Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2018, 19:08   #1141
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Hoogstens drie stresserende filmpjes per dag voor U, tracht U ten alle koste zich niet te overbelasten AUB. Dank U.

.

.
Hoe komt dat Hillary nog leeft, eigenlijk? Ik herinner mij 2 jaar geleden , al die filmpkes van u dat ze 'op sterven lag', en terminaal was, etc etc.
Waren dat dan allemaal .... leugens??
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2018, 19:10   #1142
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meme's uit de States, da's foei.

TV OOST: Ondervoorzitter Jong N VA gaat boekje stevig te buiten
https://www.youtube.com/watch?v=-_wQ5UPlCGQ
Zoals ik reeds zei is de NVA gedurig aan in opspraak op dit punt. En zoals ik een paar posten geleden voorspelde gaan er nog incidenten van die aard komen bij de NVA. Dit is dus zo'n weinig navolgbaar incident. En dat komt omdat de NVA = VB-light, maar toch altijd niet zo 'light' als ze zich wenst voor te doen.

Men kan dan al tegen de migratie zijn, maar niet op die manier. Gewoon wansmakelijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 september 2018 om 19:20.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2018, 19:12   #1143
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Hoe komt dat Hillary nog leeft, eigenlijk? Ik herinner mij 2 jaar geleden , al die filmpkes van u dat ze 'op sterven lag', en terminaal was, etc etc.
Nee. Slechts een vergissing.

Het betrof de geboorte van James Comey:

HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2018, 19:16   #1144
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nu het stof wat gaan liggen is - wellicht tot grote spijt van de links-groene kerk -, zouden we een poll wel waarderen: zal de affaire Schild en vrienden enige invloed hebben op de gemeenteraadsverkiezingen?

Maar antwoord hier gewoon. Geen aparte draden.
Volgens mij totaal niet, dit is absoluut geen lokaal thema en kan hoogstens binnen de persoonlijke kring van de betrokken S &V kerels wat electorale verschuiving van n-va richting het blok veroorzaken. Het gaat uiteindelijk maar om een klein groepje PiPo's.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2018, 19:19   #1145
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Integendeel. Er was geen concreet element om hem te veroordelen.
Nogal merkwaardig dat tot tweemaal toe (Belkacem werd ook in beroep veroordeeld) een rechter tot hetzelfde verdict komt. Dat vergt dan toch een woordje uitleg van u.

En u moet mij eens verklaren dat Belkacem bij het Hof voor de Mensenrechten ook bot ving. Ook braadde zijn haring niet bij het Belgisch Hof van Cassatie.

Als uw insteek waar is (het dossier zo goed als leeg is en er geen concrete elementen zijn om hem te veroordelen), dan moet de rechterlijke macht dat toch op een van al die geledingen gezien hebben.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2018, 19:20   #1146
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Het is wel ironisch dat Vandersnickt, een homoseksueel, lid was S&V
Waarom is dat ironisch?
Oud 8 september 2018, 19:23   #1147
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Nogal merkwaardig dat tot tweemaal toe (Belkacem werd ook in beroep veroordeeld) een rechter tot hetzelfde verdict komt. Dat vergt dan toch een woordje uitleg van u.

En u moet mij eens verklaren dat Belkacem bij het Hof voor de Mensenrechten ook bot ving. Ook braadde zijn haring niet bij het Belgisch Hof van Cassatie.

Als uw insteek waar is (het dossier zo goed als leeg is en er geen concrete elementen zijn om hem te veroordelen), dan moet de rechterlijke macht dat toch op een van al die geledingen gezien hebben.
Het beroepshof zou hem ongetwijfeld hebben vrijgesproken.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2018, 19:24   #1148
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
En achter de schermen ?
Heb ik het raden naar.
Maar ik kan me voorstellen dat de GL razend is, en dergelijke incidenten op een maand van verkiezingen absoluut niet kan waarderen. Kan me voorstellen dat er enkele van hun kaderleden een sigaar gaan krijgen omdat ze dat potentiële gevaar niet op voorhand elimineerden. Een mainstream partij met >25% van het kiespubliek achter zich kan zich dergelijke uitspattingen en dergelijke aberraties echt niet veroorloven. Het is onmogelijk om tegelijk een 'brede volkspartij' te willen zijn en anderzijds extreem rechtse groupuscules in je schaduw te tolereren.
Hun ex-blok kiezers zien daar uiteraard geen graten in, wat mooi illustratie krijgt in de vele reacties in dit draadje. Maar hun kiezers die geen blok verleden hebben gaan die ranzigheid met heel andere ogen bekijken.

Daarom kuist BDW + zijn goudhaantje Theo Francken nu met de grove borstel door de stal.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2018, 19:25   #1149
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Volgens mij totaal niet, dit is absoluut geen lokaal thema en kan hoogstens binnen de persoonlijke kring van de betrokken S &V kerels wat electorale verschuiving van n-va richting het blok veroorzaken. Het gaat uiteindelijk maar om een klein groepje PiPo's.
Zelfs met de verkiezingen in 2019 gaat dit (spijtig genoeg) geen thema zijn.
We zijn in het post- truth tijdperk aanbeland. In de us is er nu een randdebiel Potus. Gelukkig zijn er daar nog wat verstandige Republikeinen om hem in containment te houden.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2018, 19:25   #1150
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij waren dat allemaal in scene gezette filmpjes en nog een hoop leugens er gratis bovenop of er was geen gewatteerde kamer meer over om haar in te huisvesten samen met Obama.

Het kwam al eerder aan bod dat je filmpjes en foto's vrij gemakkelijk naar believen kan aanpassen al je daar een beetje van op de hoogte bent.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2018 om 19:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2018, 19:26   #1151
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het beroepshof zou hem ongetwijfeld hebben vrijgesproken.
Kuch. Belkacems zaak werd in beroep behandeld.
Oud 8 september 2018, 19:28   #1152
geertvdb

Standaard

Citaat:
Nee. Slechts een vergissing.

Het betrof de geboorte van James Comey:

[IMG]https.jpg[/IMG]
Ok, maar het waren dus toch allemaal leugens?
Oud 8 september 2018, 19:32   #1153
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kuch. Belkacems zaak werd in beroep behandeld.
Weet ik wel.

Daarom bevestigde ik wat u zei, als het dossier leeg had geweest, dan had het beroepshof hem vrijgesproken.
Oud 8 september 2018, 19:33   #1154
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zoals ik reeds zei is de NVA gedurig aan in opspraak op dit punt. En zoals ik een paar posten geleden voorspelde gaan er nog incidenten van die aard komen bij de NVA. Dit is dus zo'n weinig navolgbaar incident. En dat komt omdat de NVA = VB-light, maar toch altijd niet zo 'light' als ze zich wenst voor te doen.

Men kan dan al tegen de migratie zijn, maar niet op die manier. Gewoon wansmakelijk.
Akkoord hoor. Maar dat zal er, zoals U zelf stelt, weinig aan veranderen... verdere polarisatie lijkt me dan ook onvermijdelijk, met alle gevolgen vandien.
HIER
Oud 8 september 2018, 19:35   #1155
geertvdb

Standaard

Citaat:

Maar u bent verbaasd over iets dat constant gebeurt. Vooral bij mediatieke zaken:

In de parachutemoord is Els Clottermans veroordeeld zonder enig bewijs. Ook in beroep. En in cassatie.
Andres Pandy, zelfde geval, veroordeeld zonder enig fysisch bewijs, gewoon enkel en alleen op basis van 1 getuigenis, zijn dochter. Ook in beroep.

Uw argument is van een verbijsterend simplisme. Namelijk dat rechters geen fouten kunnen maken, en dat zijn ongevoelig zijn voor druk van de media! Bent u zeker dat u VB aanhanger bent?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 september 2018 om 19:37.
Oud 8 september 2018, 19:38   #1156
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok, maar het waren dus toch allemaal leugens?
McCain is reeds weg. Laat ons nog even enkele maandjes wachten, alvorens te (ver)oordelen.
HIER
Oud 8 september 2018, 19:42   #1157
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Als je iemand een eredoctoraat geeft die het beleid geschreven heeft van een voor massamoord veroordeelde dictator en dan 6 maand later iemand schorst omwille van zijn mening, dan noem ik dat niet consequent.
Die eredoctoraten komen niet zomaar uit de lucht dwarrelen. Daar zal een commissie wel over geoordeeld hebben en niet alleen die bedoelde rector. Dat de Soto op een bepaald moment een economisch adviseur geweest is van Alberto Fujimoro toen deze de vastgelopen economie van Peru weer vlot kreeg, zegt vooral iets over de Soto en niets over Fujimoro, die later op het gebruikelijke Zuid-Amerikaans boevenpad belandde.

Ik ben het wel eens met u dat de subiete schorsing van DVL door de rector van UGENT schandalig was.
Oud 8 september 2018, 19:42   #1158
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar u bent verbaasd over iets dat constant gebeurt. Vooral bij mediatieke zaken:

In de parachutemoord is Els Clottermans veroordeeld zonder enig bewijs. Ook in beroep. En in cassatie.
Andres Pandy, zelfde geval, veroordeeld zonder enig fysisch bewijs, gewoon enkel en alleen op basis van 1 getuigenis, zijn dochter. Ook in beroep.

Uw argument is van een verbijsterend simplisme. Namelijk dat rechters geen fouten kunnen maken, en dat zijn ongevoelig zijn voor druk van de media! Bent u zeker dat u VB aanhanger bent?
Neen.

En wel hierom:

Er is geen beroep mogelijk tegen een vonnis van Assisen.

Verder, het cassatie verzoek. Clottemans moest op de griffie twee papieren ondertekenen om een cassatieverzoek in te dienen, maar in onduidelijke omstandigheden heeft de griffie haar maar één papier laten tekenen, met als gevolg is er nooit een cassatieverzoek geweest.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 september 2018 om 19:43.
Oud 8 september 2018, 19:43   #1159
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Akkoord hoor. Maar dat zal er, zoals U zelf stelt, weinig aan veranderen... verdere polarisatie lijkt me dan ook onvermijdelijk, met alle gevolgen vandien.
Zoals u wellicht weet vind ik ook dat moslims zich moeten conformeren aan onze waarden en wetten. Voor een ware moslim (sharia + koran) is dit onmogelijk omdat onze waarden vaaks haaks staan op de sharia en de koran. En daarom zouden ware moslims moeten gaan leven in het land waar ze de ware islam (sharia + koran) kunnen beleven.

Met andere woorden: ware moslims moeten ons land verlaten. Men moet geen compromissen meer sluiten (halal op school, gescheiden zwemmen, gescheiden turnen op school, hoofddoek op school of voor een loket, enz.). Anders draait men de klok forst terug en glijden we weer af naar een maatschappij met religieuze voorschriften als richtsnoer. Met andere woorden: moslims passen zich aan; leren behoorlijk onze taal, of het alternatief: verplichte terugkeer naar een islamland. En dat heeft niets met racisme te maken.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 september 2018 om 19:50.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2018, 19:44   #1160
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De staatsveiligheid is één ding, het federaal parket een ander. De gewone parketten nog wat anders. Er is nu een onderzoekk gestart op grond van het werk van Pano.

Wat is daar voor bijzonders aan? Jullie schieten in een collectieve kramp omwille van het doodgewone feit dat er een potentieel misdrijf aan het licht is gekomen en het parket een onderzoek begint. De stelling dat er niks aan de hand is vindt geen steun in het feit dat men in allerijl die chatroom heeft leeggemaakt.
Veronderstellingen, veronderstellingen van onze linkse nepmensen hier als de onomstotelijke waarheid naar voren brengen...
Om van te kotsen....
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be