![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe mooi ik een Japans huis ook vind, ik zou er in onze woonplaats geen toestemming voor krijgen. Noch in NL noch in F.
![]() |
#1142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Frankrijk is het zo dat wanneer je binnen een straal van 500 meter van een beschermd monument iets bouwt men zich gaat moeien met de vormgeving. Het enige andere obstakel dat ik zie zijn de eisen voor isolatie.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 juli 2010 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het dan over de structuur/staat Zwitserland. Niet over het natuurschoon. Moesten ze het (niet hun) bankwezen niet hebben zou het gewoon een koekoeksklokkenstaat zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Fallen Angel - Frankrijk kent 3 zones: groen, oranje en rood. Wij hebben nog een huis dat destijds als residentie door mijn ouder werd gebruikt en dat staat plm 850 mtr van een van de oudste kastelen van Frankrijk. Mijn zwager bezit vrijwel al het omringende land maar toch gelden er stringente bouwbepalingen ten aanzien van stijl en ook uitvoering. Alles wat buiten het zicht van het kasteel valt komt in de oranje zone. Gelden er geen beperkende maatregelen dan is dat de groene zone. Maar in de Dordogne hoef ik niet met een Japans huis aan te komen tenzij ik de DDE en de burgemeester mee krijg. Het ligt eraan wie je kent en of ze je aardig vinden.
![]() |
#1147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrouwenstemrecht sinds 1971! Bravo! Geen oppositie! Prima landje... Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 17 juli 2010 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommige Vlaams Blokkers zijn nog altijd tegen die feministische verwezenlijking.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 juli 2010 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lustig mee-gecollaboreerd met de Duitsers... Goud/geld van 'overleden' Joden is massal genationaliseerd! De zakendeal met onze nationale trots 'SABENA'.... Zwitserland heeft het hoogste aantal HIV geïnfecteerden van Europa. Zwitserse steden (Zurich) hebben een enorme overlast van drugsverslaafden! Fraai landje! Inderdaad met geld (van een ander) kan je alles kopen, zelfs een goed imago! Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 17 juli 2010 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw nationale trots wellicht, doch beslist niet de mijne. In mijn geval zou dat immers, naar analogie met de SABENA, de KLM moeten zijn. Citaat:
Citaat:
Zeker weten! Dat mag u me eens haarfijn uit de doeken gaan doen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun zogezegde "directe democratie" die er eigenlijk geen is... This te zeggen democratie voor de rijken. Hun collaboratie met de meest vreselijke regimes en misdaadorganisaties in de wereld... Maar zij hebben wel Europa in de tang met hun banken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En van waar dat geld komt is voor hun geen probleem. Je mag de grootste misdadiger zijn, maar zolang je geld hebt en zij er aan kunnen verdienen ben je een brave vent, en zijn zij voor U een "fraai landje" ![]() Als je geen dollars kunt voorleggen, schoppen ze je zo hard of ze kunnen op straat. Fraai landje, mijn voeten zeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 |
Banneling
|
![]() Zwitserland is just niks meer. Zwitserland is een land vol racistische geld joden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 |
Banneling
|
![]() Ondanks jouw kritiek doen ze het in Zwitserland veel beter als hier. Over islamietische landen begin ik nog niet, men kan zelfs geen begin van een vergelijking vinden, daar is het onder alles...Ofwel een troep haatbaarden aan de leiding, ofwel een dictator, gesteund door een oppermachtig leger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je wil leven in een land waar maffia en volksmenner klant aan huis is... |
|
![]() |
![]() |