hoefde" zelfs niet) aangezien de Scramble F15-s van Langley maar 10 minuten verwijderd waren van Washington DC.

***... "50 miles out, ... , 30 miles out".... (een grote opsporingsradar heeft een veel groter dedectiebereik als 50 miles)
Een F15 haalt gemakkelijk 30 miles per minuut...
[Haha, alweer toeval zeker ... ]

Nu dé vraag nog: hoelang duurt het tussen die werkelijke uitspraak 50 miles out en .... 30 miles out = 20 miles, want als we dat juist weten, weten we of het een missele was of een Boeiing...
Als er bvb 30 sec pause of minder was tussen die 50 <> 30miles out is het 40 miles per minuut of minimum mach 3... een missele.
Cheney is volgens mij ook één van de key-persons in gans die affaire. Samen met Donald Rumsfeld had hij toegang en bevel over alle militaire apparaten destijds.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 23:02   #11549
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ga je nu godverdomme opnieuw beginnen over die serienr's? Je hebt zelf de link gegeven die je officieel genoeg vond!!!!!!!!!!!!!

De serienr's zijn vrijgegeven en je hebt zelf per ongeluk deze link gegeven mijn beste. Denk je nu echt dat iedereen jou mega blunder hier al zo snel vergeten is?
Voor de zevenhonderdenvijfentachtigste keer....

Ik heb dit niet per ongeluk ,maar wel doelbewust gegeven omdat jij destijds lag te mekkeren dan mijn eerdere link met die vliegtuigspotters niet officieel genoeg was volgens jou ,en iedereen er naar een serienummer zou kunnen voor verzinnen.En dat volgens U de serienummers van die vliegtuigen helemaal niet belangrijk waren om te bewijzen wat er in gevlogen was...

Het is de enige manier om te kunnen vaststellen om wélk toestel het precies gaat...

Die link van mij bewijst alléén dat er die dag dat vliegtuig is opgestegen met zijn identificatiegegevens en serienummer ,en waarvan wordt aangenomen dat dit gecrasht is in het pentagon omdat de regering dit momenteel zegt,het bewijst nog altijd niets aangezien deze organisatie niet regeringsgebonden is,en alleen maar een databank waarin alle vliegtuigen ter wereld met hun vlucht en serienummers staan geregistreerd...

Mocht ooit bewezen worden dat het wat het pentagon betreft van vlucht AA77 géén sprake was zal hun informatie dan ook opnieuw worden aangepast...

Maar tja,destijds begreep U het al niet,hoe zou U het nu gaan begrijpen....

http://aviation-safety.net/database/...?id=20010911-3

Dit hier, inderdaad mijn post en van niemand anders .....

Laatst gewijzigd door Svennies : 7 september 2009 om 23:09.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 23:03   #11550
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Wie beweerd er dat vlucht AA77 in het pentagon is gecrasht mijn beste,wij of de regering van de VS...

Wie geloofd dat dit vliegtuig daadwerkelijk in dat pentagon is gecrasht, wij,of jullie ...

Heeft de regering van de vs daadwerkelijk bewezen met onweerlegbare bewijzen dat het hier dit toestel betreft....

Hebben jullie hier onweerlegbaar bewezen dat de regering van de vs grlijk heeft....


Ik dacht het niet mijn beste, dat is overigens aan jullie om onweerlegbaar te bewijzen dat het inderdaad vlucht AA77 was....

De serienummers van de wrakstukken zijn het onweerlegbare bewijs mijn beste....

En dat kunnen jullie dus duidelijk niet......
Tot vandaag inderdaad nog geen enkel bewijs dat AA77 daadwerkelijk in het Pentagon gecrasht is.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 23:14   #11551
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Tot vandaag inderdaad nog geen enkel bewijs dat AA77 daadwerkelijk in het Pentagon gecrasht is.
Inderdaad, en zij die beweren dat het wél dit vliegtuig is,dienen dat uiteraard te bewijzen...

Ze komen hier toch graag vertellen dat er héél wat wrakstukken zijn teruggevonden van dat toestel....

Wel,wel,waar blijven die serienummers van de grotere teruggevonden delen van de wrakstukken....

En de serienummers van de FDR en VCR buiten het type waarvan er enkele duizenden in omloop zijn is er daarvan ook nog géén serienummer vrijgegeven....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 00:06   #11552
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.253
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Wie beweerd er dat vlucht AA77 in het pentagon is gecrasht mijn beste,wij of de regering van de VS...

Wie geloofd dat dit vliegtuig daadwerkelijk in dat pentagon is gecrasht, wij,of jullie ...

Heeft de regering van de vs daadwerkelijk bewezen met onweerlegbare bewijzen dat het hier dit toestel betreft....

Hebben jullie hier onweerlegbaar bewezen dat de regering van de vs grlijk heeft....


Ik dacht het niet mijn beste, dat is overigens aan jullie om onweerlegbaar te bewijzen dat het inderdaad vlucht AA77 was....

De serienummers van de wrakstukken zijn het onweerlegbare bewijs mijn beste....

En dat kunnen jullie dus duidelijk niet......
"De regering beweer dat het om vlucht 77 ging "

Waar slaat dat nu weer op ! Waar denk je dat de overheid z'n informatie vandaan haalt?

Het ontbreken van de serie nummers van vlucht 77 ( indien dit zou kloppen) bewijst dat vlucht 44 is gecrashed, zo redeneer du ongeveer .
Logisch en kritisch nadenken is totaal niet meer aan de orde als je denkt dat het niet om vlucht 77 ging .

Iets dat er niet is kan nooit bewijs MATERIAAL zijn!!

Where the fuck is vlucht 77 dan wel ?? elk antwoord hierop is totale waanzin , een fantasie wereld die geen grenzen kend .

Hier is onweerlegbaar bewijs dat vlucht 77 bij het crashte dat niet door de US government is verkregen:

Het gevonden DNA materiaal is afkomstig van precies die mensen die als vermist waren opgegeven en op de passagierslijst van vlucht 77 stonden .
Dit wordt ondersteund door alle andere tastbare zaken + foto en film + de verhalen en verklaringen van betrokkenen en ooggetuigen .

De lucht verkeersleiding heeft vlucht 77 na de crash nooit meer waargenomen. Niemand aan de tegenover liggende zijde van het Pentagon heeft een American Airlines toestel zien overvliegen (geen bewijs maar onersteundende feiten)

Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 september 2009 om 00:07.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 00:16   #11553
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
elke NORMALE mens ter wereld zegt dit alleen jullie niet!
En jij denkt echt dat die "normale" mensen tot dat besluit zijn gekomen na het onderzoeken van de feiten? Nadat ze de bewijzen gezien hebben?

Of zou het misschien kunnen dat ze het op "den televies" hebben vernomen?

Die van u valt ook echt in briefkes hé.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 00:18   #11554
Zeikstraal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
Standaard

Citaat:
9/11 Was An Inside Job
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 00:35   #11555
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dit wordt ondersteund door alle andere tastbare zaken + foto en film + de verhalen en verklaringen van betrokkenen en ooggetuigen .
aja, die bepaalde uitgezochte getuigen die zo dikwijls op TV kwamen, ja die kennen we...

Laatst gewijzigd door Micele : 8 september 2009 om 00:36.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 00:43   #11556
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Cheney is volgens mij ook één van de key-persons in gans die affaire. Samen met Donald Rumsfeld had hij toegang en bevel over alle militaire apparaten destijds.
Idd, en waar denkt ge dat Rumsfeld zat...
Hij was juist een uurtje gaan ontbijten...

http://www.medienanalyse-international.de/rumsfeld.html

http://whatreallyhappened.com/WRHART...msfeld911.html

Laatst gewijzigd door Micele : 8 september 2009 om 01:08.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 01:24   #11557
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.342
Standaard

Waar was Rumsfeld toen WTC1 (iedereen was verwittigd) en WTC2 al gecrasht waren ?
... een halfuurtje niet te vinden, en blijkbaar om 9.00 hr gaan ontbijten...

Citaat:
http://whatreallyhappened.com/WRHART...msfeld911.html

The National Military Command Center (NMCC) inside the Pentagon was the nerve center of the military's response to the attacks on 9-11. But the lead military officer that day, Brigadier General Montague Winfield, told the commission that the center had been leaderless,"For 30 minutes we couldn't find [Secretary Rumsfeld]." Where was Rumsfeld on 9-11? I put the question to the commission's vice chair, Lee Hamilton, following the release of the report the commissioners call "the definitive account of 9-11."

"We investigated very carefully Mr. Rumsfeld's actions," said Hamilton. "He was having breakfast with Congressional leaders, and they hear a plane has hit the Pentagon, and he runs out."

"He had to have been told before the Pentagon was hit that two trade centers were hit and the country was under attack," I suggested.

Was the commission comfortable with the fact that the country's Secretary of Defense was not in the chain of command or present in the Pentagon's command center until all four suicide hijacked planes were down?

"I'm not going to answer that question," said Hamilton, and turned away.
ook:
Citaat:
http://www.medienanalyse-international.de/rumsfeld.html
9:00 Breakfast.

"At 9 a.m. EDT Tuesday, as a hijacked Boeing 767 slammed into the World Trade Center, I was in the Pentagon in the private dining room of the Secretary of Defense. Don Rumsfeld, the Secretary, and Paul Wolfowitz, the Deputy Secretary, and I were discussing how to win votes for the Bush defense plan that is now pending in the House and Senate."

The archive provides the original one:
http://web.archive.org/web/20020817051201/
http://cox.house.gov/html/release.cfm?id=33

(In this time until 9:40 four hijackings have occured, two planes slammed into the WTC towers, and (allegedly) two F-15 jets were scrambled on OTIS AFB and additionally (allegedly) three more jets on Langley AFB. Mr. Rumsfeld who is to be asked for approval in using weapons at hijackings (see below) seems not to notice all that including the partial closing of the airspace. Even when Bush tells the nation about America being under attack at 9:30 in Sarasota Mr. Rumsfeld is the only person unaware of what is happening around him.)
Secretary of Defense....

Laatst gewijzigd door Micele : 8 september 2009 om 01:34.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 08:13   #11558
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Wie beweerd er dat vlucht AA77 in het pentagon is gecrasht mijn beste,wij of de regering van de VS...

Wie geloofd dat dit vliegtuig daadwerkelijk in dat pentagon is gecrasht, wij,of jullie ...

Heeft de regering van de vs daadwerkelijk bewezen met onweerlegbare bewijzen dat het hier dit toestel betreft....

Hebben jullie hier onweerlegbaar bewezen dat de regering van de vs grlijk heeft....


Ik dacht het niet mijn beste, dat is overigens aan jullie om onweerlegbaar te bewijzen dat het inderdaad vlucht AA77 was....

De serienummers van de wrakstukken zijn het onweerlegbare bewijs mijn beste....

En dat kunnen jullie dus duidelijk niet......
Jawel, en nog wel door jou flater. Jij bent degene die beweerde dat men alles al had vrijgegeven voor het air france toestel en nog steeds niet voor het pentagon toestel. Jij bent degene die de link gaf voor dit bewijs welke jijzelf voldoende vond voor het air france toestel. Via deze link was nu net het pentagon toestel ook te zien...het bewijs is dus volgens jou al gegeven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 08:22   #11559
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Voor de zevenhonderdenvijfentachtigste keer....

Ik heb dit niet per ongeluk ,maar wel doelbewust gegeven omdat jij destijds lag te mekkeren dan mijn eerdere link met die vliegtuigspotters niet officieel genoeg was volgens jou ,en iedereen er naar een serienummer zou kunnen voor verzinnen.En dat volgens U de serienummers van die vliegtuigen helemaal niet belangrijk waren om te bewijzen wat er in gevlogen was...

Het is de enige manier om te kunnen vaststellen om wélk toestel het precies gaat...

Die link van mij bewijst alléén dat er die dag dat vliegtuig is opgestegen met zijn identificatiegegevens en serienummer ,en waarvan wordt aangenomen dat dit gecrasht is in het pentagon omdat de regering dit momenteel zegt,het bewijst nog altijd niets aangezien deze organisatie niet regeringsgebonden is,en alleen maar een databank waarin alle vliegtuigen ter wereld met hun vlucht en serienummers staan geregistreerd...

Mocht ooit bewezen worden dat het wat het pentagon betreft van vlucht AA77 géén sprake was zal hun informatie dan ook opnieuw worden aangepast...

Maar tja,destijds begreep U het al niet,hoe zou U het nu gaan begrijpen....

http://aviation-safety.net/database/...?id=20010911-3

Dit hier, inderdaad mijn post en van niemand anders .....
Je kan het wel proberen om te draaien maar het staat zwart op wit op dit forum en heeft iedereen gezien. Jij probeerde te beweren dat er een verschil was tussen het air france toestel en het pentagon toestel maar bent de mist ingegaan met je link. Je hebt zwart op wit gelogen.

Je hebt beweerd dat men alle nr's van het air france toestel heeft vrijgegeven en dat dit niet gebeurt was voor het pentagon toestel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2009, 08:26   #11560
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Inderdaad, en zij die beweren dat het wél dit vliegtuig is,dienen dat uiteraard te bewijzen...

Ze komen hier toch graag vertellen dat er héél wat wrakstukken zijn teruggevonden van dat toestel....

Wel,wel,waar blijven die serienummers van de grotere teruggevonden delen van de wrakstukken....

En de serienummers van de FDR en VCR buiten het type waarvan er enkele duizenden in omloop zijn is er daarvan ook nog géén serienummer vrijgegeven....
Jaja, opnieuw geen serienr's vrijgegeven terwijl je zelf straks opnieuw een link gaat geven naar de serienr's zeker.

Men weet de serienr's van de toestellen en degene welke het onderzoek doen zullen dit ook verifieren, doen ze dat niet dan is er maar 1 optie, dat al deze onderzoekers ook meewerken aan een inside job.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be