![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zal af en toe es het relaas doen de komende dagen en weken. Laatst gewijzigd door Knipp : 22 september 2009 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb al vragen niet beantwoord zonder dat het me duidelijk was hoe ik dat antwoord zou kunnen weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Minister
|
![]() Kan het nog goedkomen met de mensheid, zolang er mensen zijn die:
- een verloren portemonnee komen bezorgen. - aan de kassa vertellen dat ze teveel wisselgeld hebben gekregen. - alle moeite doen aan een mooie online advertentie, om iets gratis aan te bieden. - stoppen om iemand met pech te helpen. - spontaan aanbieden om de weg te wijzen aan een verdwaalde. - vriendelijk knikken of groeten, als je ze tegenkomt. - de deur voor je openhouden. - als hobby voor nwo werken. - je voorlaten bij de kassa, omdat je maar een halfvol mandje hebt. ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
Banneling
|
![]() Hmm. Ik stel voor deze draad om te dopen naar : Firestone & Kalfjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben echter niet meegedaan aan één of andere georganiseerde activiteit. Het was namelijk ook joods nieuwjaar. 's morgens ben ik zowaar naar de synagoge geweest. Uiteraard voornamelijk om diep-religieuze redenen, maar ook om met oude vrienden en vriendinnen eens de stand van zaken op te maken. Nadien nog een feestmaal thuis, en wat rusten. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ha, die ken ik nog van mijn verblijf in de 9/11 en aanverwante threads. Sloeg ook daar meestal nergens op. ![]()
![]() |
![]() |
#1149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mijne zijn daarentegen meestal spotgemakkelijk, dat is algemeen bekend.
![]() |
![]() |
#1150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je dan gaan jagen in Molenbeek?
Wachten tot 11 mei hé.
![]() |
#1153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het mijn portemonnee betreft is daar niks mis mee. - aan de kassa vertellen dat ze teveel wisselgeld hebben gekregen. Hangt een beetje af van de winkel waarin de kassa staat. - alle moeite doen aan een mooie online advertentie, om iets gratis aan te bieden. Geen ervaring mee. - stoppen om iemand met pech te helpen. Als ik stop om iemand met pech te helpen, is het maar de vraag of hij daar echt mee geholpen zal zijn. - spontaan aanbieden om de weg te wijzen aan een verdwaalde. En dan een volledig verkeerde uitleg geven? - vriendelijk knikken of groeten, als je ze tegenkomt. Vandaag de dag moeten ze nog oppassen dat men ze niet verdenkt van kwade bedoelingen als ze dat doen. - de deur voor je openhouden. Deuren zijn zo'n ingewikkelde machines, gelukkig dat mannelijke techneuten ze geregeld voor mij besturen. Ware schatjes! - als hobby voor nwo werken. Geen idee, ik word er goed voor betaald. - je voorlaten bij de kassa, omdat je maar een halfvol mandje hebt. Ik heb maar zelden een halfvol mandje in de supermarkt. Samengevat, het valt al bij al nog mee met de mensheid, maar dat mag hier niet luidop worden gezegd.
![]() |
![]() |
#1154 |
Banneling
|
![]() Ik roep wel es luid YES als ik na een uur zoeken eindelijk een kwisvraag heb opgelost.
Et toi ? ( na twee minuten bedoel ik uiteraard ) Laatst gewijzigd door Knipp : 23 september 2009 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bikkelhard oefenen, in de aard van wat Uma Thurman in Kill Bill doorstaat bij Pai Mei.
Wie de eindeloze tsunami aan drogredeneringen, overdrijvingen, leugens en verzinsels overleeft (wat slechts weinigen gegeven is) wordt uiteindelijk toegelaten tot het Heiligdom, alwaar ze haar Reptiliaanse Meesters rechtstreeks van dienst mag zijn.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 september 2009 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elders ook niet, trouwens. En waarvoor moet ik nu wachten tot 11 mei? ![]()
![]() |
![]() |
#1157 |
Banneling
|
![]() Go on ... 't wordt net spannend ...
Laatst gewijzigd door Knipp : 23 september 2009 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is de wereld om zeep?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit beeld van Kees Verkade - Rolder bijvoorbeeld: ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 september 2009 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |