![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() .... 'wat zou het anders zijn ?' was eerder als openingspiste bedoelt voor jou Ik wacht in feite nog steeds op een concreet voorbeeld van een ufo waar gij op die vraag zou ingaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Banneling
|
![]() Zie pm Praha, dat filmke legt "de alien" uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Minister-President
|
![]() Enig idee hoe een alien een afstand van 100, 1.000, 100.000, 1.000.000 lichtjaar of meer zou moeten overbruggen aan realistische snelheden beschikbaar bij realistische energietoestanden?
![]() |
#1145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
Banneling
|
![]() Neen, ik heb daar geen idee van. Mijn menselijk vermogen is te beperkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thnks Peche... pm-tje terug
Geef het wat tijd hé Ik zie haast geen filmpjes en voordat ik dat naar behoren kan dien ik hier wat aan de installatie te sleutelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, dat blijft bij mij. Maar wil er niet meer aan gelinkt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De geboorte van een nieuw ras. "The human machine symbiot" of zoiets ![]() welcome to the new age, the new age ![]() https://www.youtube.com/watch?v=ktvTqknDobU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar naast de afstand is er nog een veel ergerlijker puntje... waar naartoe hé Om je een voorbeeldje te geven... omgekeerd tegen lichtsnelheid ( totaal absurd maar kom ) zouden wij bv een gokje Tau Ceti kunnen wagen met een verschil van slechts 24 jaar (12+12) ná beslissingscriteria |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nogmaals thnks en geef het even tijd We hebben het er nog over |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zullen via nulpunt energie werken of zoiets. Het contact is duidelijk gemaakt, misschien al van in Krishna's tijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er morgen een ufo tegen mijn raam zou plakken, zou ik het hier nog niet openbaren lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide zijn gehouden aan dezelfde regels. Het is niet ondenkbaar dat we die regels niet volledig begrijpen en/of weten hoe ze te buigen maar a priori aannemen dat er aliens zijn die dat wel volledig zouden beheersen en daaróm ook hier zijn is in feite gewoon een cirkelredenering. Komt gewoon neer op een nieuwe invulling van engelen en goden... die waren ook allen oppermachtig én zéér geïnteresseerd in net die niemendal die beweerde ze gezien te hebben. Kortom, er is totaal geen aanwijzing voor dat ufo's iets te maken zouden hebben met aliens of wat dan ook. Ze zijn wat ze zijn : onverklaarbare verschijnselen tot nader order Het heeft iets weg van een goocheltruck : als ge er niet meteen bij zou vertellen dat het maar een goocheltruck is dan houdt een mens dat voor magie of zoiets... tot het verdict dan zou vallen. Maar kom, dit is een nuchtere rationele _ zeg maar menselijke_ visie Het zou het altijd kunnen dat het geheel totaal anders in elkaar steekt dan wat we onszelf voorhouden... alleen die ufo-waarnemingen die staan daar in feite totaal los van : die kunnen in beide realiteitsvisies Het is dus flauw om 'datgene wat men niet weet' als een nieuwe gods-of the-gaps te gaan aanwenden met een ad hoc wishful-thinking richting UFO's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er kunnen mancrafted bij zijn, maar evengoed ET crafted. Volgens mij is dat al paar duizend jaar aan de gang en dus moeilijk menselijk te noemen dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er buitenaards leven is, is een statistische zekerheid. Dat er intelligent buitenaards leven is, is een zekerheid als we onze arrogantie even aan de kant schuiven. Dat buitenaardsen tot hier konden geraken, is zeer geloofwaardig want wij hebben het al gedaan. Op 100 jaar tijd kunnen we interstellaire vluchten maken. Wat als die buitenaardsen 1.000.000 jaar voorsprong hebben? Alles is mogelijk. De meeste ufo's zijn volgens mij NIET buitenaards. Het is heel moeilijk te bepalen waar ze vandaan komen en wie ze bestuurt. Mijn grootste vrees is de reverse engineering. Eens ze dat naar buiten brengen, is het helemaal gedaan. "Oh kijk, een Amerikaanse schotel". Ze vliegen er nu waarschijnlijk al mee, maar is voorlopig toch nog geheim. Iedereen vergeet de uso's en de holle Aarde. Dan zijn ze "aards". Mijn ontdekking is dat de meeste planeten leven IN zich heeft. Het is dus een uitzondering dat er leven aan de buitenkant van een planeet mogelijk is, maar komt toch zeer veel voor. Laat het niet om mijn ego te strelen door mij uit te schelden. Laatst gewijzigd door Frank51 : 1 februari 2016 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn "unidentified" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Snap je dat nu niet? Laatst gewijzigd door Frank51 : 1 februari 2016 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |