![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1141 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waren dat dan allemaal .... leugens?? |
|
|
|
|
|
|
#1142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men kan dan al tegen de migratie zijn, maar niet op die manier. Gewoon wansmakelijk. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 september 2018 om 19:20. |
|
|
|
|
|
|
#1143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het betrof de geboorte van James Comey: ![]() |
|
|
|
|
|
|
#1144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En u moet mij eens verklaren dat Belkacem bij het Hof voor de Mensenrechten ook bot ving. Ook braadde zijn haring niet bij het Belgisch Hof van Cassatie. Als uw insteek waar is (het dossier zo goed als leeg is en er geen concrete elementen zijn om hem te veroordelen), dan moet de rechterlijke macht dat toch op een van al die geledingen gezien hebben. |
|
|
|
|
|
|
#1146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb ik het raden naar.
Maar ik kan me voorstellen dat de GL razend is, en dergelijke incidenten op een maand van verkiezingen absoluut niet kan waarderen. Kan me voorstellen dat er enkele van hun kaderleden een sigaar gaan krijgen omdat ze dat potentiële gevaar niet op voorhand elimineerden. Een mainstream partij met >25% van het kiespubliek achter zich kan zich dergelijke uitspattingen en dergelijke aberraties echt niet veroorloven. Het is onmogelijk om tegelijk een 'brede volkspartij' te willen zijn en anderzijds extreem rechtse groupuscules in je schaduw te tolereren. Hun ex-blok kiezers zien daar uiteraard geen graten in, wat mooi illustratie krijgt in de vele reacties in dit draadje. Maar hun kiezers die geen blok verleden hebben gaan die ranzigheid met heel andere ogen bekijken. Daarom kuist BDW + zijn goudhaantje Theo Francken nu met de grove borstel door de stal. |
|
|
|
|
|
#1149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zijn in het post- truth tijdperk aanbeland. In de us is er nu een randdebiel Potus. Gelukkig zijn er daar nog wat verstandige Republikeinen om hem in containment te houden. |
|
|
|
|
|
|
#1150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het kwam al eerder aan bod dat je filmpjes en foto's vrij gemakkelijk naar believen kan aanpassen al je daar een beetje van op de hoogte bent.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2018 om 19:26. |
|
|
|
|
|
|
#1151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1152 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1155 | |
|
|
Citaat:
In de parachutemoord is Els Clottermans veroordeeld zonder enig bewijs. Ook in beroep. En in cassatie. Andres Pandy, zelfde geval, veroordeeld zonder enig fysisch bewijs, gewoon enkel en alleen op basis van 1 getuigenis, zijn dochter. Ook in beroep. Uw argument is van een verbijsterend simplisme. Namelijk dat rechters geen fouten kunnen maken, en dat zijn ongevoelig zijn voor druk van de media! Bent u zeker dat u VB aanhanger bent? Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 september 2018 om 19:37. |
|
|
|
|
|
|
#1157 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik ben het wel eens met u dat de subiete schorsing van DVL door de rector van UGENT schandalig was.
|
|
|
|
#1158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wel hierom: Er is geen beroep mogelijk tegen een vonnis van Assisen. Verder, het cassatie verzoek. Clottemans moest op de griffie twee papieren ondertekenen om een cassatieverzoek in te dienen, maar in onduidelijke omstandigheden heeft de griffie haar maar één papier laten tekenen, met als gevolg is er nooit een cassatieverzoek geweest. Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 september 2018 om 19:43. |
|
|
|
|
|
|
#1159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met andere woorden: ware moslims moeten ons land verlaten. Men moet geen compromissen meer sluiten (halal op school, gescheiden zwemmen, gescheiden turnen op school, hoofddoek op school of voor een loket, enz.). Anders draait men de klok forst terug en glijden we weer af naar een maatschappij met religieuze voorschriften als richtsnoer. Met andere woorden: moslims passen zich aan; leren behoorlijk onze taal, of het alternatief: verplichte terugkeer naar een islamland. En dat heeft niets met racisme te maken. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 september 2018 om 19:50. |
|
|
|
|
|
|
#1160 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Om van te kotsen.... |