![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kronkel maar verder in je pathetisch opgeklopte emo als je dat toch zo leuk vindt ![]() Een dropping zonder parachute zal ze ook wel niet nodig hebben, circe ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 |
Banneling
|
![]() www.woordenboek.org
search: droppen 1) uit een vliegtuig laten vallen Voorbeeld: `voedselpakketten droppen in een gebied met hongersnood` De uitleg van moderATIE was bij de haren getrokken Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niemand weet hoeveel mensen de eerste Mohammedanen gedood hebben. De wereldbevolking lag toen minstens 5 keer (mischien 10x) lager dan ten tijde van de Nazis. Trouwens in kampen alleen al stierven er 12 miljoen mensen tijdens WOII, plus nog eens 50 miljoen door de oorlog zelf (ok een deel moet men eerder toeschrijven aan de Japanners), dus uw cijfers zijn veel te laag. En, nogmaals ik zeg niet dat hij gelijkt heeft, ik vind de vraag wie van de twee erger was zelfs onnozel. Ik zeg enkel dat hij zich niet schuldig maakte aan negationisme, das alles...
![]() |
#1144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ja, zal ik ten minste geen dorst hebben ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 25 juni 2011 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus niet strafbaar , zei ik Downplaying the Holocaust met een belachelijke vergelijking en dat was ook zijn bedoeling Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hoe, is het droppen van mensen een negatieve connotaties oproerende gebeurtenis dan ?
![]() |
#1147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat om de definite: uit een vliegtuig laten vallen Trouwens iemand MET parachute in de Sahara droppen is ook tegen de mensenrechten en VERKAPTE moord Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij vergeleek het niet met een thé dansant hé, maar met een andere bloedige oorlog waar talloze onschuldige slachtoffers vielen, ook omdat ze tot de 'verkeerde' godsdienst behoorden...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 25 juni 2011 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Denkt ge dat hij dat als een serieuze voorstel lanceerde? Als ge toch op die woordenboek site zit, zoek eens hyperbool op...
![]() |
#1150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 |
Minister
|
![]() @eno2
Met alle respect, maar jij bent volgens mij nu echt spijkers op laag water aan het zoeken.
![]() |
#1152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is zelfs geen water meer!
![]() |
#1154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo heeft het forum wat mij betreft als grootste troef nog steeds dat vrijheid van meningsuiting blijkbaar de Prime Directive is. Zo ook blijkt politieke correctheid onbestaande bij moderatie. Waarschijnlijk zie ook ik het verkeerd maar je krijgt inderdaad wel vaak de indruk dus dat er geen moderatie is, zoals ik hun al bij melding(en) laten weten heb. Persoonlijk mag iedereen zijn ongezouten mening hier verkondigen (heb zelfs een real-life vriend met zulke ideeën/meningen dwars op die van mij) maar al te vaak lijkt mij de manier waarop iets dat nood heeft aan actievere moderatie. In mijn perspectie is het forum niet meer dan een verlenging geworden van onze maatschappij waarin enkel nog ongebreidelde polarisering zonder het bereiken van nieuwe inzichten en werkelijke progressie bereikt worden, hoogtij viert.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
|
![]() Neen, maar is even goed een gezond overlevingsinstinct van De kwaadste Belg
![]() |
#1156 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn mensen van Afrika, Zuid-Amerika, Azie en ook uit Europa. Het zijn mensen die hulp nodig hebben en die hier komen zoeken. Het zijn zo'n mensen die Circe in de Sahara wil laten droppen. Dat is inderdaad haatdragend, en verwerpelijk. Iemand met zo'n mening getuigd van weinig of geen empathie en hoort niet in onze samenleving thuis.
![]() |
![]() |
#1157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens misbruikt men woordgebruik uit de volksmond of zelfs dialect om mensen te "pakken" op woordjes...
Discrimineren op basis van woordgebruik zou ook wel eens aangepakt mogen worden... Nu ja, de hetze tegen de Strangers gaf dat al aan hé... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 |
Banneling
|
![]() Toch wel echt leuk, zo'n beetje medeforumleden bashen. ongelooflijk. al 58 pagina's lang. Argumenten zijn niet nodig, discussie voeren nog minder. Ik begin het een hele vieze wereld te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
|
![]() Citaat:
Ge gaat beter moeten doen dan dat, Circe.
![]() |
![]() |
#1160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar geen nood, ik zie dat u voorstander bent van volledig open grenzen én een dagelijkse bijdrage van 500 euro per persoon! Flink zo. Hebt ge uw pree al aan papa gevraagd deze week? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 25 juni 2011 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |