![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Neenee, ik had een écht feest in gedachte, zo een met 'n licht islamitisch getinte inslag. Geeft een zacht lokale kleur aan het feestje, terwijl de leeuwevlaggen royaal in aantal, kunstig aan de plaatselijke gevels gedrapeerd hangen. Uw voorzitter is toch redelijk multi-kulti gezind, niet ? Citaat:
Maar waarom denk je dat het daar niet erg multi-cultureel is ? Je bent toch geen verdoken racist, he Fonne ? Citaat:
Wéér wa stemmekes bij, sé, zo rap gaat dat in Belgie. Citaat:
Hopelijk regent het niet die dag. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | ||
|
![]() Citaat:
Toeval ? Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, wat anders...?
![]() Moet de N-VA aan politiek doen om de koning te dienen of zo?
![]() |
#1144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, laat dat zielige zelfmedelijden maar. Het is de expliciete ultieme strategie van het Blok om het Belgische establishment op de knieën te krijgen: wachten op een uitnodiging om in de laatste Belgische regering te gaan zitten.
![]() |
#1145 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1146 |
|
![]() Yep...en dagelijks komen er meer en meer elementen vrij waardoor ons vermoeden wordt gevoed dat het de NVA is die dat moet verhinderen...
![]() |
#1147 |
Minister-President
|
![]() ochottekes toch calimero
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
|
![]() Niet dat het veel uitmaakt hoor Effectje, maar ik ben toch blij dat u mij, zij het weliswaar op uw typisch onbeholpen wijze, gelijk geeft...
Bottom line: Hoe kan men in godsnaam NIET tot de vaststelling komen dat de NVA een duikboot is die ontworpen is om het Vlaams Nationalistische vliegdekschip te kelderen: Als de Belgicisten het al door hebben Als de V nationalisten het al door hebben (E heeft dat hierboven goed opgemerkt) En als de B confederalisten het nu ook al door hebben Welnu: waar gaat deze discussie dan nog over vraag ik mij af. Iedereen van fors Belgicist over B confederalist tot fors Vlaams Nationalist is het er dus over eens dat de NVA dé partij is die er moet voor zorgen dat het programma van het VB niet wordt uitgevoerd. Wij wisten dat al veel langer hoor: remember: - wij zullen nooit en nergens samenwerken met het VB - de geniale strategie van FDW: "u zegt dat ik in de weg sta van samenwerking?...ok ik trek mij terug"...waarop met rode kaakjes de NVA "oeps betrapt" reactie... ![]() - de volledige overname van de hate-speech richting VB - het verwerpen van hun eigen programmapunt 1 punt 1 van hun statuten - de Logebroeder - cordon sanitair: "wij zijn tegen maar passen het toe" enz enz . . . Wij hadden al jaaaaren door dat er in de sanhedrin van het establishment partijen werden gevormd die speciaal werden "engeneerd" met als enig doel het vernietigen van het VB en met hun de V nationalisten. Eerst was er de torpedo LDD, maar die is in zijn eigen nat verdronken. Toen kwam de NVA in zicht...man man man...in eerste instantie waren dat onverkort V nationalisten...zelfs Fieseler begon te twijfelen of hij zijn stem niet "strategisch" zou geven aan die gozers...maar alras begonnen de fouten zich op te stapelen...V Nationalisme werd B confederalisme, cordon, enz enz....de NVA droeg al gauw een odeur mee van hitman betaald door het establishment... Tot op de dag van vandaag heb ik geen enkel teken gezien van ontkenning of poging tot ontkrachting van deze vaststelling.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 juni 2012 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
At your service: nl.wikipedia.org/wiki/Paranoia Citaat:
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 juni 2012 om 12:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik was bij de oprichting van de N-VA... kan me er niets van herinneren dat iemand toen iets gezegd heeft over het VB. We spraken zelfs niet over uw partij, die was niet zo belangrijk.
![]() |
![]() |
#1153 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nogmaals, dat is helemaal niet de strategie van het VB. Lees het boek van Gerolf Annemans, en u zult ontdekken dat men het Belgische niveau links wil laten liggen en integendeel de onafhankelijkheid van Vlaanderen wil bereiken vanuit het enige legitieme parlement, namelijk het Vlaamse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toen ik daarnet de wiki-link naar paranoia postte, had ik dit zelfs nog niet gelezen... Ik vermoed dat u met dit soort klap ook binnen het VB op rare blikken - inclusief naar de slapen wijzende wijsvingers - onthaald wordt.
![]() |
![]() |
#1156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En waarom ikke? Sorry, ik ben daarvoor niet bevoegd. ![]()
![]() |
![]() |
#1157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar staat dat ook zo in het partijprogramma of de statuten of zoiets. Meer heb ik als forumlid niet hé.
![]() |
![]() |
#1158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is natuurlijk het grote probleem van VB: ze gooien alles op één grote hoop, en dus zijn alle Macedoniërs bendeleiders, want er is ooit een Roemeense zigeuner opgepakt die een bende leidde. Alleen los je met dat soort haatzaaien tegen vreemdelingen in het algemeen geen concrete problemen op. Je kan proberen een paar mensen schrik aan te jagen en hun stemmetjes in te pikken, maar die groep mensen daalt zienderogen. Waren het geen kippeboutjes? Jij verandert ook nogal vaak van idee geloof ik.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 5 juni 2012 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |