![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,49% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
60 | 84,51% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Ik heb niets tegen Theo Francken. Dat hij onder vuur ligt, is niet mijn schuld'
Sorry, NIET geloofwaardig. Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Es ist Zeit für Rache!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Francken heeft gelogen tegen het parlement en zijn administratie maakt fouten tegen de meest basale regels van het vreemdelingenrecht. Dat is de essentie.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 30 december 2017 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een ernstige politieker electorale of andere politieke schade wil toebrengen aan een kanon als Theo, dan moet hij of zij er rekening mee houden dat ingeval van mislukking, er een boemerangeffect is.
Zeker de tsjeven moeten dat beseffen. Zij hebben een traditie van vadermoord.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
Banneling
|
![]() Het eerste is de regel in la Belgique en het tweede blijk nog altijd en alleen maar te steunen op blablabla van bevooroordeligde mensen, welke nog altijd niet bewezen is en welke mensen in het verleden al herhaaldelijk hebben bewezen dat ze het alles behalve nauw nemen met de rechten en vrijheden van de Belgische burgers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er ondertussen al bewijzen van die "folteringen" ???
![]() |
#1149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen al meer dan 9000.
![]() |
#1150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
och, ja, sorry, het gaat nu over een Soedanees en daar moet een drama van gemaakt worden. Wat heeft een Soedanees dat wij niet hebben??????? Of is heel die heisa gewoon een Middeleeuwse heksenjacht om reden van jaloezie???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ondertussen weten we wel al dat Francken een Soedanees mét lopende asielprocedure wou uitwijzen en zelf de Soedanese overheid heeft gecontacteerd met alle identiteitsgegevens van de man. 2 gigantische inbreuken op het vreemdelingrecht in één klap. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171229_03273838
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 30 december 2017 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://soswatch.skynetblogs.be/archi...e-stemmen.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 30 december 2017 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we met zen allen op zoek gaan naar alle politici die de voorbije jaren de mensen voorgelogen hebben.
Ik denk dat er dan véél lijken uit kasten en muren gaan vallen. Op huidig ogenblik valt men één man aan, de genaamde T. Francken om zijn populariteit af te kraken, misschien al met komende verkiezingen in het achterhoofd?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 december 2017 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot spijt van al uw linkse nijd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste kritikasters zijn dan ook nog nooit in Afrika geweest.
Een vijftal jaar terug zag ik in Mombassa hoe een politie-agent een jongetje van een jaar of tien kletsen rond zijn oren gaf omdat hij met zijn veloke een straat overstak terwijl het "rood" was. En dat is dan een kind eh. Ik hou mijn hart vast wat daar met een volwassene gebeurt op een politie-bureau, bij een arrestatie. En dat was dus niet in Soedan, maar in Kenia, waar Europeanen massaal met verlof naartoe gaan.
![]() |
#1159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Een goede politicus zegt nooit wat hij doet en hij doet nooit wat hij zegt.", |
|
![]() |
![]() |