![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een obsessieve heksenjacht tegen andersdenkenden. Afwijken van de essentie van het onderwerp, schoonheidsfoutjes uitvergroten en dan op de man spelen. En van schouderklopjes te spreken... die worden vooral door jou aanhang gegeven valt ook steeds meer op. Eigenaardig ook steeds maar weer dat het vrij aggressief wijzen op allerlei wetenschappelijke schoonheidsfoutjes niet toegepast wordt op die meute schouderkloppers. Is mij nu toch ook al meermaals opgevallen.
![]() |
![]() |
#1142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij smeekt al een paar dagen echt om een beetje aandacht he?
![]() |
![]() |
#1143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die zijn reeds lang 'abducted'
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Europees Commissaris
|
![]() dat jij absoluut niets te vertellen hebt weten we al langer dan vandaag. kleuterhumor is wel jou ding e?
![]() |
#1145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mij valt opeens een oud verhaal in van wijlen de legendarische Verteller Max Tailleur:
Astronaut treft op de Maan een best wel knappe maanvrouw, die bezig is intens te roeren in een pot. Middels zijn digitale vertaal-headset ontwikkelt zich een gesprek en hij vraagt haar wat zij aan het doen is. "Gewoon; een kind maken". Na een kwartiertje haalt ze een mollige baby uit de pot en pakt die netjes in een doek. "Maken jullie op Aarde dan geen kinderen?" - o, jawel maar totaal anders - "Doe eens vóór, dan? ===== ===== ===== Hij deed het voor en vroeg na afloop hoe zij dat wel vond. "Heel interessant, maar waar is dat kind nou?" - dat komt pas over ca. 9 maanden "O; maar waarom stop je dan nou al met roeren?"
![]() |
#1146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
To the point, prachtige post, knap gezegd, kan mij hier voor 200 % achterzetten. Eindelijk eens iemand met een gezonde en pragmatische maar vooral constructive kijk op de dingen (inclusief bemerkingen mbt believers/disbelievers, en uw vb mbt tot Velikovsky, heb dat in dezelfde omstandigheden op een andere draad eens vermeld). .
![]() |
![]() |
#1147 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar kom... ik volg je nog even mee in dit Citaat:
maar dit houdt meteen een consequentie in ![]() Citaat:
maar helaas totaal in het nadeel van de buitenaardsen-hypothese... want de ervaring leert ons dat van al die voorvallen het leeuwendeel achteraf verklaard ( aangentoond is ) is het weinige dat niet verklaard is blijft gewoon staan onder de term ufo ( niet 'ufo' ) ... zoals gebruikelijk maar wat wel duidelijk bleek dat in geen één van al die gevallen er ooit één geweest is waarvan met (voldoende) zekerheid aangtoond is dat het ging om zulk een tuig Citaat:
alleen had ik die veralgemening 'jullie' er misschien moeten aflaten je kan moeilijk ontkennen dat de incidenten die bewuste nacht en periode geworden zijn tot een ware ufo-story dat oa door de media, het niet zo bedachtzaam optreden van de luchtmacht inzake het vrijgeven van de radiobanden alszijnde bijzonder intrigerend waarvan al gebleken was dat het niet veel voorstelde, en uiteraard alle ufo-believers en freaks Citaat:
en het is reeds gebleken dat heel wat van visuele waarnemingen achteraf om wat anders ging en het is gebleken dat er wat grondig mis wat met die radiodata en het is gebleken _als je dan toch zonodig het authoriteitsargument moet aandragen dat de Belgische waarnemingen 'goed' zouden zijn_ dat onze meest vooraanstaande ufoloog ermee opgehouden is zich nog langer met zulke zaken bezig te houden omdat in zijn jarenlange ervaring het steeds weer ging om ... kortweg bullshit Citaat:
want tot nu toe hebt ge d'r eerlijk gezegd nog niet echt de vinger kunnen opleggen dit stukje waarop je reageerde incluis toont dat echt niet aan... maar net het omgekeerde, straddle of ga je nu ontkennen dat net die geregistreerde radardata waaruit (aanvankelijk) bleek dat het ging om een tuig dat de meest bizarre en onmogelijke bewegingen maakte niet zowat het grootste argument was om onmiddelijk richting buitenaards te gaan kijken Citaat:
bovendien, meen ik me nog een post van je te herinneren waarin je stelde dat de enigste mogelijke hypothese die overblijft wel noodgedwongen die van buitenaardsen moest zijn ps. ik heb dat effe nagezien ... dat was post #1066 je reageerde daar op wat een post van mij waarin ik stelde dat de 'believers' onmiddelijk van elke ufo een 'ufo' maakte je repliceerde als volgt :'wel als dat de enige hypothese is die overblijft...' je stelde dus niet letterlijk en uitdrukkelijk dat dat voor jou de enigste hypothese is die overblijft misschien heb ik je dus verkeerd begrepen, waarvoor mijn excuses |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- ofwel beschik ik over totaal foutieve informatie - ofwel is er achteraf weer een studie geweest die terugkwam op 't vorige besluit - ofwel kan men zich ernstige vragen gaan stellen over dat heerschap waarom hij dat nagelaten heeft dat te vermelden... want dat is toch wel belangrijk... net omwille van de onverklaarbaarheid waar hij steeds weer mee uitpakt - ofwel wordt de man gewoon totaal misgeïnterpreteerd door oo believers... die menen dat er meer concreets gezegd wordt door hem ivm die bezoekjes -ofwel ? .... weet ik veel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en moest het enigsinds de mijne zijn dan blijft het een mogelijke hypothese ... daarom staat dat lange niet vast want er niets concreets dat aantoont ps. je ijdele pogingen om die bal terug te spelen lijken op niets Laatst gewijzigd door praha : 18 september 2008 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er wordt volop over gesproken, gespeculeerd, talloze boeken zijn erover geschreven, oneindig veel uitgediepte hypothesen zijn de revue gepasseerd... en op dit eigenste moment zijn we er weer over bezig Citaat:
maar je ga me nu niet komen vertellen dat je dat gevoel hebt bij Fallen, Parcival of mezelf of kiko en als er eens wat geridiculariseerd wordt dan is net het punt om je ( jullie ) erop te wijzen dat men steeds ongebreiteld hypotheses kan opwerpen... daar is niks aan Laatst gewijzigd door praha : 18 september 2008 om 00:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( ik ben inderdaad iemand die in vlagen schrijft tijdens het overlopen van een topic en dat meestal in de vroege uurtjes terwijl er geen kat meer rondloopt om enig weewerk te leveren, dat moment.... best moeilijk daar ik dan gratuit 's anderdaags weer van stapel kan gaan ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() helemaal niet dus ik ga niet (rechtstreeks) in tegen De Brouwer...die man heeft meer dan zijn verdienste op dat vlak doch het zijn blijkbaar de beweringen van die f-16 piloten zelf en de data van hun boordapparatuur die wat anders vertellen en het is het latere onderzoek wijst enkel uit dat er grove misinterpretaties zijn geweest dus wie gaat er hier nu concreet in tegen De Brouwer ? mijn inziens niemand want die verhaalde gewoon wat de radarbanden ons meenden te vertellen... niet meer niet minder Citaat:
ik dank je dan ook voor deze verduidelijking over wat jij precies verstaat onder 'openminded' |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fallen Angel heeft toch duidelijk allerhande zaken opgesomt waarmee je de observaties ook kunt verkrijgen btw geobserveerde feiten ![]() Citaat:
Citaat:
eerder zei ik al dat men ondertussen weet dat één van die vliegtuigen de andere aanvankelijk aanzag als iets anders en dat van die rijkswachters is ook ( met grote zekerheid ) achterhaald |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
net integendeel... wan dan spreek je over onmogelijk ipv onwaarschijnlijk zo acht ik de kans dat jij op dit eigenste moment dwars door een muur wandelt zeer onwaarschijnlijk doch ben ik zo openminded dat ik het voor mogelijk hou ( temeer omdat dit theoretisch kan ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nog geen twee post eerder was je verwijt dat weer dat ik niet 'openminded' was omdat ik het onwaarschijnlijk acht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
echter... kijk hier eens en hier want vele van die getuigenissen ( niet alle ) verhalen dat de persoon van zijn/haar bed gelicht wordt door aliens ( dat is in de hedendaagse opvatting ... vroeger ging het om demonen ed ) ik zeg niet dat het dat is maar het vormt wel een mogelijke verklaring Laatst gewijzigd door praha : 18 september 2008 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 |
Gouverneur
|
![]() geen id? omdat het bullshit is enzo?
net zoals alles wat verteld wordt zonder enig wetenschappelijk bewijs...
![]() |
#1158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
men kan spreken dat de dag van vandaag men aan data van vermeende tuigen wel fenomenaal meer heeft dan pakweg 50 jaar terug of zelfs eerder ( toen bestond het phenomeen ook al ) toen bleek 99.9% fake of een vorm van zelfbedrog en uit het resterend gedeelte bleek niks en nu ...rarara weer niks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat hier bijlange ook weer niet om een geisoleerd, eigenaardig geval, maar eerder om een goed gedocumenteerd en zeer geloofwaardig geval uit letterlijk duizenden identiek dezelfde getuigenissen over gans de wereld. Psychiaters hebben al bevestigd dat het fenomeen veelvuldig voorkomt en dat in het merendeel der gevallen die personen absoluut niet liegen of fantaseren, noch dat ze aan een psychiatrische stoornis zouden lijden. Schiet dus aub niet op de boodschapper - het is gewoon een feit. Slaapverlamming/bezetenheid etc... uiteraard niet onmogelijk (daarvoor moeten we wel helemaal de zaak gaan in detail bekijken wat niet wenselijk is), het was al door haar artsen uitgesloten (er was wel kanker gediagnoseerd in haar geval). het gaat ook niet enkel om haar alleen, maar heel haar gezin, dus moeten ze daar allemaal efkes goe gestoord zijn wat ook niet het geval is en men gaat die zaak ook niet zoveel ruchtbaarheid geven als aangetoond is dat ze geschift zijn ten huize turner... (probabiliteit van hoax en/of medische aandoening daalt verder). verder is het geval Turner zeer goed gedocumenteerd en het is niet "besmet" met eventuele sensatie - of commerciele getintheid (probabiliteit vn hoax daalt verder). bovendien was mevrouw turner doctor in de letterkunde, en lijkt ze mij bijzonder evenwichtig en verstandig als ge de beeldverslagen bekijkt en volgt. ik geef het hier maar mee als aanvulling op wat o.a. exodus al zei, omdat dit fenomeen - hoe ongelooflijk het ook moge zijn - zeer veelvuldig gerapporteerd wordt en omdat het steeds gelinkt wordt met het onderwerp van de draad.
![]() |
![]() |
#1160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat je zegt met "en nu... rarara weer niks" is ook niet acuraat want er worden steeds meer meldingen gemaakt van ufo's - ook weeral een feit dat ik niet verzin e.
![]() |